JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251114/0053412901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb <br/>Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE SAMORZADOWE W KOBIERZYCACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000925519</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ROBOTNICZA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">natalia@prudenspdp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przedszkole-kobierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb <br/>Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ccf84b1-ffdf-4f01-b1d5-a04948953ee8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00534129</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00042425/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ccf84b1-ffdf-4f01-b1d5-a04948953ee8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ccf84b1-ffdf-4f01-b1d5-a04948953ee8</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9ccf84b1-ffdf-4f01-b1d5-a04948953ee8 <br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zamówień publicznych e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ <br/>3.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>4.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>5.	Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług określa Regulamin Platformy <br/>e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”. <br/>6.	Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze <br/>do komunikacji”). <br/>7.	Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie: <br/>i.	wniosków o wyjaśnienie treści SWZ; <br/>ii.	wezwań i zawiadomień; <br/>iii.	dokumentów składanych na wezwanie zamawiającego (podmiotowych środków dowodowych); <br/>iv.	wyjaśnień składanych na wezwanie zamawiającego. <br/>8.	Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>9.	W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, <br/>w zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny): - dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu <br/>(typ zewnętrzny) lub - dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny). <br/>10.	Informacje, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty inne niż wymienione w pkt. 7 sporządza się w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do „Formularza do komunikacji”, w sposób umożliwiający ustalenie tożsamości osoby przekazującej. <br/>11.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. <br/>12.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>13.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy <br/>do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA w zakresie danych osobowych: <br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, o tym że (a na podstawie art. 13 i/lub 14 RODO - Wykonawcy odpowiednio, względem osób wskazanych w wykazie osób oraz Podwykonawcy/Podmiot trzeci odpowiednio, względem osób wskazanych w wykazie osób: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Samorządowe w Kobierzycach, ul. Robotnicza 19 A, 55-040 Kobierzyce reprezentowane przez Dyrektora.<br/>	W Przedszkolu Samorządowym w Kobierzycach Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Natalia Suchodolska, z którą kontakt możliwy jest poprzez adres e-mail: iodpk@przedszkolekobierzyce.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>4. Dodatkowo Zamawiający wyjaśnia, iż w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO - jest w szczególności:<br/>1) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:<br/>•	Wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>•	Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą<br/>•	pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>•	członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),<br/>•	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:<br/>•	osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, <br/>•	podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,<br/>•	podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>•	pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>•	członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);<br/>3) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/02/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach z podziałem na części zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz Załącznikiem nr 3, w którym określono wymagania dla poszczególnych produktów. <br/>2.	W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wydzielił 4 części zamówienia: <br/>2.1	Część nr 1: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych - nabiał dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach zgodnie z zakresem wskazanym w Załączniku nr 3.1. do SWZ<br/>3.	Warunki dostaw dla wszystkich części: <br/>3.1	Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. <br/>3.2	Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą wykonawcy.) Dostawy muszą być zrealizowane najpóźniej do godziny 7:30 (Kuchnia Zmawiającego jest czynna <br/>od godziny 6:15. W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 1 godzina od złożenia zamówienia. Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło a są niezbędne <br/>na dany dzień.<br/>3.3	Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy <br/>w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.<br/>3.4	Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.<br/>3.5	Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte <br/>w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane <br/>w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. <br/>3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. <br/>3.7	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności <br/>do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Jeżeli dostawca nie zgodzi się z zastrzeżeniami, towar zostanie poddany badaniom w Państwowym Powiatowym Inspektoracie Sanitarnym. Badania zostaną wykonane na koszt Wykonawcy.<br/>3.8	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. <br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ dla każdej z części przygotowano odrębny Arkusz kalkulacyjny odpowiedno 3.1. dla cz. 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części zamówienia odrębnie. <br/>2.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia a wskazanych poniżej.<br/><br/>Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: <br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/>A) Cena oferty (brutto) - waga 80 % [C]<br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/><br/>Wykonawcom w tym kryterium przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona <br/>wg wzoru:<br/><br/> Co = ( Cmin. : Cn ) x 80 pkt<br/>gdzie:<br/> Co - ilość punktów n-tej ocenianej oferty <br/> Cmin. – najniższa cena ofertowa brutto<br/> Cn - cena ofertowa brutto badanej oferty<br/> <br/>3.	Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.<br/>4.	Oferta o najniższej cenie ofertowej uzyska największą ilość punktów (oferta najkorzystniejsza) w tym kryterium (uwaga, cena ofertowa służy porównaniu ofert i jest ceną maksymalną, dostawy będą następowały z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego na zasadach opisanych w umowie).<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>B) Czas dostawy standardowej (T) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 7:30	0<br/>2	Do 7:00	5<br/>3	Do 6:30	10<br/><br/>5.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy standardowej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy standardowej tj. do godziny 7:30 a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>C) Czas dostawy specjalnej (S) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 1 h	0<br/>2	Do 0,5 h	10<br/><br/>7.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy specjalnej.<br/>8.	Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia.<br/>9.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy specjalnej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy <br/>tj. do 60 min (tj. do 1 godziny) a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>10.	Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ofertowa, czas dostawy standardowej, czas dostawy specjalnej tj. uzyska największą ilość pkt łącznie (C+T+S = O).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy standardowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy specjalnej (S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach z podziałem na części zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz Załącznikiem nr 3, w którym określono wymagania dla poszczególnych produktów. <br/>2.	W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wydzielił 4 części zamówienia: <br/>2.1	Część nr 2: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych – artykuły suche dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach zgodnie z zakresem wskazanym w Załączniku nr 3.2. do SWZ<br/>3.	Warunki dostaw dla wszystkich części: <br/>3.1	Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. <br/>3.2	Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą wykonawcy.) Dostawy muszą być zrealizowane najpóźniej do godziny 7:30 (Kuchnia Zmawiającego jest czynna <br/>od godziny 6:15. W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 1 godzina od złożenia zamówienia. Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło a są niezbędne <br/>na dany dzień.<br/>3.3	Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy <br/>w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.<br/>3.4	Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.<br/>3.5	Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte <br/>w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane <br/>w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. <br/>3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. <br/>3.7	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności <br/>do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Jeżeli dostawca nie zgodzi się z zastrzeżeniami, towar zostanie poddany badaniom w Państwowym Powiatowym Inspektoracie Sanitarnym. Badania zostaną wykonane na koszt Wykonawcy.<br/>3.8	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. <br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ dla każdej z części przygotowano odrębny Arkusz kalkulacyjny odpowiednio 3.2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części zamówienia odrębnie. <br/>2.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia a wskazanych poniżej.<br/><br/>Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: <br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/>A) Cena oferty (brutto) - waga 80 % [C]<br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/><br/>Wykonawcom w tym kryterium przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona <br/>wg wzoru:<br/><br/> Co = ( Cmin. : Cn ) x 80 pkt<br/>gdzie:<br/> Co - ilość punktów n-tej ocenianej oferty <br/> Cmin. – najniższa cena ofertowa brutto<br/> Cn - cena ofertowa brutto badanej oferty<br/> <br/>3.	Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.<br/>4.	Oferta o najniższej cenie ofertowej uzyska największą ilość punktów (oferta najkorzystniejsza) w tym kryterium (uwaga, cena ofertowa służy porównaniu ofert i jest ceną maksymalną, dostawy będą następowały z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego na zasadach opisanych w umowie).<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>B) Czas dostawy standardowej (T) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 7:30	0<br/>2	Do 7:00	5<br/>3	Do 6:30	10<br/><br/>5.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy standardowej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy standardowej tj. do godziny 7:30 a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>C) Czas dostawy specjalnej (S) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 1 h	0<br/>2	Do 0,5 h	10<br/><br/>7.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy specjalnej.<br/>8.	Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia.<br/>9.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy specjalnej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy <br/>tj. do 60 min (tj. do 1 godziny) a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>10.	Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ofertowa, czas dostawy standardowej, czas dostawy specjalnej tj. uzyska największą ilość pkt łącznie (C+T+S = O).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy standardowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy specjalnej (S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach z podziałem na części zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz Załącznikiem nr 3, w którym określono wymagania dla poszczególnych produktów. <br/>2.	W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wydzielił 4 części zamówienia: <br/>2.1	Część nr 3: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych – warzywa i owoce dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach zgodnie z zakresem wskazanym w Załączniku nr 3.3. do SWZ<br/>3.	Warunki dostaw dla wszystkich części: <br/>3.1	Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. <br/>3.2	Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą wykonawcy.) Dostawy muszą być zrealizowane najpóźniej do godziny 7:30 (Kuchnia Zmawiającego jest czynna <br/>od godziny 6:15. W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 1 godzina od złożenia zamówienia. Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło a są niezbędne <br/>na dany dzień.<br/>3.3	Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy <br/>w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.<br/>3.4	Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.<br/>3.5	Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte <br/>w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane <br/>w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. <br/>3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. <br/>3.7	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności <br/>do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Jeżeli dostawca nie zgodzi się z zastrzeżeniami, towar zostanie poddany badaniom w Państwowym Powiatowym Inspektoracie Sanitarnym. Badania zostaną wykonane na koszt Wykonawcy.<br/>3.8	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. <br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ dla każdej z części przygotowano odrębny Arkusz kalkulacyjny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części zamówienia odrębnie. <br/>2.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia a wskazanych poniżej.<br/><br/>Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: <br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/>A) Cena oferty (brutto) - waga 80 % [C]<br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/><br/>Wykonawcom w tym kryterium przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona <br/>wg wzoru:<br/><br/> Co = ( Cmin. : Cn ) x 80 pkt<br/>gdzie:<br/> Co - ilość punktów n-tej ocenianej oferty <br/> Cmin. – najniższa cena ofertowa brutto<br/> Cn - cena ofertowa brutto badanej oferty<br/> <br/>3.	Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.<br/>4.	Oferta o najniższej cenie ofertowej uzyska największą ilość punktów (oferta najkorzystniejsza) w tym kryterium (uwaga, cena ofertowa służy porównaniu ofert i jest ceną maksymalną, dostawy będą następowały z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego na zasadach opisanych w umowie).<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>B) Czas dostawy standardowej (T) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 7:30	0<br/>2	Do 7:00	5<br/>3	Do 6:30	10<br/><br/>5.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy standardowej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy standardowej tj. do godziny 7:30 a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>C) Czas dostawy specjalnej (S) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 1 h	0<br/>2	Do 0,5 h	10<br/><br/>7.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy specjalnej.<br/>8.	Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia.<br/>9.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy specjalnej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy <br/>tj. do 60 min (tj. do 1 godziny) a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>10.	Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ofertowa, czas dostawy standardowej, czas dostawy specjalnej tj. uzyska największą ilość pkt łącznie (C+T+S = O).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy standardowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy specjalnej (S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach z podziałem na części zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz Załącznikiem nr 3, w którym określono wymagania dla poszczególnych produktów. <br/>2.	W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wydzielił 4 części zamówienia: <br/>2.1	Część nr 4: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych – mięso i wędliny dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach zgodnie z zakresem wskazanym w Załączniku nr 3.4. do SWZ<br/>3.	Warunki dostaw dla wszystkich części: <br/>3.1	Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. <br/>3.2	Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą wykonawcy.) Dostawy muszą być zrealizowane najpóźniej do godziny 7:30 (Kuchnia Zmawiającego jest czynna <br/>od godziny 6:15. W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 1 godzina od złożenia zamówienia. Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło a są niezbędne <br/>na dany dzień.<br/>3.3	Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy <br/>w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.<br/>3.4	Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.<br/>3.5	Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte <br/>w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane <br/>w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. <br/>3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. <br/>3.7	Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności <br/>do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Jeżeli dostawca nie zgodzi się z zastrzeżeniami, towar zostanie poddany badaniom w Państwowym Powiatowym Inspektoracie Sanitarnym. Badania zostaną wykonane na koszt Wykonawcy.<br/>3.8	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. <br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ dla każdej z części przygotowano odrębny Arkusz kalkulacyjny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15130000-8 - Produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części zamówienia odrębnie. <br/>2.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia a wskazanych poniżej.<br/><br/>Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: <br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/>A) Cena oferty (brutto) - waga 80 % [C]<br/>---------------------------------------------------------------------------------<br/><br/>Wykonawcom w tym kryterium przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona <br/>wg wzoru:<br/><br/> Co = ( Cmin. : Cn ) x 80 pkt<br/>gdzie:<br/> Co - ilość punktów n-tej ocenianej oferty <br/> Cmin. – najniższa cena ofertowa brutto<br/> Cn - cena ofertowa brutto badanej oferty<br/> <br/>3.	Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.<br/>4.	Oferta o najniższej cenie ofertowej uzyska największą ilość punktów (oferta najkorzystniejsza) w tym kryterium (uwaga, cena ofertowa służy porównaniu ofert i jest ceną maksymalną, dostawy będą następowały z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego na zasadach opisanych w umowie).<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>B) Czas dostawy standardowej (T) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 7:30	0<br/>2	Do 7:00	5<br/>3	Do 6:30	10<br/><br/>5.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy standardowej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy standardowej tj. do godziny 7:30 a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/><br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>C) Czas dostawy specjalnej (S) – waga 10 %<br/>----------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>Lp.	Czas dostawy Ilość punktów<br/>1	Do 1 h	0<br/>2	Do 0,5 h	10<br/><br/>7.	Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty czasu dostawy specjalnej.<br/>8.	Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia.<br/>9.	Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w formularzu oferty czasu dostawy specjalnej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas dostawy <br/>tj. do 60 min (tj. do 1 godziny) a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>10.	Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ofertowa, czas dostawy standardowej, czas dostawy specjalnej tj. uzyska największą ilość pkt łącznie (C+T+S = O).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy standardowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy specjalnej (S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> oświadczenie w zakresie wykluczenia z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.	W przypadku, o którym mowa pkt 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1 ustawy pzp - oświadczenia <br/>o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9ccf84b1-ffdf-4f01-b1d5-a04948953ee8</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-24 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com