JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251128/0056493301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 850390098</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tysiąclecia 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciężkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">aspo@ciezkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ciezkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1f257b2b-f9a1-4c4a-9f06-080f9d06f53f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00564933</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/> platformy https://platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej (inowak@ciezkowice.pl), z zastrzeżeniem, że złożenie Oferty<br/> następuje wyłącznie przy użyciu https://platformazakupowa.pl.<br/> 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/> oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z<br/> https://platformazakupowa.pl, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o<br/> udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W celu skrócenia czasu udzielenia<br/> odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści<br/> SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;- przesyłania<br/> odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/> 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;- przesyłania<br/> odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/> art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/> postępowaniu;- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków<br/> dowodowych;- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem<br/> platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/> zamawiającego”. <br/>2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/> pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/> komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/> 3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/> odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/> platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/> wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/> 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/> platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/> trafić do folderu SPAM.<br/> 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/> przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/> sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/> przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/> procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/> jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,- zainstalowana dowolna, inna<br/> przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,- włączona obsługa JavaScript,- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub<br/> inny obsługujący format plików .pdf,<br/> 6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/> 7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/> lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/> 8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:-akceptuje warunki korzystania z<br/> platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz<br/> uznaje go za wiążący,- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły zgodnie z treścią Rozdziału 24 SWZ - Informacje dodatkowe oraz<br/> załącznikiem nr 11 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone<br/> do treści tej umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły zgodnie z treścią Rozdziału 24 SWZ - Informacje dodatkowe oraz<br/> załącznikiem nr 11 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone<br/> do treści tej umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ASPO.261.16.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I:<br/> „DOWÓZ ORAZ ODWÓZ DZIECI I UCZNIÓW/UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026”<br/><br/>Zakres podstawowy:<br/>1)	Usługa polega na dowożeniu uczniów z wyznaczonego miejsca do jednostki oświatowej oraz powrót zgodnie z Harmonogramem rozkładu jazdy- załącznik nr 2 do SWZ, oraz trasami przejazdu- załącznik nr 1 do SWZ. <br/>2)	Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia tj. szacunkową liczbę dowożonych dzieci (219 uczniów + 6 opiekunów) oraz przykładowe godziny dowozów zawarte są w harmonogramie rozkładu jazdy w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>3)	Ilość biletów zakupionych przez Zamawiającego 1 314 bilety dla uczniów oraz 36 bilety dla opiekunów (219 uczniów x 6 miesięcy, 6 opiekunów x 6 miesięcy)<br/>4)	Obszar na jakim będzie świadczona usługa- gmina Ciężkowice.<br/>5)	Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym przebiegiem tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu autobusów.<br/>6)	Wszystkie elementy kosztów muszą zostać zawarte w biletach miesięcznych uczniów oraz opiekunów. <br/>7)	Do przewozu uczniów mogą zostać zastosowane wyłącznie takie środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz.834 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 roku, poz.731 ze zm.).<br/>8)	Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi w czasie przewozów. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie czekać na autobus/bus wraz z dziećmi na przystanku początkowym. <br/>9)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>10)	Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół.<br/>11)	Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.<br/>12)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz opiekunów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu. <br/>13) Ze względu na zróżnicowany teren, różne nawierzchnie dróg a także usytuowanie przystanków Zamawiający zaleca, by złożenie oferty były poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na poszczególnych trasach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości usług w ilości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego.<br/>1)	Maksymalna wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (max. 264 biletów miesięcznych)<br/>2)	Zakup biletów miesięcznych będzie dot. 43 uczniów + 1 opiekuna.<br/>3)	Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe (w tym z zachowaniem wymagań określonych dla standardu), a także po takich samych cenach jednostkowych.<br/>4)	Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>5)	Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.<br/>6)	Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi.<br/>7)	Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:<br/> • cena brutto (z VAT),<br/> • czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/> Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:<br/> Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:<br/> Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%]<br/> Max liczba<br/> punktów<br/> w kryterium<br/> 1 KC Cena brutto (z VAT)- 60<br/> 2 KZ Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 40<br/> Zamawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów,<br/> zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po<br/> przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:<br/> P = KC + KZ<br/> gdzie:<br/> KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,<br/> KZ – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego”<br/> 1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbędne jest dla<br/> prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia – pkt. 1 formularz ofertowego (zakres podstawowy + zakres opcjonalny).<br/> KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:<br/> Kc =( CN/COB ) x 60 pkt.<br/> gdzie:<br/> KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy<br/> CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/> COB – cena zaoferowana w ofercie badanej<br/> Punkty w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego będą przyznawane w następujący sposób:<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 60 min - O pkt.<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 50 min - 20 pkt.<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 40 min - 30 pkt.<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 30 min - 40 pkt.<br/> Uwaga:<br/> W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców nie wypełni pola w pkt. 3 formularza oferty Zamawiający do obliczenia punktacji<br/> wszystkich Wykonawców w kryterium KZ przyjmuje 60 min.<br/> Maksymalną łączną liczbę punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert wynosi – 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	CZĘŚĆ II:<br/>„TRANSPORT UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA ZAJĘCIA SZKOLNE NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026”<br/>Zakres podstawowy:<br/>1.	Dowóz 3 uczniów niepełnosprawnych do placówek szkolnych znajdujących się na terenie Gminy Ciężkowice zgodnie z Harmonogramem dowozu uczniów niepełnoprawnych załącznik nr 2A do SWZ.<br/>2.	Transport uczniów niepełnosprawnych odbywać się będzie z miejsca zamieszkania tj. <br/>o	1 uczeń z m. Ciężkowice do placówki szkolnej w m. Ciężkowice, <br/>o	1 uczeń z m. Kąśna Górna do placówki szkolonej w m. Kąśna Dolna, <br/>o	1 uczeń z m. Jastrzębia do placówki szkolonej w m. Jastrzębia, <br/>następnie po zakończeniu zajęć, z placówki do miejsca zamieszkania. Transport świadczony będzie od poniedziałku do piątku.<br/>3.	Szacowana liczba km 4 069.<br/>4.	Cena usługi przedstawiona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym powinna uwzględniać dojazd środka transportu do miejsca świadczenia usługi.<br/>5.	Wykonawca powinien dowieź uczniów do placówki szkolnej oraz odwieź uczniów po zakończonych zajęciach do miejsca zamieszkania zgodnie z Harmonogramem dowozu uczniów niepełnoprawnych załącznik nr 2A do SWZ.<br/>6.	Szczegółowy harmonogram transportu oraz szczegóły organizacyjne transportu poszczególnych uczniów ustalone zostaną z Wykonawcą przy podpisaniu umowy.<br/>7.	Zamawiający zapewnia osobę pełniącą funkcję opiekuna, która będzie sprawować opiekę nad dziećmi w czasie przewozów. <br/>8.	Do przewozu uczniów mogą zostać zastosowane wyłącznie takie środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz.834 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 roku, poz.731 ze zm.).<br/>9.	Wykonawca powinien zapewnić środek transportu dostosowany do transportu osób niepełnosprawnych, pojazd musi być odpowiednio oznakowany - przewóz osób niepełnosprawnych, posiadać najazdy antypoślizgowe, które ułatwiają wprowadzenie wózka inwalidzkiego do wnętrza, szyny podłogowe do stabilizacji wózka oraz specjalne pasy bezpieczeństwa zabezpieczające pasażera oraz wózek.<br/>10.	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>11.	Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół.<br/>12.	Wykonawca ubezpiecza pojazd od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.<br/>13.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz opiekunów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">60140000-1 - Nieregularny transport osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości usług w ilości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego.<br/>1.	Maksymalna wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (max. 813 km).<br/>2.	Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe (w tym z zachowaniem wymagań określonych dla standardu), a także po takich samych cenach jednostkowych.<br/>3.	Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>4.	Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.<br/>5.	Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi.<br/>6.	Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:<br/> • cena brutto (z VAT),<br/> • czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/> Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:<br/> Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:<br/> Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%]<br/> Max liczba<br/> punktów<br/> w kryterium<br/> 1 KC Cena brutto (z VAT)- 60<br/> 2 KZ Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 40<br/> Zamawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów,<br/> zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po<br/> przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:<br/> P = KC + KZ<br/> gdzie:<br/> KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,<br/> KZ – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego”<br/> 1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbędne jest dla<br/> prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia – pkt. 1 formularz ofertowego (zakres podstawowy + zakres opcjonalny).<br/> KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:<br/> Kc =( CN/COB ) x 60 pkt.<br/> gdzie:<br/> KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy<br/> CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/> COB – cena zaoferowana w ofercie badanej<br/> Punkty w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego będą przyznawane w następujący sposób:<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 60 min - O pkt.<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 50 min - 20 pkt.<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 40 min - 30 pkt.<br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego- 30 min - 40 pkt.<br/> Uwaga:<br/> W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców nie wypełni pola w pkt. 3 formularza oferty Zamawiający do obliczenia punktacji<br/> wszystkich Wykonawców w kryterium KZ przyjmuje 60 min.<br/> Maksymalną łączną liczbę punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert wynosi – 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.	W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to <br/>z odrębnych przepisów.<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że;<br/>a)	posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (j.t. Dz. U z 2024 r. poz. 731 ze zm.).<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że;<br/>Dla części I:<br/>dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:<br/>- min 7 autobusami/busami o odpowiedniej liczbie miejsc siedzących zgodnie z §22 ust.1 pkt.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2023 roku, poz. 2803 ze zm.) <br/>Autobusy powinny spełniać normy określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, spełniając minimalne parametry techniczne: <br/>•	pojazd wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi, sprawnym technicznie (posiadającym aktualne badania techniczne lub świadectwo homologacji), <br/>•	pojazd posiada system ABS/ASR, <br/>•	pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych), <br/>•	pojazd wyposażony w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem <br/>•	pojazd wyposażony w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie,<br/>•	pojazd posiada zdolność przewozową (liczbę miejsc siedzących) odpowiednią dla liczby przewożonych dzieci. <br/>- min. 1 pojazd dostosowany do transportu osób niepełnosprawnych zgodnie z §22 ust.1 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. <br/>Pojazd powinien posiadać odpowiednie oznaczenie - przewóz osób niepełnosprawnych, najazdy antypoślizgowe, które ułatwiają wprowadzenie wózka inwalidzkiego do wnętrza, szyny podłogowe do stabilizacji wózka oraz specjalne pasy bezpieczeństwa zabezpieczające pasażera oraz wózek.<br/>Dla części II:<br/>dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:<br/>- min. 1 pojazd dostosowany do transportu osób niepełnosprawnych zgodnie z §22 ust.1 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. <br/>Pojazd powinien posiadać odpowiednie oznaczenie - przewóz osób niepełnosprawnych, najazdy antypoślizgowe, które ułatwiają wprowadzenie wózka inwalidzkiego do wnętrza, szyny podłogowe do stabilizacji wózka oraz specjalne pasy bezpieczeństwa zabezpieczające pasażera oraz wózek.<br/>Pojazd powinien posiadać odpowiednie oznaczenie - przewóz osób niepełnosprawnych.<br/><br/>b)	Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej usługi (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane) polegającej na dowozie uczniów o wartości nie mniejszej niż <br/>dla części I 45.000,00 zł brutto <br/>dla części II 10.000,00 zł brutto<br/><br/>c)	Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie autobusami:<br/>Dla części I:<br/>- minimum 8 kierowców posiadających ważne uprawnienia do kierowania autobusami <br/>i świadectwo kwalifikacji zawodowej (kod 95 przy kat. D) do przewozu osób z co najmniej 3 letnim doświadczeniem,<br/>Dla części II:<br/>- minimum 1 kierowca posiadający ważne uprawnienia do kierowania autobusami/busami <br/>i świadectwo kwalifikacji zawodowej (kod 95 przy kat. D) do przewozu osób z co najmniej 3 letnim doświadczeniem<br/>Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. <br/>Zamawiający wskazuje, iż sytuacja, w której Wykonawca sam dysponuje osobami, które zostaną skierowane do wykonywania zamówienia, a więc gdy tytułem prawnym do powoływania się przez Wykonawcę na dysponowanie tymi osobami jest stosunek prawny istniejący bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a tymi osobami, mamy do czynienia z dysponowaniem bezpośrednim. W sytuacji dysponowania bezpośredniego nie dochodzi do korzystania z potencjału podmiotu trzeciego i Wykonawca nie ma obowiązku składania dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego.<br/>Gdy Wykonawca powołuje się na osoby należące do innych podmiotów tj. podmiotów, które dysponują tymi osobami (a udostępnienie następuje, np. w postaci oddelegowania pracownika przez pracodawcę do wykonywania pracy u innego przedsiębiorcy) mamy do czynienia z sytuacją dysponowania pośredniego, co prowadzi do obowiązku złożenia przez Wykonawcę dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca wraz z ofertą<br/> zobowiązany jest złożyć:<br/> 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na lub zgodnie z załącznikiem Nr 5<br/> do SWZ. <br/>2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub<br/> sytuacji innego podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązany jest złożyć:<br/> 1) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w<br/> postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - na lub zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. <br/>Składane na wezwanie Zamawiającego:<br/> a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie<br/> podstaw wykluczenia z postępowania. (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/> mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 6 do SWZ)<br/> b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/> zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/> zamówienie publiczne tytułem środka karnego, - art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy, - art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej<br/> ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,- art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub<br/> ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/> tytułem środka karnego,<br/> c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/> rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 ze zm.), z<br/> innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/> kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od<br/> innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5<br/> PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/> d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/> opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania<br/> z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert<br/> Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/> spłat tych należności,<br/> e) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego<br/> Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/> społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/> przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/> dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/> składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/> spłat tych należności,<br/> f) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/> zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na lub zgodnie z załącznikiem Nr 5<br/> do SWZ. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1) każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany<br/> jest złożyć oddzielnie oświadczenia, o których mowa <br/>w ust. 1<br/> 2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub<br/> zgodnie z załącznikiem Nr 5a do SWZ.<br/> 3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązany jest złożyć:<br/> 1) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu <br/>i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - na<br/> lub zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. <br/>Składane na wezwanie Zamawiającego:<br/> a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób<br/> wystawiony dla jednej z osób zarządzających firmą Wykonawcy<br/>b) wykaz wyposażenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do<br/> SWZ),<br/> c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/> świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/> publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób<br/> skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ).<br/> d) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/> okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały<br/> wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu wykonanych usług<br/> stanowi załącznik nr 9 do SWZ), <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o<br/> których mowa wyżej dotyczą usług faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również faktycznie przez niego wykonywanych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach<br/> technicznych lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/> Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w Rozdziale 6 ust. 6.<br/> podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:<br/> 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/> realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/> zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/> Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z<br/> podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: <br/>(1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> (2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/> przy wykonywaniu zamówienia; <br/>(3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/> warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/> roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania do oddania Wykonawcy<br/> do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/> 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/> spełnienie warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) na<br/> formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Niniejsze oświadczenie podmiotu trzeciego powinien zostać złożone pod<br/> rygorem nieważności, w formie elektronicznej. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/> (warunki wskazane w Rozdziale 6. ust. 6. na zasadach określonych w art. 118 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia<br/> podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 8 ust.1., dotyczących tych podmiotów, potwierdzających,<br/> że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8<br/> ust.1. Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/> udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:<br/> 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/> reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy sporządzić<br/> zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SWZ.<br/> 2) oferta musi być złożona w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci<br/> elektronicznej, podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie zobowiązywała<br/> wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;<br/> 3) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.<br/> W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/> zamówienia; <br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/> udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. <br/>3) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/> warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te<br/> potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/> Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ powinno zostać złożone wraz z<br/> ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.<br/> 4) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8 ust.1 lit. a – f zobowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie<br/> ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/> 5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/> wykonanie umowy;<br/> 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/> upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/> wszystkich partnerów;<br/> 7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/> wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;<br/> 8) Mając na uwadze przepis art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 5a do SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w załączniku nr 11 do SWZ - Projektowane postanowienia<br/> umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Ze względu na ograniczoną ilość znaków, niemożliwe jest zamieszczenie w ogłoszeniu wszystkich dopuszczalnych zmian umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-08 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com