JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251202/0057113501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego, wynikający z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej realizowany w ramach umowy dotacji nr BZK.II.POLiOC.419.2025 z dnia 28 listopada 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PCUW KK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366209564</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Konstantego Damrota 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 366209564</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Damrota 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">bip.cuwkk.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego, wynikający z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej realizowany w ramach umowy dotacji nr BZK.II.POLiOC.419.2025 z dnia 28 listopada 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bdd5ed91-1cdf-495f-a423-b104e8255baa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00571135</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041770/27/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.13 Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego, wynikający z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej realizowany w ramach umowy dotacji nr BZK.II.POLiOC.419.2025 z dnia 28 listopada 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6d386d3a-9599-4827-b3cf-0f78002b91c2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6d386d3a-9599-4827-b3cf-0f78002b91c2</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6d386d3a-9599-4827-b3cf-0f78002b91c2<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie e-ProPublico. Użytkownikiem konta może być osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Konto Wykonawcy założone na platformie powinno być zgodne z nazwą określoną w akcie rejestrowym firmy/podmiotu lub dokumentem tożsamości w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.<br/>3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet;<br/>b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail);<br/>c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux;<br/>d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera);<br/>e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>5. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:<br/>a) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx,<br/>b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,<br/>c) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8 SWZ.<br/>6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.<br/>7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.<br/>8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie<br/>„Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą<br/>przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.<br/>9. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.<br/>10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>Pełny opis wymagań technicznych zawarto w pkt 17 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.262.91.2025.MK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwatermistrzowskiego wynikający z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej realizowany w ramach umowy dotacji, w asortymencie i ilościach określonych w poszczególnych częściach zamówienia oraz w załącznikach 1a÷1c tj.:<br/><br/>Część I zamówienia - Lekki modułowy namiot ze stelażem pneumatycznym: Lekki, modułowy namiot ze stelażem pneumatycznym i demontowalnym podłogą. Wykonany z wielowarstwowej, trudnopalnej tkaniny PVC o właściwościach wodoodpornych, termoizolacyjnych i odpornych na UV. Wyposażony w drzwi zwijane, okna wentylacyjne, pasy doświetlające oraz możliwość łączenia z innymi namiotami. Przystosowany do podłączenia instalacji wentylacyjnej, grzewczej, wodnej i elektrycznej. Wyposażenie: pompka elektryczna, system utrzymania ciśnienia, reduktor z szybkozłączką, siatka do podwieszania instalacji (ilość 2 komplety),<br/><br/>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe (załącznik 1a÷1c) - stanowiący integralną część SWZ opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.<br/><br/>1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:<br/>a)	Przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. <br/>b)	Wykonawca powiadomi Jednostkę organizacyjną o terminie odbioru przedmiotu zamówienia z min. 2 dniowym wyprzedzeniem, przy czym kontakt z Jednostką organizacyjną może odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych w godzinach od 8.00 do 14.00;<br/>c)	Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Jednostce organizacyjnej wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia w tym dokumenty gwarancyjne, instrukcje w języku polskim.<br/>d)	Wykonawca na żądanie upoważnionego przedstawiciela Jednostki organizacyjnej zobowiązany jest wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Jednostki organizacyjnej określone w formularzu cenowym. W razie potwierdzenia się zastrzeżeń sporządzony zostanie protokół podpisany przez przedstawicieli obu stron, który może stanowić podstawę reklamacji. <br/>e)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do siedziby Jednostki organizacyjnej Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Wydział Zarządzania Kryzysowego i Zdrowia Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle <br/>f)	Wykonawca gwarantuje, że realizacja przedmiotu niniejszej umowy odbywać się będzie na jego koszt i ryzyko.<br/>g)	Za datę dokonania dostawy uważa się datę protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia, potwierdzoną przez kierownika Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Zdrowia lub osobę upoważnioną. <br/>h)	Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia posłuży się osobami posiadającymi odpowiednią wiedzą fachową, doświadczenie oraz kwalifikacje do należytego i zgodnego z obowiązującymi standardami wykonywania Przedmiotu Umowy (Personel Wykonawcy). Personel ten Wykonawca zatrudniać będzie w sposób legalny, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>i)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Jednostki organizacyjnej o wszystkich zdarzeniach faktycznych i prawnych mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie Przedmiotu zamówienia, w tym o wszczęciu wobec niego postepowania egzekucyjnego, upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub likwidacyjnego.<br/>j)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas transportu. Za wady i braki powstałe w czasie transportu Wykonawca ponosi wszelkie skutki prawne.<br/>k)	Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni także rozładunek dostarczonego przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Jednostkę organizacyjną.<br/>l)	Wykonawca będzie serwisował dostarczony przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne jej działanie w okresie gwarancji.<br/>m)	Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.<br/>n)	Wykonawca gwarantuje, ze przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania przewidziane przez wszelkie normy i przepisy powszechnie obowiązującego prawa na teren Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej <br/>o)	Wykonawca gwarantuje, ze przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w formularzu cenowym w szczególności, iż przedmiot zamówienia jest nowy, sprawny technicznie oraz kompletny.<br/>p)	Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.<br/>q)	Jednostka organizacyjna zastrzega sobie możliwość zwrotu przedmiotu umowy niezgodnego z zamówieniem i ofertą (tj. nieodpowiedniej klasy i jakości) z jednoczesnym wyznaczeniem terminu ponownej dostawy.<br/>r)	Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.<br/>s)	Dostawy realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w ramach którego udzielono dotacji z środków budżetu państwa umową nr BZK.II.POLiOC.419.2025 z dnia 28.11.2025r.<br/>t)	Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane dostawy min. 24 miesiące pisemnej gwarancji od daty protokołu odbioru końcowego. Okres udzielonej na wykonane dostawy rękojmi zgodnie z Kodeksem cywilnym. <br/>Wykonawca może zaproponować w ofercie okres gwarancji dłuższy. Za wydłużenie okresu gwarancji Wykonawca otrzyma punkty w sposób opisany w pkt 25. SWZ „Kryteria oraz sposób oceny ofert”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39522530-1 - Namioty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA<br/>1. Cena brutto (zł)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>– Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Przedłużony okres gwarancji [miesiące]<br/>Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - Gmax – najwyższa wartość spośród wszystkich ofert<br/> - Gof – wartość podana w badanej ofercie wykonawcy<br/>Uwaga! <br/>Gwarancję należy podać w miesiącach.<br/>Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy i powyżej 36 miesięcy otrzymają tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres udzielonej gwarancji równy lub wyższy niż 36 miesięcy do przeliczenia wg powyższego wzoru przyjmuje się wartość 36.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużony okres gwarancji [miesiące]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwatermistrzowskiego wynikający z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej realizowany w ramach umowy dotacji, w asortymencie i ilościach określonych w poszczególnych częściach zamówienia oraz w załącznikach 1a÷1c tj.:<br/><br/>Część II zamówienia - Wyposażenie kwatermistrzowskie: <br/>-	Śpiwór lekki, typu kołdra, brak wypełnienia, poliestrowy, wymiary min.75cm x190cm (ilość 250 sztuk),<br/>-	Koc polarowy gruby, wymiary min. 160cm x 200cm, poliestrowy, kolorystyka stonowana np. szara (ilość 250 sztuk),<br/>-	Łóżko polowe typu kanadyjka, wymiary min. 190cm x 60cm x 40cm, obciążenia min. 110 kg (ilość 250 sztuk),<br/><br/>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe (załącznik 1a÷1c) - stanowiący integralną część SWZ opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.<br/><br/>1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:<br/>a)	Przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. <br/>b)	Wykonawca powiadomi Jednostkę organizacyjną o terminie odbioru przedmiotu zamówienia z min. 2 dniowym wyprzedzeniem, przy czym kontakt z Jednostką organizacyjną może odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych w godzinach od 8.00 do 14.00;<br/>c)	Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Jednostce organizacyjnej wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia w tym dokumenty gwarancyjne, instrukcje w języku polskim.<br/>d)	Wykonawca na żądanie upoważnionego przedstawiciela Jednostki organizacyjnej zobowiązany jest wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Jednostki organizacyjnej określone w formularzu cenowym. W razie potwierdzenia się zastrzeżeń sporządzony zostanie protokół podpisany przez przedstawicieli obu stron, który może stanowić podstawę reklamacji. <br/>e)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do siedziby Jednostki organizacyjnej Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Wydział Zarządzania Kryzysowego i Zdrowia Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle <br/>f)	Wykonawca gwarantuje, że realizacja przedmiotu niniejszej umowy odbywać się będzie na jego koszt i ryzyko.<br/>g)	Za datę dokonania dostawy uważa się datę protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia, potwierdzoną przez kierownika Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Zdrowia lub osobę upoważnioną. <br/>h)	Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia posłuży się osobami posiadającymi odpowiednią wiedzą fachową, doświadczenie oraz kwalifikacje do należytego i zgodnego z obowiązującymi standardami wykonywania Przedmiotu Umowy (Personel Wykonawcy). Personel ten Wykonawca zatrudniać będzie w sposób legalny, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>i)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Jednostki organizacyjnej o wszystkich zdarzeniach faktycznych i prawnych mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie Przedmiotu zamówienia, w tym o wszczęciu wobec niego postepowania egzekucyjnego, upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub likwidacyjnego.<br/>j)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas transportu. Za wady i braki powstałe w czasie transportu Wykonawca ponosi wszelkie skutki prawne.<br/>k)	Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni także rozładunek dostarczonego przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Jednostkę organizacyjną.<br/>l)	Wykonawca będzie serwisował dostarczony przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne jej działanie w okresie gwarancji.<br/>m)	Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.<br/>n)	Wykonawca gwarantuje, ze przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania przewidziane przez wszelkie normy i przepisy powszechnie obowiązującego prawa na teren Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej <br/>o)	Wykonawca gwarantuje, ze przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w formularzu cenowym w szczególności, iż przedmiot zamówienia jest nowy, sprawny technicznie oraz kompletny.<br/>p)	Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.<br/>q)	Jednostka organizacyjna zastrzega sobie możliwość zwrotu przedmiotu umowy niezgodnego z zamówieniem i ofertą (tj. nieodpowiedniej klasy i jakości) z jednoczesnym wyznaczeniem terminu ponownej dostawy.<br/>r)	Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.<br/>s)	Dostawy realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w ramach którego udzielono dotacji z środków budżetu państwa umową nr BZK.II.POLiOC.419.2025 z dnia 28.11.2025r.<br/>t)	Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane dostawy min. 24 miesiące pisemnej gwarancji od daty protokołu odbioru końcowego. Okres udzielonej na wykonane dostawy rękojmi zgodnie z Kodeksem cywilnym.<br/>Wykonawca może zaproponować w ofercie okres gwarancji dłuższy. Za wydłużenie okresu gwarancji Wykonawca otrzyma punkty w sposób opisany w pkt 25. SWZ „Kryteria oraz sposób oceny ofert”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39522540-4 - Śpiwory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39511100-8 - Koce</p> <p class="mb-0">39522520-8 - Łóżka polowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA<br/>1. Cena brutto (zł)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>– Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Przedłużony okres gwarancji [miesiące]<br/>Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - Gmax – najwyższa wartość spośród wszystkich ofert<br/> - Gof – wartość podana w badanej ofercie wykonawcy<br/>Uwaga! <br/>Gwarancję należy podać w miesiącach.<br/>Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy i powyżej 36 miesięcy otrzymają tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres udzielonej gwarancji równy lub wyższy niż 36 miesięcy do przeliczenia wg powyższego wzoru przyjmuje się wartość 36.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużony okres gwarancji [miesiące]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwatermistrzowskiego wynikający z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej realizowany w ramach umowy dotacji, w asortymencie i ilościach określonych w poszczególnych częściach zamówienia oraz w załącznikach 1a÷1c tj.:<br/><br/>Część III zamówienia – regał magazynowy: Regał magazynowy półkowy zgodny z normą PN-EN 15512, o wymiarach około 250 cm x 100 cm x 50 cm (ilość 10 sztuk). <br/><br/><br/>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe (załącznik 1a÷1c) - stanowiący integralną część SWZ opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.<br/><br/>1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:<br/>a)	Przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. <br/>b)	Wykonawca powiadomi Jednostkę organizacyjną o terminie odbioru przedmiotu zamówienia z min. 2 dniowym wyprzedzeniem, przy czym kontakt z Jednostką organizacyjną może odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych w godzinach od 8.00 do 14.00;<br/>c)	Wykonawca podczas przekazywania przedmiotu umowy, przekaże Jednostce organizacyjnej wszelkie niezbędne informacje dotyczące bezpiecznej eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia w tym dokumenty gwarancyjne, instrukcje w języku polskim.<br/>d)	Wykonawca na żądanie upoważnionego przedstawiciela Jednostki organizacyjnej zobowiązany jest wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Jednostki organizacyjnej określone w formularzu cenowym. W razie potwierdzenia się zastrzeżeń sporządzony zostanie protokół podpisany przez przedstawicieli obu stron, który może stanowić podstawę reklamacji. <br/>e)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do siedziby Jednostki organizacyjnej Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Wydział Zarządzania Kryzysowego i Zdrowia Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle <br/>f)	Wykonawca gwarantuje, że realizacja przedmiotu niniejszej umowy odbywać się będzie na jego koszt i ryzyko.<br/>g)	Za datę dokonania dostawy uważa się datę protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia, potwierdzoną przez kierownika Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Zdrowia lub osobę upoważnioną. <br/>h)	Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia posłuży się osobami posiadającymi odpowiednią wiedzą fachową, doświadczenie oraz kwalifikacje do należytego i zgodnego z obowiązującymi standardami wykonywania Przedmiotu Umowy (Personel Wykonawcy). Personel ten Wykonawca zatrudniać będzie w sposób legalny, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>i)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Jednostki organizacyjnej o wszystkich zdarzeniach faktycznych i prawnych mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie Przedmiotu zamówienia, w tym o wszczęciu wobec niego postepowania egzekucyjnego, upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub likwidacyjnego.<br/>j)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas transportu. Za wady i braki powstałe w czasie transportu Wykonawca ponosi wszelkie skutki prawne.<br/>k)	Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni także rozładunek dostarczonego przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Jednostkę organizacyjną.<br/>l)	Wykonawca będzie serwisował dostarczony przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne jej działanie w okresie gwarancji.<br/>m)	Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.<br/>n)	Wykonawca gwarantuje, ze przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania przewidziane przez wszelkie normy i przepisy powszechnie obowiązującego prawa na teren Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej <br/>o)	Wykonawca gwarantuje, ze przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w formularzu cenowym w szczególności, iż przedmiot zamówienia jest nowy, sprawny technicznie oraz kompletny.<br/>p)	Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.<br/>q)	Jednostka organizacyjna zastrzega sobie możliwość zwrotu przedmiotu umowy niezgodnego z zamówieniem i ofertą (tj. nieodpowiedniej klasy i jakości) z jednoczesnym wyznaczeniem terminu ponownej dostawy.<br/>r)	Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.<br/>s)	Dostawy realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w ramach którego udzielono dotacji z środków budżetu państwa umową <br/>nr BZK.II.POLiOC.419.2025 z dnia 28.11.2025r.<br/>t)	Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane dostawy min. 24 miesiące pisemnej gwarancji od daty protokołu odbioru końcowego. Okres udzielonej na wykonane dostawy rękojmi zgodnie z Kodeksem cywilnym.<br/>Wykonawca może zaproponować w ofercie okres gwarancji dłuższy. Za wydłużenie okresu gwarancji Wykonawca otrzyma punkty w sposób opisany w pkt 25. SWZ „Kryteria oraz sposób oceny ofert”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39141100-3 - Regały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA<br/>1. Cena brutto (zł)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>– Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Przedłużony okres gwarancji [miesiące]<br/>Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - Gmax – najwyższa wartość spośród wszystkich ofert<br/> - Gof – wartość podana w badanej ofercie wykonawcy<br/>Uwaga! <br/>Gwarancję należy podać w miesiącach.<br/>Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy i powyżej 36 miesięcy otrzymają tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres udzielonej gwarancji równy lub wyższy niż 36 miesięcy do przeliczenia wg powyższego wzoru przyjmuje się wartość 36.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużony okres gwarancji [miesiące]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO<br/><br/>Oświadczenie, składane na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie składa: <br/>• Wykonawca (druk nr 2); <br/>• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 2);<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą przez WYKONAWCĘ/WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE<br/><br/>1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy /Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia. <br/>DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ FORMULARZE CENOWE (załącznik 1a-÷1c) opublikowane na stronie prowadzonego postępowania jako integralną część formularza oferty podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia (tylko te, które dotyczą części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę).<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana <br/>do jego reprezentowania.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.<br/>3.Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk nr 3) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa:<br/>•	Wykonawca (druk nr 1); <br/>•	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 1); <br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.<br/>5. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 8 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:<br/>1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:<br/>a) Nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>b) Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c) Ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.<br/>4) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.<br/>5) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ.<br/>6) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi nie wynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej.<br/>8) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.<br/>9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>11) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>12) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>13) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian do umowy określono w Projektowanych postanowieniach umowy (Druk nr 4 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6d386d3a-9599-4827-b3cf-0f78002b91c2</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-10 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO BĘDZIE REALIZOWAĆ UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ:<br/>Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Wydział Zarządzania Kryzysowego i Zdrowia Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle <br/><br/>Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 22/157/2024 z dnia 19 grudnia 2024 roku w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025 i latach kolejnych, Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zadaniu.<br/><br/>Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 107 ze zm.) oraz na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com