JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/110126-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Budowa sali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Komborni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110126 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Komborni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Komborni.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlano-montażowe:
    Stan surowy zamknięty:
- wykonanie wykopu na odkład (poz. 1.1. przedmiaru robót budowlanych),
- wykopy z odwozem nadmiaru ziemi na odległość 5 km i zasypy (poz. 1.2.  
   przedmiaru robót budowlanych),
- wykopy zasypu ziemią z odkładu (poz. 1.3. przedmiaru robót budowlanych),
- zasypy przestrzeni między ścianami fundamentowymi wysiewką lub pospółką (poz. 
   1.4. przedmiaru robót budowlanych),
- wykonanie ław i stóp fundamentowych (poz. 1.5. przedmiaru robót budowlanych)
- wykonanie ścian i słupów żelbetowych i betonowych (poz. 1.6. przedmiaru robót 
   budowlanych),
- wykonanie ścian murowanych z bloczków PGS gr. 24 cm (poz. 1.7. przedmiaru 
   robót budowlanych),
- ułożenie prefabrykowanych nadproży żelbetowych L 19 (poz. 1.8. przedmiaru 
   robót budowlanych),
- wykonanie monolitycznych elementów żelbetowych stropów(poz. 1.9. przedmiaru 
   robót budowlanych),
- przygotowanie i montaż zbrojenia (poz. 1.10. przedmiaru robót budowlanych)
- wykonanie komina ponad dachem z cegły klinkierowej (poz. 1.11. przedmiaru  
   robót budowlanych),
- wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej więźby nad salą sportową (poz. 1.12. 
   przedmiaru robót budowlanych),
- wykonanie konstrukcji drewnianej (poz. 1.13. przedmiaru robót budowlanych),
- pokrycie blachodachówką powlekaną na łatach rynny i rury spustowe PCV (poz. 1.14. przedmiaru robót budowlanych),
- montaż okien połaciowych i wyłazu na dach (poz. 1.15. przedmiaru robót 
   budowlanych),
- ocieplenie stropu nad przyziemiem wełną mineralną gr. 20 cm na folii (poz. 1.16. 
   przedmiaru robót budowlanych),
- stolarka okienna ze wzmocnionego PCV (poz. 1.17. przedmiaru robót 
   budowlanych),
- zewnętrzna ślusarka drzwiowa aluminiowa (poz. 1.18. przedmiaru robót 
  budowlanych),

Wewnętrzne roboty wykończeniowe:
- podkłady żwirowe i chudy beton 10 cm (poz. 2.1. przedmiaru robót budowlanych),
- wykonanie izolacji 2x papa termozgrzewalna, 1x folia na sucho, styropian FS 15 
  gr. 5 cm (poz. 2.2. przedmiaru robót budowlanych),
- wykonanie podłoża pod posadzki gr. 5 cm (poz. 2.3. przedmiaru robót 
   budowlanych),
- okładziny z płytek GRES 30x30 cm na kleju z cokołem (poz. 2.4 przedmiaru robót 
   budowlanych),
- wykonanie posadzki sportowej JUNCKERS lub równoważnej z paneli drewnianych 
   gr. 22 mm na podwójnych legarach i listwą ażurową (poz. 2.5. przedmiaru robót 
   budowlanych),
- wykonanie sufitu podwieszonego z płyty FERMACEL 12,5 mm z ociepleniem wełną 
   mineralną gr. 20 cm i malowaniem farbami akrylowymi w kolorze, wykonanie 
   podestu drewnianego strychu (poz. 2.6. przedmiaru robót budowlanych),
- wykonanie ścianek działowych z bloczków PSG gr. 12 cm (poz. 2.7 przedmiaru 
   robót budowlanych),
- wewnętrzna stolarka drzwiowa, skrzydła fabrykowane w ościeżnicach 
   metalowych (poz. 2.8 przedmiaru robót budowlanych),
- wewnętrzna stolarka okienna PCV, pojedyncza szyba P4 (poz. 2.9. przedmiaru 
   robót budowlanych),
- wewnętrzna ślusarka aluminiowa pełna (poz. 2.10. przedmiaru robót budowlanych)
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych ścian i sufitów kat. III (poz. 2.11. 
   przedmiaru robót budowlanych),
- obsadzenie podokienników wewnętrznych aglomar. (poz. 2.12 przedmiaru robót 
   budowlanych),
- okładziny ścian z płytek glazurowanych z listwami PCV (poz. 2.13 przedmiaru 
   robót budowlanych),
- malowanie farbami akrylowymi w kolorze półpełnym (poz. 2.14 przedmiaru robót 
   budowlanych),
- wykonanie balustrad schodowych (poz. 2.16 przedmiaru robót budowlanych)
- połączenie budynku łącznika z budynkiem szkoły (poz. 2.17. przedmiaru robót 
  budowlanych),
Elewacje:
- okładziny słupów cegłą klinkierową z ociepleniem styropianem. FS15 gr. 10 cm 
  (poz. 3.1. przedmiaru robót budowlanych),
- docieplenie ścian styropianem gr 10 cm i elewacja z tynku akrylowego baranek 
  2,5 mm (poz. 3.2. przedmiaru robót budowlanych),
- montaż drewnianych elementów ozdobnych z kr. struganych bejcowanych (poz. 
  3.3. przedmiaru robót budowlanych),
- docieplenie szpalet styropianem gr. 3 cm i elewacja z tynku akrylowego baranek 
  2,5 mm (poz. 3.4. przedmiaru robót budowlanych),
- zabudowa okapu panelami (SIDING) na konstrukcji drewnianej (poz. 3.5. 
  przedmiaru robót budowlanych),
- roboty pomocnicze: osłona okien folią, rusztowania (poz. 3.6. przedmiaru robót 
  budowlanych),

2. Roboty instalacyjne:
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wykonanie instalacji c.w.u.,
- wykonanie instalacji c.o,
- wykonanie instalacji wentylacji

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się:
a/wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia,
b/zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie, muszą posiadać niezbędne, zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty,
c/wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami, bez zlecania prac podwykonawcom,
d/udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia,
e/za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca
f/wyznaczenia osoby do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy,
g/wykonania prac dodatkowych zleconych przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy,
h/niewykorzystywania otrzymanych materiałów celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim,
i/Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń,
j/w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji.
k/Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia,
l/Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.22-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 16 700zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).	
3. Zamawiający odrzuca ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z późn.zm.)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 1 do formularza ofertowego
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
d) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
e) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
g) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - według załącznika nr 2 do formularza ofertowego,
h) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane przepisami prawa, uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz, dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008) dwóch zamówień związanych tematycznie z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł z podaniem wartości robót brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy Zamawiającego - według załącznika nr 3 do formularza ofertowego,
j) referencje potwierdzające, że roboty wymienione w lit. (i) zostały wykonane z należytą starannością,
k) w przypadku składania oferty wspólnej wymagane dokumenty muszą być złożone dla każdego z wykonawców oddzielnie za wyjątkiem załącznika nr 2 oraz załącznika nr 3 do formularza ofertowego, które to dokumenty wykonawcy sporządzają wspólnie,
l) w przypadku składania oferty wspólnej brany będzie pod uwagę łączny potencjał kadrowy i techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie składających wspólną ofertę wykonawców,
ł) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania, w innym przypadku wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu kolejnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/ innego dokumentu ubezpieczenia, który dołącza do oferty,
m) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy oraz zapoznaniu się z dokumentacją budowlano - wykonawczą,
n) szczegółowy kosztorys budowlany z określeniem jednostkowych nakładów rzeczowych: robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz z określeniem  stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i zysku,
o) proponowany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego,

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr 6
38-420 Korczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
ul. Ryek 18a,  pokój nr 13
38-420 Korczyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com